Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2004, 21:05
Marcade
Marcade is offline
Verdrietig, treurig, maar toch ook opgelucht en blij.
Advertentie
Oud 04-05-2004, 21:06
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-05-2004 @ 17:24 :
Gisteravond ruzie met moeder en stiefvader. Ben momentaan zoekende naar ander onderkomen, want ben au fond uit huis geschopt. Ze negeren me kompleet. Voel me nog eenzamer dan normaliter.. Heb met moeder geen affiniteit, laat staan met iemand anders.. Voorheen i.v.m mijn ruziefobie nog nooit ruzie met ze gemaakt... Verwoord ik mijn zienswijze, moet ik 'opdonderen'...

Weet iemand een lowbudget studentenkamer omstreek Zwolle... Anybody?!
Hopelijk kom je snel op je benen terecht, de moed niet laten zakken.

(Goed van je dat je nu toch even je mening gespuid hebt, dat zal toch ook op de één of andere manier deugd gedaan hebben?)
Oud 04-05-2004, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-04-2004 @ 18:44 :
*knuffelt*
Dan knuffel ik jou wel even als je 't goed vindt
(knuffel, knuffel)
Oud 04-05-2004, 21:59
sublime
sublime is offline
Citaat:
Er is iets verschrikkelijks aan de hand. Echt iets verschrikkelijks. Misschien was of ben ik verliefd. Ik heb me daar al eerder over uitgelaten. Maar het zit zo. Behalve de onbereikbare persoon waar ik verliefd op zou zijn (in het midden latend of dit al dan niet zo is), is er een ontwikkeling gaande. Een ontwikkeling die er toe lijdt dat ik in de buurt van een absoluut niet nader te benoemen persoon de neiging heb de hele tijd te gaan zitten grijzen. Om het maar even tactisch uit te drukken. En dat is echt verschrikkelijk. Stel dat ik ooit nog officieel verliefd wordt, echt op zo’n manier dat ik zeg “JA! Ik ben verliefd!” dan nog liever op iemand die al een vriendin heeft dan op deze niet nader te benoemen persoon. Het is een drama, ik weet niet hoe het kan, ik kan het niet geloven. What the hell is happenin’?
uit weblogding - hoe krijg ik het toch voor elkaar altijd op de verkeerde jongens te vallen?

verder, patat gegeten vanavond ik voel gewoon dat ik weer aankom. morgen weer hardlopen en bevrijdingsfestival
en komend weekend schier

Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 22:13.
Oud 04-05-2004, 22:11
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
phensicske schreef op 04-05-2004 @ 22:06 :
Hopelijk kom je snel op je benen terecht, de moed niet laten zakken.

(Goed van je dat je nu toch even je mening gespuid hebt, dat zal toch ook op de één of andere manier deugd gedaan hebben?)
Heel erg bedankt voor je reply..
Misschien valt op kamers wonen wel mee, tis nu alleen wat onverwacht en zo.
Oud 04-05-2004, 22:34
Nona
Nona is offline
Ik heb vandaag gewerkt. Thuishulp A. Voor het eerst, ik werd vanmorgen om tien uur gebeld of ik om twaalf uur kon beginnen. Dus, douchen, straat op de kaart opzoeken en op m'n fiets. (Nu ja, mijn moeders fiets... )
En het was oké. De vrouw bij wie ik ging helpen was heel vriendelijk en ik heb tot twee keer toe thee gekregen. Ik heb op het begin wel even aangepoot, maar daarna vond ze dat ik wel veel gedaan had en dat ik maar op de bank moest gaan zitten om even met haar te kletsen. Nou ja, als ze dat prettig vindt: daar is thuishulp toch ook wel een beetje voor.

En toen kwam ik thuis, was ondertussen naar de stad geweest om gitaarsnaren te kopen, bleek dat mijn vader ook snaren had gekocht, voor mij! En hij had zich door een collega laten adviseren, dus hij heeft waarschijnlijk betere gekocht. Stoer, ik zei gisteren dat ik gitaar wilde leren spelen en dat de snaren van de gitaar van mijn tante (die al jaren hier thui staat) niet goed meer waren en vandaag koopt hij snaren! Dat had ik niet verwacht...
Oud 04-05-2004, 22:35
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-05-2004 @ 17:30 :
Grr. Ik haat mezelf momenteel een klein beetje. Moet ik vóór vrijdag nog een noot schrijven bij een arrest, had ik al láng geleden aan moeten beginnen (slappeling) en óók nog voor komende dinsdag een voorlopige scriptie-opzet inleveren (terwijl ik dus écht nog helemaal niks aan die hele scriptie heb gedaan ).

Het komt wel goed, daar twijfel ik niet aan (ik presteer verrassend goed onder druk) maar ik baal van mezelf omdat ik het nu weer lang uitstel, terwijl ik mezelf dit jaar had voorgenomen om dat niet meer te doen.
*knuffel*

Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, dat hij of zij zich iets voorneemt maar het toch niet uitvoert. Ongeacht de reden.. Of er nou iets tussengekomen is of omdat je gewoonweg geen zin had.

Geen reden om van jezelf te balen (ook niet een klein beetje ). Het komt wel goed.

Ontopic:

Ik denk dat ik maar een brief naar mijn psychotherapeut ga schrijven.. Want zo gaat het niet langer. Ik ben verdorie aan het acteren als ik daar ben. Zo kom ik nooit van mijn problemen af..

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 10:05.
Oud 04-05-2004, 22:37
Nona
Nona is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 04-05-2004 @ 23:35 :
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, dat hij of haar zich iets voorneemt maar het toch niet uitvoert.
Precies. Ik had vandaag allang al die zooi uit willen tikken...
Oud 05-05-2004, 00:10
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-05-2004 @ 17:30 :
Grr. Ik haat mezelf momenteel een klein beetje. Moet ik vóór vrijdag nog een noot schrijven bij een arrest, had ik al láng geleden aan moeten beginnen (slappeling) en óók nog voor komende dinsdag een voorlopige scriptie-opzet inleveren (terwijl ik dus écht nog helemaal niks aan die hele scriptie heb gedaan ).

Het komt wel goed, daar twijfel ik niet aan (ik presteer verrassend goed onder druk) maar ik baal van mezelf omdat ik het nu weer lang uitstel, terwijl ik mezelf dit jaar had voorgenomen om dat niet meer te doen.
Zo herkenbaar....dinsdag tentamen....moet 45 pagina's leren..had me voorgenomen er vandaag zeker 11 te doen....ben tot 8 en een beetje gekomen...en dan wordt t zo toch weer spannend tot t laatst (want da ben ik bang dat ik morgen ook tot 8 kom ofzo, ik weet wel dat slaat nergens op, maar goed)....ik probeer t morgen wel in te halen...maar dan moet ik er wel 14 doen.....want in t weekend heb ik toch te weinig tijd....

Hmm, warrige stukken typen kan ik wel goed iig

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 00:26.
Oud 05-05-2004, 00:17
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
ik werd aangevallen door een junk op mn werk... Mijn wang is helemaal dik geworden.

Ik durf morgen niet meer te werken... 'wat nu?'
Oud 05-05-2004, 07:49
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 04-05-2004 @ 12:44 :
Waarom ben je bang voor je ouders? Houden ze je tegen voor het hulp zoeken? Maar wat ze er ook van denken, je moet proberen om die stap te zetten, hoe moeilijk het ook is. Je kan het altijd proberen, toch?
Heel veel sterkte en succes
ze houden me niet echt tegen. ik was altijd het vrolijke meisje, in hun leven gaat alles fantastisch. nu is dat niet meer. ik wil ze niet uit hun droom halen, hun leven neit verpesten. het gaat niet meer goed met mij, omdat ik het thuis niet leuk meer vind. en durf dat ook niet tegen ze te zeggen, omdat ze niks door hebben.

maar goed ik heb besloten het toch te vertellen. hoe weet ik niet. ik dacht als mn moeder nou vraagt hoe het gaat, zeg ik gewoon dat het niet goed gaat. maar natuurlijk doen ze dat nu niet . en hoe moet ik het nu vertellen?

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 10:57.
Oud 05-05-2004, 09:21
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-05-2004 @ 22:03 :
veel beelden van auschwitz, dingen die ik gezien heb op foto's die verschrikkelijk zijn van de WO-II en vooral mijn nachtmerries kwamen toch weer boven...
komt toch niet door mij he?
Oud 05-05-2004, 09:37
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 05-05-2004 @ 01:17 :
ik werd aangevallen door een junk op mn werk... Mijn wang is helemaal dik geworden.

Ik durf morgen niet meer te werken... 'wat nu?'
Wat doe je voor werk?
Ik denk dat je best wel je baas kunt bellen, en het uitleggen (in hoeverre hij/zij het niet al weet) en je iig nog een dagje ziekmelden om even van de schrik te bekomen.
Oud 05-05-2004, 10:06
Verwijderd
ik ga gewoon lekker wat vrolijks posten vandaag
ik ben vanaf zondag goed bezig. elke dag een uur sporten in de morgen, en dan de rest van de dag leren. gelukkig heb ik ook nog tijd om andere dingen te doen, zoals de stad in met een vriendin of mn moeder. ik voel me er heerlijk onder. lekker actief allemaal. gisteren de hele avond met een vriend zitten praten, dat was op zich wel lekker. en ook hard nodig. we leefden zo langs elkaar heen, ondanks dat we elkaar elke dag zien! het leren gaat gewoon redelijk, maar niet fantastisch. Het enige wat ik nu nog mis is mn vriendje. maar het gaat hartstikke goed, ik laat het mis-gevoel gewoon niet toe, en doe gewoon lekker alles wat ik wil. ik weet het niet, het gaat gewoon goed
Oud 05-05-2004, 11:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Aaaaah, ik had gister echt een pechdag. Ik kwam terug uit Londen en mijn discman was stukgegaan, ik had er al een hele poos problemen mee omdat het deksel rammelde maar nu deed ie helemaal niets meer. Dus ik terug naar de Hema, ze verkochten die dingen niet meer dus ze zouden kijken wat ze er mee moesten doen. Tot zover ging het goed. Daarna ging ik naar de Schoenenreus omdat ik daar zwarte gympen in de folder had staan maar die waren allemaal uitverkocht, toen vonden ze nog een paar, in mijn maat zonder briefje ofzo erbij dus ze gingen navragen wat er mee was maar ze waren voor iemand weggelegd grrrr. Daarna nog maar even bij Scapino kijken, daar hadden ze nog zwarte gympen in maat 39 en 41 maar niet in 40 en die 41 zaten wat ruim en die 40 (gepast in een andere kleur) zaten wat krap maar naar mijn idee wel wat beter dus ik gevraagd of ze die konden bestellen in een ander filiaal dus dat meisje naar Bergen op Zoom en Roosendaal gebeld maar daar hadden ze ze niet en ergens anders dan duurde het twee weken of langer. Dan wou ik die 41 maar meenemen zodat mn moeder nog even kon kijken of ze echt te groot waren (de schoenen die ik aanhad waren immers ook 41) maar toen had ik niet genoeg geld mee (ik had de avond ervoor 10 euro aan mn moeder gegeven voor treinkaartjes) en mijn pinpasje zat nog in mijn vakantieportomonnee. Het zat weer lekker mee. Toen kwam ik thuis en bleek dat mijn moeder zalmfilet mee had genomen in plaats van tonijnsteak dus ik terug naar de Lidl, en je raad het nooit......de tonijnsteak was uitverkocht. Dus dan maar kibbeling gegeten want ik had echt geen zin in zalmfilet. Maar er is weer een lichtpuntje in zicht: vanmorgen belde de Hema dat ik mijn geld terugkrijg voor mijn discman, heb hem vorig jaar eind mei daar gekocht dus heb het hele jaar een gratis discman gehad. Alleen heb ik absoluut geen zin om alle winkels weer af te gaan voor een nieuwe maar ze verkopen die dingen niet meer dus ik kan ook geen nieuwe krijgen *zucht* maar nu kan ik er wel een zoeken die ook mp3 kan afspelen, opzich wel een voordeel. Alleen vorige week zag ik er overal goedkopere discmans dan de mijne en nu zijn ze allemaal duurder Dat wordt dan toch maar weer ff shoppen. Maar als ie dan weer binnen een jaar stuk gaat heb ik weer een jaar garantie
Oud 05-05-2004, 11:38
Shitonya
Shitonya is offline
Straks weer hersendood werk doen, waar ik helemaal geen zin in heb, maar ik heb het geld nu eenmaal hard nodig, zit niks anders op, dan mezelf "dwingen" me ertoe te zetten met tegenzin.
Ik voel me al klote genoeg en met klote werk erbij wordt het meestal alleen maar erger
Het enigste voordeel is het beetje geld wat ik ermee verdien maar voor de rest...
Life really sucks!
Oud 05-05-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 05-05-2004 @ 10:21 :
komt toch niet door mij he?
Nee, maar zo alles rond die dodenherdenking en toen met die trompetten en toen de vliegtuigen in formatie over kwamen vliegen.. brr...
Oud 05-05-2004, 12:06
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 05-05-2004 @ 12:38 :
Straks weer hersendood werk doen, waar ik helemaal geen zin in heb, maar ik heb het geld nu eenmaal hard nodig, zit niks anders op, dan mezelf "dwingen" me ertoe te zetten met tegenzin.
aangezien dit een lucht-je-hart-topic is, mag ik hier lekker over zeuren. Dit soort uitdrukkingen doen me best pijn, en het herinnert me eraan hoe m'n vader erbij lag toen ie hersendood was. Ben sowieso veel met m bezig, laatste tijd, omdat het weer bijna z'n verjaardag is...
Oud 05-05-2004, 12:35
phensicske
phensicske is offline
Lerares achter de les:
-Heb je even tijd?
-Ehm, ja waarom?
-Ik zou even willen babbelen...bla...maak me ongerust...bla..je zit er maar stil bij...blabla...je mag altijd komen..bla...goed?
-Ehm, ja, bedankt, hoor.

Argh, gaan ze me echt blijven lastigvallen? Ik heb niemand nodig om mee te babbelen, zeker geen leerkrachten. Het gaat hen niets aan... Ze kunnen me meer helpen door mijn schoolwerk te begeleiden of zo..maar als je daar om vraagt, jaja, dan./.wat later...grr.
Oud 05-05-2004, 12:57
Verwijderd
*houdt snoopy heel erg stevig vast*
Oud 05-05-2004, 15:05
Verwijderd
Bah, ik kan niet werken zo ik baal soms zo van mezelf, ik wéét gewoon dat er bijna geen tijd meer is om iets in te leveren en in plaats van er aan te werken zit ik hier en blijft het liggen Ik heb eigenlijk véeeeeeeeel meer zin om iemand te bellen en gezellig te kletsen...en dat heb ik éenmaal in mijn hoofd gezet, en dan kan ik me ook niet meer concentreren op dat ding dat dus wel vrijdag af moet

En waarom zie ik dingen toch af en toe zo ongelooflijk NIET in verhouding, kan ik ze niet goed plaatsen? Ik haat mijn eigen gevoelsleven
Oud 05-05-2004, 15:14
sublime
sublime is offline
zometeen bevrijdingsfestival zonet hardgelopen, ging wel minder goed dan de vorige keer, maar ik moest dan ook héél nodig naar de wc goed excuus, vind ik zelf

verder verwarring en rare gedachtes alom
Oud 05-05-2004, 15:24
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-05-2004 @ 16:05 :
Bah, ik kan niet werken zo ik baal soms zo van mezelf, ik wéét gewoon dat er bijna geen tijd meer is om iets in te leveren en in plaats van er aan te werken zit ik hier en blijft het liggen Ik heb eigenlijk véeeeeeeeel meer zin om iemand te bellen en gezellig te kletsen...en dat heb ik éenmaal in mijn hoofd gezet, en dan kan ik me ook niet meer concentreren op dat ding dat dus wel vrijdag af moet

En waarom zie ik dingen toch af en toe zo ongelooflijk NIET in verhouding, kan ik ze niet goed plaatsen? Ik haat mijn eigen gevoelsleven
Kwartiertje/ half uurtje bellen en dan verder werken?
Ik herken het...maar ik heb mezelf net een duwtje gegeven in de goede richting...minstens een pagina lezen voor ik terugga naar t forum.....
Oud 05-05-2004, 15:36
sublime
sublime is offline
zo frustrerend.. ik weet niet meer wat ik moet geloven. of ik mezelf kan geloven als ik in de spiegel kijk.. ik heb echt Geen Idee hoe ik er uitzie.. ik vind het al knap dat ik vrij zeker weet dat mn haar blond is, bij wijze van spreken
Oud 05-05-2004, 16:21
Gothic
Gothic is offline
Ik heb schoenen en een broek en een shirtje ...

