![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoef geen olie op het vuur te gooien, het lijkt er vooral op dat jíj dat doet door 1) onnodig te vallen over een obvious taalkundige keuze en 2) exact twee mensen hier te quoten, niet alle andere betrokkenen in de discussie en het nodig vindt die neerbuigend sámen te benoemen. Ik heb trouwens een affaire met Vowel, neem dat anders mee in je volgende verwering bij gebrek aan inhoudelijke punten?
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ja, dan wil ik 'al die andere' mensen nog wel even zeggen dat het in mijn herinnering vrij lullig ging in het vorig topic, maar dat ik mij daarin vergist kan hebben. Ik dacht voornamelijk 'ugh, niet weer dit' en vandaar mijn reactie. Mijn excuses voor het veroorzaakte ongemak.
||
Citaat:
Deze keer vond ik het gewoon echt minder mooi en tja, the rest is history. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens niet omdat jullie wat hebben, maar omdat jullie allebei zowat tegelijkertijd reageerden. Wat boeit mij het wat jullie buiten het forum met elkaar uitspoken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zelfs hier schaam ik me niet voor. Ik ben soms een beetje t-blindt. *shrug*
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Mag ook wel, het is nu door de Meesterkapper geknipt. OMg het was zo vet om door hem geknipt te worden, en en en kon hij maar de hele dag met mijn haar bezig zijn ![]() Dan zou ik voor hem zingen, hij bleek ook nog gigantisch operafan ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|