Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2013, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wel En als dit de toon is voor komende lente/zomer
Welke toon, iedere dag een warmterecord breken?
Advertentie
Oud 05-03-2013, 17:09
Verwijderd
Een collega kwam op de teamvergadering in winterjas, met sjaal en handschoenen, helemaal dik ingepakt. Ik zweette me een ongeluk in mijn vestje.
Oud 05-03-2013, 17:09
bloodyb
bloodyb is offline
Zag net al mafkezen in de stad met t-shirt + bermuda.
Oud 05-03-2013, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Welke toon, iedere dag een warmterecord breken?
Driewerf 'neen'! De andere toon!
Oud 05-03-2013, 17:25
Verwijderd
eindelijk heb ik weer eens een ranzige goorlel getroffen op een datingsite <3333
Oud 05-03-2013, 17:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Rokjesdag? Zó warm was het toch nou ook weer niet? Ik had wel een heel leuk jurkje aan trouwens, maar met aan panty.
Oud 05-03-2013, 18:25
Verwijderd
Pomodoro (ik zeg steeds pomodori ) werkt echt best goed. Ik heb mijn essay af, alleen nog steeds 45 woorden teveel . Ik had er eerst 150 teveel, dus het gaat al de goede kant op, maar ik heb het idee dat ik meer echt niet kan schrappen.
Oud 05-03-2013, 18:42
Verwijderd
Kill your darlings
Oud 05-03-2013, 19:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Pomodoro (ik zeg steeds pomodori ) werkt echt best goed. Ik heb mijn essay af, alleen nog steeds 45 woorden teveel . Ik had er eerst 150 teveel, dus het gaat al de goede kant op, maar ik heb het idee dat ik meer echt niet kan schrappen.
Jajajaja het werkt goed hè Door die techniek heb ik op het laatste moment nog mijn baliehandboek af gekregen. Al heb ik de laatste uren gespijbeld, want die heb ik er in één keer door gejast.

//Zo, ik heb ein-de-lijk de keuken opgeruimend en globaal schoongemaakt, de was de uit de droger gehaald, die opgeruimd en een nieuwe aangezet. Heb ik weer even alles gedaan waar ik me aan zat te ergeren de afgelopen dagen
Oud 05-03-2013, 19:56
Verwijderd
Ik ben ook begonnen aan de keuken. Morgenvroeg wil ik stiekem toch naar de Ikea, zodat ik weer overzicht kan krijgen met rekjes en bakken.
Oud 05-03-2013, 19:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik denk dat ik iets gemist heb, maar wat is pomodoro?
Oud 05-03-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik iets gemist heb, maar wat is pomodoro?
Een techniek om zo productief mogelijk te werken: je werkt in blokken van 25 minuten, en daarna heb je 5 minuten pauze. En iedere vierde pauze is 15 minuten. Gek genoeg is het dan veel makkelijker om je te focussen.
Oud 05-03-2013, 20:01
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Al heb ik de laatste uren gespijbeld, want die heb ik er in één keer door gejast.
Gesmokkeld moet dit dus zijn, hè
Oud 05-03-2013, 20:02
Verwijderd
Ikeaikeaikeaikea spullennnn kopennnn echtwaar ik heb ze nodig.
Oud 05-03-2013, 20:06
Miekje*
Miekje* is offline
Ik krijg de naaimachine van de Ikea van mijn moeder Omdat mijn oma's hakkeplof die ik heb steeds stuk gaat.
Oud 05-03-2013, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoeveel is het totaal aantal woorden? Want meestal mag je de limiet met 10% overschrijden
Oud 05-03-2013, 20:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
M'n opa belde dat hij morgen om 10 uur () de naaimachine van oma die ik mag hebben komt brengen. En het is hier nogal een zooi
Oud 05-03-2013, 20:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
On the upside, yoga ging behoorlijk goed, ik werd maar een beetje duizelig bij de staande oefeningen en het weer, omg jongens, ik word er ZO BLIJ van! En semi-energiek
Oud 05-03-2013, 20:22
Verwijderd
Ik ga belastingaangifte doen. Ik denk dat ik wel wat euries terugkrijg want ik had mezelf ingeschat op een hoger bruto jaarsalaris.
Oud 05-03-2013, 20:25
Verwijderd
Ik heb groene Fernandes. Dát is lang geleden.
Oud 05-03-2013, 20:28
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik heb groene Fernandes. Dát is lang geleden.
Busta > Fernandes
Oud 05-03-2013, 20:31
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Een techniek om zo productief mogelijk te werken: je werkt in blokken van 25 minuten, en daarna heb je 5 minuten pauze. En iedere vierde pauze is 15 minuten. Gek genoeg is het dan veel makkelijker om je te focussen.
Zulke korte werktijden werken bij mij demotiverend, alsof je geen steek vooruit komt.
Verwijderd
Citaat:
Busta > Fernandes
Verwijderd
Sinds 8 weken weer naar koor gegaan. Wat was er veel veranderd.
Oud 05-03-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ikeaikeaikeaikea spullennnn kopennnn echtwaar ik heb ze nodig.
Nodig niet kunnen gebruiken wel. In principe heb ik niks nodig. Enkel een nieuwe gsm en 2 opbergboxen voor al de stoffen die ik de laatste tijd heb gekregen. De gsm is er al, maar nog maar alleen in het zwart en als hij dan toch in meerdere kleuren uitkomt, dan heb ik maar even 2 weken geduld om een groene te kopen (als het 2 weken is, het wordt een beetje irritant zo'n onbetrouwbare gsm uit de Jaren Stillekes). Maar ik ga natuurlijk niet naar de Ikea rijden voor 2 opbergboxen, dus dan bedenk ik wat nog handig zou zijn en rekjes zijn altijd handig!

Citaat:
M'n opa belde dat hij morgen om 10 uur () de naaimachine van oma die ik mag hebben komt brengen. En het is hier nogal een zooi
Paniekopruimmodus aan!
Oud 05-03-2013, 20:40
Verwijderd
hoe moet ik in vredesnaam weten wat ik precies aan mijn kind heb gespendeerd qua voeding en kleding. Weet ik veel.
Oud 05-03-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
hoe moet ik in vredesnaam weten wat ik precies aan mijn kind heb gespendeerd qua voeding en kleding. Weet ik veel.
Maak een ruwe schatting in jouw voordeel
Oud 05-03-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
hmm blijkbaar is dat alleen als je geen kinderbijslag krijgt.

Maar WTF volgens dat schema krijg ik bijna 4000 euro terug hoezo? waarvoor in vredesnaam?
ik ga eerst maar bellen om te vragen of dat klopt voor ik een huge gat in de lucht spring.
Oud 05-03-2013, 20:47
Verwijderd
Reminds me; ik moet mijn lenzen nog declareren.
Oud 05-03-2013, 20:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Paniekopruimmodus aan!
Yesh, ACTIE! Maar ik begin vandaag niet aan de keuken, ik doe de deur wel dicht als 'ie komt
Oud 05-03-2013, 20:48
MMollie
MMollie is offline
Citaat:

Maar WTF volgens dat schema krijg ik bijna 4000 euro terug hoezo? waarvoor in vredesnaam?
ik ga eerst maar bellen om te vragen of dat klopt voor ik een huge gat in de lucht spring.
Ssshht niets zeggen, dan hebben ze niks door...
Oud 05-03-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ssshht niets zeggen, dan hebben ze niks door...
ja ik heb al vaker een bulk geld gekregen waar ik later ook ineens geen recht op had en mooi 4500 euroknallers kon terugdokken.
Ik bel morgen wel even, maar als ik m'n overzichtje zie dan kloppen mijn gegevens exact dus ik snap er geen reet van
Oud 05-03-2013, 20:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, ik vind het wel mooi geweest. Opa's ogen zijn niet zo goed meer, dus hopelijk diet hij de overgebleven rotzooi niet
Oud 05-03-2013, 20:57
ßuerp
ßuerp is offline

Citaat:

Apart.
Oud 05-03-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Yesh, ACTIE! Maar ik begin vandaag niet aan de keuken, ik doe de deur wel dicht als 'ie komt
Ah, de beroemde 'Stouw het in de kamer die nooit opengaat'-actie! Valt in de 'Veeg het onder het tapijt'-categorie
Oud 05-03-2013, 21:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah, de beroemde 'Stouw het in de kamer die nooit opengaat'-actie! Valt in de 'Veeg het onder het tapijt'-categorie
Ik heb geen tapijt En normaal staat de keukendeur altijd open, maar nu gewoon dus even niet
Oud 05-03-2013, 21:05
Verwijderd
Omg, Virgin dairies op TLC, een stel van dertig jaar ofzo die nog nooit gezoend hebben. Ze bewaren dat voor hun huwelijksdag, dan gaan ze ook voor t eerst seksen.

Laatst gewijzigd op 05-03-2013 om 21:11.
Oud 05-03-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen tapijt En normaal staat de keukendeur altijd open, maar nu gewoon dus even niet
Ik heb ook geen tapijt. Nou ja, stiekem wel, maar dat hangt over mijn trapomheining boven Wel een kamer die (bijna) nooit opengaat. Die wás zo goed als opgeruimd weer, maar toen kwam er een stapel stof en hobbyspul en toen ging ik op vakantie, dus tja.

Citaat:
Omg, Virgin dairies op TLC, een at van dertig jaar ofzo die nog nooit gezoend hebben. Ze bewaren dat voor hun huwelijksdag, dan gaan se ook voor t eerst seksen.
Oud 05-03-2013, 21:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben weer thuis.

Ik moet ook maar eens aangifte doen ja.
Oud 05-03-2013, 21:14
indigo
indigo is offline
Goeienavond! Ik wil ook een naaimachine . Ik heb pas een cursus gedaan en ik vond het zo gaaf en veel makkelijker dan ik dacht. Ik weet alleen niet wat ik moet maken .

Maar voorlopig moet ik eerst even centjes sparen, want het ziet er naar uit dat we gaan verhuizen! Vandaag bij een huis wezen kijken en de definitieve beslissing moet nog vallen, maar het is op zich wel positief en alles .
Oud 05-03-2013, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Nodig niet kunnen gebruiken wel. In principe heb ik niks nodig. Enkel een nieuwe gsm en 2 opbergboxen voor al de stoffen die ik de laatste tijd heb gekregen. De gsm is er al, maar nog maar alleen in het zwart en als hij dan toch in meerdere kleuren uitkomt, dan heb ik maar even 2 weken geduld om een groene te kopen (als het 2 weken is, het wordt een beetje irritant zo'n onbetrouwbare gsm uit de Jaren Stillekes). Maar ik ga natuurlijk niet naar de Ikea rijden voor 2 opbergboxen, dus dan bedenk ik wat nog handig zou zijn en rekjes zijn altijd handig!

Paniekopruimmodus aan!
Ja maar ik bedoelde ook dat het elke keer neerkomt op dingen die toch zooo handig zijn enzo. Maar het is gewoon van BUY ALL THE THINGS <3
Oud 05-03-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik bedoelde ook dat het elke keer neerkomt op dingen die toch zooo handig zijn enzo. Maar het is gewoon van BUY ALL THE THINGS <3
YeahIknoooooowwww! Zelfde gevoel hier!

Maar ik wou nogmaals voor mezelf benadrukken dat ik NIKS NODIG HEB! Buiten de gsm. En de boxen. En schoenen. Altijd.
Oud 05-03-2013, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Goeienavond! Ik wil ook een naaimachine . Ik heb pas een cursus gedaan en ik vond het zo gaaf en veel makkelijker dan ik dacht. Ik weet alleen niet wat ik moet maken .

Maar voorlopig moet ik eerst even centjes sparen, want het ziet er naar uit dat we gaan verhuizen! Vandaag bij een huis wezen kijken en de definitieve beslissing moet nog vallen, maar het is op zich wel positief en alles .
Wat leuk! Zijn jullie de enige die er zijn wezen kijken?
Citaat:
Dat is de reden waarom ik booit naar de Ikea ga ik kom altijd met van alles thuis en heb niks nodig of voor niks plaats. Maar goed dat we groter gaan wonen

Oh, er zijn ook drie huisgenoten waarvan twee nog maagd en een meisje is reclaimed Virgin. Ze had al met zeven jongens seks gehad, maar tussen de laatste keer dat ze seks had en dit moment was er zoveel veranderd dat ze net zo Goes opnieuw kon beginnen.
Oud 05-03-2013, 21:33
Verwijderd
Meh ik kan die nieuwe single van Pink ook niet meer horen.
Oud 05-03-2013, 21:35
indigo
indigo is offline
Ingegerd: ja wij zijn de enigen! Deze makelaar laat steeds maar één kandidaat per keer kijken/ beslissen. Dat kost ze wel tijd natuurlijk (wij hebben deze week gekregen om te beslissen) maar ik vind het wel chill . Het enige waar we nog over twijfelen is of het allemaal financieel wel haalbaar is en houdbaar blijft. Op dit moment wel maargoed, we zullen dan niet zoveel sparen. En het huis is zo groot! Wat moet ik met al die kamers? Maargoed ook een tuin <33.

Oh en als ik ga verhuizen mag ik weer naar de Ikea . We moeten dan nieuwe kasten en misschien ook een bank erbij. En anders lekker marktplaats afspeuren .
Oud 05-03-2013, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Dat is de reden waarom ik booit naar de Ikea ga ik kom altijd met van alles thuis en heb niks nodig of voor niks plaats. Maar goed dat we groter gaan wonen

Oh, er zijn ook drie huisgenoten waarvan twee nog maagd en een meisje is reclaimed Virgin. Ze had al met zeven jongens seks gehad, maar tussen de laatste keer dat ze seks had en dit moment was er zoveel veranderd dat ze net zo Goes opnieuw kon beginnen.
Ik krijg het altijd in mijn kop dat ik naar de Ikea moet als ik weer eens drastisch dingen wil opruimen. En dan móet ik gaan, want ik kan echt helemaal niks opruimen als ik niet dat rekje en die bak in huis heb gehaald! Onmogelijk!

En wat? Reclaimed virgin? Eh?
Oud 05-03-2013, 21:53
Verwijderd
Wat leuk indigo! Spannend! Maar denk je wel dat het iets word/financieel haalbaar blijft? Dus je moet dinsdag/woensdag laten weten wat het wordt? Wel heel relaxed dat het niet zo is dat jullie morgen moeten beslissen omdat anders iemand anders sneller is!

Ik ga morgen toch onverwachts werken en heb daar zin in En donderdag ga ik een collega blij maken, ze gaat van haar man scheiden en kan atm niet werken want ze heeft bizar veel last van d'r schouder en mag dus niet werken en haar moeder is heel ziek en haar broer is net beter aan het worden en ik ga haar donderdag zelfgebakken cheesecake brengen en koffie met haar drinken en dar heb ik zin in.
Oud 05-03-2013, 21:53
Verwijderd
Woah, documentaire over een meisje dat gek is op mode en er iets mee wil gaan doen, maar heeft een hele ingewikkelde ziekte die afgekort FOP is. Alles verstijft en ze verandert langzaam in een levende etalagepop. Pfoe!
Oud 05-03-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel is het totaal aantal woorden? Want meestal mag je de limiet met 10% overschrijden
Het is 1100 tot 1400, dus ik had me al bedacht dat die 10% daar waarschijnlijk niet voor geldt. Maar misschien ook wel. En eigenlijk zijn het ook gewoon te weinig woorden om te vertellen wat ik wil vertellen
Oud 05-03-2013, 21:55
Verwijderd
Ik vind het wel schattig, dat stel dat pas seks had op hun huwelijksnacht, zei: Het is helemaal niet zoals in de film, daar doen ze alsof het heel makkelijk is en dat is het niet. De eerste keer deed bij Meisje heel veel pijn. En het was wel fijn, maar niet zo fijn als ik verwacht had. Ze zijn iig wel eerlijk
Zij had allemaal fancy lingerie gekocht en een heel plan uitgestippeld enzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten