Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dan gaat die eetmeter weer janken dat ik teveel vet eet. Echt elke dag (ook al eet ik dus geen frituur, chips of wat dan ook) staat er dat ik teveel vet eet
![]() Ik wil dus geen vlees meer eten dat vol antibiotica zit, dus ik dacht om de kosten te drukken koop ik gewoon halal. Want blijkbaar betekent halal ook dat het dier rein is en dus niet is volgespoten met antibiotica en hormonen. Maar dat zijn ook gewoon plofkippen vol rommel. Deceptie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik haal ook amper 1500 kcal per dag zonder suiker in m'n koffie & snoepen, dikke prima. 4,5 kg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben blij dat ik geen eetdrukte meer heb, anders kon ik me elke keer opnieuw opjagen met het lezen van Saai
![]() En over te weinig eten: er is een tijd geweest dat ik continu moest overgeven, zelfs als ik niks in mijn maag had. Dat was frustrerend, want ik moest ook trainen om kracht op te bouwen. Ik kwam denk ik niet aan 500 calorieën per dag, als ik 's ochtends trainde en ik had daarvoor een stukje appel kunnen binnenhouden (immens succes), dan was dat er met fietsen weer af ![]() Natuurlijk allerlei onderzoeken gehad, maar er is niks gevonden en plots keerde het tij en kon ik weer dingen verdragen. Heel bizar. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En doe eens niet al die rare zinnen waar ik over na moet denken! Of eigenlijk, juist wel, training! Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:01. |
![]() |
|||
Zo'n gast op Seksualiteit is echt ontzettend dom bezig. Moet je dit nou lezen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1875787
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn schoonouders en schoonzusje en haar man komen vandaag kijken en """""helpen"""""" maar ik ben benieuwd hoeveel we daadwerkelijk gedaan lrijgen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je het onderscheid weet tussen verzadigde vetten (m.n dierlijk vet, dus ook boter en kaas) en de veel gezondere (meervoudig) onverzadigde vetten (noten, olijfolie, sesamolie) dan kom je al een heel eind. En als je van jezelf weet dat je geen chips eet e.d., dan ben je echt wel goed bezig, een beetje vet (van alle soorten), heb je gewoon nodig. Kijk maar naar Nigella Lawson of hoe ze ook heet. ![]() Voor vlees zonder rommel zou ik of naar een erg goede slager gaan (schijnt er een te zitten op de winkelkant van het Noordeinde, maar daar ben ik zelf nog nooit geweest), en dan gewoon minder te kopen maar door de goede smaak geniet je alsnog meer. Of naar de Marqt (en ja ik weet dat dat knetterduur is en voor hippiesnobjes maar dit is een serieuze tip), daar heb ik laatst voor twee mensen een portie lamsgehakt gekocht en dat was drie euro nog iets, zeer betaalbaar dus, en zeer lekker en zeker weten zonder rommel. ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|