Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dankjewel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zwarte fluwelen overzeas broek
groen hempje zwarte langsleeve blauw "PsychoBitch" t-shirtje zwart rokje kettinkje met pentagram en kruis spikeband (met me nuwe spikes ![]() en nog 'n soort van ketting (hoort eigluk aan portemonnee, maar daar issie veeeeeel te kort voor ![]() en paar armbandjes
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben al weer beter hehe ![]() Heb aan: zwarte nette broek met vouw Benetton, wit effen t-shirtje Diesel, oranje gebreide V-hals trui Benetton (jaja) erover, zwarte suede puntlaarsjes (enkelhoogte) Cinderella en zwart/wit gestreepte riem. Haar in een of andere vage frutsel op mn kop, zilveren creooltjes in mn oren, zilveren schakelketting, horloge Guess?
|
![]() |
- roze beenwarmers (Scapino)
- bruine vansjes (Britain) - blauwe spijkerbroek (Britain) - ondergoed (Hema) - witte blouse met hele kleine groene en zwarte lijntjes, en dat zijn dan ruitjes, jaja, uhm, geruit dus... (H&M) - eroverheen een groene Flogging Molly girlie (Loooowlands) En nu ga ik werken dus heb ik ipv de blouse + FM: - roze met geel gestreepte polo (H&M)
|
Verwijderd
|
- Een heeeeele wijde spijkerbroek. (Gejat van beste vriend
![]() - Een roze fietspin als riem. ![]() ![]() - Witte-panty-mouwtjes-met-door-Plien-getekende-roze-sterretjes. - Lichtroze shirtje met een suikerspin erop. *hubba* - Roze Allstars. - Roze nep-adidasjasje. ![]() - Roze haarband. *barbie, barbie* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
i.p.v van mijn blote,schattige voetjes te vetonen op school in mijn ![]() wat kom ik toch dwaas over |
![]() |
|
-Dit-
Kani broek Calvin Klein ondergoed Kani Shirt Scheisser t-shirt (wit ding wat alle zweet opvangt ![]()
|
wit shirtje G-sus (met in knalroze het logo achterop)
erover wit/donkerblauw gestreept 'versleten' colbert-achtig jasje Capsize vale spijkerbroek G-sus rode laarsjes Sacha M'n haar los > heb nieuw kapsel ![]() Zilveren collier om m'n nek, rode hangdiamantjes in oren, zilveren horloge, ring, armband.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||