Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En huismerk DA is idd kut. Die had ik bij mijn nepperds, dacht dat het wel ongeveer hetzelfde zou zijn als zenner, en Lieze was nog geen uur weg.. KNAP en ik kon de eerste vervangen. TOen kreeg ik een week later plensbui op kop, dreads begonnen wat op te zwellen, knapperdeknapperdeknap, alle elastiekjes stuk. Met zenner is nog geen 1 stuk!
||
Citaat:
![]() bij mn vorige dreads had ik er van die doorzichtige beugeltandartselastiekjes in en die gingen na een maand allemaal knappen.
||
Citaat:
Pebbles heeft giga dik haar dus die die troep pakt lang zo goed niet. En niet iedereen zet dreads met permanentvloeistof, sommigen doen het ook gewoon met wax. En het ligt denk ik ook aan de manier waarop je draait, draai je te strak, of hou je tijden het draaien je dread niet strak genoeg naar beneden, dan komt er ook een mooie krul in heb ik ondervonden haha ![]()
||
Citaat:
Ik heb mijn dreads sinds zaterdag precies een jaar en ik heb er nu absoluut geen last meer van ![]() En Zenner elastiekjes gaan inderdaad echt nooit kapot. Alleen de kleur is een probleem als je heel blond haar hebt, want ze zijn alleen in zwart en wit verkrijgbaar! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik heb nu even geen foto's (behalve die in mijn fotoboek dan) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() op de knottyboy site (en later ook op het wax potje kwam ik achter) staat dat je het gewoon even hard met je duim moet induwen. Even door het harde oppervlak heenbreken, en dan heb je zachtere wax ![]() Ik zat in het begin ook echt zo van 'wat moet ik hier nou weer mee?' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en anders even de manier van stopmakingsense proberen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vond je normale haar mooier, Lena. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wax meestal samen met mn moeder, maar dan zijn we in een half uur wel klaar.. ik zal het wel niet zo grondig doen als jij? En mn dreads zijn niet zo lang natuurlijk ![]() En ik hoef ook niet zo met mn nagels te schrapen eigenlijk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ach, ik ben er nog steeds blij mee, die wax help super goed tegen pluizen, m'n moeder zat te kijken naar het verschil tussen de gewaxte dreads en de niet gewaxte en die kon het vanaf grote afstand nog zien. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Weet niet hoe jij het doet? Maar dit werkt echt heeeeeel erg goed. Ze lijken nu echt alsof ze er al een jaar in zitten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar in de tijd dat ik een kwart van mn hoofd heb gedaan, heeft mn moeder de rest al klaar. Dat gaat blijkbaar sneller ofzo.. misschien ligt het daar ook aan. En de jouwe zijn ook wel een heel stuk langer natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu heb ik ze al een week niet gewassen, en ik heb nog nergens last van ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen dread topic #10!!! AngelLena | 498 | 24-08-2004 16:52 |