Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2013, 22:26
Verwijderd
BEEHEESJES!

Zo en nu ga ik richting nest. Ik heb lang genoeg gewacht!

Truste!
Advertentie
Oud 23-03-2013, 22:32
ßuerp
ßuerp is offline
Boon & nootjes, Muut.
Oud 24-03-2013, 04:12
Verwijderd
Ik kon gisteravond om 18.30 uur ergens mijn ogen niet meer openhouden. En nu ben ik wakker
zwaar lefe zonder cola.
Oud 24-03-2013, 04:16
Verwijderd
het is trouwens echt moeilijk om aan calorieën te komen als je geen cola drinkt en/of snoep eet. Ik heb gemiddeld 1500-1800 kcal per dag, en dan vreet ik echt veel.
Oud 24-03-2013, 04:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
het is trouwens echt moeilijk om aan calorieën te komen als je geen cola drinkt en/of snoep eet. Ik heb gemiddeld 1500-1800 kcal per dag, en dan vreet ik echt veel.
Gewoon pindakaas smeren, noten eten en veel olijfolie gebruiken bij het bakken, dan zit je zo op 2000.
Oud 24-03-2013, 04:36
Verwijderd
dan gaat die eetmeter weer janken dat ik teveel vet eet. Echt elke dag (ook al eet ik dus geen frituur, chips of wat dan ook) staat er dat ik teveel vet eet en noten kan ik niet eten met mijn halve gebit.

Ik wil dus geen vlees meer eten dat vol antibiotica zit, dus ik dacht om de kosten te drukken koop ik gewoon halal. Want blijkbaar betekent halal ook dat het dier rein is en dus niet is volgespoten met antibiotica en hormonen. Maar dat zijn ook gewoon plofkippen vol rommel. Deceptie.
Oud 24-03-2013, 06:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is echt opvallend hoeveel dat uitmaakt. Ik snoep alleen nog maar op zondag en nu eb ik de hele tijd veel meer honger.
Oud 24-03-2013, 07:18
ßuerp
ßuerp is offline
Is ineens heel DK aan t diëten ofzo?

Maar Pip, ik las een keer dat je zoveel olijfolie op mag als je wilt.
Oud 24-03-2013, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Is ineens heel DK aan t diëten ofzo?

Maar Pip, ik las een keer dat je zoveel olijfolie op mag als je wilt.
Dat lijkt me een slecht idee, olijfolie is nog steeds puur vet.

Ik haal ook amper 1500 kcal per dag zonder suiker in m'n koffie & snoepen, dikke prima.

4,5 kg
Oud 24-03-2013, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Boon & nootjes, Muut.
Deze moest echt heel lang bezinken, maar klopt het dat ik hem kan herleiden naar het Spaanse goedenacht? Maar waarom ik daar een smiley of doom bij krijg?

En dan sta je op en is de wereld wit Fuck off! Het is goed geweest met je.
Oud 24-03-2013, 08:03
Rationeel
Rationeel is offline
kusjeverstop voor een speciale forumbaas
Oud 24-03-2013, 08:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb het drie dagen bijgehouden en kwam op twee dagen ook maar rond de 1500. Ik vond het nogal schokkend, maar blij te weten dat ik niet de enige ben
Oud 24-03-2013, 08:06
Verwijderd
Morgen! Ik heb eigenlijk nu nooit problemen met te weinig eten.
Oud 24-03-2013, 08:19
Verwijderd
Ik ben blij dat ik geen eetdrukte meer heb, anders kon ik me elke keer opnieuw opjagen met het lezen van Saai

En over te weinig eten: er is een tijd geweest dat ik continu moest overgeven, zelfs als ik niks in mijn maag had. Dat was frustrerend, want ik moest ook trainen om kracht op te bouwen. Ik kwam denk ik niet aan 500 calorieën per dag, als ik 's ochtends trainde en ik had daarvoor een stukje appel kunnen binnenhouden (immens succes), dan was dat er met fietsen weer af Niet echt verbazingwekkend dat ik toen echt helemaal niks kon, doodmoe was, leeg en dat de kilo's er angstaanjagend snel afvlogen op dat moment. Fruit was ongeveer het enige dat me lukte om binnen t houden, maar ook dat niet altijd, soms bracht water me al aan het overgeven. Uiteindelijk werd ik al misselijk van het idee van eten.
Natuurlijk allerlei onderzoeken gehad, maar er is niks gevonden en plots keerde het tij en kon ik weer dingen verdragen. Heel bizar.
Oud 24-03-2013, 08:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaah, snel snel snel. Zo in de trein naar Den Haag. Toedeloe!
Oud 24-03-2013, 08:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik kon gisteravond om 18.30 uur ergens mijn ogen niet meer openhouden. En nu ben ik wakker
zwaar lefe zonder cola.
Koffie!
Oud 24-03-2013, 08:45
Verwijderd
*ww-spel frustratie die misschien teveel zegt*

Laatst gewijzigd op 24-03-2013 om 08:51.
Oud 24-03-2013, 08:46
Verwijderd
Citaat:
*je doet er te lang over
Vind je dit niet al wel een beetje veel gezegd?

Laatst gewijzigd op 24-03-2013 om 08:55.
Oud 24-03-2013, 08:50
Verwijderd
Vind je dat? Dan pas ik het wel even aan!
Oud 24-03-2013, 08:51
Verwijderd
Pas jij het ook even aan of mag ik het even doen?
Oud 24-03-2013, 08:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Verdacht!
Oud 24-03-2013, 08:55
Verwijderd
Ik heb jet gelezen
Oud 24-03-2013, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Verdacht!
Oud 24-03-2013, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb jet gelezen
En heb je dan enig idee?
Oud 24-03-2013, 08:58
Verwijderd
Nee, maar ik kan het aan mensen verkopen als De Gouden Tip! Maar ik volg het deze keer ook niet
Oud 24-03-2013, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik kan het aan mensen verkopen als De Gouden Tip! Maar ik volg het deze keer ook niet
Nou, daar zouden ze vet mee zijn denk ik ^^
Oud 24-03-2013, 09:00
Verwijderd
Volgens mij kon je er namelijk echt helemaal niks uithalen, maar als Kat para doet, ja dan misschien toch wel, ik weet het niet, dan maar voor de zekerheid weghalen, want ik wil niks verpesten
Oud 24-03-2013, 09:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je moet sowieso niet over het wwspel spreken buiten het wwspeltopic. Als spelleider zou ik er direct een rode kaart voor geven.
Oud 24-03-2013, 09:12
Verwijderd
Ja, iedereen die buiten her spel er over praat, elimineren
Oud 24-03-2013, 09:21
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Deze moest echt heel lang bezinken, maar klopt het dat ik hem kan herleiden naar het Spaanse goedenacht? Maar waarom ik daar een smiley of doom bij krijg?

En dan sta je op en is de wereld wit Fuck off! Het is goed geweest met je.
Het Romaanse in het algemeen ja (met het Antilliaans als startpunt).

Citaat:
Niks over mij toch?
Oud 24-03-2013, 09:34
ßuerp
ßuerp is offline
En de smilie is lief,niet des doems!
Oud 24-03-2013, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Je moet sowieso niet over het wwspel spreken buiten het wwspeltopic. Als spelleider zou ik er direct een rode kaart voor geven.
Nou ja, niet bespreken, maar erover spreken kan toch in principe geen kwaad?

Citaat:
Het Romaanse in het algemeen ja (met het Antilliaans als startpunt).

Niks over mij toch?
Oh, geen frustratie over personen hoor ^^ Het is een spelletje Maar ik wacht wel tot het voorbij is, dan maak ik een monsterpost
Oud 24-03-2013, 09:42
Verwijderd
Citaat:
En de smilie is lief,niet des doems!
Dan is het goed, zo heb ik hem altijd gezien, tot ik misvormd werd op dit forum.
Oud 24-03-2013, 09:45
Verwijderd
Kruidenkastje ouders uitmesten, ik zie potjes kruiden die ik herken van toen ik 7 was Maar dat zijn glazen zelfvul, dus daar hoeft niet per se hetzelfde nog in te zitten natuurlijk.

En ik heb 3 grote potten, 1 kleine pot en 3 zakjes kipkruiden gevonden
Oud 24-03-2013, 09:46
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Dan is het goed, zo heb ik hem altijd gezien, tot ik misvormd werd op dit forum.
Ik ook, maar ik ben nu dus weer terug bij de niet-ironische definitie.

Citaat:

Oh, geen frustratie over personen hoor ^^ Het is een spelletje Maar ik wacht wel tot het voorbij is, dan maak ik een monsterpost
Ja, ik bedoelde het ook mbt de inhoud vh spel hoor. Maar we zien t later dus wel.
Oud 24-03-2013, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik bedoelde het ook mbt de inhoud vh spel hoor. Maar we zien t later dus wel.
Oud 24-03-2013, 09:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Betere kluis dan sorry.
Oud 24-03-2013, 09:56
Vowel
Vowel is offline
Leuk hè, Mutant? Het ww-spel?

Stomme wolven. Ze waren gewoon bang voor ons!

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:01.
Oud 24-03-2013, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Betere kluis dan sorry.
Ja, daar heb je gelijk in. Ik zal het niet meer doen.

En doe eens niet al die rare zinnen waar ik over na moet denken! Of eigenlijk, juist wel, training!

Citaat:
Leuk hè, Mutant? Het ww-spel?

Stomme wolven. Ze waren gewoon bang voor ons!
Geiten zijn het ^^

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:01.
Oud 24-03-2013, 10:08
Vowel
Vowel is offline
Zo'n gast op Seksualiteit is echt ontzettend dom bezig. Moet je dit nou lezen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875787

Citaat:
Als ik mij laat verbouwen ben ik transexuweel en geen meisje snapje
Citaat:
Ja, maar mijn ouders zijn christenen en je hebt geen vagina en geen borsten dus dan denken ze aan paspoort vervalsing
Ehhhh...
Oud 24-03-2013, 10:09
Vowel
Vowel is offline
Transgenders hebben geen borsten en vagina.

Transvrouwen zijn transexuweel [sic] en geen vrouw!
Oud 24-03-2013, 10:12
Verwijderd
Transexjuweel
Oud 24-03-2013, 10:16
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Transexjuweel
Oud 24-03-2013, 10:17
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Nou ben benieuwd
Oud 24-03-2013, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Transexjuweel
daar kun je best leuke dingen mee doen met de carnaval!

Mijn schoonouders en schoonzusje en haar man komen vandaag kijken en """""helpen"""""" maar ik ben benieuwd hoeveel we daadwerkelijk gedaan lrijgen we hebben gisteravond besloten dat we dan toch maar de zolder ook verven, anders hebben ze niks te doen. Mijn schoonfamilie is lief, maar niet heel erg van het aanpakken of doorwerken
Oud 24-03-2013, 10:21
Verwijderd
Oud 24-03-2013, 10:37
Verwijderd
ik heb voor het eerst sinds vorige zomer weer eens op de weegschaal gestaan! Ik zat met wat ik gokte dat ik zou wegen wel vrij goed, maar het is ook wel een teken dat, zodra we verhuisd zijn en het weer allemaal een beetje rustig is, ik dan echt moet gaan afvallen. Realitycheck, niks mis mee!
Oud 24-03-2013, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Koffie!
dat blief ik alleen als het puur noodzakelijk is, bijvoorbeeld bij nachtdiensten.
en zéker niet zonder suiker, bah.

Ik heb weer even een powernapje gedaan net. Ik wist niet dat ik zoveel kon slapen.
Oud 24-03-2013, 10:40
Fantôme
Fantôme is offline
Up to work!
Oud 24-03-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
dan gaat die eetmeter weer janken dat ik teveel vet eet. Echt elke dag (ook al eet ik dus geen frituur, chips of wat dan ook) staat er dat ik teveel vet eet en noten kan ik niet eten met mijn halve gebit.

Ik wil dus geen vlees meer eten dat vol antibiotica zit, dus ik dacht om de kosten te drukken koop ik gewoon halal. Want blijkbaar betekent halal ook dat het dier rein is en dus niet is volgespoten met antibiotica en hormonen. Maar dat zijn ook gewoon plofkippen vol rommel. Deceptie.
Allereerst: . Maar weet dat zo'n eetmeter maar een richtlijn is, en dat zo'n richtlijn is gebaseerd op wat nu ''in'' is in wetenschapsland. Dat is steeds iets anders, de ene periode zijn vetten de boosdoener, tien jaar later koolhydraten (en nog geen twintig jaar geleden beweerde het Voedingscentrum dat je dood zou gaan als je niet x keer per week vlees at en stond tofu er niet eens als alternatief bij). Het is nogal relatief, dus.
Als je het onderscheid weet tussen verzadigde vetten (m.n dierlijk vet, dus ook boter en kaas) en de veel gezondere (meervoudig) onverzadigde vetten (noten, olijfolie, sesamolie) dan kom je al een heel eind. En als je van jezelf weet dat je geen chips eet e.d., dan ben je echt wel goed bezig, een beetje vet (van alle soorten), heb je gewoon nodig. Kijk maar naar Nigella Lawson of hoe ze ook heet.

Voor vlees zonder rommel zou ik of naar een erg goede slager gaan (schijnt er een te zitten op de winkelkant van het Noordeinde, maar daar ben ik zelf nog nooit geweest), en dan gewoon minder te kopen maar door de goede smaak geniet je alsnog meer. Of naar de Marqt (en ja ik weet dat dat knetterduur is en voor hippiesnobjes maar dit is een serieuze tip), daar heb ik laatst voor twee mensen een portie lamsgehakt gekocht en dat was drie euro nog iets, zeer betaalbaar dus, en zeer lekker en zeker weten zonder rommel.

Citaat:
Dat lijkt me een slecht idee, olijfolie is nog steeds puur vet.

Ik haal ook amper 1500 kcal per dag zonder suiker in m'n koffie & snoepen, dikke prima.

4,5 kg
Ik wist niet dat je dat aan het doen was!

Citaat:
Aaah, snel snel snel. Zo in de trein naar Den Haag. Toedeloe!
Kom je bij mij op bezoek?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten