Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:
ook altijd belangrijk om te weten wat mensen over je beroep denken

[afbeelding]
Dit heb ik vandaag nog op het werk gedaan! Dat is typisch zeg! We gingen allemaal onze mooiste vondsten voorlezen.
Advertentie
Oud 18-11-2013, 21:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

[afbeelding]

enige wat google over mijn beroep te zeggen heeft.
Oud 18-11-2013, 21:34
Verwijderd
deze vond ik wel mooi
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2013-11-18 om 22.33.14.png (21.2 KB, 2x gelezen)
Oud 18-11-2013, 21:36
Verwijderd
en deze zwaar deprimerend
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2013-11-18 om 22.35.09.png (22.3 KB, 3x gelezen)
Oud 18-11-2013, 21:36
Verwijderd
hahaha, illustratoren zijn gek op chatten
Oud 18-11-2013, 21:42
Verwijderd
Citaat:
deze vond ik wel mooi
Oud 18-11-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

enige wat google over mijn beroep te zeggen heeft.
ze kunnen niet eens zinnen maken!
Oud 18-11-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-11-2013, 21:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ze kunnen niet eens zinnen maken!
nee, ze zijn of druk met zingen, of depressief! wisselt per 4-6 weken.
Oud 18-11-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
nee, ze zijn of druk met zingen, of depressief! wisselt per 4-6 weken.
ik bedoel de mensen die vinden dat operazangeres dik zijn!
Oud 18-11-2013, 21:51
Verwijderd

ik doe wat
Oud 18-11-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Er was laatst een MtF-mevrouw op m'n werk en ze was duidelijk erg oncomfortabel, zoals dat wel vaker is in situaties waar je op je stem moet vertrouwen, en toen heb ik een beetje nonverbaal gedaan van 'hoiiiii kom maar hoor ik vind je gewoon normaal' en toen keek ze heel opgelucht en blij

Ik kan me de angst ook wel voorstellen want ik heb collega's waar de "WTF BEN JIJ DAN" van hun gezicht te lezen valt. Sinds ik er werk is het minder omdat ik er weleens wat over uitleg, maar toch. Het lijkt me erg om constant tegen zulke gezichten aan te kijken.
Oud 18-11-2013, 21:59
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

ik doe wat
Hahaha
Oud 18-11-2013, 22:01
Verwijderd
Hoi ik verveel me
Oud 18-11-2013, 22:03
Verwijderd
Oke.
Oud 18-11-2013, 22:10
Verwijderd
Ja kan iemand me vermaken
Oud 18-11-2013, 22:13
Verwijderd
Naast je rechterhand? Nee.
Oud 18-11-2013, 22:19
Verwijderd
Oud 18-11-2013, 22:20
Verwijderd
sorry no fap november
Oud 18-11-2013, 22:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er zijn nog eenmiljoenmiljard andere dingen dan fappen.
Oud 18-11-2013, 22:28
Verwijderd
suggesties? Ja ik ben aan het skypen maar heb niet zo veel contacten. Wie wil vriendjes worden :$?
Oud 18-11-2013, 22:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Suggesties? Letterlijk alles.Ga een film kijken, ga tekenen, ga een liedje zingen, ga een taart bakken, ga iets bouwen, ga grondig schoonmaken, ga heel reddit doorlezen...

