Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2017, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb m'n datingapps nog niet aangeraakt sinds de breakup, maar ik was er wel dichtbij vanavond.

O en ik kreeg en booty-app donderdag van een gast van wie ik dat absoluut niet aan had zien komen. Toch maar afgeslagen.
Ik vraag me altijd af hoe dat gaat, een booty app. Zeker als het dan iemand is die je kent, gaat dat dan niet heel awkward zijn als je hem weer tegenkomt of valt dat mee?
Advertentie
Oud 29-01-2017, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Ahw. Voel je je nu weer wat beter? En als het voor het eerst in vijf maanden is vind ik dat best sjiek. Komt allemaal wel in orde Krista! Ik vind jou altijd zo'n mooie krachtige vrouw en je komt wel iemand tegen die dat ook ziet hoor!
Aaww

Ja nu gaat het weer prima hoor, het grootste deel van de tijd heb ik het te druk met mezelf en allerlei dingen om uberhaupt met mannen bezig te zijn Alleen op zo'n zaterdagavond waarop je niks te doen hebt is dan even zo'n momentje waar je behoefte hebt aan aandacht.
Oud 29-01-2017, 13:08
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik vraag me altijd af hoe dat gaat, een booty app. Zeker als het dan iemand is die je kent, gaat dat dan niet heel awkward zijn als je hem weer tegenkomt of valt dat mee?
Het ging zo:

"Hey, ik ben nog in De Voortuin, kom je nog een laatste biertje doen?"

"Owww, ik was in de stad, maar besloot verstandig te zijn, dus lig er al in!"

"Heb je toevallig nog ruimte over in je bed?"

Zo simpel! Ik had het alleen niet verwacht van hem, omdat ik hem 1 X heb gezien, bij een pubquiz en toen hebben we samen nog heel lang bier gedronken, maar was er voor mijn gevoel niet persé iets van zulks aan de hand tussen ons!
Oud 29-01-2017, 13:11
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Aaww

Ja nu gaat het weer prima hoor, het grootste deel van de tijd heb ik het te druk met mezelf en allerlei dingen om uberhaupt met mannen bezig te zijn Alleen op zo'n zaterdagavond waarop je niks te doen hebt is dan even zo'n momentje waar je behoefte hebt aan aandacht.
Ik heb het nu denk ik meer in de zin van: al m'n vriendinnetjes zijn ineens gesetteld. Normaal had ik nooit een onverkozen weekendavond vrij. Nu wel. Dus nu mis ik niet eens perse mannengezelschap als wel dat er soms gewoon niemand beschikbaar is om iets leuks mee te doen als ik dat wel zou willen.

Ik denk toch dat ik eens met m'n meest vaste scharrel moet gaan praten, dat ik met hem ook leuke dingen wil kunnen doen!
Oud 29-01-2017, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nu denk ik meer in de zin van: al m'n vriendinnetjes zijn ineens gesetteld. Normaal had ik nooit een onverkozen weekendavond vrij. Nu wel. Dus nu mis ik niet eens perse mannengezelschap als wel dat er soms gewoon niemand beschikbaar is om iets leuks mee te doen als ik dat wel zou willen.

Ik denk toch dat ik eens met m'n meest vaste scharrel moet gaan praten, dat ik met hem ook leuke dingen wil kunnen doen!
Ja bij mij ook wel, of ze wonen duizend ver weg. En ik ben ook nog eens niet zo'n stapmonster, ik doe liever spelletjesavondjes of gewoon borrels waarbij je rond middernacht weer in je bed kunt liggen
Maar handig als je een vaste scharrel hebt waar je ook nog eens leuke niet-seks dingen mee kunt doen. Zoiets wil ik eigenlijk ook
Anders moeten we maar een keer samen mannen gaan versieren
Oud 29-01-2017, 14:33
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja bij mij ook wel, of ze wonen duizend ver weg. En ik ben ook nog eens niet zo'n stapmonster, ik doe liever spelletjesavondjes of gewoon borrels waarbij je rond middernacht weer in je bed kunt liggen
Maar handig als je een vaste scharrel hebt waar je ook nog eens leuke niet-seks dingen mee kunt doen. Zoiets wil ik eigenlijk ook
Anders moeten we maar een keer samen mannen gaan versieren
Nou, zo ver heb ik 'm dus nog niet! Ik wil het niet jinxen door die vraag te stellen. Is goed! Mannenjacht! Ik ben heel goed in mannen versieren, ik ben weer minder goed in het verkeringgedeelte.
Oud 29-01-2017, 14:33
Verwijderd
Ik heb zo dus die date, hij had eerst een werkafspraak ergens dichtbij hier en als hij klaar is appt hij en dan fiets ik daar wel heen. Ik weet niet echt of wat ik aan heb nou geschikt is maar nouja boeiend.
Oud 29-01-2017, 14:35
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb zo dus die date, hij had eerst een werkafspraak ergens dichtbij hier en als hij klaar is appt hij en dan fiets ik daar wel heen. Ik weet niet echt of wat ik aan heb nou geschikt is maar nouja boeiend.
Zolang het niet je pyjama is, lijkt me wat je aanhebt prima.
Oud 29-01-2017, 15:11
Verwijderd
Behalve als het een pyjamaparty is, dan is het raar als je in een cocktailjurkje komt.
Oud 29-01-2017, 15:26
Tigerly
Tigerly is offline
Ja, of een overall.
Oud 29-01-2017, 15:32
Tigerly
Tigerly is offline
Kris!! Zal ik je uitnodigen voor InnerCircle?? Dat is een datingapp voor de happy few, waar je voor gescreend wordt. Alleen maar hoogopgeleid en succesvol. Klinkt wel als een plek voor jou ook!

En dat screenen is echt geen onzin. Ik heb er al eens eerder op gezeten en toen werden van de vijf vriendinnetjes die zich aangemeld hadden er maar twee geaccepteerd.
Oud 29-01-2017, 16:24
Verwijderd
Oke ik ben weer helemaal over mijn emo-bui heen want deze date was echt heel heel erg leuk ik ben er helemaal verstrooid van.

Hij gaat wel over 3 maanden op wereldreis maar ja dat is misschien niet eens zo erg.

Oh en ik zit al op Innercircle maar ik vind dat niet zo boeiend, je moet ook allemaal vrienden uitnodigen om te zien wie jou leuk vindt etc.
Oud 29-01-2017, 16:32
Tigerly
Tigerly is offline
Oooooo leuk!!! Maar waarom al zo snel terug dan??
Oud 29-01-2017, 16:33
Verwijderd
Ik heb wel teveel gepraat haha
Oud 29-01-2017, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Oooooo leuk!!! Maar waarom al zo snel terug dan??
Hij moest ergens heen. Maar we gaan pannenkoeken bakken volgende keer.
Oud 29-01-2017, 16:39
Tigerly
Tigerly is offline
De meest vast scharrel waar ik het net over had stuurt me uit het niets een plaatje van een cactus met bloemetjes. Met de mededeling "Voor jouuuuu, op zondag!!" en we praten even en nu is het gesprek weer gestopt. Als ik nou ballen had, vroeg ik of hij zin heeft om naar La La Land te gaan.
Oud 29-01-2017, 16:39
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hij moest ergens heen. Maar we gaan pannenkoeken bakken volgende keer.
Oud 29-01-2017, 16:48
Verwijderd
Ik praatte trouwens zoveel omdat hij elke keer als het stil was me heel diep aan ging kijken met veel te mooie ogen en dan werd ik heel verlegen Maar die momenten moet je natuurlijk juist hebben.. Ik maak echt alle dating-errors haha Ik kreeg wel een knuffel bij het afscheid.
Oud 29-01-2017, 16:52
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik praatte trouwens zoveel omdat hij elke keer als het stil was me heel diep aan ging kijken met veel te mooie ogen en dan werd ik heel verlegen Maar die momenten moet je natuurlijk juist hebben.. Ik maak echt alle dating-errors haha Ik kreeg wel een knuffel bij het afscheid.
Dat vond hij vast alleen maar ontwapenend!
Oud 29-01-2017, 16:53
Verwijderd
Goed woord
Oud 29-01-2017, 17:50
Holland Oates
Holland Oates is offline
Jullie zijn lekker bezig, ladiez.
Oud 30-01-2017, 13:51
Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb woensdagavond voor het eerst sinds een tijdje weer een soort van een date en ik vind t best spannend!
Oud 30-01-2017, 14:49
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Oh meh, wat is er Uitwaaien?
Voornamelijk slechte Communicatie en opgehoopte frustraties.
Oud 30-01-2017, 14:50
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Het ging zo:

"Hey, ik ben nog in De Voortuin, kom je nog een laatste biertje doen?"

"Owww, ik was in de stad, maar besloot verstandig te zijn, dus lig er al in!"

"Heb je toevallig nog ruimte over in je bed?"

Zo simpel! Ik had het alleen niet verwacht van hem, omdat ik hem 1 X heb gezien, bij een pubquiz en toen hebben we samen nog heel lang bier gedronken, maar was er voor mijn gevoel niet persé iets van zulks aan de hand tussen ons!
Stel je was er wel op in gegaan, is het dan niet awkward de volgende dag?
Oud 30-01-2017, 14:52
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Voornamelijk slechte Communicatie en opgehoopte frustraties.
Vervelend! Dat is ook nog eens zo'n combinatie die elkaar lekker versterkt
Oud 30-01-2017, 14:58
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Vervelend! Dat is ook nog eens zo'n combinatie die elkaar lekker versterkt
Ja en hij wil niet een gesprek voeren over of we verder willen en zo ja hoe dan. Hij wil nu OF niks met mij te maken hebben OF heel intensief heel lang knuffelen en dat is super verwarrend. Hoewel we vannacht wel een redelijk goed gesprek hadden.
Oud 30-01-2017, 14:59
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja en hij wil niet een gesprek voeren over of we verder willen en zo ja hoe dan. Hij wil nu OF niks met mij te maken hebben OF heel intensief heel lang knuffelen en dat is super verwarrend. Hoewel we vannacht wel een redelijk goed gesprek hadden.
Dat zijn toch juist dingen om over door te praten, als dat nog tussen jullie in hangt is zo'n knuffel ook lang zo fijn niet... Kan met goed voorstellen dat dat verwarrend is. Hopelijk komt er verbetering in!
Oud 30-01-2017, 15:00
Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Dat zijn toch juist dingen om over door te praten, als dat nog tussen jullie in hangt is zo'n knuffel ook lang zo fijn niet... Kan met goed voorstellen dat dat verwarrend is. Hopelijk komt er verbetering in!
Ik hoop het ook.
Oud 30-01-2017, 15:29
zion_temp
zion_temp is offline
Mijn vlam en ik hebben een soort pauze genomen. Ze twijfelde al een tijdje omdat ik mijn studie aan het afronden ben, terwijl ze zelf een goede baan heeft. Nu hoeft dat geen probleem te zijn, maar ze heeft in een verleden een lange relatie gehad met iemand die niets van zijn leven wilde maken en het heeft haar veel moeite gekost om daar een punt achter de zetten, omdat ze veel om hem gaf.

Nu heeft zijn situatie natuurlijk niets met de mijne te maken, maar het heeft een soort angst gecreëerd om een vergelijkbare fout te maken. Omdat ze op een leeftijd is waarin ze iemand zoekt om mee te settlen, zet ze zichzelf natuurlijk alleen maar verder onder druk. Eigenlijk heel zonde, want we zijn stapelverliefd op elkaar en het is het enige punt waar ze moeite mee heeft.

Ik probeer in een relatie lief, begripvol, communicatief, oplossings- en consensusgericht te zijn en sta altijd open voor een gesprek over twijfels. Het probleem was alleen dat ze niet echt volwassen met die twijfels is omgegaan. Het maakte haar erg wispelturig in haar houding naar mij en ik had het gevoel dat ik weinig krediet bij haar kon opbouwen. Door haar eigen onzekerheden op mij te projecteren en in een poging haar angst te rationaliseren, probeerde ze mij in haar hoofd om te vormen tot een minder aantrekkelijk persoon (cognitieve dissonantie), wat de twijfels bij haar alleen maar groter maakten. En dat was voor mij erg kwetsend, omdat ik veel om haar geef.

Rationele argumenten veranderen niets aan de situatie en hoewel ik aanvankelijk erg geduldig ben geweest, was zaterdag voor mij een grens bereikt, omdat er weinig wederkerigheid meer was in de relatie. Het maakte me onzeker en ik merkte dat ik soms het gevoel had dat ik op mijn tenen moest lopen. Het is een moeilijke beslissing geweest, maar ik ben blij dat ik hem gemaakt heb.

Zondag hebben we het uitgesproken en we hebben besloten dat zij de tijd gaat nemen om te kijken of die twijfels weggaan. En als dat zo is, kijken we of we verder willen gaan met elkaar. Maar dan moet ze ook 100% voor mij willen gaan en meer openheid tonen. Misschien is het tikkeltje naïef, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik weet wat ik waard ben en ik voel wat ze voor mij voelt.
Oud 30-01-2017, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn vlam en ik hebben een soort pauze genomen. Ze twijfelde al een tijdje omdat ik mijn studie aan het afronden ben, terwijl ze zelf een goede baan heeft. Nu hoeft dat geen probleem te zijn, maar ze heeft in een verleden een lange relatie gehad met iemand die niets van zijn leven wilde maken en het heeft haar veel moeite gekost om daar een punt achter de zetten, omdat ze veel om hem gaf.

Nu heeft zijn situatie natuurlijk niets met de mijne te maken, maar het heeft een soort angst gecreëerd om een vergelijkbare fout te maken. Omdat ze op een leeftijd is waarin ze iemand zoekt om mee te settlen, zet ze zichzelf natuurlijk alleen maar verder onder druk. Eigenlijk heel zonde, want we zijn stapelverliefd op elkaar en het is het enige punt waar ze moeite mee heeft.

Ik probeer in een relatie lief, begripvol, communicatief, oplossings- en consensusgericht te zijn en sta altijd open voor een gesprek over twijfels. Het probleem was alleen dat ze niet echt volwassen met die twijfels is omgegaan. Het maakte haar erg wispelturig in haar houding naar mij en ik had het gevoel dat ik weinig krediet bij haar kon opbouwen. Door haar eigen onzekerheden op mij te projecteren en in een poging haar angst te rationaliseren, probeerde ze mij in haar hoofd om te vormen tot een minder aantrekkelijk persoon (cognitieve dissonantie), wat de twijfels bij haar alleen maar groter maakten. En dat was voor mij erg kwetsend, omdat ik veel om haar geef.

Rationele argumenten veranderen niets aan de situatie en hoewel ik aanvankelijk erg geduldig ben geweest, was zaterdag voor mij een grens bereikt, omdat er weinig wederkerigheid meer was in de relatie. Het maakte me onzeker en ik merkte dat ik soms het gevoel had dat ik op mijn tenen moest lopen. Het is een moeilijke beslissing geweest, maar ik ben blij dat ik hem gemaakt heb.

Zondag hebben we het uitgesproken en we hebben besloten dat zij de tijd gaat nemen om te kijken of die twijfels weggaan. En als dat zo is, kijken we of we verder willen gaan met elkaar. Maar dan moet ze ook 100% voor mij willen gaan en meer openheid tonen. Misschien is het tikkeltje naïef, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik weet wat ik waard ben en ik voel wat ze voor mij voelt.
Zij klinkt een beetje als mij
Oud 30-01-2017, 21:19
Not for Sale
Not for Sale is offline
Jammer zion Wel een goede analyse!
Oud 30-01-2017, 22:59
Tigerly
Tigerly is offline
Goed dat je docht bij jezelf blijft, T! X
Oud 31-01-2017, 03:28
Not for Sale
Not for Sale is offline
Crêpes gegeten met een schrijfster/musicus/dichtster/actrice/model/kunstenares/psychologe die door het leven gaat met de naam van een Griekse godin als pseudoniem. Ze wilde niet vertellen hoe ze echt heette. Eh...
Oud 31-01-2017, 06:12
WolterB
WolterB is offline
Oei, dat klinkt nogal vaag
Oud 31-01-2017, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Crêpes gegeten met een schrijfster/musicus/dichtster/actrice/model/kunstenares/psychologe die door het leven gaat met de naam van een Griekse godin als pseudoniem. Ze wilde niet vertellen hoe ze echt heette. Eh...
Wat Amerikaans ook
Oud 31-01-2017, 06:56
Mema
Mema is offline
Aphrodite?
Oud 31-01-2017, 07:38
Verwijderd
Wow, dit bevestigt mijn theorie weer dat 99% van de dates alleen maar leuk is voor de mensen die de verhalen mogen horen Wat bizar haha.

Ook wel een geruststelling als ik me weer eens druk maak om dat k iets geks gezegd heb of zo, als er zulke types bij zitten val ik vast mee
Oud 31-01-2017, 09:21
Tigerly
Tigerly is offline
heb je nog iets van je date gehoord, Kris?
Oud 31-01-2017, 10:10
Verwijderd
Citaat:
heb je nog iets van je date gehoord, Kris?
Ja Ik roddel je wel even bij per pm
Oud 31-01-2017, 10:31
Verwijderd
Oeh ik wil ook!
Oud 31-01-2017, 10:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wauw. Interesting.
Oud 31-01-2017, 11:50
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik vind dat helemaal niet interesting maar heel raar ik zou zelf na deze avond afscheid nemen van haar en haar mysterieuze cliffhangers.
Oud 31-01-2017, 13:18
Tigerly
Tigerly is offline
Klinkt mij ook vrij high maintenance / needy / borderline in de oren!
Oud 31-01-2017, 14:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Omg, is het Artemis Pebdani?
Oud 31-01-2017, 15:09
Tigerly
Tigerly is offline
OF VENUS WILLIAMS?????

O nee, dat is een Romein.
Oud 31-01-2017, 16:03
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ja stop nu maar weer met naar haar naam vissen, jongens
Oud 31-01-2017, 16:18
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja stop nu maar weer met naar haar naam vissen, jongens
Vissen = jagen = Artemis!!! HO heeft het geraden!!!

Oud 31-01-2017, 17:05
Not for Sale
Not for Sale is offline
Misschien is het wel Hera of Persephone of Diana of Athene of Hestia of Gaia of Demeter hè.
Oud 31-01-2017, 17:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 31-01-2017, 17:25
Not for Sale
Not for Sale is offline
Die is het iig niet.

Regels voor berichten