Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2016, 19:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had ook een leuke dag! Eerst sightseeing kubuswoningen en markthal, lekker geluncht. Daarna geshopt en leuke dingen gekocht. Net nog lekker gegeten bij de vapiano. Nu zit mijn moeder weer in de trein naar Zeeland en ik in de tram naar huis.
Oud 15-07-2016, 20:00
Elin3
Elin3 is offline
Ik hoor mijn kat kotsen
Oud 15-07-2016, 20:00
Verwijderd
Lekker
Oud 15-07-2016, 20:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De bergen zijn super mooi maar het heeft de afgelopen dagen teveel gesneeuwd dus we zijn twee dagen bij een vriendin in Innsbruck. Morgenochtend gaan we de bergen weer in!!!
Oud 15-07-2016, 20:12
WolterB
WolterB is offline
Tof
Oud 15-07-2016, 21:11
Verwijderd
ogfn ejfoiajsf lkjds oijreiogjf skdj JOS IS OVER EEN WEEK JARIG EN IK HEB NOG GEEN CADEAU

Iemand ideeën? Eerdere cadeau's waren een nieuwe tas, heel fancy uit eten, een grote doos lego, optreden van Snarky Puppy in Groningen... Hij lego't en gamet veel, is (hobby)muzikant en gaat graag naar optredens (maar de dingen waar hij de komende tijd graag naar toe wil, staan al op de planning), gaat graag uit eten en ik heb geen inspiratie.
Oud 15-07-2016, 21:14
Not for Sale
Not for Sale is offline
Vervelend is dat hè. Ik vind cadeau's uitzoeken heel leuk om te doen op zich, maar in stressige tijden komt er gewoon geen enkele inspiratie op
Oud 15-07-2016, 21:20
Verwijderd
Precies, dat heb ik ook een beetje.
Oud 15-07-2016, 21:21
Verwijderd
Terwijl ik echt al weken van tevoren bezig kan zijn met dingen bekijken en verzinnen en zo. Nu gaat dat geloof ik niet zo goed
Oud 15-07-2016, 21:21
Verwijderd
Maar hij weet zelf ook niks, dat is ook niet handig.
Oud 15-07-2016, 21:23
Verwijderd
Jenga met gepersonalisede blokken
Oud 15-07-2016, 21:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet ook nog een cadeautje voor mijn vriend
Oud 15-07-2016, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Jenga met gepersonalisede blokken
Beste idee tot nu toe.
Oud 15-07-2016, 21:39
Verwijderd
wtf, er is een military coup bezig in turkije
Oud 15-07-2016, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ja wow
Oud 15-07-2016, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Goede zaak
Oud 15-07-2016, 23:07
Verwijderd
Trimm naamzoek - ik heb heb die bandalettes besteld en ze zijn hun geld meer dan waard. Echt heel erg fijn!
Oud 15-07-2016, 23:38
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Trimm naamzoek - ik heb heb die bandalettes besteld en ze zijn hun geld meer dan waard. Echt heel erg fijn!
Goed om te weten! Ik zal kijken of ik ze ook ergens cheap op de kop kan tikken. Watvoor heb je besteld?
Ik twijfelde tussen effen zwarte of zwarte met kant.
Oud 15-07-2016, 23:40
Verwijderd
Effen zwarte. Jos zei heel droog "als ze gewoon voor praktisch gebruik zijn, dan doe je toch gewoon die effen?"
Oud 15-07-2016, 23:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
Re: Andere dingen:

Mijn avond was kak, want het werd superdruk op het moment dat ik bar moest staan en ik had geen tijd om me er mentaal op in te stellen en ik liep voor mijn gevoel keihard achter op alles, dus ik liet alles pleuren en was strontchagrijnijg.

En ik ben superslecht in cadeautjes. Nou helpt het ook niet mee dat ik niet zoveel geld te besteden heb, maar anders heb ik ook echt nul inspiratie. M'n moeder is zondag jarig en ik weet het gewoon echt niet. Ze houdt alleen maar van dure crap.

edit: Er staat me zondag ook nog es een kutgesprek te wachten, dus ik ben daar momenteel sowieso meer op gefocust dan op een kadizzle.
Oud 15-07-2016, 23:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Effen zwarte. Jos zei heel droog "als ze gewoon voor praktisch gebruik zijn, dan doe je toch gewoon die effen?"
Dan kan hij ze ook nog lenen.
Oud 16-07-2016, 00:12
Verwijderd
mijn pootjes zijn en beetje dikker dan die van hem, denk ik. Hij zou ze halverwege de dag verliezen of zo

Kusje voor jou, verder! Wat voor gesprek heb je zondag?
Oud 16-07-2016, 01:29
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
mijn pootjes zijn en beetje dikker dan die van hem, denk ik. Hij zou ze halverwege de dag verliezen of zo

Kusje voor jou, verder! Wat voor gesprek heb je zondag?
Dan doet hij toch 2 benen in 1?

Ik moet m'n moeder een vragenlijst in laten vullen over hoe ik was als kind, voor een autismeonderzoek. En daar zie ik nogal tegenop.
"Ohjahoi, effe tussendoor, ik ga al vanaf begin dit jaar naar een psychiater, want ik ben van kleins af aan al mentaal niet okee en dat hebben jullie nooit gemerkt, dus wil je effe deze mega vragenlijst invullen over of ik een autist ben okeedoei"

Ze wil m'n ouders ook daar uitnodigen voor een gesprek. Ik knijp 'm echt als een malle.
Oud 16-07-2016, 06:42
Elin3
Elin3 is offline
Lijkt me inderdaad ongemakkelijk HO, succes ermee!
Oud 16-07-2016, 07:41
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
ogfn ejfoiajsf lkjds oijreiogjf skdj JOS IS OVER EEN WEEK JARIG EN IK HEB NOG GEEN CADEAU

Iemand ideeën? Eerdere cadeau's waren een nieuwe tas, heel fancy uit eten, een grote doos lego, optreden van Snarky Puppy in Groningen... Hij lego't en gamet veel, is (hobby)muzikant en gaat graag naar optredens (maar de dingen waar hij de komende tijd graag naar toe wil, staan al op de planning), gaat graag uit eten en ik heb geen inspiratie.
Een mooi horloge? Ik weet niet of hij dat kan waarderen hoor! Of een hotelletje en uiteten. Of uh geen idee, ik vind mannen altijd vreselijk moeilijk.

Citaat:
Re: Andere dingen:

Mijn avond was kak, want het werd superdruk op het moment dat ik bar moest staan en ik had geen tijd om me er mentaal op in te stellen en ik liep voor mijn gevoel keihard achter op alles, dus ik liet alles pleuren en was strontchagrijnijg.

En ik ben superslecht in cadeautjes. Nou helpt het ook niet mee dat ik niet zoveel geld te besteden heb, maar anders heb ik ook echt nul inspiratie. M'n moeder is zondag jarig en ik weet het gewoon echt niet. Ze houdt alleen maar van dure crap.

edit: Er staat me zondag ook nog es een kutgesprek te wachten, dus ik ben daar momenteel sowieso meer op gefocust dan op een kadizzle.
Ten eerste sterkte! En kan je met je moeder niet iets gaan doen? Een high tea of wine ofzo. Op Groupon zijn daar altijd wel leuke dingetjes voor te vinden!
Oud 16-07-2016, 07:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was gisteren een dagje op pad in Rotterdam en dat vond ze super leuk! Misschien zoiets idd?

Of een leuke foto van jou met eventuele broers en zussen in een lijst vinden ouders ook altijd leuk.
Oud 16-07-2016, 07:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En *knuf* voor de shit HO!
Oud 16-07-2016, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Een mooi horloge? Ik weet niet of hij dat kan waarderen hoor! Of een hotelletje en uiteten. Of uh geen idee, ik vind mannen altijd vreselijk moeilijk.
!
In overleg doe ik een bijdrage aan een keyboard hij leent er nu een, maar wil graag zijn eigen. Hij heeft eentje op het oog maar die is vrij duur. Dus nu maken we er een dagje van en gaan we naar weetikwaar en krijgt hij een keyboard!
Ik heb sr ook nog over gedacht om een Weekendje Berlijn cadeau te doen, maar er staat al een weekendje gepland en de weekenden staan al aardig vol en mijn opleiding staat enigszins op spanning, dus dat doe ik wel een keer spontaan.
Oud 16-07-2016, 09:17
Elin3
Elin3 is offline
Bijdragen aan iets wat hij graag wil kopen wordt vast gewaardeerd
Oud 16-07-2016, 09:35
Verwijderd
Wordt het ook, maar ik vind het niet zo leuk om te geven
Oud 16-07-2016, 09:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wordt het ook, maar ik vind het niet zo leuk om te geven
Kan ik me ook wel weer een beetje voorstellen. Familieleden van mij vonden het altijd vrij suf om iets te geven voor een item waar ik voor spaarde, maar ik waardeerde het wel enorm
Oud 16-07-2016, 09:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend heeft bij mijn laatste verjaardag tegen een hoop mensen gezegd dat ik graag een airfryer wilde en dat ze bij hem een bijdrage konden geven zodat ik wel een echtccadeau kreeg.
Oud 16-07-2016, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Kan ik me ook wel weer een beetje voorstellen. Familieleden van mij vonden het altijd vrij suf om iets te geven voor een item waar ik voor spaarde, maar ik waardeerde het wel enorm
Weet ik ook wel, hij ging helemaal blij zijn toen ik dat gisteren voorstelde. Dus hij waardeert het wel!

Oh, HO, het lijkt me inderdaad wel kut om je ouders bij alle onderzoeken te (moeten) betrekken terwijl je er eigenlijk weinig zin in hebt. Is het nodig dat ze er bij zijn om de diagnose te stellen? En kun je bij de psych aangeven dat je het niet ziet zitten en waarom dat je het niet ziet zitten? En als hij/zij het toch nodig vindt om je ouders er bij te betrekken, dan heeft hij/zij toch ook wel tips aan de hand van jouw verhalen?
Oud 16-07-2016, 09:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoe zorg ik dat ik tot een uur of twee vannacht wakker en gezellig blijf zonder al teveel roofbouw op mijn lijf te plegen?
Oud 16-07-2016, 09:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe zorg ik dat ik tot een uur of twee vannacht wakker en gezellig blijf zonder al teveel roofbouw op mijn lijf te plegen?
Vanmiddag even een powernap van een half uurtje?
Oud 16-07-2016, 09:56
Verwijderd
Niet.

Jos is zwartecrossvrijdag jarig en ik ga een shirt maken met "Ik ben jarig, dans met me" Mijn moeder en zus zorgen voor een opvouwbare kroon
Oud 16-07-2016, 09:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat ga ik denk ik wel doen ja en niet teveel andere dingen overdag.
Oud 16-07-2016, 09:58
Elin3
Elin3 is offline
Ik ben echt weer vreselijk gruwelijk verkouden. Hoofd vol snot, maar niet echt ziek zegmaar
Oud 16-07-2016, 10:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ga spoelen met zout water!
Oud 16-07-2016, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Ga spoelen met zout water!
Dit
Oud 16-07-2016, 10:20
Verwijderd
En boven een bak met kokend water hangen om het snot los te laten komen

Ik moet gewoon nog tot half september wachten tot mijn tattoo verder wordt ingekleurd
Oud 16-07-2016, 11:06
Verwijderd
Jungs ik moet een pop schrijven met daarin sterke en minder sterkte kanten maar ik vind sterke kanten en zwakke kanten heel lelijk en wil graag iets anders en Jos kwam aan met "kwaliteiten" en "uitdagingen" of "ontwikkel mogelijkheden" of zo iets. Wat denken jullie?
Oud 16-07-2016, 11:13
Elin3
Elin3 is offline
Een soort SWOT analyse?
Oud 16-07-2016, 11:16
Verwijderd
Wat?
Oud 16-07-2016, 11:19
Elin3
Elin3 is offline
Het is een methode om de kansen en zwaktes van een bedrijf in kaart te brengen
Citaat:
De term SWOT-analyse wordt ook vaak in het Nederlands gebruikt en bevat de vier elementen: Strengths, Weaknesses, Opportunities & Threats.
Oud 16-07-2016, 11:21
Verwijderd
Ja, zo iets.Sterke kanten, zwakke kanten en ontwikkel mogelijkheden. Maar het ding is dus dat ik sterke en zwakke kanten echt heel erg stom vind klinken. Maar goed, waarschijnlijk hang ik daar te veel waarde aan en moet ik me niet aanstellenn
Oud 16-07-2016, 12:37
Verwijderd
Citaat:
De bergen zijn super mooi maar het heeft de afgelopen dagen teveel gesneeuwd dus we zijn twee dagen bij een vriendin in Innsbruck. Morgenochtend gaan we de bergen weer in!!!
Bergen

Ik ga pas over 4 weken
Oud 16-07-2016, 13:39
Yne
Yne is offline
Citaat:
Hey heb jij al Pokémon? Ik vind jou echt het type om er een hekel aan te hebben

Nee ik heb geen pokemon en ja ik heb er een hekel aan ik werd gillend gek toen ik een bbq moest organiseren en de helft van de aanwezigen steeds wegging om die ondingen te vangen en, erger nog, er constant over gepraat werd
Oud 16-07-2016, 13:45
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:

Nee ik heb geen pokemon en ja ik heb er een hekel aan ik werd gillend gek toen ik een bbq moest organiseren en de helft van de aanwezigen steeds wegging om die ondingen te vangen en, erger nog, er constant over gepraat werd
verrassend
Oud 16-07-2016, 13:46
Yne
Yne is offline
Hoezo had je dat nou weer verwacht joh

Regels voor berichten