Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja nu gaat het weer prima hoor, het grootste deel van de tijd heb ik het te druk met mezelf en allerlei dingen om uberhaupt met mannen bezig te zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Hey, ik ben nog in De Voortuin, kom je nog een laatste biertje doen?" "Owww, ik was in de stad, maar besloot verstandig te zijn, dus lig er al in!" "Heb je toevallig nog ruimte over in je bed?" Zo simpel! Ik had het alleen niet verwacht van hem, omdat ik hem 1 X heb gezien, bij een pubquiz en toen hebben we samen nog heel lang bier gedronken, maar was er voor mijn gevoel niet persé iets van zulks aan de hand tussen ons!
||
Citaat:
Ik denk toch dat ik eens met m'n meest vaste scharrel moet gaan praten, dat ik met hem ook leuke dingen wil kunnen doen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar handig als je een vaste scharrel hebt waar je ook nog eens leuke niet-seks dingen mee kunt doen. Zoiets wil ik eigenlijk ook ![]() Anders moeten we maar een keer samen mannen gaan versieren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Kris!! Zal ik je uitnodigen voor InnerCircle?? Dat is een datingapp voor de happy few, waar je voor gescreend wordt. Alleen maar hoogopgeleid en succesvol. Klinkt wel als een plek voor jou ook!
En dat screenen is echt geen onzin. Ik heb er al eens eerder op gezeten en toen werden van de vijf vriendinnetjes die zich aangemeld hadden er maar twee geaccepteerd. ![]()
|
Verwijderd
|
Oke ik ben weer helemaal over mijn emo-bui heen want deze date was echt heel heel erg leuk
![]() Hij gaat wel over 3 maanden op wereldreis maar ja dat is misschien niet eens zo erg. Oh en ik zit al op Innercircle maar ik vind dat niet zo boeiend, je moet ook allemaal vrienden uitnodigen om te zien wie jou leuk vindt etc. |
![]() |
|
De meest vast scharrel waar ik het net over had stuurt me uit het niets een plaatje van een cactus met bloemetjes. Met de mededeling "Voor jouuuuu, op zondag!!" en we praten even en nu is het gesprek weer gestopt.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik praatte trouwens zoveel omdat hij elke keer als het stil was me heel diep aan ging kijken met veel te mooie ogen en dan werd ik heel verlegen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn vlam en ik hebben een soort pauze genomen. Ze twijfelde al een tijdje omdat ik mijn studie aan het afronden ben, terwijl ze zelf een goede baan heeft. Nu hoeft dat geen probleem te zijn, maar ze heeft in een verleden een lange relatie gehad met iemand die niets van zijn leven wilde maken en het heeft haar veel moeite gekost om daar een punt achter de zetten, omdat ze veel om hem gaf.
Nu heeft zijn situatie natuurlijk niets met de mijne te maken, maar het heeft een soort angst gecreëerd om een vergelijkbare fout te maken. Omdat ze op een leeftijd is waarin ze iemand zoekt om mee te settlen, zet ze zichzelf natuurlijk alleen maar verder onder druk. Eigenlijk heel zonde, want we zijn stapelverliefd op elkaar en het is het enige punt waar ze moeite mee heeft. Ik probeer in een relatie lief, begripvol, communicatief, oplossings- en consensusgericht te zijn en sta altijd open voor een gesprek over twijfels. Het probleem was alleen dat ze niet echt volwassen met die twijfels is omgegaan. Het maakte haar erg wispelturig in haar houding naar mij en ik had het gevoel dat ik weinig krediet bij haar kon opbouwen. Door haar eigen onzekerheden op mij te projecteren en in een poging haar angst te rationaliseren, probeerde ze mij in haar hoofd om te vormen tot een minder aantrekkelijk persoon (cognitieve dissonantie), wat de twijfels bij haar alleen maar groter maakten. En dat was voor mij erg kwetsend, omdat ik veel om haar geef. Rationele argumenten veranderen niets aan de situatie en hoewel ik aanvankelijk erg geduldig ben geweest, was zaterdag voor mij een grens bereikt, omdat er weinig wederkerigheid meer was in de relatie. Het maakte me onzeker en ik merkte dat ik soms het gevoel had dat ik op mijn tenen moest lopen. Het is een moeilijke beslissing geweest, maar ik ben blij dat ik hem gemaakt heb. Zondag hebben we het uitgesproken en we hebben besloten dat zij de tijd gaat nemen om te kijken of die twijfels weggaan. En als dat zo is, kijken we of we verder willen gaan met elkaar. Maar dan moet ze ook 100% voor mij willen gaan en meer openheid tonen. Misschien is het tikkeltje naïef, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik weet wat ik waard ben en ik voel wat ze voor mij voelt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wow, dit bevestigt mijn theorie weer dat 99% van de dates alleen maar leuk is voor de mensen die de verhalen mogen horen
![]() Ook wel een geruststelling als ik me weer eens druk maak om dat k iets geks gezegd heb of zo, als er zulke types bij zitten val ik vast mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|