Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2015, 19:15
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou wel een winkel willen waar ze uitsluitend saaie kleren verkochten.
Advertentie
Oud 27-11-2015, 19:25
Dekaloog
Dekaloog is offline
En dan ook graag een supermarkt waarin alles er zo uitziet:

Oud 27-11-2015, 19:31
Verwijderd
<3
Oud 27-11-2015, 20:11
Verwijderd
Ik wil dat minimalistische niet. Ik baal er bij MS ook van. Geef me m'n kleurtjes en frutsels terug
Oud 27-11-2015, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Lekker braken in de bus
Neeheeeej, ik ben bang voor achtbanen dus dit was mijn pretpark, iedere schoolvakantie weer EN DAN GINGEN WE OOK MET DE TREM NAAR DEN HAAAG. Met Laan 1 <3
Oud 27-11-2015, 20:13
Verwijderd
Ik wil veel minimalistische kleren hebben, om ze dan steeds met één beetje extravagant, frutselig ding te combineren.

En goed dat het hier net over kleren gaat! Ik moet ook een trui. Ik had laatst een nieuwe gekocht, maar die is helemaal verpest in de was. Omdat ik een sukkel ben.
Oud 27-11-2015, 20:14
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik wil dat minimalistische niet. Ik baal er bij MS ook van. Geef me m'n kleurtjes en frutsels terug
Ik houd wel van 't minimalistische en zou wel blij worden van minder schreeuwerige verpakkingen, maar de toegevoegde waarde hierbij is vooral dat je reclame minimaliseert. Zodat mensen gewoon kopen wat ze zelf willen, in plaats van dat ze aangestuurd worden door truukjes.
Oud 27-11-2015, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik houd wel van 't minimalistische en zou wel blij worden van minder schreeuwerige verpakkingen, maar de toegevoegde waarde hierbij is vooral dat je reclame minimaliseert. Zodat mensen gewoon kopen wat ze zelf willen, in plaats van dat ze aangestuurd worden door truukjes.
Misschien is dat mijn praktische kant; ik let bewust niet op verpakkingen omdat het gaat om de inhoud. Jajajajaja. ook ik kan achterlijk politiek correct zijn.
Oud 27-11-2015, 20:22
Verwijderd
Ik heb ook liever stevige draagtassen van de Jumbo dan van de AH omdat geel mijn lievelings is
Oud 27-11-2015, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook liever stevige draagtassen van de Jumbo dan van de AH omdat geel mijn lievelings is
Ik voel me altijd alsof ik iemand beledig als ik met een tas van winkel A naar winkel B ga.
Oud 27-11-2015, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me altijd alsof ik iemand beledig als ik met een tas van winkel A naar winkel B ga.
Echt? Ik heb dat helemaal niet en ik doe dat expres omdat de kassamiepjes dan niet kijken alsof ik de tas gejat heb.
Oud 27-11-2015, 20:27
Verwijderd
En bij De Spar (Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig) krijg ik van de eigenaar altijd een De Spar (Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig)-tas als ik met een andere binnenkom
Oud 27-11-2015, 20:29
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik houd mezelf graag voor dat ik er ook ongevoelig voor ben, maar ik denk dat er toch veel psychologie onder de radar gaat. Bovendien zijn er ook veel mensen die er überhaupt niet bij stilstaan.
Oud 27-11-2015, 20:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Een Jumbo-kassajongen heeft een keer een AH-tas die ik had meegenomen want milieuverantwoord weggegooid onder het mom van 'haha, merktrouwheid, he!'.
Oud 27-11-2015, 20:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat voor trui wil je, Etma?
Oud 27-11-2015, 20:32
Verwijderd
Het kost ook wel veel moeite. Maar sowieso, dingen als de C1000-cola vind ik nog lekkerder Coca Cola en het zag er echt totaal niet uit. Gewoon een keer kopen. De koekjes die er het smerigst uitzien zijn ook altijd het lekkerst <3<3<3 Als je daar eenmaal mee begint dan boeit het niet meer.
Oud 27-11-2015, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Een Jumbo-kassajongen heeft een keer een AH-tas die ik had meegenomen want milieuverantwoord weggegooid onder het mom van 'haha, merktrouwheid, he!'.
Hij... gooide jouw tas weg?

