![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Echt zo jammer dat Carter het toch niet deed. ![]() ![]() edit: Luka heeft het eigenlijk nog best wel klote. Hij zit ook nog erg met Abby. Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 21:09. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is er trouwens iemand die al wat screenshots heeft gevonden van de laatste paar afleveringen van NL2? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik zal maar geen spoiler-tag neerzetten met wat het was, aangezien ik weet dat sommige mensen het niet kunnen weerstaan om dit te gaan lezen en er later weer spijt van hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vanavond komt de aflevering dat Abby op de ER begint! ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Spoiler
Vage zin, vage spoiler ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
My family died in the war in Croatia, I came to America and found a good relationship and ruined it. I turned to meaningless sex, fast cars and booze, killed one of my patients, and hurt a medical student. I had everything and woke up one morning and it was all gone... or broken. Dat is waarschijnlijk inderdaad een goede samenvatting van wat hem allemaal dwars zit. Veel afleveringen daarvoor was hij vaak niet aanwezig op de E.R. Toen Weaver naar zijn huis toe ging en vroeg waar hij in vredesnaam uithing, zei hij dat hij nog het één en ander moest doen. Wat dit 'één en ander' was is voor zover ik weet niet bekend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil niet spoilen, maar morgen wordt ook tragisch. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze speelt Paris in Gilmore Girls ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
R.I.P. Lucy ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mooie aflevering idd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse efixer | 31 | 08-06-2004 13:22 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |