| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
On the upside, yoga ging behoorlijk goed, ik werd maar een beetje duizelig bij de staande oefeningen
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
kunnen gebruiken wel. In principe heb ik niks nodig. Enkel een nieuwe gsm en 2 opbergboxen voor al de stoffen die ik de laatste tijd heb gekregen. De gsm is er al, maar nog maar alleen in het zwart en als hij dan toch in meerdere kleuren uitkomt, dan heb ik maar even 2 weken geduld om een groene te kopen (als het 2 weken is, het wordt een beetje irritant zo'n onbetrouwbare gsm uit de Jaren Stillekes). Maar ik ga natuurlijk niet naar de Ikea rijden voor 2 opbergboxen, dus dan bedenk ik wat nog handig zou zijn en rekjes zijn altijd handig!Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar WTF volgens dat schema krijg ik bijna 4000 euro terug ![]() ![]() hoezo? waarvoor in vredesnaam?ik ga eerst maar bellen om te vragen of dat klopt voor ik een huge gat in de lucht spring. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bel morgen wel even, maar als ik m'n overzichtje zie dan kloppen mijn gegevens exact dus ik snap er geen reet van
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En normaal staat de keukendeur altijd open, maar nu gewoon dus even niet
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook geen tapijt. Nou ja, stiekem wel, maar dat hangt over mijn trapomheining boven Wel een kamer die (bijna) nooit opengaat. Die wás zo goed als opgeruimd weer, maar toen kwam er een stapel stof en hobbyspul en toen ging ik op vakantie, dus tja.Citaat:
|
||
|
|
|
|
Goeienavond! Ik wil ook een naaimachine
. Ik heb pas een cursus gedaan en ik vond het zo gaaf en veel makkelijker dan ik dacht. Ik weet alleen niet wat ik moet maken .Maar voorlopig moet ik eerst even centjes sparen, want het ziet er naar uit dat we gaan verhuizen! Vandaag bij een huis wezen kijken en de definitieve beslissing moet nog vallen, maar het is op zich wel positief en alles
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik wou nogmaals voor mezelf benadrukken dat ik NIKS NODIG HEB! Buiten de gsm. En de boxen. En schoenen. Altijd. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
ik kom altijd met van alles thuis en heb niks nodig of voor niks plaats. Maar goed dat we groter gaan wonen ![]() Oh, er zijn ook drie huisgenoten waarvan twee nog maagd en een meisje is reclaimed Virgin. Ze had al met zeven jongens seks gehad, maar tussen de laatste keer dat ze seks had en dit moment was er zoveel veranderd dat ze net zo Goes opnieuw kon beginnen. |
||
|
|
|
|
Ingegerd: ja wij zijn de enigen! Deze makelaar laat steeds maar één kandidaat per keer kijken/ beslissen. Dat kost ze wel tijd natuurlijk (wij hebben deze week gekregen om te beslissen) maar ik vind het wel chill
Oh en als ik ga verhuizen mag ik weer naar de Ikea . We moeten dan nieuwe kasten en misschien ook een bank erbij. En anders lekker marktplaats afspeuren .
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat? Reclaimed virgin? Eh? |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wat leuk indigo! Spannend! Maar denk je wel dat het iets word/financieel haalbaar blijft? Dus je moet dinsdag/woensdag laten weten wat het wordt? Wel heel relaxed dat het niet zo is dat jullie morgen moeten beslissen omdat anders iemand anders sneller is!
Ik ga morgen toch onverwachts werken en heb daar zin in En donderdag ga ik een collega blij maken, ze gaat van haar man scheiden en kan atm niet werken want ze heeft bizar veel last van d'r schouder en mag dus niet werken en haar moeder is heel ziek en haar broer is net beter aan het worden en ik ga haar donderdag zelfgebakken cheesecake brengen en koffie met haar drinken en dar heb ik zin in.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel schattig, dat stel dat pas seks had op hun huwelijksnacht, zei: Het is helemaal niet zoals in de film, daar doen ze alsof het heel makkelijk is en dat is het niet. De eerste keer deed bij Meisje heel veel pijn. En het was wel fijn, maar niet zo fijn als ik verwacht had. Ze zijn iig wel eerlijk
Zij had allemaal fancy lingerie gekocht en een heel plan uitgestippeld enzo
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|