Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb recentelijk van mijn moeder geleerd dat je de indruk kan wekken dat je de hele dag hebt lopen schoonmaken door een fles allesreiniger open te zetten. Dat werkte niet genoeg en net heb ik dus alsnog overal een doekje overheen moeten halen. Nog lulliger is dat het nóg niet ruikt alsof ik zwaar heb schoongemaakt
![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Oh God, ik word soms zo moe van een vriend van me. Hij was op Q/K-day al zo impulsief dat 'ie steeds wegliep enzo, dus daar was ik al een beetje chago om, maarja hij is nou eenmaal zo...
Ik had irl en op facebook gevraagd of er morgen mensen meegingen naar de bios en eerst zei iedereen ja, maar hij kon niet. Toen haakte iedereen ineens af vanwege andere plannen, dus ik zei 'ok, dan doen we 't een andere keer' en maakte plannen met iemand anders. Vandaag postte hij ineens op fb 'ok, ik ga mee!', terwijl iedereen dus al had gepost dat ze afhaakten, en krijg ik net een berichtje of ik 't volgende keer aub wil doorgeven dat 't niet doorgaat. Gast, je kon eerst sowieso niet en je kan toch lezen dat 't niet doorgaat? Jeuzes. ![]() Anyhoo, ik ga dus met iemand anders naar de bios en weet niet of het een verstandig idee is om hem ook uit te nodigen. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu ga ik even douchen, sigaretten maken en morgen maar weer op die ellendige kermis staan. Heb het UWV gevraagd of ik een afspraak kon maken, maar ze hebben elke dinsdag gewoon een inloopmiddag. Dan ga ik eens kijken of zij geen werk voor me hebben, al is het aan de lopende band, ben dit gezeik nu helemaal zat.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Want whinen is ook wel mijn hobby, maar ik wil niet dood dmv vreugdevuren.
|
Verwijderd
|
LP, waarom ga je niet gewoon even langs bij een uitzendbureau? Of nouja, UWV kan ook, maar ik zou gewoon Googlen op een studentenuitzendbureau, bellen met 'hoiiiii ik heb me ingeschreven maar zal ik even langskomen want jullie kennen mij natuurlijk niet, dus even kennismaken is wel handig?' en daar dan heen gaan. In een beetje nette kleren en met een positieve houding, want dat vinden ze lekker.
Er zijn heel veel mensen ingeschreven bij uitzendbureaus, maar als ze je niet kennen gaan ze niet actief hun best doen voor je. Langsgaan helpt ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|