Advertentie | |
|
![]() |
|
Morgen doe ik dit aan (dan weten jullie 't alvast
![]() - Grijzig spijkerjasje TH. - Grijs, met zwart en lichtgrijze sjaal, oud ontwerp. - Bruinige longesleeve EG. - Donkerblauwe broek EG. - Grijze sokken Burberry (d8 ik)... ![]() - Donkerblauw met rode tas oud model, heel oud model ('60) van Puma, rood logo er levensgroot op, nepleder. Schoudertas, 2 buttons van Converse All Star erop. That's it voor 2morrow. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ninh: doe maar de M van geile MEID. Hans: de M staat er 1x in! Het woord is nu "p . m p" Ninh: hmmm, lastig, ik zou graag een klinker willen kopen. Doe maar de I van Lianne. Hans: "de I staat er 1x in!" Ninh: Ik zou het graag willen zeggen. Hans: weet je het zeker? Ninh: Ja het woord is, PIMP! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ben erg blauwig vandaag
![]() beetje vale spijkerbroek wit hemdje witte blouse met lichtblauwe en donkerblauwe strepen donkerblauw ceintuur blauw/wit/lichtblauwe ruitsokken donkerblauwe suede laarsjes zonder hak zilveren sieraden, glad dkny horloge, haar in een staartje/knotje luchtje van DKNY
|
-lichtblauwe glitterstring
-donkerblauwe panties -daaroverheen felgroene netpanty's -paarse rib 3/4 broek -oranje stropdas om mn middel -zwart truitje -dc's met 1 groene en 1 oranje veter -fluorgroene, -gele, -oranje en -roze armbandjes -fluorgele spikearmband
|
Verwijderd
|
* Oude, donkerblauwe verragde spijkerbroek Diesel
* Een heel lichroze katoenen hempje H&M * Wit bloesje met hele smalle rode en grijze streepjes. Brede manchetten. Mexx * Zwarte leren puntlaarzen met een kleine hak. * Haar los * Zilveren horloge * Lichtbruine oogschaduw, zwarte mascara * Luchtje: Eternity van Calvin Klein Bah ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |