Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 12:20
Verwijderd
Gisteren eerst gewarhammert en daarna een joint gerookt. Naar roy gelopen. Te veel gedronken, Boling for Columbine gekeken. OMFG die documantaire ownt.

Daarna naar huis gefeeetst en thuis lekker geslapen.

Vanochtend om 11:00 opgestaan en ik ben nu aan het bassen.

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 12:22.
Advertentie
Oud 23-05-2004, 12:29
Faery
Faery is offline
D'r wilde iemand net iets te graag een milt opeten. Brr.

Nouja, bier, warhammer, wiet & bowling for columbine.
Oud 23-05-2004, 13:29
Verwijderd
Gisteravond met vriendje en een paar vrienden naar een vriend gegaan (zo he wat een vrienden). Daar gechilld en gedronken en rare filmpjes op internet gekeken. Rond half 3 naar huis vertrokken: eerst een half uur achterop bij vriend daarna een half uur met de nachtbus. Thuis met vriendje gebeld en daarna gaan slapen. Vanmorgen weer met vriendje gebeld en een vriendin en nu ga ik naar mn vriendje om m te troosten.

Dat maakt mij een vriend-lievend-persoon.
Oud 23-05-2004, 13:44
Verwijderd
gisteravond 6 uur gedraaid (gelukkig wel samen met mn broer) bij een Goldstar, en een hoop geshouwd met speakers, koffers, versterkers en kabels.
5 uur in mn nest
helaaas een geweldige avond moeten eindigen met een naar gesprekje met mn vriendje
Oud 23-05-2004, 15:27
Verwijderd
gisteren eerst veel geleerd en savonds naar een hokceyfeest geweest,waar belchelijk veel 14-jarige kinders rondliepen.
toch was het wel gezellig omdat er veel mensen waren die ik allang niet gesproken had en ik met een paar man de diskjockey heb verveeld door constant hetzelfde nummer aan te vragen (dat hij vervolgens niet draaide ,de lijer) verder heb ik me daar goed tegoed gedaan aan de aldaar aanwezige wijn en heb ik een maat van me nog gekoppeld aaneen een of ander 14 jarig kindje .
toen was het 3 uur en vond ik het tijd om naar huis te gaan en om kwart over drie lag ik moe maar voldaan in mijn bedje.
dat maakt mij een wijndrinkende eikel

vandaag: vandaag staat volledig in het teken van de naderende examens,ik heb geleerd en dat leren los ik zo nu en dan eens af met de gebruikelijke msn/forum/winamp bezigheden.
op dit moment ben ik tegen iedereen op msn aan het klagen dat we veel moeten leren en kijk ik verdwaasd voor me uit,onder invloied van de muziek van muse.
dat maakt mij een nerd
Oud 23-05-2004, 15:43
Otis
Otis is offline
Gistermiddag eerst een vriendinnetje bij haar werk opgehaald, haar collega's uitgelachen (omg wat een sjonnies ) Toen bij haar thuis van een heeeeerlijke broccoli schotel genoten .
Daarna een dvdtje gehaald (memento) en die onder het genot van een roseetje bekeken.
Daarna nog ff wat diepgaande examen-zeik-gesprekken aan de keukentafel gehad.
Vandaag lekker doorgeslapen nadat ik rond 9uur sochtends half werd gewekt door een smsje
om half 1 naar beneden..
gmsnt, aangekleed.. Toen een half economie examen gemaakt..Half want ik werd depressief van de domme fouten die ik maakte.
Nu weer op msn en bij shopbop.com aan het kijken wat voor een dure dingen ik ga bestellen als ik eindelijk weer geld heb.
Dit allemaal met hippe Dave Clark als achtergrond muziekje
Oud 23-05-2004, 15:45
Gwen.
Gwen. is offline
Geleerd voor mijn tentamens.
Oud 23-05-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 23-05-2004 @ 16:27 :
gisteren eerst veel geleerd en savonds naar een hokceyfeest geweest,waar belchelijk veel 14-jarige kinders rondliepen.
toch was het wel gezellig omdat er veel mensen waren die ik allang niet gesproken had en ik met een paar man de diskjockey heb verveeld door constant hetzelfde nummer aan te vragen (dat hij vervolgens niet draaide ,de lijer)

gister ook te veel mensen die boos werden als je bepaalde nummers niet hebt of wilt (omdat het niet dansbaar ed is) draaien . ik heb pvd de hele avond voor ieder wel wat gedraaid
Oud 23-05-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 23-05-2004 @ 16:53 :

gister ook te veel mensen die boos werden als je bepaalde nummers niet hebt of wilt (omdat het niet dansbaar ed is) draaien . ik heb pvd de hele avond voor ieder wel wat gedraaid
ach het was meer uit verveling"kom we gaan om de twee minuten omste beurt hetzelfde nummer aanvragen,kijken hoe hij reageerd "
wat voor muziekstijlen draai je btw?
Oud 23-05-2004, 16:27
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
GRRR schreef op 22-05-2004 @ 21:02 :
waar is dat? is dat niet in de buurt van het GLR? moet ik ook even checken.

Schiedam centraal dude ..

Maja ik was gister avond eerst naar Waterfront gegaan, ff gechilled..
Daarna om een uurtje of kwart over 2 door naar PRSPCT (drum&bass) in Nighttown, stond op de gastenlijst , dus dat was wel relax ..
Daarna pas om 6 uur mijn nest in..
Vandaag om half 4 opgestaan, geprobeerd te skateboarden, maar dat lukte niet, veels te brak en ik kreeg volop hooikoorts aanval..
En strax weer engels boek lezen..
Oud 23-05-2004, 17:16
fucking hero
fucking hero is offline
Vrijdag met een ex, en een vriend naar Rotterdam geweest, de oma van een ex gezien, tof mens is het, ze vond mn vega-schap leuk, ze waardeerde het. Had me nog wat tips gegeven, en wat eten meegegeven. Die ex deed heel de dag bot, net als mn zus/moeder/andere meisjes in mn omgeving <3 In Utrecht gegeten op de kosten van anderen.
Savonds bij een vriend thuis gezopen, gebreakdanced, vrienden leren moshen(maar ik kan het zelf ook niet), hun verhalen met een half oor aangehoord, geen interesse getoond in hun vriendinnetjes' verhalen, (veel)bier gedronken, en wat valse beloftes gemaakt.
Volgende dag gewerkt, daar weer mensen onnodig genegeerd, mensen wijzen op hun zwartwitdenken, en daarmee schuldgevoelens aan proberen te praten, nog wat eten gejat in de kantine. Savonds gemsnt, gedouched, zon beetje hetzelfde gedaan als de vorige avond, en daarna in de lokale breezerbar lopen lanterfanten en een klein aziatisch meisje gezoend en shit, die ik al een tijdje ken. Met al mn exen en vrienden eromheen. Dat is de derde in een maand. Nog commentaar gehad op mn kleding (zit je op hockey? ), en nog lekker op hardstyle en een trance achtig iets gebreakt met een goede vriend, het leek heel erg op goa.
Nog een kuttig voorval met de ex van rotterdam gehad, ze mepte me om een of andere reden, en ik herhaalde steeds dat ze op mn zus lijkt, en dat ze zo irritant doet steeds. Ik was ook vrij zat. Zal dat vandaag nog even recht-emailen.
Nog een hele tijd buiten staan wachten tot het busje eraankwam waarme het aziatische meisje terug naar haar woonplaats kan, dat ding kwam er maar niet aan, en ik had nog een paar keer voorgesteld dat ze en haar vriendinnetjes wel bij mij thuis konden logeren, maar dat was niet verstandig.
Uiteindelijk kwam dat ding eraan, en we hebben afscheid genomen, ze zou me vandaag of morgen nog wel bellen.
Vandaag niks gedaan, zo nog even een website inelkaar flansen, daarna slapen.
Oud 23-05-2004, 17:23
Baracuda
Baracuda is offline
Vandaag heb ik veel gedaan, behalve geleerd voor mijn geschiedenis examen.
Oud 23-05-2004, 17:30
justakid
justakid is offline
geleerd ijsje gegeten "gewandeld met mama omdat ze dat wel goe dvoor me vond . mijn eerste verjaardagscadeautje gekregen
Oud 23-05-2004, 18:01
Verwijderd
huiswerk gemaakt, de hele dag :/
Oud 23-05-2004, 18:10
Laďs
Laďs is offline
Mijn dag bestond uit ruziemaken,roepen,huilen,'laat me met rust',schelden,autorijden & communiefeesten.

Demax,altijd.
Oud 23-05-2004, 18:16
Ragnar
Ragnar is offline
Beetje uitgeslapen, wat huiswerk gemaakt
Oom en oma komen op bezoek, uitgebreid gegeten
Daarna wederom gerepeteerd met de band, resultaat: doof en stem fucked up, maar zeer geslaagd, nieuw nummer af
Nu wat forummen onder t genot van een heerlijke sandwich en strax komt een vriend van me langs
Oud 23-05-2004, 18:18
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
geleerd en film gekeken.
Oud 23-05-2004, 18:27
Glory
Glory is offline
Ik ben vroeg opgestaan en ben toen naar het bos en de aangrenzende kasteeltuin geweest om even na te denken Daarna ben ik gaan leren en leren en leren en leren ect. Toen ik mezelf geheel hersendood geleerd had ben ik Bad Guys overhoop gaan schieten (Duke Nukem MP ) en nu ga ik patatjes eten bij the local snacktent.
Oud 23-05-2004, 18:35
vixen
vixen is offline
Citaat:
Laďs schreef op 23-05-2004 @ 19:10 :
Mijn dag bestond uit ruziemaken,roepen,huilen,'laat me met rust',schelden
en verder wat algemene economie leren en me verstoppen op mijn kamer.
Oud 23-05-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 23-05-2004 @ 19:27 :
Toen ik mezelf geheel hersendood geleerd had ben ik Bad Guys overhoop gaan schieten (Duke Nukem MP ) en nu ga ik patatjes eten bij the local snacktent.

kom eens online snolliebeeb

+ ik ben vandaag opgestaan, jointje gesmookt met 'lepie', wat gegeten, discovery gekeken en kamertje opruimt. momenteel sta ik te bouncen op billy idol
Oud 23-05-2004, 18:42
Gadje
Gadje is offline
ikheb me aangekleed voor de verandering eens geen make up opgedaan had geen zin, ik ga toch niet weg
en vervolgens de heel dag achter mn computertje gezeten om werkstukken voor school te maken
Oud 23-05-2004, 18:46
schimmel
schimmel is offline
uitgeslapen, fotoboek met bebloede foto aangemaakt en de bloedvlekken uit mn shirt gewassen.
de avond ervoor namelijk intelligente zombie figurant (1 van de 400) gespeelt voor een crappy b-film.
maar heb er wel een koele pet en een mortuarium bandje aan over gehouden
Oud 23-05-2004, 18:56
Verwijderd
Na het voederen van mijn eend ben ik op de fiets naar mn vriendje gefietst die artistiek bezig was. Ik heb hem daarbij geholpen en heb daarna nog even bij hem thuis gechilld. Hij hoefde gelukkig niet heel erg getroost te worden dus het was gezellig. Vervolgens ben ik weer naar huis gefietst en heb ik Life & Cooking en Villa Rubens gekeken.

Oeh, vandaag een combinatie tussen lui en sportief.
Oud 23-05-2004, 19:07
Otis
Otis is offline
Citaat:
! am mE schreef op 23-05-2004 @ 19:56 :
Na het voederen van mijn eend ben ik op de fiets naar mn vriendje gefietst die artistiek bezig was. Ik heb hem daarbij geholpen en heb daarna nog even bij hem thuis gechilld. Hij hoefde gelukkig niet heel erg getroost te worden dus het was gezellig. Vervolgens ben ik weer naar huis gefietst en heb ik Life & Cooking en Villa Rubens gekeken.

Oeh, vandaag een combinatie tussen lui en sportief.
OMG Emma heb je een echt eend? wat gaaf , ik wil ook een eend <3
Oud 23-05-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 23-05-2004 @ 20:07 :
OMG Emma heb je een echt eend? wat gaaf , ik wil ook een eend <3
Ja haha, ze komt elke dag langs in de tuin. Dan landt ze in de vijver en gaat ze op het raam van de schuifpui tikken omdat ze eten wil. Als je dan de schuifpui opendoet, loopt ze gewoon naar binnen het halve huis door
Oud 23-05-2004, 19:12
Svavl
Svavl is offline
Gisteravond kansloos veel gezopen, en al gevolg vandaag half brak uitgekaterd.
Wat een leven!
Oud 23-05-2004, 19:15
Otis
Otis is offline
Citaat:
! am mE schreef op 23-05-2004 @ 20:09 :
Ja haha, ze komt elke dag langs in de tuin. Dan landt ze in de vijver en gaat ze op het raam van de schuifpui tikken omdat ze eten wil. Als je dan de schuifpui opendoet, loopt ze gewoon naar binnen het halve huis door
ohoooh wat cool
Oud 23-05-2004, 19:35
Susanne
Susanne is offline
ik heb gekuuust <3
ik heb net een film op teevee gekeken, heel lief over een klein jongetje die kangaroedansjes deed.
ik heb ook wijn gedronken.
ik heb teveel gerookt
ik heb gemsnt, dat ben ik nu zelfs nog aan het doen
Oud 23-05-2004, 19:37
Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 23-05-2004 @ 20:09 :
Omg! Hoe cooool! <3
Heeft ze al een naam?
Oud 23-05-2004, 19:54
Susanne
Susanne is offline
Ik heb visjes genaamd Joey, Martini en Freddy
Misschien een ideetje voor Emma?
Laat het me nog even weten ok?!
Oud 23-05-2004, 20:02
Synonym
Synonym is offline
10:15 opgestaan, ontbeten met broodjes uit de oven
11:00 drie kwartiertjes geskeelerd
11:45 gedoucht
12:45 naar m'n kamertje gereden in Enschede
14:00 naar show geweest (o.a. Among the Living, Born from pain)
18:00 broodje falafel gegeten
18:45 weer naar huis getreind
19:45 lam achter de computer zitten
Oud 23-05-2004, 20:07
Glory
Glory is offline
! am me!!!!
http://www.thenewparentsguide.com/mo...names-2002.htm
Oud 23-05-2004, 20:12
Susanne
Susanne is offline
Moet ze wel eerst uitvinden of het een jongetje of een meisje is
Oud 23-05-2004, 20:22
Glory
Glory is offline
Citaat:
Susanne schreef op 23-05-2004 @ 21:12 :
Moet ze wel eerst uitvinden of het een jongetje of een meisje is
Bruin met groen en meer kleurtjes dat zijn mannetjes. Bruine eenden zijn vrouwtjes en bij witte eenden weet ik het ook niet
Oud 23-05-2004, 20:25
Verwijderd
Die zijn androgyn. Metrosexuele eenden
Oud 23-05-2004, 20:26
Otis
Otis is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 23-05-2004 @ 21:22 :
Bruin met groen en meer kleurtjes dat zijn mannetjes. Bruine eenden zijn vrouwtjes en bij witte eenden weet ik het ook niet
Heee , dat heb ik ook geleerd bij biologie ooit

Ik ben nu wat Geschiedenis toetsjes aan het maken onder het genot van Aldi Champagne (bij gebrek aan beter )
met Paris Lounge op de achtergrond
sundayyyy chill
Oud 23-05-2004, 20:29
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-05-2004 @ 21:25 :
Die zijn androgyn. Metrosexuele eenden
Oud 23-05-2004, 20:45
Verwijderd
geleerd en in coma in de zon in de tuin gelegen
naar de stad geweest om me te ergeren aan alles en iedereen om me heen
toen een paar afleveringen soprano's gekeken
op mn biologieexamenbundel geslapen
en nu een week studie last verder
en 4 kilo lichter
ben ik er nog niet klaar voor
Oud 23-05-2004, 20:53
Verwijderd
uitgeslapen
koffie gedronken
gestofzuigd
opgeruimd
een kaartenwinkel leeggekocht
een glas wijn gedronken met een kennis
een brief geschreven
naar het internetcafe gehold
Oud 23-05-2004, 21:01
Hagel
Hagel is offline
uitgeslapen tot 1 uur, was zaterdagavond naar Aborym, Blacklodge, Corpus Christii en The Chosen in de goudvishal geweest,veel te veel gezopen dus ik werd vrij kut wakker. Gedouched want ik stonk en daarna croissantjes gegeten. Naar mijn pap toegefietst en toen bood hij aan om mijn fiets te maken, dat vond ik wel een goed idee, dus de rest van de middag in de tuin in het zonnetje gezeten met mijn mams. Naar huis gegaan, eten gekookt, gezellie met sander gegeten en daarna een shirtje verknipt en weer aan elkaar genaait, peking express gekeken en nu zit ik te computeren.

juist ja

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 21:04.
Oud 23-05-2004, 21:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Blije witte skull op mn colbert gemonteerd.
Mn fluffy tas gerepareerd.
Nekdingetje gemaakt van zwart lint met een ring en een paars roosje.
En veel Közi geluisterd. <3
Oud 23-05-2004, 21:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 23-05-2004 @ 21:22 :
Niet altijd. Je kunt het zien aan of ze een krul in de staartveer hebben, dat zijn mannetjes. Die witte zijn volgens mij gewoon albino's.
Oud 23-05-2004, 21:21
Verwijderd

lepra op de voorkant van CJP site?
Oud 23-05-2004, 21:22
Verwijderd

Het is een meisje en ze heet Mevrouw Eend. Meneer Eend is haar man en die komt ook wel eens langs maar hij is verlegen
Oud 23-05-2004, 21:29
Verwijderd
Uitgeslapen
Uren in de zon gelegen
De Elle uitgelezen
Tv gekiekt
Foto's gemaakt
Internet

Saai. Maar ik ben wel bruin(er)
Oud 23-05-2004, 21:36
Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 23-05-2004 @ 22:22 :

Het is een meisje en ze heet Mevrouw Eend. Meneer Eend is haar man en die komt ook wel eens langs maar hij is verlegen
<3
Fotoooooooo!!!!
Oud 23-05-2004, 21:44
vixen
vixen is offline
Citaat:
Roxane schreef op 23-05-2004 @ 22:21 :
[afbeelding]
[afbeelding]

ja, pfff
Oud 23-05-2004, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 23-05-2004 @ 22:36 :
<3
Fotoooooooo!!!!
De foto's willen niet uploaden, ze zijn te groot zegt ie maar ik heb ze al 15 keer verkleind! Ik snap het niet, maar ben dan ook een computer-no-know.
Oud 23-05-2004, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 23-05-2004 @ 22:21 :
[afbeelding]
[afbeelding]

Hahahaha
Oud 23-05-2004, 22:13
schimmel
schimmel is offline
hehe
hij trekt gewoon zo'n scheve muil dat zn ogen allebei op een ander fotodeel zitten.

Regels voor berichten