Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar ik wéét dat het zo niet werkt. Je kunt veel willen, maar de hele psychiatrie zit vol met mensen die willen maar niet kunnen. Maar nu weet ik ook hoe de rest van de wereld zich bij me voelde. En dat is heel raar. Mensen die er nooit hebben ingezeten, die kunnen dit zich niet voorstellen, zelfs ik kan het me niet meer voorstellen, dus wat zou een gezond mens dit kunnen begrijpen. En inderdaad Pip, mooi opgelost, met een dement persoon kun je niet meer redeneren. En op deze manier verwerken ze het blijkbaar en worden ze rustig, echt heel tof van je gedaan! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Electronic Arts heeft aangekondigd dat het bedrijf betaling via microtransacties gaat toevoegen aan elk spel dat in de toekomst voor de pc en console uitkomt. Alle games worden gratis speelbaar, waarbij de microtransacties voor de inkomsten zorgen.
Met deze transacties kunnen gebruikers bijvoorbeeld benodigdheden kopen om hun personage te upgraden, zoals betere wapens, of voertuigen als een truck aanschaffen zegt chief financial officer Blake Jorgensen, tegen de Morgan Stanley. Zou dit écht het pad zijn waar EA verder op wil? Gelukkig speel ik toch geen crap van EA en had niet eens besef van Real Racing 3 als game, maar jezus. Pay to win. Laatst gewijzigd op 01-03-2013 om 08:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is bagger! Ik bedoel, ze kunnen best extraatjes beschikbaar maken voor geld (ik denk nu aan WoW, gave, speciale mounts enzo), maar betere gear voor meer geld, fuck off. Dan hoef je als kutkoter maar de creditcard van papa te jatten en je skills maken niet meer uit. Bah.
En wakker gebeld worden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Yeah, mee eens. Microtransacties zijn dikke prima, mits het geen directe invloed op gameplay/progression heeft. Met andere woorden; leuk voor novelty dingskes zoals een cosmetisch effect voor equipment of een pet. Speaking of which, ik ga straks weer centjes pompen in Path of Exile
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Psychologen zouden bij iemand die dement is op zich ook wel de hoofdologie-aanpak doen hoor
![]() ![]() Bij beginnende dementie kun je wel wat corrigeren, maar dan op een niet-bedreigende manier. Bv. als iemand zegt "ja dit en dit" reageren met "oh echt, ik dacht altijd dat en dat". Of als ze er zelf om vragen, zoals mijn opa die bedachtzaam en een beetje verward zei "Ik ben vandaag jarig, maar word ik nou zeventig?" waarop ik zei "je wordt zelfs al tachtig!", dat was niet confronterend omdat hij toch al twijfelde of zijn idee nou wel klopte (hij reageerde ook blij en trots "oh, tachtig al! Wat een leeftijd he") Laatst gewijzigd op 01-03-2013 om 09:42. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn oma heeft gekookt in een verzorgingshuis voor demente oudjes. In die instelling hadden ze bij de deur een bushokje gemaakt. Als dan een oudje op het idee kwam dat 't wel welletjes is en de kuierlatten wilde nemen, 'naar huis', lieten de verzorgers ze bepakt en bezakt de deur uit lopen naar de bus toe. Ondertussen zwaaiden ze de persoon uit, vroegen ze de groetjes te doen en wenste ze hen veel plezier. Dan gingen de oudjes daar zitten, soms vijf minuten, soms 'n uur en kwamen ze weer naar binnen. Vergeten dat ze weg wilden gaan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() //Bluh, het is beneden een puinhoop, ik moet nog boodschappen doen en mijn huiswerk ligt nog te wachten, maar eigenlijk wil ik alleen maar internetten of tv kijken ![]() Oh, en we hebben gisteren 'The Woman in Black' gekeken. En ik vond het een heel slechte, totaal niet boeiende film.
|
mijn moeder heeft wel eens on the spot een naam moeten verzinnen voor het denkbeeldige witte hondje wat achter haar aanliep :') en zij heeft ook wel eens enge mannen uit kamers van demente dames gejaagd of mijn favoriet, uit moeten leggen dat de appels (kerstballen) niet geplukt mochten worden omdat dat stelen was, en dat mag toch niet? Met dementen is je dag nooit saai.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
En van dementieverhalen word ik altijd een beetje verdrietig, want dan denk ik aan pake in het stomme verpleegtehuis en hoe hij heel ongelukkig was
![]()
|
Om weer vrolijk te worden, ik vond zonet dit filmpje van lieve babydiertjes op fb. Vooral het spookdiertje ergens halverwege <3
Waarschuwing: vreselijk zoetsappig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar serieus, het is geen kritiek op jou. Maar probeer te bedenken aan welke verwachting van jou nu niet voldaan is. Vind je dat je huisarts onverschillig overkwam? Praat daarover met hem, dat was vast niet z'n bedoeling. Vind je dat er meer onderzoek had moeten gebeuren? maak een afspraak, kijk samen wat er nu onderzocht kan worden en wat dat voor jou zou betekenen, een moderne huisarts staat daarvoor open. Zou je graag symptoombestrijding hebben gekregen, zodat je je voor nu tenminste iets beter voelt? Bel op, vraag de assistente het te overleggen, misschien is er wel wat mogelijk.
Of misschien valt het gewoon tegen dat er niets uit het bloedonderzoek kwam of gewoon algemeen dat je je kut voelt, maar dan ben je niet boos op je huisarts, dan ben je meer gefrustreerd in het algemeen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh jongens, ik móet echt even m'nb gal spuien over hoe leuk mijn dag was gisteren
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Klinkt allemaal leuk Miekje
![]() En quis, ja je wil ook niet van voren af aan moeten beginnen. Misschien moet je strenger voor m zijn, gewoon niet van je stoel opstaan voordat je je belangrijkste punten hebt genoemd en gezegd wat je op dat moment van m verwacht ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo, en nu moet ik nuttigr dingen gaan doen! Mijn plannen zijn:
Boodschappen doen (45 min) Badkamer schoonmaken (30 min) Koelkast, oven en afzuigkap schoonmaken (30 min) Troep opruimen & afwas (30 min) Astma bij kinderen bestuderen (45 min, ik ben al op de helft) Mictieklachten bij oude mannen bestuderen (90 min) Hoofdstuk 8 uit communicatieboek lezen (15 min) Dus dat is in totaal vier uur en drie kwartier, moet lukken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar daar ben ik nog niet.
|
|