ot: Ik had een maandje geleden bij dealextreme 2 elektronische sigaretten besteld en tig pakjes met vullingen in allerhande smaakjes. Eerst kreeg ik bericht dat alleen de sigaretten verstuurd waren en dat de extra vullingen later zouden komen. Nou, okee. Ik wacht af en net kom ik thuis en zie ik een klein geel pakketje liggen.
'Hoera, m'n e-sigaretten!', dacht ik, dus vol spanning maak ik de pakjes open... blijken alleen de vullingen er in te zitten. Dus nu heb ik 11 pakjes met vullingen, maar geen sigaretten om ze in te doen. Handig!
Oud 18-11-2013, 22:29
Verwijderd
Citaat:
suggesties? Ja ik ben aan het skypen maar heb niet zo veel contacten. Wie wil vriendjes worden :$?
http://opishposh.com/101-things-to-d...bored-at-home/
Oud 18-11-2013, 22:29
Verwijderd
Oh ja dat is inderdaad heel handig (niet)
Je moet gewoon van die wegwerp e-sigs halen.
Oud 18-11-2013, 22:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ja dat is inderdaad heel handig (niet)
Je moet gewoon van die wegwerp e-sigs halen.
Nee, want die wegwerp dingen kosten 6 euro per stuk en zijn ongeveer net zoveel 'pufjes' als 1 pakje. Ik heb nu 2 e-sigaretten besteld met voor ongeveer 100 pakjes aan vullingen voor 25 euro. Ik weet wel wat ik een betere deal vind.
Oud 18-11-2013, 22:32
Verwijderd
Ik vraag me wel af welke marketingzet of technologische ontwikkeling er achter de spontane opkomst van e-sigaretten zit. Iedereen stapt er opeens op over, terwijl ze al heel lang bestaan.
Oud 18-11-2013, 22:34
Verwijderd
mijn rijinstructrice had een e-sigaret, dat was in 2007
Oud 18-11-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me wel af welke marketingzet of technologische ontwikkeling er achter de spontane opkomst van e-sigaretten zit. Iedereen stapt er opeens op over, terwijl ze al heel lang bestaan.
Volgens mij komt het tegelijk met de Shisha-pen, die hier populair is geworden door Turken die 'm uit Turkije meenemen.
Oud 18-11-2013, 22:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ze zijn nu echt overal verkrijgbaar. Bij de ako staan ze bijv. gewoon bij de kassa en omdat ze net zoveel kosten als een gewoon pakje is het nu voor mensen veel makkelijker om er één te proberen.
Hiervoor kon je ze volgens mij alleen maar online bestellen of voor vrij veel geld bij een sigarenboer kopen. Dat weerhield mij er ook altijd van om het te proberen, want als ik het kut had gevonden had ik voor niks tig euro uitgegeven.
Oud 18-11-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
mijn rijinstructrice had een e-sigaret, dat was in 2007
Ja, mijn vader had ze ook, ook rond 2007. Maar nu hebben bijna alle rokers in mijn omgeving er opeens een.
Oud 18-11-2013, 22:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn ouders vertelden me net ook over wanneer ze begonnen met roken. Van mijn vader wist ik dat hij op z'n 11e was begonnen, maar het was nieuw voor me dat m'n moeder op haar 12e begon met sigaartjes. Woah.
(Ze zijn nu allebei al heul lang gestopt btw. Maar het maakt 't wel logischer dat ik uiteindelijk ook ben begonnen met roken.)
Oud 18-11-2013, 22:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik bedoel de mensen die vinden dat operazangeres dik zijn!
Citaat:
[afbeelding]

ik doe wat
oh inderdaad

haha wat doe je idd
Oud 18-11-2013, 23:10
Verwijderd
Gisteren en eergisteren: tekenfilms gekeken in pyjama en middagdutjes gedaan.

Vandaag: uitzendbureau #1 teruggebeld, illustratieopdracht afgemaakt, de was opgeborgen, gestreken, haar gewassen en geföhnd, recent illustratiewerk printklaar gemaakt in Photoshop, langs de drukkerij, printen en vervolgens prints rangschikken tot een 'oh dit is niet mijn portfolio hoor' nonchalant meeneemportfolio, langs huis, netjes omkleden voor representatieve bonuspoints, langs uitzendbureau #2, formulieren inleveren c.q. koffie drinken c.q. informele bespreking die de kansen op beter werk hopelijk gunstig mijn kant op heeft verschoven, onderweg naar huis boodschappen gedaan, zorgverzekeringdingen uitgezocht, nieuw zorgpasje aangevraagd, polisblad gezocht en gevonden, CV geupdate, motivatiebrief opgesteld.

Ik ben niet zo goed in de gulden middenweg.
Oud 18-11-2013, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Ugh, ik ben nu al sinds zaterdag bij m'n ouders en het is ZO SAAI. Het enige wat ik hier kan is languit op de 'relaxfeautuil' hangen en een beetje internetten. Het is zo ongezellig en oncomfortabel en zo warm dat het lijkt of ik griep heb. Maar dat kan ook komen omdat ik in de woonkamer moet slapen en mijn ouders elke ochtend om 6 uur wakker zijn en m'n matras dan aan de kant schoppen. *gaap*

Ik reed er net nog langs!
ik was net in stefenootje dr hometown om een antiek bed op te halen. Met de Vitara. De verkoopster zat zich overal mee te bemoeien en te beweren dat het niet zou passen. 'PAS OP ZO KRAST HET!!!!!!!' 'OH NEE WAT ZONDE...KIJK NOU UIT....NEE NEE NAAR LINKS..NAAR LINKS' 'GOD BERT IK KAN HET NIET MEER AANZIEN HELP JIJ ZE' 'DIT IS ECHT EEN HEEL DUUR BED HOOR DAMES'

maar het pastte natuurlijk zoals altijd! Zonder krassen aangekomen.

Citaat:
Ik leef al bijna een jaar zonder plinten. Wel laminaat leggen maar niet de plinten doen. Die gleuven aan de zijkanten zijn echt meh.
Elke mongool kan een plint tegen de muur smijten dus jij ook.
Citaat:

[afbeelding]

Gefeliciteerd met je soort van zoon Sann!
Oud 18-11-2013, 23:19
Verwijderd
Foto van het bed?

Ga je hem verkrachten met verf, net als je buikkastje?
Oud 18-11-2013, 23:40
Verwijderd
Niet gelijk. Later wel denk ik. Foto even zoeken!
Oud 18-11-2013, 23:42
Verwijderd
Nee sorry toch niet. Ze hebben de advertentie al verwijderd en hij staat hier gedemonteerd. Maar zodra ie staat laat ik het zien!
Oud 18-11-2013, 23:56
Verwijderd
Ik ben benieuwd! Een bed verven vind ik trouwens ook wel minder erg dan zo'n kastje, dus 't is niet echt verkrachting, meer dronken voeren en aan friemelen.
Oud 19-11-2013, 00:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'dronken voeren en aan friemelen' - met vérf!
Oud 19-11-2013, 07:01
Neko*
Neko* is offline
Verse baby's. Gefeliciteerd Sann!
Oud 19-11-2013, 07:18
Neko*
Neko* is offline
Ik wil heel graag shoppen en nieuwe dingen kopen maar ik mag pas 1) vanaf januari en 2) wanneer ik daadwerkelijk mijn afvaldoel gehaald heb zodat die nieuwe kleren ook daadwerkelijk in mijn kast mogen blijven en niet om mijn lijf gaan slobberen. Dus nu is het zo van stom want ik wil eigenlijk voor de kerst iets speciaals en nieuws kopen.
Oud 19-11-2013, 07:41
Neko*
Neko* is offline
Het ruikt naar sneeuw buiten. Hoe lang denken jullie dat het nog duurt? Ik denk een week of twee.
Oud 19-11-2013, 07:42
Neko*
Neko* is offline
Zo gezellig, dit praten met mezelf.
Oud 19-11-2013, 07:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Beter gaat het gewoon helemaal niet sneeuwen
Oud 19-11-2013, 07:48
Neko*
Neko* is offline
Ah, mensen! Het leeft!
Oud 19-11-2013, 07:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, maar niet voor lang hoor, ik moet zo voor mijn huis tekenen.
Oud 19-11-2013, 07:49
Neko*
Neko* is offline
Wat heb je tegen sneeuw? Ik vind de wereld zo liev en sagt als er sneeuw ligt. Alles helemaal wit en magisch en fijn. Ik voel me echt als een klein kind wat een cadeautje krijgt als het sneeuwt.
Oud 19-11-2013, 07:50
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja, maar niet voor lang hoor, ik moet zo voor mijn huis tekenen.
Spannenddddd!

In mijn omgeving zijn er ook al zoveel die gaan verhuizen/huizen kopen/huizen laten bouwen. Maakt dat ik ook mijn eigen huis wil. Met openhaard, bad, garage en een flinke tuin. Toekomstdromen.
Oud 19-11-2013, 07:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een brommer en ik weet niet of je wel eens daarmee door de sneeuw bent gereden? Slecht idee. En dan de dagen erna, als alle sneeuw platgestampt en tyfusglad is. Lekker leuk.

Alleen het allereerste moment is leuk, voordat je hebt bedacht dat je morgen de deur uit moet
Oud 19-11-2013, 07:51
Verwijderd
Citaat:
Het ruikt naar sneeuw buiten. Hoe lang denken jullie dat het nog duurt? Ik denk een week of twee.
Ik hoop dat het nog een jaar of vijf duurt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten