Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar waar kwam Hannah ook alweer vandaan? Vakantie ofzo? Misschien dat ze daarom zo rood was? Ik weet het niet meer. En HOE voorspelbaar was het dat Ephram op het einde er opeens wel zou staan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik moest het laatst van mn vriendje tellen, en ik kwam uit op 10 ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach, ik kan het nog steeds bijhouden, dus het valt allemaal best mee ![]()
||
Citaat:
![]() maar aahhh ik had een beetje tranen in mn ogen op het einde :') en zo boeiend was t niet eens. maar ik WIST wel dat ephram er zou staan en toen stond ie er en toen was dat zo mooi. ofzo. jake&nina vond ik echt lief samen, toen ze zo zei van "no like, really. i REALLY love you." zeg maar, dat stuk ongeveer. dat was zo mooi. ![]() ![]() ![]() godverdetietjes ik heb zin in de volgende aflevering. ![]() (en MIJN GOD, wat was die reid/reed HÉÉT en wat ben ik een PUBER zo zeg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik vergat PE nog... ![]() En optopic: Ik heb echt heel veel zin in de nieuwe ep, kan em helaas morgen pas kijken, maar toch! Zucht... En die Reed (?) is idd heel erg lekker... ![]() Maar ik ben al verliefd op Bright, hoewel ik hem helemaal niet echt knap vind... Hij is schattig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood #4 innogen | 213 | 01-09-2006 14:26 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Bellenblaas | 500 | 31-07-2005 07:49 | |
De Kantine |
Welke naam heb jij voor je MSN????(schermnaam) sneeuw | 499 | 16-03-2004 20:34 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the City Jules | 22 | 10-01-2004 11:20 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 |