Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() -------------------- Aantal klachten VWO: geschiedenis 1421 Nederlands 1366 ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja mechanisatie bij de wevers, maar andere industriële processen waren al wel gemechaniseerd, zoals het spinnen...en de power loom werd in 1785 (geloof ik) al uitgevonden, hij werd niet echt snel ingevoerd maar hij was er wel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() re staat dan ook: een VOORBEELD van een juist antwoord is.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() vandaar dat die handwevers het tot 1830 redelijk goed hadden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() enne, als hij echt strenger was is dat juist een verschil ![]() ik weet het niet hoor, ik had dat ze betaald werden voor hun productie, niet per uur.?? |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik dat nakijken Omdat het maar voor één handwever gold ![]() Ja een handwever in het algemeen d8 volgens mij ieder1... AARGH ik ga nu een klacht indienen!! hihi verder wel redelijk goed heb wel een 6!!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het punt was dat er bij allebei een opzichter was, hoewel die opzichter bij fabriekswerk wel strenger was.
||
Citaat:
had ik in ieder geval echt niet aan gedacht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ne 1415 ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar er stond ook bij dat het niet representatief is door grote verschillen en dat had ik gelukkig wel ![]() in de tabel staat een in het antwoord één toch wel een verschil he.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die andere had ik wel goed.
||
Citaat:
![]() Het is dus arbeidsdeling... ik zat nog zó te twijfelen. Maar goed, ik heb het ook helemaal uitgelegd, dus ik hoop maar dat dat ook goed is. Er stond in het antwoordmodel namelijk 'een voorbeeld van een goed antwoord:' wat inhoudt dat andere antwoorden ook goed kunnen zijn. @ItsSuus: ik had het precies hetzelfde opgevat als jij. ![]() Maar ik hoop dat mijn eigen antwoorden ook goed zijn.
||
Citaat:
maar het antwoord is heeel anders ![]() Terwijl in de vraag staat elementen, dan kunnen er toch meerdere goed zijn? edit: oké ik weet het al, er staat een voorbeeld van een goed antwoord is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en dat vraag 15 (2e puntje) vaag was en later ook dat het 1e puntje daarvan op't correctiemodel vaag was, want daar stond dat gedrag op't werk goedgekeurd moet worden.. en regel 18 stond er als voorbeeld niet bij, en dat ging over roken op't werk... dat is toch gedrag???? ![]() nouja.. tzal wel .. kheb 5,2 - 6,7... merk't wel dan he
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
had echt geen idee! vraag was ook heel onduidelijk trouwens ik dacht die doe ik op het laatst wel, maar had geen tijd meer |
![]() |
||
Citaat:
![]() maja vandaag ff rust want morgen vrij ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb er ook maar 5 (!) punten voor, van de 16 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
lijkt me geen onzin.. want dan gaat mssn de normering omhoog ![]() op examenjournaal eind vd dag zeggen ze meestal wel wat de grootste klachten zijn
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() BTW normering wordt aangepast bij die vraag waar de verkeerde bron wordt bedoeld (vraag ?) http://www.eindexamen.nu/nieuws/ |
Advertentie |
|
|
|