Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is niet meer leuk hoeveel spierpijn ik heb
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 23/30 en Jillian is echt een bitch soms in level 4, terwijl ze aan het eind haast filosofisch doet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jij ook een goed 2014 Hawahaai!
Mijn voornemen is om het Jilliannen door te zetten, want toen ik het afgelopen zomer bijna dagelijks deed voelde ik me super lekker. Vandaag derde dag ripped, en ik merk vooruitgang ![]() Ik haaaat alleen hollowman en runningman ![]() ![]() 3/28 |
![]() |
|
24/30.
Bij Lidl zijn nu verschillende fitnessdingen te koop, zoals een gewichtenset (http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-8CF66...wDetail&id=566). Ik heb 'm gekocht en hij is best aardig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stond vanmorgen op het punt om te beginnen en toen stond er ineens een vriend van mijn vriend op de stoep om koffie te komen drinken... En om daar nu naast te gaan staan hupsen ging me toch een beetje te ver. Beetje jammer alleen dat ik de rest van de dag en morgen al helemaal volgepland zit, dus ik moet even twee dagen overslaan
![]() |
![]() |
|
Waarom bedacht ik me ook alweer dat vandaag wel een goede dag was om te beginnen met 30 Day Shred.
Ik hoop dat ik het leuker ga vinden als ik wat langer bezig ben. ![]() 1/30 dus.
|
|