Citaat:
Wat voor trui wil je, Etma?
Ik weet het niet precies. Gewoon, een normale, een beetje warm, die er een beetje winters uitziet. Effen of tweekleurig. Van die Noorse rendieren zijn een plus. Liever geen col. Maar ik ga morgen gewoon in de stad wat zoeken.
Oud 27-11-2015, 20:38
Verwijderd
http://www.wefashion.nl/nl_NL/heren-...efv1=N&start=1

30 euro, 2 voor 50. Ik weet niet of dit is wat je precies bedoeld.
Oud 27-11-2015, 20:40
Verwijderd
Oohh jaa je bent natuurlijk een vrouwmens..
Oud 27-11-2015, 20:46
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Het kost ook wel veel moeite. Maar sowieso, dingen als de C1000-cola vind ik nog lekkerder Coca Cola en het zag er echt totaal niet uit. Gewoon een keer kopen. De koekjes die er het smerigst uitzien zijn ook altijd het lekkerst <3<3<3 Als je daar eenmaal mee begint dan boeit het niet meer.
O, ik geef heel weinig om merken.

Maar marketing is echt een sluikse wetenschap. Weet je bijvoorbeeld waarom ze bij veel supermarkten bloemen verkopen? Ze draaien er altijd verlies op, bijna niemand koopt bloemen bij de supermarkt. Maar direct erna komt de groenteafdeling en dan slaan de bloemassociaties van 'groen, leven, fruitig' daar op over. Dus lijken je groentes verser en verkopen ze beter.

Zulke truukjes doen ze bij verpakkingsmaterialen ook. Ze maken gebruik van psychologie en neurologie, van hoe onze hersenen werken. Ik denk niet dat er mensen zijn die er 100% tegen bestand zijn.

Citaat:
Hij... gooide jouw tas weg?
Ja, ik was ook verbaasd.
Oud 27-11-2015, 20:48
Dekaloog
Dekaloog is offline
Nog zoiets: maskottes op ontbijtgranen kijken altijd naar beneden, want dan maken ze oogcontact met de kinderen.

Oud 27-11-2015, 20:58
Verwijderd
Citaat:
O, ik geef heel weinig om merken.

Maar marketing is echt een sluikse wetenschap. Weet je bijvoorbeeld waarom ze bij veel supermarkten bloemen verkopen? Ze draaien er altijd verlies op, bijna niemand koopt bloemen bij de supermarkt. Maar direct erna komt de groenteafdeling en dan slaan de bloemassociaties van 'groen, leven, fruitig' daar op over. Dus lijken je groentes verser en verkopen ze beter.

Zulke truukjes doen ze bij verpakkingsmaterialen ook. Ze maken gebruik van psychologie en neurologie, van hoe onze hersenen werken. Ik denk niet dat er mensen zijn die er 100% tegen bestand zijn.
Ja joh! En geluiden en geuren werken ook zo goed Het is zo cool als je erop let echt geniaal

Citaat:
Ja, ik was ook verbaasd.
Ik had hem van achter zijn bak getrokken en gevraagd of hij wel goed bij zijn hoofd was.
Oud 27-11-2015, 21:06
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb momenteel rendiersokken aan. Met hartjes. En mijn allerlievelingste konijnentrui die zacht en warm is <3
Oud 27-11-2015, 21:12
ecnelis
ecnelis is offline
Ik mis hem. Zo erg dat het fysiek pijn doet.
Oud 27-11-2015, 21:14
ecnelis
ecnelis is offline
Daar gaat mijn zelfbeeld van onafhankelijke jongen. Liefde en supermarkten.
Oud 27-11-2015, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Daar gaat mijn zelfbeeld van onafhankelijke jongen. Liefde en supermarkten.
Waarom zou je niet belachelijk verliefd op iemand kunnen zijn en toch onafhankelijk?
Oud 27-11-2015, 21:17
Elin3
Elin3 is offline
Omdat je jezelf dan niet compleet voelt zonder de ander?
Oud 27-11-2015, 21:18
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Waarom zou je niet belachelijk verliefd op iemand kunnen zijn en toch onafhankelijk?
Goede vraag. Ik vind onafhankelijkheid en totale gerichtheid op een ander een beetje botsen? Jij niet?
Oud 27-11-2015, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Omdat je jezelf dan niet compleet voelt zonder de ander?
Ik voel mezelf ook niet compleet als ik honger heb/niet uitgeslapen ben/heel nodig moet plassen. Maar ik voel me niet alsof het hebben van lichaamsfuncties me minder onafhankelijk maakt.

Citaat:
Goede vraag. Ik vind onafhankelijkheid en totale gerichtheid op een ander een beetje botsen? Jij niet?
Nee. Misschien botst het met totale onafhankelijkheid, maar dat lijkt me sowieso een onbereikbaar (en onwenselijk) ideaal. Want je bent al niet totaal onafhankelijk. Als vanaf nu niemand meer met je zou communiceren, zou je waarschijnlijk diepongelukkig worden, om maar een voorbeeld te geven.
Ik zie niet in waarom verliefdheid je onafhankelijker zou maken. Het hebben van relaties (ook al zijn ze misschien niet wederzijds ) maakt je misschien gebondener, maar niet onafhankelijker. Want je maakt nog steeds je eigen beslissingen. Jij bent degene die omfietst om hem nog even te kunnen zien. Die keuze heb je zelf gemaakt. Het was misschien ingegeven door gevoelens, maar dat maakt toch niet uit? Als ik nu naar de winkel zou gaan omdat ik ineens superveel zin heb in tijgerbrood, dan is dat mijn eigen keuze, niet die van het tijgerbrood, zeg maar.
Oud 27-11-2015, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik mis hem. Zo erg dat het fysiek pijn doet.
*knuffelop* Komt wel goed.
Oud 27-11-2015, 21:49
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik voel mezelf ook niet compleet als ik honger heb/niet uitgeslapen ben/heel nodig moet plassen. Maar ik voel me niet alsof het hebben van lichaamsfuncties me minder onafhankelijk maakt.

Nee. Misschien botst het met totale onafhankelijkheid, maar dat lijkt me sowieso een onbereikbaar (en onwenselijk) ideaal. Want je bent al niet totaal onafhankelijk. Als vanaf nu niemand meer met je zou communiceren, zou je waarschijnlijk diepongelukkig worden, om maar een voorbeeld te geven.
Ik zie niet in waarom verliefdheid je onafhankelijker zou maken. Het hebben van relaties (ook al zijn ze misschien niet wederzijds ) maakt je misschien gebondener, maar niet onafhankelijker. Want je maakt nog steeds je eigen beslissingen. Jij bent degene die omfietst om hem nog even te kunnen zien. Die keuze heb je zelf gemaakt. Het was misschien ingegeven door gevoelens, maar dat maakt toch niet uit? Als ik nu naar de winkel zou gaan omdat ik ineens superveel zin heb in tijgerbrood, dan is dat mijn eigen keuze, niet die van het tijgerbrood, zeg maar.
Ik kan echt totaal niet nadenken op dit niveau nu! Ha
Oud 27-11-2015, 22:24
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ja.

Ik wilde een trui kopen, een simpele zwarte wollen trui. Gewoon een normale warme trui. Het basismodel trui. Maar op één of andere manier zijn de enige truien die er zo uitzien, truien van 200,- van de Bijenkorf. De rest heeft fratsen en tierlantijntjes. Wat ik dus wil weten is - hoe kunnen fratsen goedkoper zijn dan geen fratsen? Verbazingwekkend.
*glitters strooit* Marktwerking! *glitters strooit.

Nee maar serieus, het is om te huilen inderdaad. Zelfde met broeken. Toen basic skinny jeans in waren was ik in de zevende hemel, maar ik had er echt meer moeten kopen. Nu zijn het of rare legging achtige broeken, of ze hebben weer allerlei scheuren en krassen, of het is een of ander totaal uit de hand gelopen model wat alleen modellen staat (of niet).
Voor truien inderdaad hetzelfde. Ben vaak jaloers op de mannencollectie. (al zijn daar de kleuren vaak weer verdrietig van) Wilde je trouwens de Vanilia aanraden, maar die is ook duur. Als je het aankunt om eerst door een woud van absurde kleding te ploeteren is de Cos misschien ook nog wel wat voor jou, daar zitten soms hele mooie basics tussen.
Oud 27-11-2015, 22:30
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ja joh! En geluiden en geuren werken ook zo goed Het is zo cool als je erop let echt geniaal
Ik heb bij zulke dingen een beetje hetzelfde gevoel als bij IS die explosieven begraaft rondom massagraven. Ze doen dat om de rouwende nabestaanden te pakken. Het werkt goed en bereikt z'n doel, en 't is slim en daarom ergens fascinerend, maar ik zou toch liever leven in een wereld waarin het niet gebeurde.

Citaat:
Ik had hem van achter zijn bak getrokken en gevraagd of hij wel goed bij zijn hoofd was.
Ik heb het sociaal wenselijke ding gedaan en een beetje meegelachen. Maar ik zou nu wel zeggen dat ik de tas nou juist mee had vanuit milieubewuste overwegingen, denk ik.
Oud 27-11-2015, 22:36
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
*glitters strooit* Marktwerking! *glitters strooit.

Nee maar serieus, het is om te huilen inderdaad. Zelfde met broeken. Toen basic skinny jeans in waren was ik in de zevende hemel, maar ik had er echt meer moeten kopen. Nu zijn het of rare legging achtige broeken, of ze hebben weer allerlei scheuren en krassen, of het is een of ander totaal uit de hand gelopen model wat alleen modellen staat (of niet).
Voor truien inderdaad hetzelfde. Ben vaak jaloers op de mannencollectie. (al zijn daar de kleuren vaak weer verdrietig van) Wilde je trouwens de Vanilia aanraden, maar die is ook duur. Als je het aankunt om eerst door een woud van absurde kleding te ploeteren is de Cos misschien ook nog wel wat voor jou, daar zitten soms hele mooie basics tussen.
Duur is niet erg. Ik was ook niet bij de Wehkamp aan het zoeken, meer American Apparel etc. Maar duurdere merken hebben net zo goed last van een overdaad aan tierlantijntjes. Even kijken of Vanilia iets heeft!

De helft van mijn truien komen van de mannencollectie, denk ik.
Oud 27-11-2015, 22:43
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Duur is niet erg. Ik was ook niet bij de Wehkamp aan het zoeken, meer American Apparel etc. Maar duurdere merken hebben net zo goed last van een overdaad aan tierlantijntjes. Even kijken of Vanilia iets heeft!

De helft van mijn truien komen van de mannencollectie, denk ik.
Zouden die van mij ook komen, als ze zouden passen denk ik, maar dat is bij vrouwenkleding al een ramp dus tja.
Oud 27-11-2015, 22:43
Dekaloog
Dekaloog is offline
Niet-duur is overigens ook niet erg. Maar ik heb wel liever één duur ding dat lang meegaat, dan tien dingetjes van de H&M die je na één seizoen wel weer kunt weggooien.
Oud 27-11-2015, 22:45
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Zouden die van mij ook komen, als ze zouden passen denk ik, maar dat is bij vrouwenkleding al een ramp dus tja.
Ik draag hele grote truien die ik richting de formele kant trek met kokerrokjes en een aktetas. Dan maakt pasvorm niet uit.
Oud 27-11-2015, 22:45
Quis.
Quis. is offline
En dit?

http://www.cosstores.com/nl/Women/Kn...2715.1#c-22755
Oud 27-11-2015, 22:47
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik draag hele grote truien die ik richting de formele kant trek met kokerrokjes en een aktetas. Dan maakt pasvorm niet uit.
Ik kan me voorstellen dat jij daar goed mee wegkomt, klinkt als een toffe stijl. Ik trek zelden kleding aan die groot valt, op de accidentele hoody na, omdat ik er een klein hompig dwergje in word.
Oud 27-11-2015, 22:47
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Niet-duur is overigens ook niet erg. Maar ik heb wel liever één duur ding dat lang meegaat, dan tien dingetjes van de H&M die je na één seizoen wel weer kunt weggooien.
Dat is ook goedkoper, natuurlijk.
Oud 27-11-2015, 22:53
Dekaloog
Dekaloog is offline
Mooi! Maar wel heel dun, zo te zien:

Dat is ook zoiets wat je alleen bij vrouwenkleding ziet, van die flinterdunne stofjes.
Oud 27-11-2015, 22:58
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Mooi! Maar wel heel dun, zo te zien:

[afbeelding]

Dat is ook zoiets wat je alleen bij vrouwenkleding ziet, van die flinterdunne stofjes.
Oh ja.
Oud 27-11-2015, 22:59
Quis.
Quis. is offline
Deze vind ik zelf ook nog wel wat hebben, al vraag ik me af hoe het valt met dat koord onderin:
http://www.cosstores.com/nl/Women/Kn...8813.1#c-22755
Oud 27-11-2015, 23:10
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat jij daar goed mee wegkomt, klinkt als een toffe stijl. Ik trek zelden kleding aan die groot valt, op de accidentele hoody na, omdat ik er een klein hompig dwergje in word.
Het zou jou anders ook goed staan, denk ik! Niks mis met hompige dwergjes
Oud 27-11-2015, 23:30
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Deze vind ik zelf ook nog wel wat hebben, al vraag ik me af hoe het valt met dat koord onderin:
http://www.cosstores.com/nl/Women/Kn...8813.1#c-22755
Ja, dat touw is wel een frats. En de kraag is ook wel een beetje fratserig:

Maar goed, verder ben ik ook wel gewoon moeilijk aan het doen, hoor. Ik houd gewoon van hele saaie kleren.
Oud 27-11-2015, 23:31
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik ben helemaal met jullie! Ik hou van basic kleding, maar ik kom dan eigenlijk al heel snel uit bij het 'basic' dat een winkel te bieden heeft en dat is dan meteen heel erg basic qua uitstraling (goedkopie).
Ik hoef geen kleren met teksten als est 1974 en dat soort dingen, of drukke printjes, of wat voor tekstje of plaatje dan ook.
Verder zou ik nooit van mijn leven 60 euro aan een trui uitgeven die Sarah postte maar hij is wel mooi. En die strepen vind ik wel een leuk detail.

En broeken met scheuren en rare dingen, geen porem!
Oud 27-11-2015, 23:47
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Het zou jou anders ook goed staan, denk ik! Niks mis met hompige dwergjes
Oh daar denk ik toch anders over, ik voel me niet echt lekker als ik me hompig voel.
Bovendien, wijd is een ding, maar schoudernaden voorbij m'n schouders en te lange mouwen vind ik niks.
Oud 27-11-2015, 23:57
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik heb wel een zwak voor kleine vrouwen die verdrinken in grote truien, maar als je je er niet lekker in voelt moet je 't niet doen Dat is uiteindelijk het belangrijkste criterium voor kleding.
Oud 27-11-2015, 23:57
Dekaloog
Dekaloog is offline
Niet dat je het überhaupt overwoog.
Oud 27-11-2015, 23:59
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik heb wel een zwak voor kleine vrouwen die verdrinken in grote truien, maar als je je er niet lekker in voelt moet je 't niet doen Dat is uiteindelijk het belangrijkste criterium voor kleding.
Alleen van een man die m eerst zelf droeg maar lekker stereotypisch wil dat jij t warm hebt.

Citaat:
Niet dat je het überhaupt overwoog.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten