Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik voel me zwaar en zwaar klote ik heb nog wel iets om naar uit te kijken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hum uh, *het ging goed bij zangles... *ik had geen ruzie/bekvechten vandaag met een vriendin van mij en dat komt niet vaak voor... *ik ben alleen thuis... 3 dingen, goed zo? |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik voel me
opgelucht, ik zit nu bij de orthodontist en mun beugel gaat er zo uit!!!! waaaah ![]() ![]() voor de rest gaat het wel enzo. owja nog iets grappigs, ik was gister zow melig, heb ik bert&ernie pleistertjes gekocht ![]() wahaha en ik heb mun geschiedenis werkstuk af!! eujjjjj... maar ik ga wel de trein missen, tgaat errug langzaam hier... das errug kut want dan kom ik dus midden onder de therapie strax binnengelopen... ik krijg ineens buikpijn.. mja, nix aan te doen... en ik blijf maar kletsen en kletsen ![]() ![]() ik zal dan maar es stoppen he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
...doet me eraan denken dat er hier nog anderhalf in mijn bureaulade liggen. Lekker voor vanmiddag ![]() ![]() -duf -wakker (wat een contradictie ![]() -wachtende -lekker -blij |
![]() |
|
![]() |
uhm....
stil mam komt strax punten morgen herkansen waarom nu niet leren maar dit doen ga eens leren ik heb daar geen zin in maar mam overhoort met vanaaf klote kut prikdag viesbah waar is poes ik ben te lui ik word nog eens dik niet eten ook geen chips ik heb zin in chips ik ga strax tog chips pakken slecht stout dik vet cholesterol o ja ik moet leren wanneer kom dbz ik voel me eigenlijk klote |
![]() |
|
* verschrikkelijk, ongelofelijk K*T
* waarom luistert er nou nooit s iemand naar wat IK heb te vertellen?? * wie zijn nou eigenlijk mijn ECHT vrienden? die me niet laten vallen en die me door dik en dun steunen... wie?? (niet echt steekwoorden, maar zo voel k me)
|
kut
opgelucht spijt schuldig pijn schaar mes huilen leeg raar verminkt goed bloed pols ofterwijl k heb net ruzie gehad met iemand waar ik veel om geef/gaf dit heeft me pijn gedaan ![]() k voel me nu zow kut...mjuh alsk me echt super kut voel reageer ik ut opmezelf af....voel me nu wel iets beter...ben opgelucht.. weer wat frustratie kwijt ofzow. maar voel me ook schuldig...k was er zo lang vanaf... 15 min later... Ik vond nog iets sterkers om mee te snijden... meestal zijn ut meer krassen van je kat ofzo... gewoon 2 druppels bloed en klaar...maar nu blijft het bloeden ![]() Ik weet niet of het wel goed is zoveel bloed... ach keb ut ook zelf gedaan. Weet eigenlijk niet waarom ik dit vertel... medelijden en reacties hoef ik niet en steekwoorden zijn het niet denk omdat k het kwijt moet en me dagboek hiervoor niet veilig genoeg is. Ik voel nu geen pijn...geen pijn van binnen...k voel nu meer.. de sneeën en hoe het verder moet met de sneeën deze week. dat is beter ![]() eigenlijk ben ik blij het weer eens gedaan te hebben, dat is raar ![]() ach dit is meer een stuk dagboek als steekwoorden ![]() k moest dit even kwijt... sorry, k doe echt nooit iets goed ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 21:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt #2 Verwijderd | 489 | 18-02-2003 22:50 | |
Psychologie |
IQ-Test Snakeboy | 82 | 12-02-2003 18:12 |