Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2017, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Oh yes, en we gaan vanmiddag naar T2 in de nieuwe megabios in de stad
Oeh, daar wil ik ook naar toe! Ik ga misschien nog even naar de stad, kraamcadeautje halen voor een vriendin. Tipssss?
Verder ga ik lekker uitbrakken en lam zijn, vannacht om half vijf thuis.
Advertentie
Oud 05-03-2017, 10:23
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Oeh, daar wil ik ook naar toe! Ik ga misschien nog even naar de stad, kraamcadeautje halen voor een vriendin. Tipssss?
Verder ga ik lekker uitbrakken en lam zijn, vannacht om half vijf thuis.
M'n zusje verkocht in haar winkeltje confetti in roze of blauw die je in de tuin moet uitstrooien en waar dan plantjes uit gaan groeien. Helaas staat dat winkeltje in venray. Maar ze verkopen het vast op meer plekken
Oud 05-03-2017, 10:48
Verwijderd
Een fles palinka, om zowel moeder als kind de hele nacht door te laten slapen ...
Oud 05-03-2017, 10:54
Verwijderd
Citaat:
M'n zusje verkocht in haar winkeltje confetti in roze of blauw die je in de tuin moet uitstrooien en waar dan plantjes uit gaan groeien. Helaas staat dat winkeltje in venray. Maar ze verkopen het vast op meer plekken
Tuin is een en al terras.
Citaat:
Een fles palinka, om zowel moeder als kind de hele nacht door te laten slapen ...
Oud 05-03-2017, 11:12
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Tuin is een en al terras.

Kan ook in een plantenbak
Oud 05-03-2017, 11:15
Verwijderd
Past niet echt bij hen. Hmmm.
Oud 05-03-2017, 11:59
zoef de haas
zoef de haas is offline
Een van je favoriete voorlees/prentenboeken van vroeger?
Oud 05-03-2017, 12:12
Verwijderd
Heb ik ook al over nagedacht, maar ze zijn Turks en voeden hun kinderen in het Turks op. Ze kennen zelf weinig Nederlands en doen wel pogingen tot hun kinderen Nederlands leren, maar hun eerste zoon (nu vijf) weigert gewoon naar zijn ouders te luisteren als ze in het Nederlands met hem praten. Dus ja Ik denk dat ik gewoon een eenvoudige knuffel haal of zo. Of misschien toch een Nijntje boekje (want Nederlandse cultuur behoor je gewoon bij mensen door de strot te duwen). Of zo. Ik kijk wel even.
Oud 05-03-2017, 12:13
Verwijderd
Ik hou zoveel van Third Rock from the Sun
Oud 05-03-2017, 12:23
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Heb ik ook al over nagedacht, maar ze zijn Turks en voeden hun kinderen in het Turks op. Ze kennen zelf weinig Nederlands en doen wel pogingen tot hun kinderen Nederlands leren, maar hun eerste zoon (nu vijf) weigert gewoon naar zijn ouders te luisteren als ze in het Nederlands met hem praten. Dus ja Ik denk dat ik gewoon een eenvoudige knuffel haal of zo. Of misschien toch een Nijntje boekje (want Nederlandse cultuur behoor je gewoon bij mensen door de strot te duwen). Of zo. Ik kijk wel even.
Hahahaha herkenbaar. Mijn neefje van vijf (geboren in Zuid Afrika, tweetalig opgegroeid) zegt als het hem uitkomt "Listen mama, when you speak Nederlands to me I just don't understand you!!"
Oud 05-03-2017, 12:39
bloodyb
bloodyb is offline
Spreekt hij dan geen Zuid Afrikaans?
Oud 05-03-2017, 17:21
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Spreekt hij dan geen Zuid Afrikaans?
Het gebied waar zij wonen is hoofdzakelijk Engelstalig, Xhosa en Zulu. Gek genoeg leren ze op school pas echt Afrikaans als ze een jaar of 8 zijn.

Xhosa is een tal waar veel van die klik-klanken in zitten. Dat spreken mijn neefje en mijn nichtje dan wel weer, maar mijn zus en zwager niet. Dat is heel geestig soms.
Oud 05-03-2017, 18:02
zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat gaaf dat ze Xhosa kunnen hebben ze dat op school geleerd, of gewoon in hun omgeving opgepikt?
Oud 05-03-2017, 20:19
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wat gaaf dat ze Xhosa kunnen hebben ze dat op school geleerd, of gewoon in hun omgeving opgepikt?
De domestic oftewel Sally, die al 7 jaar alle werkdagen de hele dag er is om schoon te maken etc spreekt het met ze soms. En ze zitten op een gemengd blanke / gekleurde school en daar wordt het allemaal door elkaar gepraat.
Oud 05-03-2017, 20:56
df
df is offline
Maurice de Hond afgezeken bij Lubach. Mooi!
Oud 05-03-2017, 21:06
Verwijderd
Anna Karenina uitgelezen
Oud 05-03-2017, 21:18
Loezzel
Loezzel is offline
Hahaha, andere mensen gooien hun vuilnis in onze zwarte bak. Nu past m'n laatste vuilniszak er niet meer in
Wat een belevenissen in deze nieuwe wijk
Oud 05-03-2017, 21:26
Verwijderd
Ik zou het ding onder stroom zetten
Oud 05-03-2017, 21:32
Verwijderd
Ik zag net het profiel van een zesjarige op FB voor bij komen. Jongste tot.nu toe
Oud 05-03-2017, 21:35
Verwijderd
Oh jij hebt geen mensen die voor hun pasgeboren kind al een profiel aanmaken?
Oud 05-03-2017, 21:38
Verwijderd
Neeeeee doe normaal wel mensen die als profiel naam "Samantha Kevin Dylano Jaivano Achternaam" hebben.
Oud 05-03-2017, 21:43
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Oh jij hebt geen mensen die voor hun pasgeboren kind al een profiel aanmaken?
Dit ja
Oud 05-03-2017, 21:45
Verwijderd
Huisdieren, foetussen, alles zit of zat ertussen.
Oud 05-03-2017, 21:46
Verwijderd
Dat is echt wel.heel erg.
Oud 05-03-2017, 22:34
Elin3
Elin3 is offline
Amy MacDonald was heel tof.

Wel een hoop 50+ publiek in de zaal
Oud 06-03-2017, 05:38
Verwijderd
Wakker worden met hondenkots naast je
Oud 06-03-2017, 06:42
Verwijderd
Dat lijkt me niet chill ...
Oud 06-03-2017, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Wel een hoop 50+ publiek in de zaal
JA GEK HEA
Oud 06-03-2017, 10:17
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Is dat de oprichter van mc donalds?
Oud 06-03-2017, 11:30
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Is dat de oprichter van mc donalds?
Oud 06-03-2017, 12:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
JA GEK HEA
Smaken verschillen, maar ik vind het niet specifiek muziek voor die doelgroep. Het is ook vaak geen top40 materiaal, maar er zijn zat goede artiesten die niet in de top40 terugkomen
Oud 06-03-2017, 12:15
zoef de haas
zoef de haas is offline
Amy macdonald is echt intense radio2 muziek tegenwoordig, dus die 50+era snap ik stiekem wel
Oud 06-03-2017, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Oh wow, dit verbaast me echt heel erg.
Dat pewdiepie een racist is ?
Oud 06-03-2017, 12:37
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dat pewdiepie een racist is ?
Hij is toch duidelijk een neo-nazi?
Oud 06-03-2017, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Hij is toch duidelijk een neo-nazi?
ben je nu sarcastisch ?
Oud 06-03-2017, 13:25
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ben je nu sarcastisch ?
Dit zegt genoeg
Oud 06-03-2017, 13:53
Verwijderd
Het zou mij niet verbazen als hij het er om doet.
Oud 06-03-2017, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Dit zegt genoeg
[afbeelding]

Oud 06-03-2017, 16:29
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Mag ik ook?
Citaat:
Laat maar komen Deka!
Jullie hebben beiden PM!
Oud 06-03-2017, 16:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was mijn telefoon thuis vergeten vandaag
Oud 06-03-2017, 17:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wel een luxeprobleem, ik vind het jammer dat je de toegang tot de chromecast niet kan restricten via een webpagina waar je bepaalde devices toegang geeft. En beter ook stemherkenning voor voice control.

Ik snap echt dat dit de ergste firstworldproblems ever zijn maar jah. Welcome to my pretty awesome life.
ja, accescontrol ontbreekt; dat zou toch best prima geregeld moeten worden. Overigens zou een webpagina niet echt voor de hand liggen, gezien Google het volgens mij allemaal via de Home-app configureert.

edit: Of gewoon alles in een Tetlock-only wifinetwerk hangen en overig gepeupel een ander netwerk laten gebruiken.
Oud 06-03-2017, 19:28
Verwijderd
Citaat:
ja, accescontrol ontbreekt; dat zou toch best prima geregeld moeten worden. Overigens zou een webpagina niet echt voor de hand liggen, gezien Google het volgens mij allemaal via de Home-app configureert.
Ja, ik vind die home app maar onoverzichtelijk. Een webinterface waarbij ik eenvoudig toegang zou kunnen verlenen zou ik veel meer op prijs stellen.

Citaat:
edit: Of gewoon alles in een Tetlock-only wifinetwerk hangen en overig gepeupel een ander netwerk laten gebruiken.
Yep, maar dan moet ik eerst m'n ubiquities hebben. Normaliter zou ik zeggen 'drop alles wat niet Mac-adres X is als het daar heen moet' maar dat werkt met wifi op hetzelfde AP ook niet heel goed omdat ze nooit bij de switch komen
Oud 06-03-2017, 19:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Yep, maar dan moet ik eerst m'n ubiquities hebben. Normaliter zou ik zeggen 'drop alles wat niet Mac-adres X is als het daar heen moet' maar dat werkt met wifi op hetzelfde AP ook niet heel goed omdat ze nooit bij de switch komen
ubi's Die wil ik ook als ik later groot ben. Maar ik kan op mn Asus RT66U prima x-aantal andere netwerken aanmaken; ik ga er van uit dat je een enigszins fatsoenlijke router hebt staan
Oud 06-03-2017, 19:38
Verwijderd
Citaat:
ubi's Die wil ik ook als ik later groot ben. Maar ik kan op mn Asus RT66U prima x-aantal andere netwerken aanmaken; ik ga er van uit dat je een enigszins fatsoenlijke router hebt staan
Ik heb een Ubiquiti EdgeRouter dinges 2

Maar ik heb 'slechts' een Airport Extreme als AP. Was over na een conferentie en ik heb me opgeofferd.
Oud 06-03-2017, 19:39
Verwijderd
Trouwens qua wifi enige apparaat waar ik nooit snelheidsklachten, random reboots, vastlopers of wat dan ook mee heb gehad, maar het is qua instellingen fucking gehandicapt terwijl er qua capaciteit volgens mij een halve supercomputer in zit
Oud 06-03-2017, 20:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Amy macdonald is echt intense radio2 muziek tegenwoordig, dus die 50+era snap ik stiekem wel
Radio2 draait tegenwoordig erg veel 90's en begin zeroes, beetje wat 3FM tot een paar jaar terug was en leuk maakte
Oud 06-03-2017, 20:26
Verwijderd
De laatste keer dat 3fm buiten 90's request veel 90's draaide is 2000....
Oud 06-03-2017, 20:26
Verwijderd
Seriously, het is een jongerenradiostation voor POPmuziek.
Oud 06-03-2017, 20:50
Macrador
Macrador is offline
Dacht al
Oud 06-03-2017, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Dacht al
Ik snap het sentiment wel hoor, en ik weet ook wel waar het vandaan komt. In de afgelopen anderhalf jaar is 3fm Gewoon Veel Minder Leuk geworden. En de lol is ook van SR af. Ik merk het bij iedereen om me heen en volgens mij heeft het ook z'n weerslag in de luistercijfers en zijn die niet al te best....
Tel daarbij op dat we stiekem steeds ouder worden en bij de overgrote meerderheid de muzieksmaak zich in beton aan het gieten is (en iedereen die het ontkent op een leeftijd van rond de 35 houdt zichzelf echt gruwelijk voor de gek), en je hebt '3fm is minder leuk geworden'.

Tja, ik zou ook wel een week lang dat kuiken met die zonnebril op TV willen maarjah, das war einmal.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten