Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2016, 18:57
Michel01
Michel01 is offline
Citaat:
Jongens, ik ga morgen meedoen aan mijn eerste hardloopevenement!
Successs! Heb je wel goede hardloopschoenen?
Oud 08-09-2016, 21:32
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Successs! Heb je wel goede hardloopschoenen?
Ja hoor, ik heb hele fijne waar ik nu een klein jaar op loop. Die schoenen zijn een goede investering geweest
Oud 08-09-2016, 21:37
Michel01
Michel01 is offline
Citaat:
Ja hoor, ik heb hele fijne waar ik nu een klein jaar op loop. Die schoenen zijn een goede investering geweest
Mooi
Oud 09-09-2016, 08:06
EleventhHour
EleventhHour is offline
Na een jaar zijn ze op he
Oud 09-09-2016, 08:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Na een jaar zijn ze op he
Ik loop drie keer per week, maar nooit meer dan 5km. De man in de hardloopspeciaalzaak adviseerde me om ze na drie jaar te vervangen.
Oud 09-09-2016, 09:13
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik loop drie keer per week, maar nooit meer dan 5km. De man in de hardloopspeciaalzaak adviseerde me om ze na drie jaar te vervangen.
Dat is wel lang nja, de hardloopspeciaalzaakman zal je niet langer op schoenen laten lopen dan noodzakelijk
Oud 09-09-2016, 09:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is wel lang nja, de hardloopspeciaalzaakman zal je niet langer op schoenen laten lopen dan noodzakelijk
Misschien omdat ik vooral hele korte stukjes loop? Kan me voorstellen dat een schoen meer slijt als je meer kilometers maakt.
Oud 09-09-2016, 09:38
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Misschien omdat ik vooral hele korte stukjes loop? Kan me voorstellen dat een schoen meer slijt als je meer kilometers maakt.
Ja en lichaamsgewicht maakt ook uit, maar volgens mij ook levensduur an sich. Na 3 jaar in de kast zijn ze ook gewoon op.
Oud 17-11-2016, 21:50
Verwijderd
Up, hoe gaat het met iedereen's sportieve leven?
Oud 17-11-2016, 21:54
Verwijderd
Oud 17-11-2016, 21:59
Elin3
Elin3 is offline
Het ging echt hartstikke goed, zelfs met weer en wind nog 3x per week hardlopen. Alleen deze week zijn we gaan spijbelen, want ik was druk met school en mijn hardloopmaatje was ziek
Oud 17-11-2016, 22:28
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Ik heb vandaag een half uur door de regen gelopen en dat vond ik wel weer genoeg sportiviteit voor vandaag.
Oud 18-11-2016, 10:36
Yne
Yne is offline
Ik ging deze week twee keer naar pilates. Heb in Groningen ongeveer 9 maanden wekelijks pilates gedaan, maar bij de nieuwe school kreeg ik een speciaal niveau van de docente omdat ik er niks van bakte. Ze benadrukte ook meermaals dat ik de kracht nog niet had voor de gewone oefeningen, ik was echt het sukkeltje van de klas. Ik voelde me al niet sportief, maar dit was toch wel een grote klap in m'n gezicht
Oud 18-11-2016, 11:13
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ging deze week twee keer naar pilates. Heb in Groningen ongeveer 9 maanden wekelijks pilates gedaan, maar bij de nieuwe school kreeg ik een speciaal niveau van de docente omdat ik er niks van bakte. Ze benadrukte ook meermaals dat ik de kracht nog niet had voor de gewone oefeningen, ik was echt het sukkeltje van de klas. Ik voelde me al niet sportief, maar dit was toch wel een grote klap in m'n gezicht
Oud 18-11-2016, 11:14
Verwijderd
Is het met pilates niet net zoals met yoga dat het niet uitmaakt of je er 'goed' of 'slecht' in bent maar dat de oefeningen an sich al gewoon goed zijn voor geest en lichaam?

Ik heb vandaag een rustdagje, zondag de zevenheuvelenloop in Nijmegen Tijdje geen wedstrijd gedaan dus ik ben best een beetje huiverig
Oud 18-11-2016, 11:58
Yne
Yne is offline
Je leert het goed te doen door het veel te doen. En het is inderdaad zo dat je niet over je grenzen moet gaan omdat dat dan weer slecht is voor je lichaam en dat je de oefingen met controle uit moet voeren zodat het daadwerkelijk goed is voor je lichaam. Maar ik dacht na 9 maanden dat ik het wel redelijk kon, maar van die illusie werd ik even mooi afgeholpen moet wel zeggen dat er een aantal maanden tussen zat en ik nog spierpijn had van de les daarvoor, maar dat zijn ook maar smoesjes
Oud 18-11-2016, 13:52
EleventhHour
EleventhHour is offline
Gaat prima hier voorbereidingsfase, zware kracht, veel werpen, af en toe beetje lopen, springen, etc..
Oud 18-11-2016, 17:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hier gaat het goed

Zondag én dinsdag geroeid, dinsdag zelfs in de miezerregen. Ze zijn alleen een brug aan het vervangen waardoor de Rotte gestremd is en ons roeiwater nu vrij beperkt is. Gisteravond bij de fysio gesport maar ik heb een nieuwe fysio en dat ging een beetje zoals bij Yne. Ze vindt dat ik overal niet sterk genoeg voor ben. Maar ze heeft wel goede ideeën.

Ik heb alleen al een hele tijd last van mijn heup en vooral na het sporten dus dat motiveert niet. Ik heb vorige week een MRI gehad en krijg dinsdag de uitslag en hoop heel hard dat er niet iets kapot is wat geopereerd moet worden.
Oud 19-11-2016, 12:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Up, hoe gaat het met iedereen's sportieve leven?
Ik heb vaak seks en ik werk als kelner. Eens in de twee weken ga ik naar onze fitnessruimte. Valt en beetje tegen dus
Oud 19-11-2016, 13:11
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik sport nog steeds niet, maar ik ren genoeg geen en weer op m'n werk en ik doe ook andere dingen waar ik flink spierpijn van krijg, dus dat vind ik wel effe genoeg.
Oud 19-11-2016, 13:16
Verwijderd
Waarschijnlijk ben ik dan een sportsnob maar ik snap nooit hoe mensen zich lekker kunnen voelen zonder regelmatig sporten Ik voel me na 3 dagen niks doen al zo lamlendig en slecht in mijn vel..
Oud 19-11-2016, 13:28
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb nog nooit echt gesport, dus ik kan het ook niet missen. Plus dat sporten hele nare herinneringen voor me oproept, maar das een ander verhaal.
Oud 19-11-2016, 13:29
Verwijderd
Ja het zal bij mij wel een soort verslaving zijn of zo

Maar heb je nare herinneringen aan alle sporten? Het is toch misschien ook juist leuk om iets totaal nieuws te proberen dan?
Oud 19-11-2016, 14:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had nooit verwacht dat ik het sporten zou gaan missen maar dat heb ik dus wel als ik lange tijd niet kan gaan.
Oud 20-11-2016, 10:18
Michel01
Michel01 is offline
Citaat:
Ja het zal bij mij wel een soort verslaving zijn of zo
Heb ik ook last van. Ik ga maandag tm vrijdag trainen in de sportschool en in het weekend blijf ik thuis en dan voel ik me zooo lui
Oud 20-11-2016, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk ben ik dan een sportsnob maar ik snap nooit hoe mensen zich lekker kunnen voelen zonder regelmatig sporten Ik voel me na 3 dagen niks doen al zo lamlendig en slecht in mijn vel..
Ik ben dan een luie snob, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen graag sporten Ik heb een keer iers gevonden wat ik graag deed, maar mijn instructeur kon zijn handen niet thuis houden dus daar ben ik mee gestopt.

Al heb ik een yogaschool gemaild en ga ik vrijdag yoga'en! Ik ben benieuwd.
Oud 20-11-2016, 11:16
Elin3
Elin3 is offline
Als ik in de lente/ aan het begin van de herfst met regelmaat hardloop vind ik dat ook echt heerlijk. Terwijl ik helemaal niet zo'n sportief type ben. Met het huidige weer en als het broeierig is in de zomer heb ik ook minder zin, maar voel ik me nadien wel heel goed als ik toch ben gaan lopen.
Oud 20-11-2016, 12:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wou gaan indoor trainen maar onze indoorruimte was verhuurd aan een andere vereniging en ik had ook weer niet zoveel zin dat ik zin had om een uur te wachten
Oud 20-11-2016, 16:45
Verwijderd
Na vandaag vind ik hardlopen ook weer stom 😛 wedstrijden zijn zo zuur als je niet helemaal fit bent..
Oud 29-11-2016, 16:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet voorlopig minderen met roeien
Oud 29-11-2016, 18:05
Elin3
Elin3 is offline
Twee keer hardlopen gespijbeld omdat mijn vriend er was en m'n hardloopmaatje druk was. Snel weer trainen want ik voel me nu een beetje lui
Oud 29-11-2016, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ik moet voorlopig minderen met roeien
Waarom?

Ik ben nog steeds aan het opwarmen, was echt een ijsklontje na de training. Maar het ging wel heeeerlijk!
Gisteren geschaatst, was ook fijn.
Oud 30-11-2016, 09:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Overbelaste bilspier
Oud 30-11-2016, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Overbelaste bilspier
Ah dan gebruik je in ieder geval de goede spieren!

Heb je al een foamroller of zo? Kan ook wel helpen bij het herstel van die spieren.
Oud 30-11-2016, 14:13
H-/
H-/ is offline
Ik heb in het weekend hardloopschoenen gekocht en heb alleen nog sportkleding nodig dan kan ik ook beginnen
Oud 30-11-2016, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb in het weekend hardloopschoenen gekocht en heb alleen nog sportkleding nodig dan kan ik ook beginnen
Heb je ook al een opbouwschema o.i.d.?
Oud 30-11-2016, 17:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ah dan gebruik je in ieder geval de goede spieren!

Heb je al een foamroller of zo? Kan ook wel helpen bij het herstel van die spieren.
Dat is dan weer het goede nieuws

Nee, maar misschien wel een goed idee! De huisarts zou een verslagje schrijven voor de fysio waarbij ik sport en hopelijk kan ik dan met haar ook nog even kijken op de ergometer naar afstelling en misschien oefeningen ofzo.
Oud 02-12-2016, 20:09
Michel01
Michel01 is offline
Vandaag weer fftjes in de sportschool geweest. Alweer 32kg dumbbell chest press. En dan zijn er nog mensen die mij kennen en nog verbaasd naar me kijken dat een 14-jarige dat doet Niet eens het zwaarst wat me lukt
Oud 03-12-2016, 00:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Weet iemand mss goede filmpjes voor chille workouts die je thuis kan doen?
Liever geen Jillian dinges afbeul-programma's, want daarvoor ben ik teveel sjaak afhaak.
Oud 03-12-2016, 00:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Liever geen Jillian dinges afbeul-programma's, want daarvoor ben ik teveel sjaak afhaak.
Ik heb track yoga op mij telefoon. Het begint met trainingen van 5-10 minuten en je verzamelt punten net lessen doen waarmee je moeilijkere trainings kunt unlocken.
Oud 03-12-2016, 00:28
Holland Oates
Holland Oates is offline
Okee, ik ga het checken. Kan je yoga trouwens ook zonder matje doen? Die matjes zijn vaak zo dun dat ik me afvraag wat het precies doet.
Oud 03-12-2016, 00:40
Verwijderd
Ik.deed het op een dikke deken met een kussen binnen handbereik.
Oud 03-12-2016, 00:41
Verwijderd
Maar zonder matje kan denk ik ook prima, als je dat relaxed vindt
Oud 03-12-2016, 07:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat hele blije mens van Walk at home?
Oud 03-12-2016, 08:15
Verwijderd
Oh, yoga with adrienne is ook relaxed HO!
Oud 03-12-2016, 09:44
Holland Oates
Holland Oates is offline
Die ken ik allebei. Die Walk dingen kon ik niet meer vinden op YouTube.
Adrienne is de shit ja.
Oud 03-12-2016, 11:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Okee, ik ga het checken. Kan je yoga trouwens ook zonder matje doen? Die matjes zijn vaak zo dun dat ik me afvraag wat het precies doet.
Die matjes zijn vooral zodat je niet uitglijdt geloof ik. Kan prima
Oud 03-12-2016, 11:22
Verwijderd
Nou, ik zou de meeste yoga houdingen toch echt niet zonder matje willen doen, super pijnlijk voor je gewrichten
Oud 03-12-2016, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Vandaag weer fftjes in de sportschool geweest. Alweer 32kg dumbbell chest press. En dan zijn er nog mensen die mij kennen en nog verbaasd naar me kijken dat een 14-jarige dat doet Niet eens het zwaarst wat me lukt
Vergeet de rest van je lichaam niet
Oud 03-12-2016, 11:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou, ik zou de meeste yoga houdingen toch echt niet zonder matje willen doen, super pijnlijk voor je gewrichten
Ik ben een beetje dikker dan jij, misschien scheelt dat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten