Advertentie | |
|
![]() |
|
alleen
geen vriendin geen liefde geen zin in de zomervakantie k*t leven gebroken hart lusteloos moe verdrietig down geen zin in school leraar overleden overmorgen crematie huiswerk nergens zin in verliefd daphne k*t mensheid k*t wereld zinloos geweld k*t geweld onzeker *zucht* teveel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() -CJ -lief -Muis en Fleur -liefs -samen op de bank -bijna avond -slapen -zo thee zetten -CJ komt straks weer thuis -bellen -poezen -ziet er mooi uit buiten Nah, nog aardig gelukt als je bedenkt hoe ik me voel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je hoeft niet voor mij vrolijke dingen neer te gaan zetten hoor. ik weet niet hoe je je voelt (nouja, tenzij het over je vermoeidheid gaat) maar sterkte ermee! kusszie (en tnx nog, voor het reageren op mijn topic)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, over een uurtje of drie, vier komt CJ weer thuis...en dan ga ik lekker naar bed ed...morgen maar een uurtje les, moet te overleven zijn. Donderdag maar ff kijken wat ik doe. Wat een offtopic reactie voor een forumbaas. ![]() ![]() Dank je, voor de sterkte. ![]() Paar ontopic steekwoorden: Karen CJ Muis Fleur lief moe bed slapen ziek hoofdpijn dokter wekker school stage te moe waardoor? waarom? lief |
![]() |
||
Citaat:
![]() ps, ik overleef het wel hoor... zit nou alleen een beetje te klote over die brief. en dat meisje die me schijnt te kennen. stel dat ze bij mij op school zit? als ze dr mond maar dicht houd....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben verdomme ook niet gelukkig hoor!! grmbl, ik doe weer veel te boos dan dat het bedoeld is.. maar je bent niet de enige iig.. als er wat is, kan je dat wel tegen me zeggen.. als je dat wil. Kus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Schaam.........*valt op knien, gaat aan been hangen en krijst: Charlot! vergeef me!!!Het spijt me! ik was u niet vergeten, alleen t rolde er zo uit!* *kijkt liefug* helpt ut? *mag k trouwens je been weer loslaten?* |
![]() |
|
aan de andere kant; het waren steekwoorden, misschien bedoelde hij iedereen in zijn omgeving / binnen zijn familie / van zijn vrienden / uit de klas.
iedereen is niet per definitie iedereen van de aardbol. maar je had wel gelijk hoor ![]() jij ook sterkte charlotte!
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, je mag mn been niet loslaten, en terecht, ga maar in de hoek staan ofzo... *wend gezicht af* nee, tis wel weer goed... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
-mmmhh
-morgen -oogcontact? -wat te doen? -wachten -hoe lang? -uit? -misschien GODVERDOMME een maand? nee te lang een week? nee te kort? shit man waarom niet eerder gezegd? hobbelen niet doen kamp zin in afleiding lol trappen zorgen om niks?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idem.....*sorry, Lot, normaal zou ik je op andere gedachten willen brengen, maar k ben het momenteel met je eens...k had ook mn bek moeten houden....* *bijdeweg: ik vind het nog steeds niet erg dat je het mij wel verteld hebt...* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kus! wendy
|
|