Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vond het wel een leuke aflevering ofzo, maar wel een beetje over de top. Het was echt een aan een sluiting van mooie diepgaande gesprekken, en dan kwamen er weer fabel achtige en wijze uitspraken naar voren. Dat gebeurde vandaag echt 4 of 5 keer achter elkaar. Dat vond ik wel een beetje jammer. Maar het was wel weer smullen geblazen hoor
![]() Het blijft een heerlijk zoete serie ![]() ![]()
||
Citaat:
hij krijgt een kusje.. zij lijkt me preutser dan hij is.. en dan krijgen ze weer ruzie dat hij te snel gaat enzo..
|
kvond t enorm jammer dat ze voor collin kiest
ze kan nu toch wel heeeeeeel even met ephram nemen? of mag dat niet van dr vader ofzo? vond dat advies van hem GEMEEN:@ ephram is skattig hij staat in de elle-girl (heeft dat blad dus maar even gekocht ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik lees hier vaak dat mensen The Gilmore Girls leuker vonde....maar als ik da wel eens zag vond ik er dus helemaal nix aan......(wat ik wel bij meerdere series heb) maar toen ik de eerste aflevering zag van Everwood (nadat ik die reclame voor het eerst had gezien
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ze mag toch niet als sletje overkomen? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
OH OH OH.....wat is het toch een geweldige serie hè !!!!
![]() En ik vond ephram ook opeens zo aardig ![]() EN Dr Abbot begin ik ook steeds aardiger te vinden. Dat die joints ging geven joh !! niks voor hem. En dat moment tussen ephram en amy!!!. oehhhh, heerlijk ![]() ![]() IK KAN NIET WACHTEN TOT VOLGENDE WEEK !!!!!!!!!!!! btw, bij de hoeveelste aflevering zitten we. Volgens mij al best ver. ook balen. Ze zijn toch hopelijk al wel bezig met het vervolg hè ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Het was echt weer een meesterlijke aflevering; hoe andy keek toen ie die wietplantage ontdekte ![]() ![]() en de buurvrouw is ind erg leuk > de romance bloeit zo langzamerhand op ![]() en amy op t eind: Hi I'm Amy > mooi!!!!!!! en ik denk dat colin en ephram nog wel vrienden gaan worden, omdat colin zich waarschijnlijk ook een outsider voelt en ephram natuurlijk gewoon erg kewl is. o en bright wordt ook steeds leuker en aardiger ![]() >zucht< hoeveel nachtjes slapen nog? |
![]() |
||
Citaat:
![]() colin zou vrienden kunnen worden met ephram ja, en daarna een trio met amy uiteraard.. ![]() maar dat heeft niks te maken met het feit dat ephram cool is, want dat is hij niet... t'is een badmuts |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en ephram is niet 'cool' als in de zin van de meest populaire jongen ever seen, maar kewl in de zin van aardig, iemand op wie je kunt rekenen blablabla |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
jajaja
echt een super aflevering ![]() *kwijl* ![]() zowel over colin, bright, maar vooral ephram kzat gewoon steeds bijna te huilen toen die man dat vertelde van die marihuana enzow en ook dat stukje dat ephram zei dat ze voor colin moest gaan en dat geheugensteuntje van colin! en ik weet niet waarom iemand die vlakke karakter noemt iedereen leeft juist zow meej omdat t GEEN vlakke karakters zijn!
|
T was gister zooooo'n coole aflevering echt!!!!
Alles is gezegt, en ik ben het er mee eens, alles was gewoon heel leuk enzo. Next week, come sooner!!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik zag vanavond tijdens de reclame van 28 days het voorstukje van everwood van aanstaande dinsdag !!!!
Het gaat zo erg worden. Ik kreeg al bijna tranen in mijn ogen van de reclame. Je kon zien dat Colin weer op school was en weer bij the Footbal gang hoorde, omdat ie zo'n jasje aan had. Maar Colin vroeg in de kantine of Ephram bij 'de populaire mensen' aan tafel wilde komen zitten. Daarna kwam dan een stukje dat Amy tegen Ehram zei, dat ie maar minder contact moet hebben met Colin omdat ze zo weinig gemeen hebben. (ofterwijl....ze kan er niet tegen dat ze het zo goed kunnen vinden) Zowww, wat haat ik Amy nou zeg!!!! En als laatste zegt Ephram dus inderdaad heel boos tegen Colin dat ie hem niet meer wilt zien, en dat ze helemaal geen vrienden zijn. Amy zie je dan op de achtergrond zich helemaal schamen. En terecht!!!! ![]() ahhhh, jsus. ik wil dat het dinsdag is. HEt is altijd al goed, maar deze aflevering word volgens mij echt heel dramatisch
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OW boy ik kan niet wachten tot ik skaatje Ephram weer zie!!! Die Amy is zoooo'n muts, maar wel een lekkere vriend (Colin). Wat een verschrikkelijk heerlijk drama. En dat alles omdat je ook maar iets verkeerd hoeft te zeggen tegen Ephram en hij kruipt meteen weer in zijn schulpje en komt er de volgende 3 afleveringen niet meer uit.
Eigenlijk is Ephram een binnenvettertje!!!! i can't wait till tuesday! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 | |
Films, TV & Radio |
(NL) Desperate Housewives #2 Jolt | 500 | 12-10-2005 16:20 | |
Films, TV & Radio |