Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In mijn mentorlessen hadden we het vaak over persoonlijke groei. Waar kom je vandaan, en wat wil je bereiken, en hoe ga je dat dan doen? EN kun je daar hulp bij krijgen van je omgeving? Mijn mentorleerlingen (mavo 3) hadden nul zelfvertrouwen, het gevoel dat ze toch niks konden bereiken en dat ze straks naar het mbo zouden gaan en zouden verzuipen op een megaschool. Ze waren een 'drukke' (tussen aanhalingstekens want als je ze goed benaderde waren ze helemaal niet druk) klas en kregen dat altijd en overal te horen. In de mentorlessen hebben we eerst elkaar leren kennen en toen allemaal thema's besproken en nagedacht over hoe ze overkomen en hoe ze de mening van anderen over hen kunnen beinvloeden. In het begin van het jaar had ik 30 onzekere en dwarse pubers en aan het einde van het jaar had ik 30 pubers die nog steeds wel onzeker waren, maar wel wisten dat ze iets konden bereiken en daardoor een stuk gemotiveerder het vierde jaar in gingen. Ik zou het denk ik wel fijn vinden om meer van dit soort dingen te doen, maar ik kreeg best veel tegenwerking van de school want zij wilden dat we tijdens mentoruur boekjes gingen doorwerken over plannen en pesten en allemaal andere thema's. Maar die thema's kwamen bij mij ook wel aan bod maar dan niet met een suf boekje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vandaag 3,5 uur in de Coffeelovers gezeten en lekker boeken zitten lezen met een vriendin van me
![]() ![]()
|
Ik heb in de kerstvakantie twee boeken gelezen en dat vond ik heel fijn dus misschien toch maar vaker doen.
Eind van de maand is het weer boekenfestijn in Ahoy dus dan ga ik iig weer wat inslaan.
|
Haubenmeise, nog nieuwe schoenen nodig?
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|