Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2013, 16:29
Verwijderd
Ik heb op de nacht vrijwilligen op Pukkelpop nog eens Red Bull aangeraakt. Na 1,5 jaar. Ik heb 3 blikjes van een halve liter gedronken en ik stond daar echt helemaal te gáán. Ik heb nooit speed aangeraakt, maar ik kan me er nu een klein beetje bij voorstellen.
Advertentie
Oud 14-09-2013, 16:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik geloof niet dat "maar ik eet nog veel meer suiker" een goed argument is

Citaat:
Ik heb op de nacht vrijwilligen op Pukkelpop nog eens Red Bull aangeraakt. Na 1,5 jaar. Ik heb 3 blikjes van een halve liter gedronken en ik stond daar echt helemaal te gáán. Ik heb nooit speed aangeraakt, maar ik kan me er nu een klein beetje bij voorstellen.
Die halve liters gaan mij zelfs te ver, laat staan 3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-09-2013, 16:33
Verwijderd
heeft iemand the film the conjuring al eens gezien? volgens vele moet het een goeie film zijn.

ik ging naar Maastricht voor schoenen en kwam thuis met 6 verschillende soorten oorbellen
Oud 14-09-2013, 16:34
Verwijderd
Ik zou het vrij zeker anders niet getrokken hebben, zeker omdat diegene die me gezelschap moest houden, me in de steek had gelaten. En in je eentje zonder iemand om tegen te praten een nacht doordoen, zwaar. Zeker als de meeste mensen vertrokken zijn, dan is het doodstil en je moet doorbijten tot 7u.
Oud 14-09-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
heeft iemand the film the conjuring al eens gezien? volgens vele moet het een goeie film zijn.

ik ging naar Maastricht voor schoenen en kwam thuis met 6 verschillende soorten oorbellen
Ik hoor veel positiefs erover, maar wel doodeng ofzo. Geen idee. Volgens Phoebe kijk ik veel horror, maar wat zij eng vindt, vind ik niet eng en andersom.

De laatste situatie klinkt bekend, maar dan andersom. Als ik gaatjes had, kan ik me voorstellen dat ik voor oorbellen zou gaan en dan terugkomen met 6 paar schoenen
Oud 14-09-2013, 16:38
Hazel
Hazel is offline
"Je had me moeten zien", nee, dat hadden we helemaal niet.
Oud 14-09-2013, 16:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
heeft iemand the film the conjuring al eens gezien? volgens vele moet het een goeie film zijn.
Nee, ik doe niet aan horror.
Citaat:
Ik hoor veel positiefs erover, maar wel doodeng ofzo. Geen idee. Volgens Phoebe kijk ik veel horror, maar wat zij eng vindt, vind ik niet eng en andersom.
Het zou wel een film voor jou zijn ja, alleen maar geestencrap. Uiteraard in een oud verlaten landhuis. Waarschijnlijk roept er ook nog eentje 'Hello? Is somebody (t)here?' en dat is waarschijnlijk een blonde chick.
Maar dat gok ik zo hoor, ik heb 0 behoefte de film te kijken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-09-2013, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor veel positiefs erover, maar wel doodeng ofzo. Geen idee. Volgens Phoebe kijk ik veel horror, maar wat zij eng vindt, vind ik niet eng en andersom.

De laatste situatie klinkt bekend, maar dan andersom. Als ik gaatjes had, kan ik me voorstellen dat ik voor oorbellen zou gaan en dan terugkomen met 6 paar schoenen
Ik kijk nooit horror, maar de film lijkt me toch wel leuk. En ik ben ook niet echt een typ voor horror. Dus ik weet niet. Het lijkt wel een vette film.

Ja, als ik dit zeg om te kopen doe ik altijd dat
Nu kijken hoelang ik erover doe voor mijn oorbellen gesloopt zijn. Dat kan ik echt goed, oorbellen slopen vooral die grote ronde oorbellen
Oud 14-09-2013, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik doe niet aan horror.


Het zou wel een film voor jou zijn ja, alleen maar geestencrap. Uiteraard in een oud verlaten landhuis. Waarschijnlijk roept er ook nog eentje 'Hello? Is somebody (t)here?' en dat is waarschijnlijk een blonde chick.
Maar dat gok ik zo hoor, ik heb 0 behoefte de film te kijken.
Dan zou ik hem ook wel aankunnen, en hoe je dit zegt klinkt die meh
Oud 14-09-2013, 16:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij is ongetwijfeld supereng. Maar ik ben een schijtebak, dus ik weet niet hoeveel waarde je moet hechten aan mijn mening over horrorfilms.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-09-2013, 16:50
Verwijderd
Ik denk dat ik hem voor mijn eigen brein niet ga kijken
Het gezicht van die pop staat me niet aan.
Oud 14-09-2013, 16:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, ik ben best trots op mezelf. Sinds gisteren vier wassen gedraaid (waaronder alle gordijnen) en voor de verandering eens niet alles een week op het droogrek laten hangen dan wel in een enorme prop in de wasmand laten liggen kreuken. Alles opgeruimd en netjes En ik moest 'even' presentatiekaartjes maken voor de presentator van de quizavond in het museum. Allejezus, daar ben ik toch minstens drie uur mee bezig geweest, zo niet vier. Kutwerk, maar nu is het wel klaar
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 16:52
Verwijderd
Vroeger was er ook eens een film op tv met poppen in een huis die leefden of zoiets en dat vond ik eng. Ik liep langs de tv toen mijn ouders die film keken. ik hem nooit meer gezien.
Oud 14-09-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Het zou wel een film voor jou zijn ja, alleen maar geestencrap. Uiteraard in een oud verlaten landhuis. Waarschijnlijk roept er ook nog eentje 'Hello? Is somebody (t)here?' en dat is waarschijnlijk een blonde chick.
Maar dat gok ik zo hoor, ik heb 0 behoefte de film te kijken.
Je gooit nu wel echt twee dingen door elkaar. Films waarin blonde chicks dat roepen zijn meestal splatter en dat is niet zo mijn ding. Ik hou wel van psychologische horror met geesten, maar die vind ik niet eng. Wat ik eng vind zijn films die enigszins plausibel zijn (virustoestanden, levend begraven worden), de rest is gewoon tof om te griezelen als het goed in elkaar steekt

Citaat:
Hij is ongetwijfeld supereng. Maar ik ben een schijtebak, dus ik weet niet hoeveel waarde je moet hechten aan mijn mening over horrorfilms.
Eens
Oud 14-09-2013, 16:59
Verwijderd
Oh en met plausibel bedoel ik niet dat de situatie geloofwaardig moet zijn, maar dingen die mogelijk zijn.
Oud 14-09-2013, 17:09
Verwijderd
Oud 14-09-2013, 17:32
Verwijderd
<333
Oud 14-09-2013, 17:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In alle horror/killerfilms is er een domme kut die roept of er iemand is!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-09-2013, 17:38
Verwijderd
Haha ja, en krakende deuren.
Oud 14-09-2013, 17:59
Verwijderd
Citaat:
In alle horror/killerfilms is er een domme kut die roept of er iemand is!
Maneegij!
Oud 14-09-2013, 18:14
Verwijderd
Ik heb de ele dag mijn haar ingedraaid gehad en nu heb ik nog meer krullen dan anders
Oud 14-09-2013, 18:40
Verwijderd
Ik heb zo'n heerlijke dag gehad <3 Uitgeslapen, gewinkeld en geluncht in de stad, piano gespeeld en toen had ik zin in mijn favoriete koekjes dus die heb ik maar gebakken. Heerlijk, zo'n weekend waarin je gewoon doet waar je zin in hebt
Oud 14-09-2013, 18:44
Verwijderd
Welke film zal ik vanavond kijken?
Oud 14-09-2013, 18:46
Verwijderd
Oh en mijn vriend is nu sushi aan het halen, daar word ik ook wel gelukkig van
Oud 14-09-2013, 18:46
Verwijderd
Ingegerd, wat zijn de opties?
Oud 14-09-2013, 18:51
Verwijderd
Alles wat er te vinden is. Niet iets te heel moeilijks. Geen Woody Allen of Quentin Tarantino.Geen jankfilms. Geen animatie. Ik weet vooral wat ik niet wil, maar niet wat ik wel wil. Dat is een beetje mijn algemene humeur vandaag
Oud 14-09-2013, 18:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb zo'n heerlijke dag gehad <3 Uitgeslapen, gewinkeld en geluncht in de stad, piano gespeeld en toen had ik zin in mijn favoriete koekjes dus die heb ik maar gebakken. Heerlijk, zo'n weekend waarin je gewoon doet waar je zin in hebt
Dat klinkt goed zeg En wat voor koekjes?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 18:52
Verwijderd
The devil wears Prada.
Oud 14-09-2013, 18:53
Verwijderd
Die heb ik pas nog gekeken.
Oud 14-09-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Welke film zal ik vanavond kijken?
This is the end is sinds gisteren in goede kwaliteit te 'koop'.
Oud 14-09-2013, 18:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alles wat er te vinden is. Niet iets te heel moeilijks. Geen Woody Allen of Quentin Tarantino.Geen jankfilms. Geen animatie. Ik weet vooral wat ik niet wil, maar niet wat ik wel wil. Dat is een beetje mijn algemene humeur vandaag
Crazy Stupid Love, Hysteria, Lars and the Real Girl, Sabrina, The Help, PS I Love You?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 18:59
Verwijderd
Citaat:
The devil wears Prada.
Dat is te dom en heb ik pas dertigduizend keer gezien.
Citaat:
This is the end is sinds gisteren in goede kwaliteit te 'koop'.
Dat lijkt me niet echt wat.
Oud 14-09-2013, 19:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
This is the end is sinds gisteren in goede kwaliteit te 'koop'.
Dat lijkt me echt een rukfilm, maar hij is dus wel oke?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me echt een rukfilm, maar hij is dus wel oke?
Ik moet hem nog kijken maar ik hou van de line up.
Oud 14-09-2013, 19:06
Verwijderd
We hebben ook nog Human Planet liggen, misschien ga ik die wel kijken. Misschien ga ik mijn rekenhuiswerk wel maken. Meh. Maar suggesties zijn ook nog van harte welkom
Oud 14-09-2013, 19:07
Verwijderd
En oh, het is een heel raar idee dat ik vandaag nog nie theb gedacht: Even naar buiten voor een peuk. Maar ik vind het wel lekker zo
Oud 14-09-2013, 19:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb er net heel wat gegeven hoor
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 19:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Godver, mijn kapper is dood. Ik zat er laatst nog aan te denken naar hem toe te gaan, en nu kan het niet meer.

Mijn kapper, met zijn schitterende snor, die voor iedere spiegel een asbak had staan en daar zelf het meeste gebruik van maakte, en bij wie het afgeraden werd je na twaalf uur 's middags te laten knippen wegens potentieel dronkenschap. 't Is kortom niet verrassend dat ie op z'n 63e is heengegaan, maar toch.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 14-09-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er net heel wat gegeven hoor
Die had ik nog niet gezien de post, bedoel ik.
Oud 14-09-2013, 19:10
Verwijderd
Bernie is ook leuk.
Oud 14-09-2013, 19:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het forum doet bijzonder langzaam vandaag, vooral als ik iets wil posten. Hebben jullie daar toevallig ook last van?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 19:11
Verwijderd
Niet alleen vandaag.
Oud 14-09-2013, 19:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die had ik nog niet gezien de post, bedoel ik.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 19:13
Verwijderd
Ik zit nu Untamed America te kijken, maar dat is ook wel heel mooi zeg over woestijnpinguins enzo
Oud 14-09-2013, 19:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Quiche is wel heel lekker en makkelijk enzo, maar ik zou toch eens moeten leren dat het beter is om de bodem eerst blind te bakken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Godver, mijn kapper is dood. Ik zat er laatst nog aan te denken naar hem toe te gaan, en nu kan het niet meer.

Mijn kapper, met zijn schitterende snor, die voor iedere spiegel een asbak had staan en daar zelf het meeste gebruik van maakte, en bij wie het afgeraden werd je na twaalf uur 's middags te laten knippen wegens potentieel dronkenschap. 't Is kortom niet verrassend dat ie op z'n 63e is heengegaan, maar toch.
Oei. Gecondoleerd. Wie raadde je precies af om er na twaalven te komen?
Oud 14-09-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Godver, mijn kapper is dood. Ik zat er laatst nog aan te denken naar hem toe te gaan, en nu kan het niet meer.

Mijn kapper, met zijn schitterende snor, die voor iedere spiegel een asbak had staan en daar zelf het meeste gebruik van maakte, en bij wie het afgeraden werd je na twaalf uur 's middags te laten knippen wegens potentieel dronkenschap. 't Is kortom niet verrassend dat ie op z'n 63e is heengegaan, maar toch.
Oh dat klinkt als een toffe kapper, jammer man.
Oud 14-09-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Quiche is wel heel lekker en makkelijk enzo, maar ik zou toch eens moeten leren dat het beter is om de bodem eerst blind te bakken.
Hoezo?

En Turk, sterkte met het overlijden van je kapper.
Oud 14-09-2013, 19:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoezo?
Omdat het bladerdeeg voor geen meter gaar wordt met een natte vulling erop
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 14-09-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Omdat het bladerdeeg voor geen meter gaar wordt met een natte vulling erop
Volgende keer een laag paneermeel of verkruimelde beschuit eroverheen! Eerst bladerdeeg, dan paneermeel en dan vulling. Werkt echt *insert tellsellstem*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.