Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Nee, Corday blijft.
LET OP: Citaat:
1 na laatste aflevering vanvond ![]() dit gebeurt er vanavond |
![]() |
|
Ik vond het echt een steengoede aflevering en volgens mij was dit voor mij de eerste keer dat ik niet droog kon blijven tijdens een tv programma. Dat stukje met die begrafenis met alle collega's van de ER vond ik heel erg mooi en tsja met Corday dr tranen begon ik ook (maar ik schaam me dr zeker niet voor)
||
Citaat:
Ik moest ook een traantje laten. En ja, ik ben een jongen en ga daar nou niet over zeiken. Het was gewoon heel ontroerend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de Veronica gids stond het wel goed aangegeven.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik Bijna, zeker ontroerende stukjes. Mijn zus zat heel onschuldig met rode ogen, toen ik na ER naar beneden kwam ![]() ER is ![]() Blij dat het doorgaat ![]()
|
Kan ik, voor het eerst sinds tijden, weer een keer heerlijk ER kijken..... ZIE IK ALLEEN EEN BEGRAVENIS (dus de laatste 5 minuten)!!!! ok het was heel mooi en ontroerend maar ik had de hele aflevering zow graag gekeken... SNIK!! oowk wel een beetje snik voor Green hoor.. RIP
is het volgende week wel gewoon? en op welke tijd??? (da ik het nie weer mis) xxx me
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb het opgenomen, moet het dus nog wel ff kijken, maar mijn moeder en broertje zeiden dat ze ook wel een traantje moesten weg pinken.
Gelukkig kijk ik altijd nog op teletekst hoelaat het begint, en zeker als ik het moet opnemen, dus zag gelukkig dat het eerder begon ![]()
|
ik kijk altijd met mn ouders, en onbegrijpelijk: ze vonden er niks aan! Hoe kunnen ze?
Echt een geweldige aflevering gisteren, ik hoefde niet echt te huilen, maar er kwamen toch wel een paar traantjes, eerst bij die begrafenis, en toen ook nog die ballon...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vind het helemaal leuk als alle ER-avatars onder elkaar staan in dit topic.
||
Citaat:
binnenkort is mn avatar half Abby, half Greene, want die Chen staat r toch niet zo goed op op deze foto, en asl ie de hele tijd switcht is toch irritant. hebben we net iets vaker dezelfde ![]() zow dat was het offtopic gedeelte van deze post nu ontopic: ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
internet ![]() besides: We begrijpen uw ongenoegen over het missen van een heel bijzondere aflevering van ER. Sinds 2 weken wordt ER inderdaad eerder uitgezonden dan de rest van de serie. Echter: dit staat goed vermeld in AVRO Bode en Televizier, op de site van de AVRO (www.avro.nl) in het programmaoverzicht en ook op de AVRO Teletekstpagina's. Het blijft natuurlijk erg vervelend dat u deze aflevering gemist hebt. Veel kijkers mailden ons met de vraag waarom ER niet in dezelfde week van uitzending nogmaals herhaald wordt. Dit heeft te maken met strikte auteursrechtelijke regels. Bij een aangekochte, buitenlandse serie (zoals ER) mag je als zendgemachtigde een aflevering uit een serie slechts éénmaal in een periode van 3 maanden uitzenden. Ook in verband met auteursrechten mogen wij geen kopieën maken van de afleveringen. Wat wèl is toegestaan is de serie op een ander tijdstip (later in het jaar) in zijn geheel herhalen. Dat zullen we dan ook doen: in het najaar/winter van 2003-2004 wordt de hele serie 8 herhaald als voorproefje van de voor Nederland geheel nieuwe serie 9 van ER. Als er meer duidelijk is over datum en tijdstip van uitzending kunt u dat vinden op www.avro.nl/er |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wel leuk dat het aan het eind van het jaar weer ff herhaald wordt. ![]() maargoe, maakt voor mij niet uit, kheb de laatste 20 afleveringen op band ![]() staan we daar weer onder elkaar dana ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar de avatars zijn wel leuk ![]() |
![]() |
||
de afleveringen zijn (voor mensen met een snelle verbinding) van Kazaa af te halen. (zonder ondertiteling)
Ik heb btw niet heel het topic doorgelezen dus 'k weet niet of dit al eerder gepost is, maar dit kwam ik toevallig tegen op internet. Het is van een Zuid-Afrikaanse site, echt leuk om te lezen, al is de inhoud natuurlijk niet echt leuk ![]() Citaat:
|
Wat een super gave laatste aflevering, vind het leuk dat er wat opbloeit tussen Abby en Carter. Vond het echt een typische en ouderwetse ER aflevering na al het Green gedoe. Vond het toch ook wel leuk om weer eens een 'echte' aflevering te zien maar toch wel jammer dat Green er niet was, zou Corday nou wel nog terugkomen in de volgende serie want die komt ook niet meer in het voorfilmpje voor?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse efixer | 31 | 08-06-2004 13:22 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |