Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 21:33
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef op 18-03-2003 @ 21:57:
Koel dat we nu weten(althans we wisten het al maar tis bevestigd) dat ze verliefd is op Emphram, maarrrrrja nu het volgende dilemma: wie kiest ze? en ja alweer; cliche!
ze kiest colin..
een of andere onverlaat vond het nodig om daarvan foto's te posten hier
Oud 18-03-2003, 22:02
sublime
sublime is offline
ik denk eigenlijk dat ze eerst wel weer wat met colin heeft enzo maar dan toch met ephram en dan weer niet en dat het allemaal lekker gecompliceerd en dramatisch wordt...
Oud 18-03-2003, 23:19
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik vond het wel een leuke aflevering ofzo, maar wel een beetje over de top. Het was echt een aan een sluiting van mooie diepgaande gesprekken, en dan kwamen er weer fabel achtige en wijze uitspraken naar voren. Dat gebeurde vandaag echt 4 of 5 keer achter elkaar. Dat vond ik wel een beetje jammer. Maar het was wel weer smullen geblazen hoor

Het blijft een heerlijk zoete serie
Oud 19-03-2003, 11:55
Verwijderd
het was leukleukleuk
Oud 19-03-2003, 14:35
Hopla
Hopla is offline
is hij 19????? ik d8 jonger
Oud 19-03-2003, 17:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Hopla schreef op 19-03-2003 @ 15:35:
ik dacht iets van 15-16
Oud 19-03-2003, 17:09
Hopla
Hopla is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-03-2003 @ 18:07:
ik dacht iets van 15-16
ik ook duzz
Oud 19-03-2003, 18:37
Pla
Pla is offline
Citaat:
Talon schreef op 18-03-2003 @ 22:33:
ze kiest colin..
een of andere onverlaat vond het nodig om daarvan foto's te posten hier
Ahhh neej niet Colin! Waarom gunnen ze Ephram nou niet ff een lolletje..
Oud 19-03-2003, 19:55
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pla schreef op 19-03-2003 @ 19:37:
whaha, ja psies
Oud 19-03-2003, 19:59
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Hopla schreef op 19-03-2003 @ 15:35:
hij's nu 19 ja, niet in de serie.

toch wel een leuke aflevering. (wat een goede onderbouwing )
Oud 19-03-2003, 20:06
Talon
Talon is offline
Citaat:
Pla schreef op 19-03-2003 @ 19:37:
nou.. wat een lolletje..
hij krijgt een kusje..
zij lijkt me preutser dan hij is.. en dan krijgen ze weer ruzie dat hij te snel gaat enzo..
Oud 20-03-2003, 14:40
Hopla
Hopla is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 19-03-2003 @ 20:59:
hij's nu 19 ja, niet in de serie.

dat bedoel ik ook
Oud 20-03-2003, 14:59
Lilything
Lilything is offline
kvond t enorm jammer dat ze voor collin kiest
ze kan nu toch wel heeeeeeel even met ephram nemen?
of mag dat niet van dr vader ofzo?
vond dat advies van hem GEMEEN:@

ephram is skattig
hij staat in de elle-girl
(heeft dat blad dus maar even gekocht)
Oud 20-03-2003, 15:24
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 20-03-2003 @ 15:59:
ephram is skattig
hij staat in de elle-girl
(heeft dat blad dus maar even gekocht)
Kijk is aan.....dat is nog is een volwaardig lid van de 'everwood clan' !
Oud 20-03-2003, 22:19
Thompie
Thompie is offline
Ik lees hier vaak dat mensen The Gilmore Girls leuker vonde....maar als ik da wel eens zag vond ik er dus helemaal nix aan......(wat ik wel bij meerdere series heb) maar toen ik de eerste aflevering zag van Everwood (nadat ik die reclame voor het eerst had gezien ) was ik gelijk verslaafd hehe heb nu elke aflevering gezien, jammer dat ut maar 14 afleveringen zijn...en je kunt ongeveer nu al wel inschatten hoe et afloopt das wel jammer......HELE GOEIE SERIE
Oud 20-03-2003, 22:26
Talon
Talon is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 20-03-2003 @ 15:59:
kvond t enorm jammer dat ze voor collin kiest
ze kan nu toch wel heeeeeeel even met ephram nemen?
of mag dat niet van dr vader ofzo?
vond dat advies van hem GEMEEN:@
hoezo heel even?
ze mag toch niet als sletje overkomen?
Oud 25-03-2003, 15:46
Talon
Talon is offline
Oud 25-03-2003, 15:52
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-03-2003 @ 00:19:
ik vond het wel een leuke aflevering ofzo, maar wel een beetje over de top. Het was echt een aan een sluiting van mooie diepgaande gesprekken, en dan kwamen er weer fabel achtige en wijze uitspraken naar voren. Dat gebeurde vandaag echt 4 of 5 keer achter elkaar. Dat vond ik wel een beetje jammer. Maar het was wel weer smullen geblazen hoor

Het blijft een heerlijk zoete serie
Sounds like Dawson's creek
Oud 25-03-2003, 16:19
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Hopla schreef op 20-03-2003 @ 15:40:
dat bedoel ik ook
weet ik. maar hij heeft echt zo'n jong hoofd he.
vanavond weer, kan alleen niet kijken > video
Oud 25-03-2003, 17:33
sublime
sublime is offline
jaaa vanavond weer everwood HURRAY!

alleen heb ik last van een dilemma: morgen om 9.00 in den ochtend heb ik mondeling frans en ik heb r nog helemaal NIETS aan gedaan... dus tja, to watch or not to watch, thats the question....
Oud 25-03-2003, 17:37
Orsino*
Orsino* is offline
WATCH, sublime!
Je moet je toch ook goed ontspannen??

Heeft iemand zo'n voorstukje gezien over vanavond? Ik heb em gemist..
Oud 25-03-2003, 17:39
sublime
sublime is offline
het probleem is juist dat ik dat iets teveel doe > maar ben ook nogal sterk geneigd gewoon te gaan kijken

frans kan ik toch niet, of ik nou leer of niet
Oud 25-03-2003, 17:41
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
hmm ik kijk elke week... en ik ka elke week van te voren al zeggen wat er gebeurt... ze kiest toch voor ephram, anders loopt de serie toch niet eind goed al goed???
vlakke karakters, slap verhaal, foute serie... maar heerlijk om te kijken...
Oud 25-03-2003, 20:59
G.T.C.
G.T.C. is offline
OH OH OH.....wat is het toch een geweldige serie hè !!!! Ik vond hem echt goed vanavond.
En ik vond ephram ook opeens zo aardig . Ook voor zijn pa enzo. En was wel cool dat ze aan het einde weer als van ouds gingen flipperen.
EN Dr Abbot begin ik ook steeds aardiger te vinden. Dat die joints ging geven joh !! niks voor hem.

En dat moment tussen ephram en amy!!!. oehhhh, heerlijk . Ze twijfelde ook even hè. Ze wilde eigenlijk zeggen dat ze ephie super leuk vind. Maar ja...aan ephram heeft ze echt een goeie vriend

IK KAN NIET WACHTEN TOT VOLGENDE WEEK !!!!!!!!!!!!

btw, bij de hoeveelste aflevering zitten we. Volgens mij al best ver. ook balen. Ze zijn toch hopelijk al wel bezig met het vervolg hè
Oud 25-03-2003, 21:02
sublime
sublime is offline
ik ga nog niet kijken wat er net gepost is; kga morgen pas deze aflevering kijken, heb t opgenomen ( De Gulden Middenweg, n'est pas?)..

mais je ne peux pas attendre (? jaja, ik doe een poging...) > ben heel erg benieuwd naar de nieuwste ontwikkelingen!
Oud 25-03-2003, 21:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sublime schreef op 25-03-2003 @ 22:02:
ik ga nog niet kijken wat er net gepost is; kga morgen pas deze aflevering kijken, heb t opgenomen ( De Gulden Middenweg, n'est pas?)..

mais je ne peux pas attendre (? jaja, ik doe een poging...) > ben heel erg benieuwd naar de nieuwste ontwikkelingen!
heb je geen eens stiekum effe naar mijn reactie gekeken
Oud 25-03-2003, 21:43
Talon
Talon is offline
ik vind die buurvrouw wel

en waarom zag ik die oma deze aflevering niet?
Oud 25-03-2003, 21:46
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Talon schreef op 25-03-2003 @ 22:43:
ik vind die buurvrouw wel

en waarom zag ik die oma deze aflevering niet?
en Irv was er ook niet
Oud 25-03-2003, 22:17
sublime
sublime is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 25-03-2003 @ 22:41:
heb je geen eens stiekum effe naar mijn reactie gekeken
I confess, I did > en daarna ben ik Héél Hard naar de videorecorder gelopen en ben gaan kijken

Het was echt weer een meesterlijke aflevering; hoe andy keek toen ie die wietplantage ontdekte

en de buurvrouw is ind erg leuk > de romance bloeit zo langzamerhand op

en amy op t eind: Hi I'm Amy > mooi!!!!!!!

en ik denk dat colin en ephram nog wel vrienden gaan worden, omdat colin zich waarschijnlijk ook een outsider voelt en ephram natuurlijk gewoon erg kewl is. o en bright wordt ook steeds leuker en aardiger

>zucht< hoeveel nachtjes slapen nog?
Oud 26-03-2003, 07:13
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef op 25-03-2003 @ 23:17:

en amy op t eind: Hi I'm Amy > mooi!!!!!!!

en ik denk dat colin en ephram nog wel vrienden gaan worden, omdat colin zich waarschijnlijk ook een outsider voelt en ephram natuurlijk gewoon erg kewl is. o en bright wordt ook steeds leuker en aardiger
dat stuk met amy vond ik echt niks

colin zou vrienden kunnen worden met ephram ja, en daarna een trio met amy uiteraard..

maar dat heeft niks te maken met het feit dat ephram cool is, want dat is hij niet... t'is een badmuts
Oud 26-03-2003, 09:02
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef op 26-03-2003 @ 08:13:
dat stuk met amy vond ik echt niks

colin zou vrienden kunnen worden met ephram ja, en daarna een trio met amy uiteraard..

maar dat heeft niks te maken met het feit dat ephram cool is, want dat is hij niet... t'is een badmuts
dat trio is zeker jou wishfull thinking?

en ephram is niet 'cool' als in de zin van de meest populaire jongen ever seen, maar kewl in de zin van aardig, iemand op wie je kunt rekenen blablabla
Oud 26-03-2003, 09:10
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sublime schreef op 26-03-2003 @ 10:02:
en ephram is niet 'cool' als in de zin van de meest populaire jongen ever seen, maar kewl in de zin van aardig, iemand op wie je kunt rekenen blablabla
ja, precies. Ik vind hem ook helemaal ok hoor .
Oud 26-03-2003, 12:39
scala
scala is offline
oeh ik moet um nog kijken maar heb d'r zin in volgens mij zijn we idd bijna aan het einde van 't seizoen had laatst nog gekeken maar weet 't ff niet meer...
Oud 26-03-2003, 14:15
Verwijderd
die aflevering van dinsdag was nr. 12.. seizoen 1 heeft er 22, dus tis net over de helft nu..
Oud 26-03-2003, 15:42
Lilything
Lilything is offline
jajaja
echt een super aflevering

*kwijl*

zowel over colin, bright, maar vooral ephram
kzat gewoon steeds bijna te huilen
toen die man dat vertelde van die marihuana enzow
en ook dat stukje dat ephram zei dat ze voor colin moest gaan
en dat geheugensteuntje van colin!

en ik weet niet waarom iemand die vlakke karakter noemt
iedereen leeft juist zow meej omdat t GEEN vlakke karakters zijn!
Oud 26-03-2003, 15:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
T was gister zooooo'n coole aflevering echt!!!!

Alles is gezegt, en ik ben het er mee eens, alles was gewoon heel leuk enzo.

Next week, come sooner!!!
Oud 26-03-2003, 16:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
trouwens.....nog effetjes en er moet een nieuw everwood topic worden geopend . Deze zit bijna vol!!!!
Oud 26-03-2003, 17:42
Talon
Talon is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 26-03-2003 @ 17:20:
trouwens.....nog effetjes en er moet een nieuw everwood topic worden geopend . Deze zit bijna vol!!!!
zit echt niet vol hoor..
is een smoesje van die fb's...
Oud 26-03-2003, 18:58
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Talon schreef op 26-03-2003 @ 18:42:
zit echt niet vol hoor..
is een smoesje van die fb's...
Misschien zit ie niet vol maar ze sluiten hem dan wel. Dus er moet zowieso een nieuwe komen... Waarschijnlijk maakt de dienstdoende FB hem zelf aan.
Oud 26-03-2003, 21:13
G.T.C.
G.T.C. is offline
ja, precies......ze sluiten hem in ieder geval wel. De grens ligt nu toch bij 500 ?
Oud 26-03-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 26-03-2003 @ 22:13:
ja, precies......ze sluiten hem in ieder geval wel. De grens ligt nu toch bij 500 ?
ja bij de 500 (oftewel 10 pagina;s vol)
Oud 27-03-2003, 19:48
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
******** schreef op 26-03-2003 @ 22:46:
ja bij de 500 (oftewel 10 pagina;s vol)
*Off topic* We zitten nu op 441, dus we kunnen nog 2 afleveringen doen met dit topic verwacht ik. Wie bied meer?
Oud 27-03-2003, 21:57
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 27-03-2003 @ 20:48:
*Off topic* We zitten nu op 441, dus we kunnen nog 2 afleveringen doen met dit topic verwacht ik. Wie bied meer?
30 reacties per aflevering vind ik nog best veel. Nu komen alleen de trouwe everwood fans nog hier, dus ik denk dat we nog 3 kunnen doen
Oud 27-03-2003, 22:02
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik zag vanavond tijdens de reclame van 28 days het voorstukje van everwood van aanstaande dinsdag !!!!

Het gaat zo erg worden. Ik kreeg al bijna tranen in mijn ogen van de reclame. Je kon zien dat Colin weer op school was en weer bij the Footbal gang hoorde, omdat ie zo'n jasje aan had. Maar Colin vroeg in de kantine of Ephram bij 'de populaire mensen' aan tafel wilde komen zitten.

Daarna kwam dan een stukje dat Amy tegen Ehram zei, dat ie maar minder contact moet hebben met Colin omdat ze zo weinig gemeen hebben. (ofterwijl....ze kan er niet tegen dat ze het zo goed kunnen vinden)
Zowww, wat haat ik Amy nou zeg!!!!

En als laatste zegt Ephram dus inderdaad heel boos tegen Colin dat ie hem niet meer wilt zien, en dat ze helemaal geen vrienden zijn. Amy zie je dan op de achtergrond zich helemaal schamen. En terecht!!!!

ahhhh, jsus. ik wil dat het dinsdag is. HEt is altijd al goed, maar deze aflevering word volgens mij echt heel dramatisch
Oud 27-03-2003, 22:18
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik ben sam fan.
Alssie in de open haard zit te scheppen

"just like a saaaaandbOx"

Oud 28-03-2003, 09:51
Verwijderd
Ik zag die trailer ook ja en ik moet zeggen dat ik dinsdag koste wat kost om 1/2 9 thuis moet zijn. Dan moe'k me haasten, vandaar...

ps: ik heb niet echt eerder gereageerd, maar ik heb wel elke aflevering gezien
Oud 28-03-2003, 10:36
sublime
sublime is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 27-03-2003 @ 23:02:
ik zag vanavond tijdens de reclame van 28 days het voorstukje van everwood van aanstaande dinsdag !!!!

Het gaat zo erg worden. Ik kreeg al bijna tranen in mijn ogen van de reclame. Je kon zien dat Colin weer op school was en weer bij the Footbal gang hoorde, omdat ie zo'n jasje aan had. Maar Colin vroeg in de kantine of Ephram bij 'de populaire mensen' aan tafel wilde komen zitten.

Daarna kwam dan een stukje dat Amy tegen Ehram zei, dat ie maar minder contact moet hebben met Colin omdat ze zo weinig gemeen hebben. (ofterwijl....ze kan er niet tegen dat ze het zo goed kunnen vinden)
Zowww, wat haat ik Amy nou zeg!!!!

En als laatste zegt Ephram dus inderdaad heel boos tegen Colin dat ie hem niet meer wilt zien, en dat ze helemaal geen vrienden zijn. Amy zie je dan op de achtergrond zich helemaal schamen. En terecht!!!!

ahhhh, jsus. ik wil dat het dinsdag is. HEt is altijd al goed, maar deze aflevering word volgens mij echt heel dramatisch
heb ik even zin in dinsdag.... nog 4 nachtjes slapen....
Oud 28-03-2003, 15:06
Verwijderd
OW boy ik kan niet wachten tot ik skaatje Ephram weer zie!!! Die Amy is zoooo'n muts, maar wel een lekkere vriend (Colin). Wat een verschrikkelijk heerlijk drama. En dat alles omdat je ook maar iets verkeerd hoeft te zeggen tegen Ephram en hij kruipt meteen weer in zijn schulpje en komt er de volgende 3 afleveringen niet meer uit.

Eigenlijk is Ephram een binnenvettertje!!!!

i can't wait till tuesday!
Oud 28-03-2003, 18:07
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Acey schreef op 28-03-2003 @ 16:06:

i can't wait till tuesday!
Me neither!!!
Oud 29-03-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef op 27-03-2003 @ 23:18: