Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2013, 12:39
Verwijderd
Ik heb rond de 40k studieschuld. Ik vind dat erg veel, achteraf had ik het liever beperkt. Hoewel ik niet weet of dat haalbaar was geweest, maar het is heel makkelijk om mee te gaan in het gemakzucht rondom lenen, dus ik weet ook niet of ik de opties wel goed genoeg doorgenomen heb.
Advertentie
Oud 06-06-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Te laat!

Ik pm je wel even
Ik doe ook nog even hier want ik ben oprecht verbaasd dat je dat in zo'n korte tijd voor elkaar krijgt. Ik denk dat je helemaal geen motivatie van Jillian of Evy nodig hebt, een zo'n foto van jezelf, icm met de extra energie die je (vast?) hebt, moet toch genoeg zijn.
Oud 06-06-2013, 12:42
Verwijderd
Ik wil ook een PM, sann! Maar ik kan er niet fatsoenlijk op reageren want ik zit op m'n telefoon.
Oud 06-06-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ik doe ook nog even hier want ik ben oprecht verbaasd dat je dat in zo'n korte tijd voor elkaar krijgt. Ik denk dat je helemaal geen motivatie van Jillian of Evy nodig hebt, een zo'n foto van jezelf, icm met de extra energie die je (vast?) hebt, moet toch genoeg zijn.
Nou ja sinds vorige zomer was ik sowieso wel een beetje afgevallen al voor ik begon met shredden enzo hoor. En ik ben vooral heel veel taille/buik/heup kwijtgeraakt (ik denk 13 van de 15 kg ), mn benen doen een beetje zo van HAHA /FATTY.

Citaat:
Ik wil ook een PM, sann! Maar ik kan er niet fatsoenlijk op reageren want ik zit op m'n telefoon.
Komt eraan
Oud 06-06-2013, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Nou ja sinds vorige zomer was ik sowieso wel een beetje afgevallen al voor ik begon met shredden enzo hoor. En ik ben vooral heel veel taille/buik/heup kwijtgeraakt (ik denk 13 van de 15 kg ), mn benen doen een beetje zo van HAHA /FATTY.
Ja nou en allemaal, alsnog is het
Oud 06-06-2013, 12:48
Verwijderd
Ja dat is
Oud 06-06-2013, 12:48
Verwijderd
Citaat:
En sinds wanneer heb jij een hippe telefoon?
Oud 06-06-2013, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een uitstervend ras.
Oud 06-06-2013, 12:51
Verwijderd
Mailtje van een collega en m'n manager (we zijn op m'n werk met z'n 4'en aan het hardlopen) of ik november ook met de 10km mee doe. Oeii Wel een goede stok achter de deur om te blijven rennen
Oud 06-06-2013, 13:02
Verwijderd
Ik geloof dat we het gaan doen, wtf waar ben ik mee bezig
Oud 06-06-2013, 13:02
Verwijderd
Nou dan moet ik ook maar stoppen met roken
Oud 06-06-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Nou dan moet ik ook maar stoppen met roken
(n
Oud 06-06-2013, 13:13
Verwijderd
M'n manager, of we de 15 niet gewoon kunnen doen.

15 km en gewoon in 1 zin
Oud 06-06-2013, 13:19
Verwijderd
Sann
Oud 06-06-2013, 13:34
Verwijderd
Oh ik wil ook die foto zien voor extra shredmotivatie!!
Oud 06-06-2013, 13:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Net voor organisatie museumquiz (met thema China) naar Aziatische supermarkt geweest in de buurt en WAAROM ben ik daar in godsnaam nog niet eerder geweest. Ik ben fan Heb me ingehouden en weinig gekocht, maar toch thuisgekomen met kokosmelk, spekkoek, rijstballetjes met pindavulling, pad thai noodles met tofu en yasmijnrijst met groene curry
Oud 06-06-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Sinds december. Maar ik heb er geen hip abonnement bij, dus ik ben veroordeeld tot gratis wifi.

En omg die foto
Oud 06-06-2013, 13:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sinds december. Maar ik heb er geen hip abonnement bij, dus ik ben veroordeeld tot gratis wifi.
Dit heb ik sinds kort ook ja Geen zin om veel geld te betalen voor internet als er genoeg gratis netwerken zijn.
Oud 06-06-2013, 13:46
Verwijderd
Ik heb gisteren twee toeristen veel plezier gewenst bij het Anne Frank-huis. Dat was misschien een sociaal misstapje.
Oud 06-06-2013, 13:53
Verwijderd
Jezus Sann wat een verschil!!! Ongelofelijk! Heb je niet stiekem je adem ingehouden ofzo ?
Oud 06-06-2013, 13:54
Verwijderd
Oke, nu moet ik echt ook weer gaan shredden, het is mogelijk om er echt strakker van te worden
Oud 06-06-2013, 13:54
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
M'n manager, of we de 15 niet gewoon kunnen doen.

15 km en gewoon in 1 zin
Ik zie net op facebook hoe goed je bezig bent
Oud 06-06-2013, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren twee toeristen veel plezier gewenst bij het Anne Frank-huis. Dat was misschien een sociaal misstapje.

Zoiets zou ik volgens mij ook heel makkelijk kunnen zeggen. En zo erg is het niet hoor, denk ik. Vind ik.
Oud 06-06-2013, 14:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Een vriend van mij roept altijd heel hard: ze is niet thuis hoor! naar mensen die in de rij staan.
Oud 06-06-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mij roept altijd heel hard: ze is niet thuis hoor! naar mensen die in de rij staan.
Oud 06-06-2013, 14:04
Verwijderd
Citaat:

En een vriendin van mij "Buut Anne! Achter de boekenkast!"
Oud 06-06-2013, 14:06
Verwijderd
Citaat:

Zoiets zou ik volgens mij ook heel makkelijk kunnen zeggen. En zo erg is het niet hoor, denk ik. Vind ik.
Ja, vind ik ook, hoor. Bovendien had ze 't in dat huis relatief leuk. Ze mocht willen dat ze daar mocht blijven
Oud 06-06-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, vind ik ook, hoor. Bovendien had ze 't in dat huis relatief leuk. Ze mocht willen dat ze daar mocht blijven
Oud 06-06-2013, 14:11
Verwijderd
Oud 06-06-2013, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Jezus Sann wat een verschil!!! Ongelofelijk! Heb je niet stiekem je adem ingehouden ofzo ?
Ik heb ook wel echte voor en na foto's maar die zijn nogal naakt, bovendien ben ik nog niet klaar met ripped, dus die compilatie is nog niet af

En al zet ik m'n buik zover uit als ik kan, dat broekje past niet meer hoor

Citaat:
Oke, nu moet ik echt ook weer gaan shredden, het is mogelijk om er echt strakker van te worden
Hahaha HOPPA MOTIVATIE
Oud 06-06-2013, 14:26
Verwijderd
Ik zou niet zulke resultaten verwachten van alleen maar shredden, hoor, Lieveheersbeest.
Oud 06-06-2013, 14:27
Verwijderd
/partypooper
Oud 06-06-2013, 14:53
Verwijderd
Nou bedankt Para
Oud 06-06-2013, 15:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vrouwen hebben vaker last van hypermobiliteit, maar er zijn zeker ook mannen die het hebben. Ik bijvoorbeeld.
Ik bedoel iets waarvan ik dacht dat specifiek vrouwen het eer hadden, door hun bouw. Als je je arm recht vooruit strekt, met de rug van je hand naar boven, dat je dan je elleboog heel ver door kan draaien (binnenkant elleboog bijna helemaal naar boven). Daarom dragen (bij mijn weten) veel vrouwen bij boogschieten ook zo'n beschermding op de boogarm, omdat anders de pees langs de arm schiet.
Oud 06-06-2013, 15:44
Verwijderd
Huhu, blijkbaar heb ik al een Partypoker-account op mailadres oboema@irrelevant.nl
Oud 06-06-2013, 16:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Huhu, blijkbaar heb ik al een Partypoker-account op mailadres oboema@irrelevant.nl
Bummer
Oud 06-06-2013, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb rond de 40k studieschuld. Ik vind dat erg veel, achteraf had ik het liever beperkt. Hoewel ik niet weet of dat haalbaar was geweest, maar het is heel makkelijk om mee te gaan in het gemakzucht rondom lenen, dus ik weet ook niet of ik de opties wel goed genoeg doorgenomen heb.
word je daar niet depressief van? Of juist extra gemotiveerd? Dat is gewoon bijna een kwart van de waarde van ons huis
Citaat:
Citaat:

En een vriendin van mij "Buut Anne! Achter de boekenkast!"
Citaat:
Oud 06-06-2013, 16:29
Verwijderd
Ik heb yoghurt gestaafmixerd met aarbeien en bananen
Oud 06-06-2013, 16:32
Verwijderd
he ingegerd, je vriend was toch bang én allergisch voor honden?
Oud 06-06-2013, 16:38
Verwijderd
De logeerhond die we hadden, daar wassie niet allergisch voor! Beestje was een halve poedel, daar zal t wel aan gelegen hebben. En bang wassie ook niet eht voor dat beestje, ze is hier anderhalve week geweest en hij was in het begin ng wat onzeker, maar dat werd gedurende de week ook veel minder. Maar dat beestje komt er sowieso niet zonder dat hij het er mee eens is. En alssie er komt, dan gaan we toch nog cursussen met haar doen, en we verwachten allebei dat zijn onzekerheid dan wel heel erg afneemt.
Oud 06-06-2013, 16:40
Verwijderd
Ik was eerst ook bang voor honden. Tot ik op een dag een heel klein meisje zag, en een heel grote, zwarte zwerfhond die naar haar toerende en blafte. Ze was zo bang dat ze moest huilen. Toen ben ik erheen gerend en begon te schreeuwen naar de hond tot hij wegrende. Sindsdien ben ik niet meer bang voor honden.
Oud 06-06-2013, 16:41
Verwijderd
Dat is mijn enige heldendaad ooit.
Oud 06-06-2013, 16:44
Verwijderd
Ik had een cornetto mini. Mini ijsjes *lief*
Oud 06-06-2013, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Dat is mijn enige heldendaad ooit.

Hij is ook niet bang voorde hond van mijn ouders, die heeftie van pup tot nu gezien, en dat is echt wel heel tof. En hij was de eerste
dag veel alleen met de logeerfik en toen kwam ik thuis en was hij helemaal trots "ik heb wel drie kwartier met haar gespeeld buiten in de tuin!" <3
Oud 06-06-2013, 16:49
Verwijderd
Miekje naamzoek, het was een filmpje waarin ik een consult met een simulatiepatient doe! En dan ernaar kojken samen met een psycholoog en elf collega's en dan zeggen wat ik goed doe en hoe het beter kan
Oud 06-06-2013, 16:50
Verwijderd
Kijk dat is ook de manier waarop je leert dat honden niet eng zijn
Oud 06-06-2013, 16:50
Verwijderd
ah nou dan kan het wel denk ik hoewel ik me altijd afvraag wat mensen bezielt om een hond te nemen zoveel werk, altijd uit met dat ding ook al is het kloteweer, ben je druk of moet je ergens naartoe dan ook.
Oud 06-06-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
ah nou dan kan het wel denk ik hoewel ik me altijd afvraag wat mensen bezielt om een hond te nemen zoveel werk, altijd uit met dat ding ook al is het kloteweer, ben je druk of moet je ergens naartoe dan ook.
Je hebt helemaal gelijk. Kan ook niet goed uitleggen waarom ik dat zo graag wil, maar ik wil gewoon heel graag een hond
Maar deze komt er sowieso niet als hij het serieus niet ziet zitten. Al zie ik alleen maar voordelen van deze hond, maar ik ben dan ook wel bevooroordeeld
Oud 06-06-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk. Kan ook niet goed uitleggen waarom ik dat zo graag wil, maar ik wil gewoon heel graag een hond
Maar deze komt er sowieso niet als hij het serieus niet ziet zitten. Al zie ik alleen maar voordelen van deze hond, maar ik ben dan ook wel bevooroordeeld
nou ja ik moet vooral niks zeggen eigenlijk want ik heb een kind. Ik vind honden en kleine kinderen een heel goede vergelijking Hoewel mijn kind niet echt klein meer is.
Sterker nog, over 6 cm heeft ie mij ingehaald
Oud 06-06-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
nou ja ik moet vooral niks zeggen eigenlijk want ik heb een kind. Ik vind honden en kleine kinderen een heel goede vergelijking Hoewel mijn kind niet echt klein meer is.
Sterker nog, over 6 cm heeft ie mij ingehaald
zo heeft iedereen iets, denk ik. En in kan me de vergelijking wel voorstellen ik hoop alleen niet dat er hier een hond komt die zes cm kleiner is dan ik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten