Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 14:37
Susanne
Susanne is offline
nou hier was het ook fijn

ik heb me anders aangekleed want ik zag er volgens mn pa uit als een hoer en dat was niet de bedoeling (oke ik dacht van wel)
toen was ik bij bruna want ik wilde gossipgirl2 kopen maar "nee die hebben we nog niet" oke doei
toen ging ik naar meneer kees (ja zo heet het echt) en daar hadden ze het ook nog niet
toen ging ik naar huis want meer boekenwinkels zijn hier niet.

thuis aangekomen belde mn bf belde met een domme mededeling waar ik niks aan heb (hoi ik heb net boodschappen gedaan goed he)
verder heb ik net in de gids gekeken en ik zag dat vnvnd SATC er weer op is, maar ik mis de eerste aflevering want vnvnd eerste hockeytraining..
Oud 23-08-2004, 14:44
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-08-2004 @ 15:32 :
Je hebt toch wel Kim Lian gebasht he?
Uhu.
Oud 23-08-2004, 16:45
Pan Am
Pan Am is offline
Vandaag heb ik mijn kamer opgeruimd en definitief voor Antwerpen gekozen als nieuwe woon- en studeerplek. Dus druk op zoek naar een huisjeeee in Anvers! Veel aanbod en stukken goedkoper dan in NL Verder veel aan Amerika gedacht, want ik kreeg een email van een van mijn chicks die net naar New York is verhuisd, en ik ga pas met kerst en de jaarwisseling naar haar toe Voor de rest even in de stad geweest en een kop koffie verkeerd gedronken op het terras. Exciting all the way
Oud 23-08-2004, 16:46
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-08-2004 @ 17:45 :
Vandaag heb ik mijn kamer opgeruimd en definitief voor Antwerpen gekozen als nieuwe woon- en studeerplek.
Ik maakte dat besluit drie weken geleden. Waar en wat studeren?
Oud 23-08-2004, 16:52
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 23-08-2004 @ 17:46 :
Ik maakte dat besluit drie weken geleden. Waar en wat studeren?
Oeh!

Ik ga Communicatiewetenschappen doen aan de UA! Jij ook aan de UA?
Oud 23-08-2004, 16:57
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-08-2004 @ 17:52 :
Oeh!

Ik ga Communicatiewetenschappen doen aan de UA! Jij ook aan de UA?
Ja. Taal- en letterkunde. Heb je je al ingeschreven?
Oud 23-08-2004, 17:19
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 23-08-2004 @ 17:57 :
Ja. Taal- en letterkunde. Heb je je al ingeschreven?
Nee. Ik sta nu ingeschreven aan de RU Groningen, en van de week ga ik naar Antwerpen om me in te schrijven. Dat moet persoonlijk geloof ik. En ik moet even de wijzigingsformulieren van de IBG invullen. Heb je al een huisje?
Oud 23-08-2004, 17:21
Stevill
Stevill is offline
gepoogd mijn kamer op te ruimen maar uiteindelijk bleek dat ik er beter 2 dagen 2 vuilniszakken en 2 wasmanden voor uit had moeten trekken
Oud 23-08-2004, 17:29
Verwijderd
lowlands dus nog vandaag.

na 3 uur slaap wakker geworden van geouwehoer van mensen buiten de tent, toen maar opgestaan en tandjes gepoetst enzo. toen ontbijtje halen, muntjes opmaken en troep opruimen & naar huis. thuis kleertjes in de was gegooid en laaaang onder de douche gestaan & geinternet & nieuw cdtje geluisterd <3

brak. pfft.
Oud 23-08-2004, 17:29
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-08-2004 @ 18:19 :
Nee. Ik sta nu ingeschreven aan de RU Groningen, en van de week ga ik naar Antwerpen om me in te schrijven. Dat moet persoonlijk geloof ik. En ik moet even de wijzigingsformulieren van de IBG invullen. Heb je al een huisje?
Ik heb me vorige week ingeschreven en ik werd geholpen door een hotty. Die wijzigingsformulieren van de IBG willen niet gedownload worden door mijn computer, dus dat vormt een probleem. En nee, ik heb nog niets, ben nog druk op zoek.
Oud 23-08-2004, 17:41
grandmommy
grandmommy is offline
Belde die kutlijers van die teringappie heijn vanochtend, bleek dat ik om zeven uur moest werken, ben dus om negen uur gaan werken en nu haat ik appie en uik ben moe en straks ga ik zes kilometer rennen
Oud 23-08-2004, 18:43
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 23-08-2004 @ 18:29 :
Ik heb me vorige week ingeschreven en ik werd geholpen door een hotty. Die wijzigingsformulieren van de IBG willen niet gedownload worden door mijn computer, dus dat vormt een probleem. En nee, ik heb nog niets, ben nog druk op zoek.
OMG, Belgische hotties zijn geil, vooral dat acceeeent Ik heb alle formulieren maar gewoon via de telefoon besteld, want ik weet hoe dat soort dingen gaan bij de IBG
Oud 23-08-2004, 18:46
Verwijderd
terug gegaan vanaf lowlands, lang gereisd.
straks bij een vriend van me die nogal de weg kwijt is nu
Oud 23-08-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 23-08-2004 @ 19:43 :
OMG, Belgische hotties zijn geil, vooral dat acceeeent Ik heb alle formulieren maar gewoon via de telefoon besteld, want ik weet hoe dat soort dingen gaan bij de IBG
Waarom Antwerpen als ik mag vragen?
Niet echt de gezelligste Belgische stad als student.
Oud 23-08-2004, 19:43
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-08-2004 @ 19:43 :
Ik word altijd verliefd op elke Belg die ik zie. Dus dat gaat wel goed komen, daar.
Oud 23-08-2004, 19:50
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Spare schreef op 23-08-2004 @ 20:04 :
Waarom Antwerpen als ik mag vragen?
Niet echt de gezelligste Belgische stad als student.
Ik heb nog nooit een hotty uit Antwerpen gehad, daarom.
Oud 23-08-2004, 19:59
Verwijderd
Ze zijn hottier in Leuven en Gent
Oud 23-08-2004, 20:34
Luna
Luna is offline
vervolg: terrasje gedaan met vriendinntje bijgekletst en pizza gegeten.
langs het huis(hij woont om de hoek) gegaan van een jongen waar ik gister gechilled heb want ik heb mn telefoon er laten liggen maar hij was niet thuis en ik kan hem dus ook niet bellen, erg handig:/
Nu naar de koffiesjop met beste vriendinnetje die ik al n maand niet gezien heb. wieeiie
Oud 23-08-2004, 22:00
Verwijderd
Uitgeslapen, OV opgehaald, boodschappen gedaan, chille broek gekocht, tv gekeken, opgeruimd, was gedaan, met de bus naar de stad, forummer Masj gespot (mét patronenriem), met vriendje lekker gegeten in de stad, naar zijn huis gegaan, gechilled enzo en nu ben ik weer thuis.
Oud 23-08-2004, 22:52
grandmommy
grandmommy is offline
euhm, dus ja gewerkt en toen niet gerend want ik had geen reet zin en toenet heb ik een of andere zweefdude wijsgemaakt dat ik een uittreding en een bijna-doodervaring heb gehad. heb ik helemaal niet
Oud 23-08-2004, 23:08
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 23-08-2004 @ 23:52 :
euhm, dus ja gewerkt en toen niet gerend want ik had geen reet zin en toenet heb ik een of andere zweefdude wijsgemaakt dat ik een uittreding en een bijna-doodervaring heb gehad. heb ik helemaal niet
Niet gerend?

Wat moet er nou gebeuren als er oorlog uitbreekt en alle buslijnen in Dorst kapot zijn, dan moet je ook rennen voor je leven, grandmommy! Kom op, de straat op!

Henk Mul !
Oud 23-08-2004, 23:10
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 23-08-2004 @ 17:52 :
Oeh!

Ik ga Communicatiewetenschappen doen

ik heb vandaag een carrot cake (engelse cake) gebakken en videoclips zitten downloaden.
Oud 23-08-2004, 23:19
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 24-08-2004 @ 00:08 :
Niet gerend?

Wat moet er nou gebeuren als er oorlog uitbreekt en alle buslijnen in Dorst kapot zijn, dan moet je ook rennen voor je leven, grandmommy! Kom op, de straat op!

Henk Mul !

haha, 'run grandmommy, run!'

nou, ik kan best hard rebnnen als het erop aankomt
Oud 23-08-2004, 23:24
Nanaki
Nanaki is offline
ik heb vandaag twee films gekeken en euh.....niks
Oud 24-08-2004, 00:00
Verwijderd
intro.....wijn etc
Oud 24-08-2004, 00:07
konflict
konflict is offline
stof gezogen, bijna gras gemaaid, boodschappen gedaan, bami opgewarmd, gemsnd, jeepers creepers 2 gekeken , westmalle tripel gedronken
Oud 24-08-2004, 01:29
Verwijderd
naar dirk geweest en getjekt hoe zijn geestgesteldheid er aan toe was. het ging alweer een stuk beter met hem maar hij heeft een hele hoop vervelende shit in het geschied
Oud 24-08-2004, 02:03
Avelon
Avelon is offline
wakker worden
tent afbreken in de regen
wachten op een bus
in de trein
douchen bij vriendin
naar mijn kamer in adam
tent uitleggen
naar vriendin
geitenkaas eten
naar avondwinkel
wijn drineken
Oud 24-08-2004, 07:42
Apomes
Apomes is offline
gisteren:

opgestaan
forum
gegeten
3 x QE4tSG gekeken
Catch me if you can gekeken
Website gewerkt

Ik voelde me abosluut niet productief gisteren
Oud 24-08-2004, 09:28
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
gister te vroeg op, film gekeken (Picture Perfect), en verder niets eigenlijk. Oja savonds maar eten gekookt omdat ik me schuldig voelde dat ik de enige was die niet hoefte te werken gister
en Lethal Weapon 3 gekeken daarna.
Oud 24-08-2004, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 23-08-2004 @ 19:46 :
terug gegaan vanaf lowlands, lang gereisd.
straks bij een vriend van me die nogal de weg kwijt is nu
sterkte/succes man!

Ik heb uitgeslapen LANG.
Oud 24-08-2004, 10:11
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Spare schreef op 23-08-2004 @ 20:59 :
Ze zijn hottier in Leuven en Gent
Gent heb ik al gehad.

Ik ben gisteren verliefd geworden op dj pavo en oh, hij is zo hot, en ik heb zoveel gedanst en en en ik danste heel geil met mijn bimbo-vriendinnetje en toen vond iedereen ons geil, want ja, dat is logisch. Maar nu heb ik wel een kater. Maar het was zo geweldig, hothothot.
Oud 24-08-2004, 10:12
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 24-08-2004 @ 11:11 :
Gent heb ik al gehad.

Ik ben gisteren verliefd geworden op dj pavo en oh, hij is zo hot, en ik heb zoveel gedanst en en en ik danste heel geil met mijn bimbo-vriendinnetje en toen vond iedereen ons geil, want ja, dat is logisch. Maar nu heb ik wel een kater. Maar het was zo geweldig, hothothot.
Snollie ik ga straks naar de UA om me in te schrijven!
Oud 24-08-2004, 10:15
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 24-08-2004 @ 11:12 :
Snollie ik ga straks naar de UA om me in te schrijven!
Kom je me ophalen?

En ohh, je moet dadelijk kiezen uit een aantal startdagen (introductie-gedoe) en dan moet je mij vertellen welke want ik kan niet kiezen.
Oud 24-08-2004, 10:17
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 24-08-2004 @ 11:15 :
Kom je me ophalen?

En ohh, je moet dadelijk kiezen uit een aantal startdagen (introductie-gedoe) en dan moet je mij vertellen welke want ik kan niet kiezen.
Oh Jezus, ja, dat las ik over die startdagen...maar ik weet niet of ik daar zin in heb Ik ga liever werken tot de 24e Als het niet verplicht is, skip ik
Oud 24-08-2004, 10:18
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 24-08-2004 @ 11:17 :
Oh Jezus, ja, dat las ik over die startdagen...maar ik weet niet of ik daar zin in heb Ik ga liever werken tot de 24e Als het niet verplicht is, skip ik
Noujá, okay, dan ga ik wel in mijn eentje hete belgjes spotten! Veel plezier vandaag.
Oud 24-08-2004, 10:20
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 24-08-2004 @ 11:18 :
Noujá, okay, dan ga ik wel in mijn eentje hete belgjes spotten! Veel plezier vandaag.
Ik vertel vanavond wel hoe het was! En die hete Belgjes spot ik vandaag wel in de stad
Oud 24-08-2004, 10:21
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 24-08-2004 @ 11:20 :
Ik vertel vanavond wel hoe het was! En die hete Belgjes spot ik vandaag wel in de stad
Ze zijn wel bijna allemaal bezet. Maar op zich moet dat niets uit maken, hm.
Oud 24-08-2004, 10:24
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 24-08-2004 @ 11:21 :
Ze zijn wel bijna allemaal bezet. Maar op zich moet dat niets uit maken, hm.
Bezet? Daar heb ik écht geen boodschap aan
Oud 24-08-2004, 10:26
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 24-08-2004 @ 11:24 :
Bezet? Daar heb ik écht geen boodschap aan
Rrrr, het wordt leuk in Antwerpen.
Oud 24-08-2004, 10:28
Marshall
Marshall is offline
ik heb al een printje gemaakt, gemaild, ge-H&M-d voor shirtjes, shirtjes opgehaald, bonbons gehaald voor mams, shirtjes besteld, afspraak met n&w gemaakt en gebust

hulde, wat een ochtend
Oud 24-08-2004, 10:51
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb een lijstje gemaakt met wat ik allemaal moet doen vandaag.
Oud 24-08-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 24-08-2004 @ 11:28 :
ik heb al een printje gemaakt, gemaild, ge-H&M-d voor shirtjes, shirtjes opgehaald, bonbons gehaald voor mams, shirtjes besteld, afspraak met n&w gemaakt en gebust

hulde, wat een ochtend
en mij 2 keer gebeld
Oud 24-08-2004, 11:04
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moet eigenlijk naar school om aan m'n portfolio te werken die ik overmorgen moet presenteren.
maar ik heb besloten dat ik vandaag te lui ben.
Oud 24-08-2004, 11:07
Susanne
Susanne is offline
ik ben naar mn nichtje geweest.. heroinesnolll
en vanmiddag ga ik schoolspullen kopen met een vriendinnie en van alles wat ik koop laat ik dan geschreven bonnetjes maken zodat ik het terug kan krijgen, hoe pauperig is dat
Oud 24-08-2004, 11:14
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Ik ben naar de supermarkt geweest, beetje de Spelen kijken, wat op msn en internet.. En straks lekker 40 km fietsen en naar de Ronde van Nederland kijken (wielrennen) bij de finish
Oud 24-08-2004, 12:10
frozenfountain
frozenfountain is offline
om half 9 belde een vriendin mij wakker: uh zullen we eerder afspreken want ik moet werken om 1 uur
- ok wat gaan we doen?
zullen we squashen bij Borchland?
- ok zie ik je daar om 10 uur, doei!
Oud 24-08-2004, 12:52
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 24-08-2004 @ 11:53 :
en mij 2 keer gebeld
vond je wel leuk hè
Oud 24-08-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 24-08-2004 @ 11:02 :
sterkte/succes man!

Ik heb uitgeslapen LANG.
thanx

ik heb ook net tot half 2 liggen maffen en verder veel zitten lullen met mensen over alle bagger van de afgelopen week
Oud 24-08-2004, 16:30
transfattyacid
transfattyacid is offline
Gisteren vroeg opgestaan want ik moest om 11 uur al mn boeken halen, toen alles braaf zitten kaften met een vriend en nog wat filmpjes gehuurd enzo. 's Avonds met wat lui onze laatste vakantiedag gevierd.

Vandaag moest ik alweer vroeg op, rooster halen+klas ontmoeten enzo, kutrooster met 11 tussenuren in de week en lange dagen, hoewel mn klas voor de verandering wel meevalt geloof ik. Verder filmpje gekeken bij een vriend & straks ga ik mn echte laatste vakantiedag vieren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten