![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik moest trouwens wel lachen toen ze tegenover elkaar in de slaapkamer stonden en niet goed wisten waar ze moesten beginnen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nu heeft Tara daar een boete voor gekregen, ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar ze zit daardoor flink in de schulden. Ze kan moeilijk aan geld komen omdat bijna geen enkele discotheek door dat artikel een van haar feesten wil. Eigenlijk speelt dit dus al een tijdje. Ze heeft nu een regeling kunnen treffen om in termijnen te betalen. Volgens mij was het zo iets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Soapmail Dan krijg je elke dag een mailtje van wat er gebeurd is in onderweg naar morgen. Handig voor als je op vakantie gaat. En als je het gemist hebt dus!
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik dacht trouwens eerst dat Henk-Jan Smits ook in ONM zat. Die vent die in de Engel met Bram aan het praten was leek precies op Henk-Jan Smits. Die baard van Bram ziet er trouwens echt niet uit. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maargoed... soaps he ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kyra en Hugo hebben een etentje. Later vertelt ze Tara dat ze niet meer verliefd is op Hugo, maar Tara gelooft er niets van. Ze wet met Kyra voor 50 euro dat ze voor het half jaar zeker iets met Hugo heeft. De nieuwe huisgenoot, Chris, praat lekker negatief over Carlo. Tara pakt hem terug door een ei op zijn hoofd kapot te slaan. Arthur wil dat Claire hem alles geeft wat ze aan bewijs tegen hem heeft. Daarna gaat hij naar huis en drinkt tot hij er bijna bij neervalt. Dan komt Hugo binnen. Arthur schreeuwt dingen als; de waarheid en vertrouw niemand. De volgende dag vraagt Hugo wat hij bedoelde met deze kreten. Hij zegt alleen iets over Claire en dat was het. Als Hugo aan Claire vraagt waar zij het over gehad heeft met zijn vader, krijgt hij ook een vaag antwoord. Nu is hij het echt zat en eist dat Arthur zegt wat er aan de hand is. Arthur: wil je weten waar Claire mij mee chanteert, dan zal ik je de vreselijke waarheid vertellen..' einde .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jaap, die kinderarts die bram moest ontslaan komt door die vette haren |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het gaat ook weer snel uit tussen Traa en carlo dnek ik, nu tara dat ene heeft gezegd, en dan krijgen kim en hij weer wat.. heel zielig voor Lizzy ja.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|