Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
On the upside, yoga ging behoorlijk goed, ik werd maar een beetje duizelig bij de staande oefeningen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar WTF volgens dat schema krijg ik bijna 4000 euro terug ![]() ![]() ![]() ik ga eerst maar bellen om te vragen of dat klopt voor ik een huge gat in de lucht spring. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bel morgen wel even, maar als ik m'n overzichtje zie dan kloppen mijn gegevens exact dus ik snap er geen reet van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Goeienavond! Ik wil ook een naaimachine
![]() ![]() Maar voorlopig moet ik eerst even centjes sparen, want het ziet er naar uit dat we gaan verhuizen! Vandaag bij een huis wezen kijken en de definitieve beslissing moet nog vallen, maar het is op zich wel positief en alles ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik wou nogmaals voor mezelf benadrukken dat ik NIKS NODIG HEB! Buiten de gsm. En de boxen. En schoenen. Altijd. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Oh, er zijn ook drie huisgenoten waarvan twee nog maagd en een meisje is reclaimed Virgin. Ze had al met zeven jongens seks gehad, maar tussen de laatste keer dat ze seks had en dit moment was er zoveel veranderd dat ze net zo Goes opnieuw kon beginnen. |
![]() |
|
Ingegerd: ja wij zijn de enigen! Deze makelaar laat steeds maar één kandidaat per keer kijken/ beslissen. Dat kost ze wel tijd natuurlijk (wij hebben deze week gekregen om te beslissen) maar ik vind het wel chill
![]() Oh en als ik ga verhuizen mag ik weer naar de Ikea ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat? Reclaimed virgin? Eh? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat leuk indigo! Spannend! Maar denk je wel dat het iets word/financieel haalbaar blijft? Dus je moet dinsdag/woensdag laten weten wat het wordt? Wel heel relaxed dat het niet zo is dat jullie morgen moeten beslissen omdat anders iemand anders sneller is!
Ik ga morgen toch onverwachts werken en heb daar zin in ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel schattig, dat stel dat pas seks had op hun huwelijksnacht, zei: Het is helemaal niet zoals in de film, daar doen ze alsof het heel makkelijk is en dat is het niet. De eerste keer deed bij Meisje heel veel pijn. En het was wel fijn, maar niet zo fijn als ik verwacht had. Ze zijn iig wel eerlijk
![]() Zij had allemaal fancy lingerie gekocht en een heel plan uitgestippeld enzo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|