Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
kutkutkutkutkutkutkut
waarom gaat het nou nooit goed? het zit altijd tegen wanneer ik het juist niet kan gebruiken kutkutkutkutkutkut waarom ben je nou zo tyfus ver weg? Ik kan dit er niet nog bij hebben het word me teveel zo ik kan dit niej meer het gaat altijd fout t komt niet meer goed shiiiiiiiiiit ![]() waarom is iedereen hier zo nuchter onder? dit kan ik toch niet aanzien? kom hierheen alsjeblieft waarom kan het nou nooit eens goedgaan? help |
![]() |
|
Agh, hoe kan dat nou opeens?
Iedereen was best lief Pino begreep het zei hij maar toch wat als kweenie staat toch idioot? nog nooit zo gehad waarom nu opeens? dom maar niemand zei er iets over niet aan denken vraag later wel een keer weet niet hoe bed slapen moe beter worden fris zijn college hmmmm OV eindelijk geldig!
|
Verwijderd
|
- uit elkaar gegroeid
- manipulatief kreng - mijn leven - wat te doen - een handleiding schrijven? - jaja, humor. - Ik wil Scrabble spelen - jij! ![]() - Geld verdienen! - Meer cadeautjes voor mij! *kijkt hebberig* - tjuh, wat te doen - Zoveel tijd - zo weinig goede ideeen - wil veel weten. |
![]() |
|
baalrooster
tussenuren laat thuis gym eerste twee uur blokuur niet douchen bah zweet plakkerig rot mentor verstrooid blegh geen zin
|
Verwijderd
|
1 september
verjaardag dag meisje... bloemen verdrietig *haalt schouders op* weet het niet meer Zoveel herinneringen samen Zoveel wat jou met mij verbindt Zoveel meer dingen die ik nergens anders vindt ![]() jaloers op V. ja Hij kan het nog wel met haar vinden en dat wil ik ook ik wil geen ruzie ik wil geen gezeur ik wil niet huilen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
bitch
laat me nou gewoon ik loop wel weg ja dat doe ik! NEE ik heb geen zin om te praten TOEDELOE! vind ik het irritant? ja behoorlijk! weg lopen weg lopen neeeeeeeeeee niet weer kwil niet am-en kwil niet am-en dus doen we dat maar niet! ![]() reageer nou ![]() *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja nou.. vroeger was treinenliefde nog authentiek. Toen bouwde je modeltreintjes en bewonderde je de locomotieven. Maar jullie willen alleen maar doodgeknuffeld worden door die krengen.
Wat is er met de liefde gebeurd? De liefde voor leven, voor treinen en voor jezelf? Laatst gewijzigd op 01-09-2003 om 23:28. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
aan de persoon (treinbestuurder bijv) erbij betrekken is heel erg egoïstisch imo. Moe.
||
Citaat:
Het leven van dieren verdient alle liefde die er bestaat. Treinen mogen wat meer op tijd rijden, schoner uitzien? No comment ![]() Bent u zelf een liefhebber van de modeltrein?
||
Citaat:
Is er een verschil tussen niet gerelateerde mensen of wel gerelateerde mensen? Blijft allebei egoistisch..of niet?
|
![]() |
|
|