Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: witte nikes, beige skate korte broek, donkerblauw poloshirt, petje |
![]() |
|
Zwart hemdje
Zwart doorschijnend kort 'tuniekje' met kraaltjes en borduursels Zwarte linnen broek Zwarte slippers met roze/witte bloemetjes Zwart wit ondergoed Oranje/paars/groen/goud gekleurde doek met in m'n haar Zilveren bewerkte armband Zilveren kettinkje met steentje en ring Lichtblauwe oorknopjes
|
Mmmmm. hoe kan iemand zooo'n topic verzinnen????? Ziek ziek ziek...
Maar ach, tis zomer, mooi weer (en wie zit er weer binnen, jullie!!!) Tijd om nog van de laatste zonminuutjes te gaan genieten, in je bikini, die ik nu dus ook aan heb... Wat ik nu hier doe?? Kijken of ik wat mis... maar blijkbaar niet zo heel veel ![]()
||
Citaat:
En de zon komt de hele week nog te voorschijn hoor..
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
wit ondergoed
witte sokjes blauwe spijkerrok rood-wit-blauw gestreept truitje zonder mouwen (nee lijkt niet op de nederlandse vlag) roze allstars allerlei armbandjes haar in staart mascara en oogpotlood op mijn ogen
|
rood hemdje zonder mouwen met witte streepjes
donkerblauwe spijkerbroek met wijduitlopende pijp wit ondergoed (bh + slip) witte sneakersokken
|
|