Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Suggesties? Letterlijk alles.Ga een film kijken, ga tekenen, ga een liedje zingen, ga een taart bakken, ga iets bouwen, ga grondig schoonmaken, ga heel reddit doorlezen...
ot: Ik had een maandje geleden bij dealextreme 2 elektronische sigaretten besteld en tig pakjes met vullingen in allerhande smaakjes. Eerst kreeg ik bericht dat alleen de sigaretten verstuurd waren en dat de extra vullingen later zouden komen. Nou, okee. Ik wacht af en net kom ik thuis en zie ik een klein geel pakketje liggen. 'Hoera, m'n e-sigaretten!', dacht ik, dus vol spanning maak ik de pakjes open... blijken alleen de vullingen er in te zitten. Dus nu heb ik 11 pakjes met vullingen, maar geen sigaretten om ze in te doen. Handig! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hiervoor kon je ze volgens mij alleen maar online bestellen of voor vrij veel geld bij een sigarenboer kopen. Dat weerhield mij er ook altijd van om het te proberen, want als ik het kut had gevonden had ik voor niks tig euro uitgegeven.
|
Mijn ouders vertelden me net ook over wanneer ze begonnen met roken. Van mijn vader wist ik dat hij op z'n 11e was begonnen, maar het was nieuw voor me dat m'n moeder op haar 12e begon met sigaartjes. Woah.
(Ze zijn nu allebei al heul lang gestopt btw. Maar het maakt 't wel logischer dat ik uiteindelijk ook ben begonnen met roken.)
|||
Citaat:
Citaat:
![]() haha wat doe je idd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren en eergisteren: tekenfilms gekeken in pyjama en middagdutjes gedaan.
Vandaag: uitzendbureau #1 teruggebeld, illustratieopdracht afgemaakt, de was opgeborgen, gestreken, haar gewassen en geföhnd, recent illustratiewerk printklaar gemaakt in Photoshop, langs de drukkerij, printen en vervolgens prints rangschikken tot een 'oh dit is niet mijn portfolio hoor' nonchalant meeneemportfolio, langs huis, netjes omkleden voor representatieve bonuspoints, langs uitzendbureau #2, formulieren inleveren c.q. koffie drinken c.q. informele bespreking die de kansen op beter werk hopelijk gunstig mijn kant op heeft verschoven, onderweg naar huis boodschappen gedaan, zorgverzekeringdingen uitgezocht, nieuw zorgpasje aangevraagd, polisblad gezocht en gevonden, CV geupdate, motivatiebrief opgesteld. Ik ben niet zo goed in de gulden middenweg. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik reed er net nog langs! ik was net in stefenootje dr hometown om een antiek bed op te halen. Met de Vitara. De verkoopster zat zich overal mee te bemoeien en te beweren dat het niet zou passen. 'PAS OP ZO KRAST HET!!!!!!!' 'OH NEE WAT ZONDE...KIJK NOU UIT....NEE NEE NAAR LINKS..NAAR LINKS' 'GOD BERT IK KAN HET NIET MEER AANZIEN HELP JIJ ZE' 'DIT IS ECHT EEN HEEL DUUR BED HOOR DAMES' maar het pastte natuurlijk zoals altijd! Zonder krassen aangekomen. Citaat:
Citaat:
![]() Gefeliciteerd met je soort van zoon Sann! |
![]() |
|
Ik wil heel graag shoppen en nieuwe dingen kopen maar ik mag pas 1) vanaf januari en 2) wanneer ik daadwerkelijk mijn afvaldoel gehaald heb zodat die nieuwe kleren ook daadwerkelijk in mijn kast mogen blijven en niet om mijn lijf gaan slobberen. Dus nu is het zo van stom want ik wil eigenlijk voor de kerst iets speciaals en nieuws kopen.
![]()
||
Citaat:
In mijn omgeving zijn er ook al zoveel die gaan verhuizen/huizen kopen/huizen laten bouwen. Maakt dat ik ook mijn eigen huis wil. Met openhaard, bad, garage en een flinke tuin. Toekomstdromen. ![]()
|
Ik heb een brommer en ik weet niet of je wel eens daarmee door de sneeuw bent gereden? Slecht idee. En dan de dagen erna, als alle sneeuw platgestampt en tyfusglad is. Lekker leuk.
Alleen het allereerste moment is leuk, voordat je hebt bedacht dat je morgen de deur uit moet ![]()
|
|