Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het kost ook wel veel moeite. Maar sowieso, dingen als de C1000-cola vind ik nog lekkerder Coca Cola en het zag er echt totaal niet uit. Gewoon een keer kopen. De koekjes die er het smerigst uitzien zijn ook altijd het lekkerst <3<3<3 Als je daar eenmaal mee begint dan boeit het niet meer.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.wefashion.nl/nl_NL/heren-...efv1=N&start=1
30 euro, 2 voor 50. Ik weet niet of dit is wat je precies bedoeld. |
![]() |
|||
Citaat:
Maar marketing is echt een sluikse wetenschap. Weet je bijvoorbeeld waarom ze bij veel supermarkten bloemen verkopen? Ze draaien er altijd verlies op, bijna niemand koopt bloemen bij de supermarkt. Maar direct erna komt de groenteafdeling en dan slaan de bloemassociaties van 'groen, leven, fruitig' daar op over. Dus lijken je groentes verser en verkopen ze beter. Zulke truukjes doen ze bij verpakkingsmaterialen ook. Ze maken gebruik van psychologie en neurologie, van hoe onze hersenen werken. Ik denk niet dat er mensen zijn die er 100% tegen bestand zijn. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik zie niet in waarom verliefdheid je onafhankelijker zou maken. Het hebben van relaties (ook al zijn ze misschien niet wederzijds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee maar serieus, het is om te huilen inderdaad. Zelfde met broeken. Toen basic skinny jeans in waren was ik in de zevende hemel, maar ik had er echt meer moeten kopen. Nu zijn het of rare legging achtige broeken, of ze hebben weer allerlei scheuren en krassen, of het is een of ander totaal uit de hand gelopen model wat alleen modellen staat (of niet). Voor truien inderdaad hetzelfde. Ben vaak jaloers op de mannencollectie. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De helft van mijn truien komen van de mannencollectie, denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Deze vind ik zelf ook nog wel wat hebben, al vraag ik me af hoe het valt met dat koord onderin:
http://www.cosstores.com/nl/Women/Kn...8813.1#c-22755 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, verder ben ik ook wel gewoon moeilijk aan het doen, hoor. Ik houd gewoon van hele saaie kleren. ![]() |
![]() |
|
Ik ben helemaal met jullie! Ik hou van basic kleding, maar ik kom dan eigenlijk al heel snel uit bij het 'basic' dat een winkel te bieden heeft en dat is dan meteen heel erg basic qua uitstraling (goedkopie).
Ik hoef geen kleren met teksten als est 1974 en dat soort dingen, of drukke printjes, of wat voor tekstje of plaatje dan ook. Verder zou ik nooit van mijn leven 60 euro aan een trui uitgeven die Sarah postte ![]() En broeken met scheuren en rare dingen, geen porem!
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|