Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Utrecht lijkt mij ook wel goed....beter dan a'dam alhoewel dat voor mij dichterbij zou zijn. maar idd ook weer jammer dat we daar vorige keer ook waren
![]() soms gaat het licht op rood, soms gaat het licht op groen Of weet iemand in utrecht een heel erg koele (en vooral truie, want dat zijn wij tenslotte) tent waar we niet geweest zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
( ![]() Maargoed. Utrecht is idd gewoon het meest Centraal voor iedereen.
||
Citaat:
Het wordt voor iemand uit het noorden alleen maar vervelender als meetings steeds meer richting zuiden van Nederland gaan. Anders komen jullie ff fijn naar Groningen. Is een topstad hoor.
||
Citaat:
ps ' keb net een tetris L shaped p00p gelegd *trots*
||
Citaat:
![]() waarom wordt ik nou telkens vergeten? ![]()
||
Citaat:
ik had laatst een phatte "I"! M'n beste werk is een "Q" ![]() en ik heb de letters: C, D, G (leek erop), I, J, L, O, P (met mazzel, bleef hangen), Q!!!, T, U, V. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
de volgende stap is pacman ~ tutututututu tututututu tutututututu ~ erm.. any way 't pacman muziekje goed. 10 mei gay meeting wie is er voor? *steekt handje op* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het lijkt me moeilijk een pacman te schijten...die is toch geel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, Utrecht it is, dan kom ik dus niet. En btw: Utrecht naar Amsterdam = steeds meer naar zuiden? Leer je topo. ![]() |
![]() |
|
|