Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zoals je had kunnen lezen in dit topic speelde de vader van Meike in dezelfde band als Jerney Kaagman. En Meike is niet bijna verzekerd van een finaleplaats, ze IS verzekerd van een finaleplaats. Tenzij jij de allerlaatste ronde bedoelt zoals die vorig jaar tussen Jim en Jamai was. In dat geval zou ik het erg dom vinden van het programma Idols, aangezien zij toch zoveel mogelijk jonge meisjes gek willen zien van het nieuwe Idol en het toch wel duidelijk is dat het publiek iig NIET Meike wil.
||
Citaat:
||
Citaat:
a, b, c en d zijn razend populair, maar zitten bij elkaar in één ronde. e is ook wel populair, maar niet zo erg als de andere vier. a, b en c gaan door uit hun ronde, evenals e. deelnemer d is door naar de wildcardshow. uit de wildcardshow wordt hij gekozen om alsnog naar de finale te gaan. daar aangekomen is hij nog steeds even populair als a, b en c, maar nog populairder als e. Hij had gewoon de pech bij zoveel populaire mensen in één ronde te zitten. in de finale kan hij dan nog zijn populariteit uitbuiten om nog hoger dan a, b en c te komen. Nou ja, zoiets dus ![]() in ieder geval kan het best zijn dat de wildcardfinalist populairder is dan (bijvoorbeeld) nummer 3 van een andere ronde.
|
Ik weet zeker dat Nick bij de laatste 5 gaat komen, hij zong gewoon niet zo'n aansprekend liedje denk ik, maar hij is ech wel populair. In ronde twee was het allemaal erg dicht op elkaar, hij heeft gewoon veel talent en hij had het meeste stemmen van alle wilde kaarten.
||
![]() |
Citaat:
xx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed. Mijn mening maar even dan.
De beste: das duidelijk, das Boris (die inderdaad een zoontje van 11 maanden heeft, Django). Zijn muziek is te downloaden op: www.sofuja.com (Take Me As I Am is prachtig ![]() De slechtste: das al helemaal duidelijk, das Meike. wat een muts zeg, een goede performance... tssss... ![]() De liefste: Eric natuurlijk. ![]() ![]() De grappigste: tsja, die moet dan komende zaterdag maar de WildCard winnen, Frank natuurlijk (oma, deze is voor jou ![]() De arrogantste (bestaat dat woord?): Ook uit de Wild Card show: Sharon. Djeezus... toen Tooske zei dat ze naar de WC show ( ![]() ![]() De eenvoudigste: Maud, heel normaal meisje, maar wel veel talent. Terecht dus dat ze door is. (jammer dat ze zo onaardig is om Frank in te pikken ![]() Verder wil ik nog ff kwijt dat ik Alice maar een dooske vind, wel een dooske met talent, maar toch een dooske. Dat ze een nummer van de Pointer Sisters kiest... dan overschat ze haar capaciteiten toch echt wel even! EN NU STOP IK> IK HEB LANG GENOEG GELULD. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die vind ik juist een doodnormale meid
||
Citaat:
![]() ik vond Tialda het wel goed doen, alleen kan zij veel beter hoge noten zingen dan lage noten, dus waarom ze een laag nummer koos ![]() maar ik vond d'r uitstraling tijdens het liedje heel leuk, ze leefde zich erg goed in. En ze zat er maar een paar keer naast. Sowieso ben ik wel voor haar ![]() en Sharon keek nog steeds chagrijnig. ze kan wel zeggen dat ze nog steeds blij is met d'r wildcard plaats, maar ze kijkt er nog even arrogant bij. en wat zien die tekeningen d'r slecht uit!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen hij zong, zaten we allebei van: wow, dat gaat best vals.. en dat jury commentaar!! haha ![]() En Sharons stem blijf ik irritant vinden ![]() |
![]() |
|
Whoohoo, Tialda was goed.
![]() Sharon vond ik een irritante en inderdaad redelijk arrogante uitstraling hebben, plus ze zong niet goed. Frank was ook slecht en Merel vond ik tegenvallen, ook niet echt goed..
|
Tialda was koel, zag er mooi uit en straalde helemaal!
![]() Sharon is arrogant ![]() ![]() ben benieuwd naar Alice! en die gast van net (naam?) vond ik niks bijzonders..
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete musical voor ckv eva claudia | 15 | 02-01-2008 12:43 |