Advertentie | |
|
![]() |
|
ik was ook toen herman daar was, die gozer was echt zooo grappig, echt die stond in die lobby daar vet te dansen enzo.... maar wel lullig hij zit in de illusie dat ie wel door zou kunnen gaan met al die aandacht van camera's enzo.. terwijl ie echt nouja... niet kan zingen
![]() ![]() maar de aflevering was ook niet zo speciaal nee.... maar gelukkig was ik niet te zien *pffjoei*
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dat het kind stijf stond van de zenuwen was wel duidelijk.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je hoort ontzettend vaak kandidaten na afloop vertellen wat de jury heeft gezegd, met allemaal dingen erbij die helemaal niet in beeld zijn geweest. Vorige week zei bijvoorbeeld iemand dat er was gezegd dat het nummer niet bij haar stem paste en nog wat andere dingen. Dit was helemaal niet in de uitzending geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat verzint.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dat is dus heeel slecht of heeel goed, wat ze zoeken, dat kan je dus al goed zien ook ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Herman was trouwens wel gaaf
"Er zijn mensen die mij zien als een idool, maar er zijn ook mensen die mij zien als een MONGool, als een idioot, een sukkel, een gestoord iemand." Ik vraag me af wie er tot de eerste groep behoren. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat kunnen twee types buurmeisjes zijn: 1) meisjes die hem echt helemaal het einde vinden en die er dus zelf ook vast geweldig uitzien. 2) meisjes die hem een ongelooflijke sukkel vinden en hem wel eens flink wilden zien afgaan op tv. En dan is hij dus zo'n sukkel die denkt dat ze het menen en het dus ook gaat doen om ze zeiden dat het stoer is en dat hij het kan. ik gok op het laatste. trouwens best sneu. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo zwoel en soepel met de heupen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
marlies haar single komt 1 maart uit! marlies-fan | 73 | 04-02-2005 14:21 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van dit programma? Deel 2 Verwijderd | 500 | 05-04-2004 07:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Jamai een amateur? [2] Negrotiator | 500 | 24-01-2004 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2 Poor twisted me | 72 | 11-09-2003 00:28 |