Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2013, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo herkenbaar in gedachten verzonken naar een hoortoestel kijken, of naar een kettinkje dat een meisje om heeft en dan bedenken dat het wel uitziet alsof ik al tien minuten gefascineerd naar haar boobies aan het kijken ben.

Citaat:
O, wat raar dat je zo gaat kijken naar kinderen.
Meh, ik vind het zelf niet raar, ik ken mijn gevoelens over kinderen goed genoeg. Voor andere mensen is het meestal wel iets dat ze niet verwachten, zeker niet nu ik op de leeftijd van rammelende eierstokken kom.
Advertentie
Oud 11-05-2013, 10:24
Verwijderd
Hmm ja.

Mijn moeder heeft van die slechte Duitse muziek opstaan. niet om aan te horen.
Oud 11-05-2013, 10:26
Verwijderd
ICH BIN WIE DU!

Oud 11-05-2013, 10:28
Verwijderd
en bedankt, Mutant. Nu heb ik dat in mijn hoofd en BB King op mijn koptelefoon. Er zijn betere combinaties
Oud 11-05-2013, 10:30
pixie
pixie is offline
Neeeee, niet doen! Mijn exscharrel maakte me daar soms mee wakker en ik haat hem er nog steeds om
Oud 11-05-2013, 10:32
Verwijderd
Citaat:
ICH BIN WIE DU!

Neee niet doen. Dit is erger dan het liedje waar ze over wijn en koffie zingen.

Nu begint ze dat te zingen. Vanmiddag naar de bieb vertrekken zo kan ik niet leren.
Oud 11-05-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
en bedankt, Mutant. Nu heb ik dat in mijn hoofd en BB King op mijn koptelefoon. Er zijn betere combinaties
Booyah, dat is de straf voor alle keren dat ik met Goeiemorgenmorgen en KvK word opgezadeld!
Oud 11-05-2013, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Neeeee, niet doen! Mijn exscharrel maakte me daar soms mee wakker en ik haat hem er nog steeds om

Sorry ^^

Wij werden op kamp elke dag met dit nummer gewekt:
Oud 11-05-2013, 10:36
Verwijderd
Ein Liieeeeeeed geht um die Weeeeeeeeelt
Oud 11-05-2013, 10:39
Verwijderd
Wij werkten de anderen altijd op kamp. Op de meest bizarre manieren.
Oud 11-05-2013, 10:41
Verwijderd
99 Luftballons
Oud 11-05-2013, 10:43
Verwijderd
Oh, ik vloog trouwens over de markt. Armen spreiden en wieeeeh! To the sky van Owl city kwam voorbij op mijn gsm. Dus ik heb niet alleen mensen kwaad gemaakt maar waarschijnlijk ook een beetje geamuseerd en misschien wel een beetje bang, want het blijven Belgen natuurlijk.
Oud 11-05-2013, 10:43
pixie
pixie is offline

(wtf, ik kan dit nummer in Duitsland niet kijken?!)

Laatst gewijzigd op 11-05-2013 om 10:45. Reden: zichtbaar gemaaqkt, enkel de code na de = moet tussen de tags
Oud 11-05-2013, 10:44
Verwijderd
Ze stopt ermee, want ze gaat de tuin doen.

The script and P!nk time.
Oud 11-05-2013, 10:45
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]
(wtf, ik kan dit nummer in Duitsland niet kijken?!)
In België ook niet.
Oud 11-05-2013, 10:46
Verwijderd
In Nederland wel

O toch niet.
Verwijderd
Het beloofde land
Verwijderd
Zo dichtbij en toch zo ver weg
Oud 11-05-2013, 10:47
Verwijderd
Deze mag overigens ook niet ontbreken:

Oud 11-05-2013, 10:47
Verwijderd
Arme Mozes.
Oud 11-05-2013, 11:04
Verwijderd
Ik geloof dat de buschauffeur zei dat we pas om kwart over een aankomen. Wel vrij vervelend, want ik moet om twee uur beginnen en dan moet ik meteen door naar t werk. Meh. En mijn leuke collega is ziek, nu moet ik 't vanavond doen met een zure verbitterde negatieve vrouw die altijd negatief is en d'r mond nooit kan houden. Zelfs als ze werkt met een cliënt die heel druk en agressief is en jet duidelijk niet waardeert dat er gepraat wordt en al een aantal keer flink heeft uitgehaald, houdt ze d'r mond niet. Dan is ze aan t vertellen dat ze het zo zwaar vindt en dat ze niet snapt waarom hij zo druk is en dat het maar raar is want hij was de rest van de dag toch rustig?
Oud 11-05-2013, 11:08
Verwijderd
Omdat RTLXL me weer loopt te discrimineren omdat ik in België woon en ik Ik heb HET nog nooit gedaan dus niet kan kijken, ben ik op YT gaan zoeken en daar is het ook te vinden! Woei.

En ik moet wel lachen om dat koppeltje Ik vind dat zij verbazingwekkend makkelijk in de omgang lijkt, voor haar toch wel streng gelovige opvoeding en dat ze al gewoon 4 maanden samen (mogen) wonen vind ik ook opvallend. En die Boy met 'openscheuren' en dat zij er ook gewoon mee lacht. Goed, nu verder kijken, ik moest dit even komen melden.
Oud 11-05-2013, 11:16
Verwijderd
2e stukje, die paardengek die een relatieconsulente uitnodigt. Beste relatieconsulente, je moet wel eerst vrouwen zo ver krijgen dat ze mee naar huis komen voor je aan de inrichting kunt beginnen Maar goed, en hij dan, zo wanhopig zijn dat hij zo iemand gaan inschakelen, maar als ze dan met advies komt, dan wil hij er niet naar luisteren
Oud 11-05-2013, 11:17
Verwijderd
Is ze binnen zet ze mijn muziek af en luistert ze weer die Duitse hoempapa.

Ich bewege mich gerne, und ik liebe die musiek.
die carnaval musiek hatt sich gepioniert.
Er hatt sich geheiratet fur die musiek.
Oud 11-05-2013, 11:23
Verwijderd
De bejaarde mevrouw voor me heeft een Nokia 3310 en snapt niet hoe die werkt
Oud 11-05-2013, 11:23
Verwijderd
Oh, nu heeft ze het toch door!
Oud 11-05-2013, 11:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ICH BIN WIE DU!

Godver.
Citaat:
2e stukje, die paardengek die een relatieconsulente uitnodigt. Beste relatieconsulente, je moet wel eerst vrouwen zo ver krijgen dat ze mee naar huis komen voor je aan de inrichting kunt beginnen Maar goed, en hij dan, zo wanhopig zijn dat hij zo iemand gaan inschakelen, maar als ze dan met advies komt, dan wil hij er niet naar luisteren
Ik keek dat gister ook, die vent is echt dieptriest, en niet alleen wat betreft zijn inrichting
Oud 11-05-2013, 11:36
Verwijderd
LP heb je het baantje gekregen?
Oud 11-05-2013, 11:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze belde gisteren, nu blijkt dat ik eerst met haar manager op gesprek moet komen. Is wel prima, als ik maar niet dan pas te horen krijg dat het niks gaat worden.
Oud 11-05-2013, 11:52
Verwijderd
Hmmm, wel vreemd dat ze dat niet meteen wist te vertellen maar ach, het zal niet de eerste keer zijn dat sollicitanten door allerlei 'rondes' geduwd worden. Nou, nog maar een keer succes dan!
Oud 11-05-2013, 11:52
Verwijderd
Fuck die Boy is schattig Hij ziet er zo niet uit, maar echt alles wat ie zegt is gewoon op zo'n manier gebracht dat je er wel om moet lachen. En hij weet ook nog hoe hij zijn broek fatsoenlijk moet strijken!

Die paardengek: 'Een bloemetje doet het altijd goed bij de vrouwtjes' en jij weet dat zo goed omdat je nog nooit een relatie hebt gehad? En een andere opmerking: 'Met wie ik wel het bed zou willen delen.' na 10 minuten met Linda praten. Kerel je bent nog steeds maagd, alles wat je gaat toestaan om hem er in te hangen, ga jij het bed mee willen delen. Tering wat een irritante kerel, ook met dat zadel en die zadeldeken.

Volgende week een larper zo te zien, ik kon de wapens niet echt duidelijk bekijken, ben benieuwd.
Oud 11-05-2013, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Godver.

Citaat:
Ik keek dat gister ook, die vent is echt dieptriest, en niet alleen wat betreft zijn inrichting
Ja, ik heb nu ook de rest gezien. Ik ben benieuwd wat het met die Linda (volgens mij ook niet het helderste licht) gaat worden, maar de rest van het vrouwelijke geslacht die dit ooit gezien heeft zal er nooit meer aan beginnen

Citaat:
Ze belde gisteren, nu blijkt dat ik eerst met haar manager op gesprek moet komen. Is wel prima, als ik maar niet dan pas te horen krijg dat het niks gaat worden.
Oud 11-05-2013, 11:58
Verwijderd
The joy, een jong familielid heeft nu ook een FB-pagina voor Maastrichtse muziek, de info:
Citaat:
deze radio is allein veur de echte sjenge ver dreije alleen mestreechse meziek vaan mestreechse artieste vaan mvv naor shakin dj s naor beppie kraft num mer op ver dreije hut es u un look heet daan dreije ver het ooooooooop sjengradio
Alleen voor de echte Sjengen, nou doei dan. Ik kan het Mestreechs niet eens lezen man.
Oud 11-05-2013, 12:05
Verwijderd
Zou ik het vertalen voor je? Ik kan het dialect wel lezen.

Beppie is een held loat de zon in dien hart. geneet van ut leven lalallalala
Oud 11-05-2013, 12:10
Verwijderd
Het lukt als ik het hardop zeg, maar het kost me nog meer moeite dan Duits eigenlijk. Ik word zo moe van mensen die alles in het Mestreechs doen, vorig jaar nog een doodsbrief. Dan ben je toch echt nooit verder geweest dan Maastricht. De Friezen kunnen het excuus dat ze een officiële taal hebben nog gebruiken. Helaas heeft mijn familie er ook een handje van en ik hou heel veel van ze, maar altijd dat Mestreechs overal, zelfs op FB en officiële uitnodigingen, daar krijg ik toch wel bultjes van.
Oud 11-05-2013, 12:12
Verwijderd
Het dialect in Maastricht is een dialect appart. Waar ik woon spreken ze het dialect dat veel op het Duits en Nederlands lijkt. Het is veel duidelijker om te snappen. Niet zo moeilijk als het Maastrichts. Ik vind ook irritant als mensen in het dialect typen op FB. Dat kost nog meer moeite om te vertalen dan het frans.

ik ga het toch vertalen voor de lol
Oud 11-05-2013, 12:16
Verwijderd
deze radio is allein veur de echte sjenge ver dreije alleen mestreechse meziek vaan mestreechse artieste vaan mvv naor shakin dj s naor beppie kraft num mer op ver dreije hut es u un look heet daan dreije ver het ooooooooop sjengradio

deze radio is alleen voor de echte Sjengen. Wij draaien alleen Maastrichtse muziek van Maastrichtse artiesten van Shakin dj naar Beppie Kraft noem maar op. wij draaien het als u een look (dat woord weet ik niet) heet draaien wij het op sjengradio.
Oud 11-05-2013, 12:16
Verwijderd
Mijn gesproken dialect is Mestreechs. Ik praat het tegen mijn ouders en familie ook gewoon en tegen andere mensen die in het Maastrichts tegen mij beginnen. Lezen en schrijven heb ik nooit geleerd, sowieso is het nutteloos, daarnaast zijn er geen vaste regels, dus je kunt er weinig mee. Wel is het altijd leuk om mensen te verrassen met een Limburgs dialect als ze beginnen te mekkeren over het feit dat ik veel te beschaafd spreek om uit de buurt te komen.
Oud 11-05-2013, 12:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hmmm, wel vreemd dat ze dat niet meteen wist te vertellen maar ach, het zal niet de eerste keer zijn dat sollicitanten door allerlei 'rondes' geduwd worden. Nou, nog maar een keer succes dan!
Ze is nog in opleiding, dus misschien durven ze haar nog niet te vertrouwen ofzo. Ze deed het dinsdag overkomen alsof ze alleen een handtekening/toestemming nodig had namelijk. Maar ach, ze heeft me nodig, hoop dat ze dat duidelijk heeft gemaakt
Oud 11-05-2013, 12:18
Verwijderd
Citaat:

deze radio is alleen voor de echte Sjengen. Wij draaien alleen Maastrichtse muziek van Maastrichtse artiesten van Shakin dj naar Beppie Kraft noem maar op. wij draaien het als u een look (dat woord weet ik niet) heet draaien wij het op sjengradio.
un look = een gat

Zoals bij LPs en CDs dus. Ik denk dat er moet staan 'als het een gat heeft, dan draaien wij het op Sjengradio'.
Oud 11-05-2013, 12:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vanmorgen een interview op radio 1 met de schrijver van een nieuw boek over ME/CVS en een patiënt, omdat het morgen blijkbaar Wereld ME-dag is. Dat arme geïnterviewde meisje was en is wel veel zieker dan ik ben, maar pfoeh, wel een aantal herkenbare dingen hoor. Heb het boek toch maar besteld.
Oud 11-05-2013, 12:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
'als het een gat heeft, dan draaien wij het op Sjengradio'.
Oud 11-05-2013, 12:20
Verwijderd
In onze plaatselijke krant staan (of stonden) columns in het Bosch. Ik vind het wel grappig om te lezen. Jammer dat het altijd ging over 'die lui van daorneffe die hun tuin nie griesele' en dat soort dingen.
Oud 11-05-2013, 12:21
Verwijderd
Griesele <3
Oud 11-05-2013, 12:21
Verwijderd
Ik spreek altijd Nederlands wel zo makkelijk. En alle familieleden beginnen automatisch Nederlands terug te praten. Alleen mijn moeder vindt dat niet leuk. Zegt altijd: je moet er trots op zijn en bla bla bla. Dan zeg ik altijd. In de rest van Nederland kom je er niet ver mee. En voor straf gaat ze irrtante liedjes zingen.

Die Duitse radiozender vertalen alle Engelse liedjes naar het Duits.
Oud 11-05-2013, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eén van mijn fb-contacten heeft een tijdje geleden een kind gekregen. Het moet wel het meest lelijke kind ooit zijn denk ik
Oud 11-05-2013, 12:23
Verwijderd
Citaat:
un look = een gat

Zoals bij LPs en CDs dus. Ik denk dat er moet staan 'als het een gat heeft, dan draaien wij het op Sjengradio'.
Ja dat viel met net ook weer in.
Oud 11-05-2013, 12:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik versta fries en daar houdt het dan rap mee op. Hoewel ik mijn hele leven in Drenthe en Groningen heb gewoond spreek ik die dialecten echt niet
Oud 11-05-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik spreek altijd Nederlands wel zo makkelijk. En alle familieleden beginnen automatisch Nederlands terug te praten. Alleen mijn moeder vindt dat niet leuk. Zegt altijd: je moet er trots op zijn en bla bla bla. Dan zeg ik altijd. In de rest van Nederland kom je er niet ver mee. En voor straf gaat ze irrtante liedjes zingen.
Ik heb het een beetje andersom, voor mij is het zo standaard om Maastrichts tegen mijn ouders te praten dat ik daar onbewust op over ga, zelfs als er mensen bij zijn die het absoluut niet verstaan. En dan moet ik daar op gewezen worden door mijn moeder
Oud 11-05-2013, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Griesele <3
Ja hè.

Citaat:
Ahw.

Citaat:
Eén van mijn fb-contacten heeft een tijdje geleden een kind gekregen. Het moet wel het meest lelijke kind ooit zijn denk ik
PM eens een foto?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten