![]() |
||
Citaat:
![]() iig, ik ga weer ff wiskunde leren doeei namaste ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- als ik zeg dat ik denk dat de normering op 1 ligt wil dat neit zeggen dat dat zo hoeft te zijn. - jij hebt voor jezelf veel strenger nagekeken dan je leraar zou doen. - je leraar gaat het echt wel voor je opnemen. - ik hoorde net dat er gemm. al een bandbreedte van 1 wordt gebruikt, en aangezien het aantal klachten zou het dus wel eens hoger kunnen liggen, je hebt genoeg aan een normering van 1,1. liefs, wen
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de normering wordt echt geen 0.5. Dat heb ik nog nooit bij een examen gezien. Bovendien was het niet zó makkelijk dat ze de normering extreem laag doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als je nu de hele tijd gaat stressen een heeft dat alleen maar een negatief effect op de examens die je nog moet. Je hebt geschiedenis gemaakt, je kunt er nu niks meer aan veranderen. Het is nu gewoon afwachten en de andere examens zo goed mogelijk maken! Succes!
||
![]() |
Citaat:
||||||||||||||||||||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ikke is blij. (had het argument op deze vraag fout) |
![]() |
||
Citaat:
![]() (al had ik wel goed gegokt, maar nu is de redenatie zeker weten goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik had zoiets van, dat is een organisatie die dat seksuele ... belangrijk vond |
![]() |
||
Citaat:
2) 'vergaderen' is een groot woord. Het kan zijn dat een van de twee correctors een ander antwoord ook wel goed keurt. Als men het hier niet meteen mee eens is, heeft men vaak wel even een overleg hierover (meestal per telefoon) en wordt samen besloten of ie toch goed is of niet) 3) als een vraag heel slecht gemaakt is máár het behoorde wel tot de leerstof, dan hoeft men niet soepeler te worden. Er behoren namelijk ook moeilijke vragen in een examen te zitten. Is het een vraag die bij nader inzien toch wel erg moeilijk was om te weten omdat er ook kennis van buiten de leerstof bij nodig was, dan kán men idd wel soepeler worden. Maar het minimum aantal punten kun je al wel berekenen en het is toch wel fijn als je alvast zeker weet dat je een voldoende hebt bijvoorbeeld.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 2 vragen rakker126 | 3 | 26-06-2011 19:01 | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje mbt Loting Verwijderd | 13 | 05-01-2005 14:56 | |
Algemene schoolzaken |
vraag over profielen MightyMarcel | 18 | 09-12-2004 16:23 | |
De Kantine |
Geschiedenis of geld? Rerisen Phoenix | 48 | 02-05-2003 10:42 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoeksopdracht Geschiedenis Tweede Fase Triple B[RIP] | 0 | 26-02-2002 22:28 |