Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (Goed van je dat je nu toch even je mening gespuid hebt, dat zal toch ook op de één of andere manier deugd gedaan hebben?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (knuffel, knuffel) |
![]() |
||
Citaat:
verder, patat gegeten vanavond ![]() ![]() ![]() en komend weekend schier ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 22:13. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien valt op kamers wonen wel mee, tis nu alleen wat onverwacht en zo.
||
Citaat:
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, dat hij of zij zich iets voorneemt maar het toch niet uitvoert. Ongeacht de reden.. Of er nou iets tussengekomen is of omdat je gewoonweg geen zin had. Geen reden om van jezelf te balen (ook niet een klein beetje ![]() ![]() Ontopic: Ik denk dat ik maar een brief naar mijn psychotherapeut ga schrijven.. Want zo gaat het niet langer. Ik ben verdorie aan het acteren als ik daar ben. Zo kom ik nooit van mijn problemen af..
Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 10:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hmm, warrige stukken typen kan ik wel goed iig Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 00:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed ik heb besloten het toch te vertellen. hoe weet ik niet. ik dacht als mn moeder nou vraagt hoe het gaat, zeg ik gewoon dat het niet goed gaat. maar natuurlijk doen ze dat nu niet ![]() Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 10:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik denk dat je best wel je baas kunt bellen, en het uitleggen (in hoeverre hij/zij het niet al weet) en je iig nog een dagje ziekmelden om even van de schrik te bekomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik herken het...maar ik heb mezelf net een duwtje gegeven in de goede richting...minstens een pagina lezen voor ik terugga naar t forum..... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dankje! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Ik heb geen ouders, dus daar weet ik niet zoveel van) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ok heel flauw ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*help vind het zo eng ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm, best wel goed gestudeerd vandaag...wel genoeg egdaan, maar ik had zoveel meer kunnen doen, als ik niet geforumd had en neit gemsnd (sommige gesprekken zijn goed, maar de meeste zijn echt onnodig)....en en en....nouja....t gaat de goede kant op, alleen mocht t wel wat sneller...maar ik ben gelukkig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bedoel meer hersenloos werk... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ze heeft 't trouwens naar d'r zin op vakantie geloof ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zelf ben ik net aangekomen bij mn ouders...3,5 uur op pad ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ehm... heb op het moment niet echt wat te luchten... ik denk zondag wel weer(ga een paar daagjes weg van thuis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat: