Advertentie | |
|
![]() |
|
Re: Andere dingen:
Mijn avond was kak, want het werd superdruk op het moment dat ik bar moest staan en ik had geen tijd om me er mentaal op in te stellen en ik liep voor mijn gevoel keihard achter op alles, dus ik liet alles pleuren en was strontchagrijnijg. ![]() En ik ben superslecht in cadeautjes. Nou helpt het ook niet mee dat ik niet zoveel geld te besteden heb, maar anders heb ik ook echt nul inspiratie. M'n moeder is zondag jarig en ik weet het gewoon echt niet. Ze houdt alleen maar van dure crap. ![]() edit: Er staat me zondag ook nog es een kutgesprek te wachten, dus ik ben daar momenteel sowieso meer op gefocust dan op een kadizzle.
||
Citaat:
![]() Ik moet m'n moeder een vragenlijst in laten vullen over hoe ik was als kind, voor een autismeonderzoek. En daar zie ik nogal tegenop. "Ohjahoi, effe tussendoor, ik ga al vanaf begin dit jaar naar een psychiater, want ik ben van kleins af aan al mentaal niet okee en dat hebben jullie nooit gemerkt, dus wil je effe deze mega vragenlijst invullen over of ik een autist ben okeedoei" ![]() Ze wil m'n ouders ook daar uitnodigen voor een gesprek. Ik knijp 'm echt als een malle.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was gisteren een dagje op pad in Rotterdam en dat vond ze super leuk! Misschien zoiets idd?
Of een leuke foto van jou met eventuele broers en zussen in een lijst vinden ouders ook altijd leuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb sr ook nog over gedacht om een Weekendje Berlijn cadeau te doen, maar er staat al een weekendje gepland en de weekenden staan al aardig vol en mijn opleiding staat enigszins op spanning, dus dat doe ik wel een keer spontaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn vriend heeft bij mijn laatste verjaardag tegen een hoop mensen gezegd dat ik graag een airfryer wilde en dat ze bij hem een bijdrage konden geven zodat ik wel een echtccadeau kreeg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, HO, het lijkt me inderdaad wel kut om je ouders bij alle onderzoeken te (moeten) betrekken terwijl je er eigenlijk weinig zin in hebt. Is het nodig dat ze er bij zijn om de diagnose te stellen? En kun je bij de psych aangeven dat je het niet ziet zitten en waarom dat je het niet ziet zitten? En als hij/zij het toch nodig vindt om je ouders er bij te betrekken, dan heeft hij/zij toch ook wel tips aan de hand van jouw verhalen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Het is een methode om de kansen en zwaktes van een bedrijf in kaart te brengen
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee ik heb geen pokemon en ja ik heb er een hekel aan ![]() ![]()
|
|