En ik ging eigenlijk zonder reden naar de stad ...

, stom vraagje, maar hoelang duurt het voordat je gewend bent aan het dragen van strings ... broek schijnt erg door...

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 16:29.
Oud 05-05-2004, 16:42
Verwijderd
heeft iemand miss enig idee hoe ik mn ouders vertel dat het niet zo goed met me gaat?
Oud 05-05-2004, 16:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 05-05-2004 @ 17:42 :
heeft iemand miss enig idee hoe ik mn ouders vertel dat het niet zo goed met me gaat?
opschrijven... met iemand erbij... of vertellen dat je misschien eens een afspraak moet maken met een dokter, dan gaan ze vast doorvragen en maken zij het zo makkelijker...
Oud 05-05-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 05-05-2004 @ 17:49 :
opschrijven... met iemand erbij... of vertellen dat je misschien eens een afspraak moet maken met een dokter, dan gaan ze vast doorvragen en maken zij het zo makkelijker...
vertellen over ee nafspraak is miss wel wat!
dankje!
Oud 05-05-2004, 16:57
Taquoriaan
Taquoriaan is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-05-2004 @ 17:49 :
Nog eentje: toen het niet zo goed met mij ging heb ik een goede vriend van me ge-e-maild. (Dom hè)

(Ik heb geen ouders, dus daar weet ik niet zoveel van)
Oud 05-05-2004, 17:01
Nijn*
Nijn* is offline
*gromt* moet echt heel snel heel veel af..'t gaat echt de verkeerde kant op!Maandag bellen naar WS, bah helemaal geen zin in. Vandaag boodschappen gedaan, kwam M. tegen, Wow! wat is die dun geworden zeg! Nog even met dr staan praten, en 't was best gezellig, maar wow, wat was ik jaloers! Waarom kan ik dat nou niet zijn? Weetje wat, ik ga Misha bellen! Ik doe het gewoon *pakt telefoon*
Nu maar hopen dat ie niet thuis is
Oud 05-05-2004, 17:35
Verwijderd
Ik voel me nutteloos.
Oud 05-05-2004, 19:39
Verwijderd
huilend voor de comp gezeten vanmiddag.. hij is gewoon veel te aardig en lief voor me.. waaraan heb ik dat verdiend? dat soort vragen stelde ik me dus en ga zo maar door. ook vragen over en aan papa kwamen weer boven. gister ook al om papa gehuild.. klotezooi, waarom ben ik ook zo emotioneel
Oud 05-05-2004, 19:54
Verwijderd
Ik moet iets zeggen, maar ik weet echt niet hoe en dat is voor mij best een unicum
Oud 05-05-2004, 19:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-05-2004 @ 20:54 :
Ik moet iets zeggen, maar ik weet echt niet hoe en dat is voor mij best een unicum
Wat wil je zeggen dan?

ok heel flauw sorry, veel succes
Oud 05-05-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Taquoriaan schreef op 05-05-2004 @ 17:57 :
Nog eentje: toen het niet zo goed met mij ging heb ik een goede vriend van me ge-e-maild. (Dom hè)

(Ik heb geen ouders, dus daar weet ik niet zoveel van)
ik weet niet waarom jij het dom vind dat je ee nvriend hebt gemaild, maar een vriendin heeft mij juist gemaild omdat zij dacht dat het niet goed met mij ging en wilde dat ik het mn ouders vertelde. dus ja, ik ben we lblij dat zij dat gedaan heeft. maargoed morgen ga ik het gewoon zeggen.

*help vind het zo eng*
Oud 05-05-2004, 22:52
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 05-05-2004 @ 23:30 :
ik weet niet waarom jij het dom vind dat je ee nvriend hebt gemaild, maar een vriendin heeft mij juist gemaild omdat zij dacht dat het niet goed met mij ging en wilde dat ik het mn ouders vertelde. dus ja, ik ben we lblij dat zij dat gedaan heeft. maargoed morgen ga ik het gewoon zeggen.

*help vind het zo eng*
*Knuf* Succes

Hmm, best wel goed gestudeerd vandaag...wel genoeg egdaan, maar ik had zoveel meer kunnen doen, als ik niet geforumd had en neit gemsnd (sommige gesprekken zijn goed, maar de meeste zijn echt onnodig)....en en en....nouja....t gaat de goede kant op, alleen mocht t wel wat sneller...maar ik ben gelukkig
Oud 05-05-2004, 23:07
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-05-2004 @ 13:06 :
aangezien dit een lucht-je-hart-topic is, mag ik hier lekker over zeuren. Dit soort uitdrukkingen doen me best pijn, en het herinnert me eraan hoe m'n vader erbij lag toen ie hersendood was. Ben sowieso veel met m bezig, laatste tijd, omdat het weer bijna z'n verjaardag is...
sorry, dacht ik niet echt aan
Bedoel meer hersenloos werk...
Oud 06-05-2004, 09:14
Verwijderd
ik heb het verteld!
eerst gewoon dat ik mezelf haate, maar daar ging mn moeder verder niet op in
na het douchen ging ik naar beneden en ik zei ik zeg het gewoon. maandag ofzo had ze al geevraagd of ik met iemand wilde praten over mij en vandaag vroeg met wie wilde je dat dan doen. toen zei ze een psycholoog ofzo. en toen zei ik nou dat moeten we dan maar doen.
nu gaat ze een afspraak bij jeugdzorg voor me maken, en ik ga er zelf naar toe.
o help ik zit gewoon helemaal te shaken hier. dat ík dit heb gedaan.
ben ook wel blij, want zo wil ik dus niet meer leven. en mn ouders kunnen me niet helpen blijkt maar weer
Oud 06-05-2004, 09:16
miss-suus
miss-suus is offline
ik ga waarschijnlijk weer naar de schoolarts
dat gaat me wat worden
Oud 06-05-2004, 09:58
Gothic
Gothic is offline
net een nederlands examen gemaakt, ik had niet eens de helft goed ... alles wat ik maar probeer aan examenbundels, alles gaat slecht, lekkere motivatie krijg ik hiervan
Oud 06-05-2004, 10:08
Fantôme
Fantôme is offline
he, waarom is dreen geen fb meer?!!!! *zoekt dreen*

ontopic:
gister verjaardag gevierd met 2 anderen... (ik ben pas over 3 weken jarig, maar dat valt in de examenperiode) was heel erg gezellig, en leuk enzow.... behalve dan die opmerking tijdens de film, maar daar moet ik me dan maar overheen zetten.

en owwww, ik moet echt ff gaan leren nu!!

<<oke, ik ging eens slim doen en op M&M kijken waarom dreen geen fb meer is... maar ze komt weer terug >>

Laatst gewijzigd op 06-05-2004 om 10:10.
Oud 06-05-2004, 10:51
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 06-05-2004 @ 11:08 :
he, waarom is dreen geen fb meer?!!!! *zoekt dreen*

ontopic:
gister verjaardag gevierd met 2 anderen... (ik ben pas over 3 weken jarig, maar dat valt in de examenperiode) was heel erg gezellig, en leuk enzow.... behalve dan die opmerking tijdens de film, maar daar moet ik me dan maar overheen zetten.

en owwww, ik moet echt ff gaan leren nu!!

<<oke, ik ging eens slim doen en op M&M kijken waarom dreen geen fb meer is... maar ze komt weer terug >>
dreen is sowieso op vakantie en was druk met andere dingen...
Oud 06-05-2004, 11:12
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-05-2004 @ 11:51 :
dreen is sowieso op vakantie en was druk met andere dingen...
.. en ze is tijdelijk geen fb meer; misschien dat ze nog terug komt.

Ze heeft 't trouwens naar d'r zin op vakantie geloof ik
Oud 06-05-2004, 11:15
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 06-05-2004 @ 10:14 :
ik heb het verteld!
eerst gewoon dat ik mezelf haate, maar daar ging mn moeder verder niet op in
na het douchen ging ik naar beneden en ik zei ik zeg het gewoon. maandag ofzo had ze al geevraagd of ik met iemand wilde praten over mij en vandaag vroeg met wie wilde je dat dan doen. toen zei ze een psycholoog ofzo. en toen zei ik nou dat moeten we dan maar doen.
nu gaat ze een afspraak bij jeugdzorg voor me maken, en ik ga er zelf naar toe.
o help ik zit gewoon helemaal te shaken hier. dat ík dit heb gedaan.
ben ook wel blij, want zo wil ik dus niet meer leven. en mn ouders kunnen me niet helpen blijkt maar weer
Knap van je...maar begrijp ik nu goed dat je meoder die afspraak gaat maken? Dan helpt ze je toch? Misschien is het niet helemaal wat jij je had voorgesteld, maar het is toch hulp? of neit dan?

Zelf ben ik net aangekomen bij mn ouders...3,5 uur op pad Daar wordt je niet vrolijk van. Gelukkig blijf ik een weekje in Hotel Mama .Die week gaan we dus nuttig betseden, met veel studeren
Oud 06-05-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 06-05-2004 @ 12:15 :
Knap van je...maar begrijp ik nu goed dat je meoder die afspraak gaat maken? Dan helpt ze je toch? Misschien is het niet helemaal wat jij je had voorgesteld, maar het is toch hulp? of neit dan?
ja idd ze helpt me wel door di afsrpaak te maken. maar ze vroeg verder niks enzo. en ook niet dat zíj helpt mn problemen op te lossen. ik had miss gedacht/gehoopt dat zij een oplossing zou proberen te vinden zonder eerst hulp van buiten te halen. nou denk ik wel dat dat beter is, want ik weet ook niet echt oe ze me kan helpen
Oud 06-05-2004, 11:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
wiewww, bijna jarig, morgen al. Ik lijk net zo'n klein kind joh, ik heb verschrikkelijk veel zin in mijn verjaardag. Vanmiddag komt mijn tante al, dan kan ik lekker bijpraten over Londen (heb ik van mijn tante gekregen, die reis). Morgen komt Michel en mijn opa en oma, gezin waar ik oppas en twee vriendinnen. Ik belde er gister eentje op en die was zo enthousiast dat ik haar uitnodigde, was echt leuk, ik had nooit verwacht dat mensen het zo leuk zouden vinden om op mijn verjaardag te komen. Misschien ben ik wel te onzeker en moet ik meer het gevoel hebben dat ik ook hun vriendin ben en dat het niet alleen mijn vrienden zijn. Zaterdag vier ik mijn verjaardag bij mijn vader en dan komt mijn oma en mijn oudoom en oudtante en Michel blijft slapen en misschien komen mijn oom en zijn tweede vrouw ook nog wel, ik hoop het want ik vind het echt gaaf als er veel mensen zijn. Ik kon vannacht gewoon niet slapen, dat zou toch niet komen door mijn verjaardag? Ik voel me echt net zo'n kleuter maar ik heb er iig heeeeeeeel veel zin in!
Oud 06-05-2004, 11:23
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 06-05-2004 @ 12:18 :
ja idd ze helpt me wel door di afsrpaak te maken. maar ze vroeg verder niks enzo. en ook niet dat zíj helpt mn problemen op te lossen. ik had miss gedacht/gehoopt dat zij een oplossing zou proberen te vinden zonder eerst hulp van buiten te halen. nou denk ik wel dat dat beter is, want ik weet ook niet echt oe ze me kan helpen
Eigelijk zeg je het zelf al... je weet niet echt hoe ze je kan helpen

Ik ehm... heb op het moment niet echt wat te luchten... ik denk zondag wel weer(ga een paar daagjes weg van thuis )
Oud 06-05-2004, 11:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 06-05-2004 @ 00:07 :
sorry, dacht ik niet echt aan
Bedoel meer hersenloos werk...
ik bedoelde het ook niet lullig tegen jou... meer dat het me gewoon pijn doet dat dit voor veel mensen dagelijkse opmerkingen zijn...
Oud 06-05-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 06-05-2004 @ 12:23 :
Eigelijk zeg je het zelf al... je weet niet echt hoe ze je kan helpen
ja dat is waar
Oud 06-05-2004, 11:59
shy girl
shy girl is offline
Citaat:
sublime schreef op 05-05-2004 @ 16:36 :
zo frustrerend.. ik weet niet meer wat ik moet geloven. of ik mezelf kan geloven als ik in de spiegel kijk.. ik heb echt Geen Idee hoe ik er uitzie.. ik vind het al knap dat ik vrij zeker weet dat mn haar blond is, bij wijze van spreken
Hey, ik voel precies t zelfde meissie kweenie meer wat k van mezelf moet denken, kan mezelf nie goed meer accepteren.. ben altijd bang dat andere me nix vinden, weet nie wat kvan mn uiterlijk moet denken..*knuffel*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten