Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Net voor organisatie museumquiz (met thema China) naar Aziatische supermarkt geweest in de buurt en WAAROM ben ik daar in godsnaam nog niet eerder geweest. Ik ben fan
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En al zet ik m'n buik zover uit als ik kan, dat broekje past niet meer hoor ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Huhu, blijkbaar heb ik al een Partypoker-account op mailadres oboema@irrelevant.nl
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De logeerhond die we hadden, daar wassie niet allergisch voor! Beestje was een halve poedel, daar zal t wel aan gelegen hebben. En bang wassie ook niet eht voor dat beestje, ze is hier anderhalve week geweest en hij was in het begin ng wat onzeker, maar dat werd gedurende de week ook veel minder. Maar dat beestje komt er sowieso niet zonder dat hij het er mee eens is. En alssie er komt, dan gaan we toch nog cursussen met haar doen, en we verwachten allebei dat zijn onzekerheid dan wel heel erg afneemt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was eerst ook bang voor honden. Tot ik op een dag een heel klein meisje zag, en een heel grote, zwarte zwerfhond die naar haar toerende en blafte. Ze was zo bang dat ze moest huilen. Toen ben ik erheen gerend en begon te schreeuwen naar de hond tot hij wegrende. Sindsdien ben ik niet meer bang voor honden.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is ook niet bang voorde hond van mijn ouders, die heeftie van pup tot nu gezien, en dat is echt wel heel tof. En hij was de eerste dag veel alleen met de logeerfik en toen kwam ik thuis en was hij helemaal trots "ik heb wel drie kwartier met haar gespeeld buiten in de tuin!" <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar deze komt er sowieso niet als hij het serieus niet ziet zitten. Al zie ik alleen maar voordelen van deze hond, maar ik ben dan ook wel bevooroordeeld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sterker nog, over 6 cm heeft ie mij ingehaald ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |