Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() gister ook te veel mensen die boos werden als je bepaalde nummers niet hebt of wilt (omdat het niet dansbaar ed is) draaien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat voor muziekstijlen draai je btw? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja ik was gister avond eerst naar Waterfront gegaan, ff gechilled.. Daarna om een uurtje of kwart over 2 door naar PRSPCT (drum&bass) in Nighttown, stond op de gastenlijst , dus dat was wel relax ![]() Daarna pas om 6 uur mijn nest in.. Vandaag om half 4 opgestaan, geprobeerd te skateboarden, maar dat lukte niet, veels te brak en ik kreeg volop hooikoorts aanval.. En strax weer engels boek lezen..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kom eens online snolliebeeb + ik ben vandaag opgestaan, jointje gesmookt met 'lepie', wat gegeten, discovery gekeken en kamertje opruimt. momenteel sta ik te bouncen op billy idol ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Heeft ze al een naam?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben nu wat Geschiedenis toetsjes aan het maken onder het genot van Aldi Champagne (bij gebrek aan beter ![]() met Paris Lounge op de achtergrond ![]() sundayyyy chill |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is een meisje en ze heet Mevrouw Eend. Meneer Eend is haar man en die komt ook wel eens langs maar hij is verlegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Fotoooooooo!!!!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |