Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() uhm het is zeg maar als je hem eruit haalt een heel ringetje, je ziet de sluiting ook bijna niet. het is zeg maar hetzelfde effect als bij een oorbel, maar dan moet je hem aan 2 kanten zo "erin" stoppen zeg maar. snap je het ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() danku! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tenminste, dat helpt bij\ mij altijd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() lijkt net of die piercings allemaal scheef zitten, maar ik het gewoon een scheve mond ofzo ![]() ze zitten wel recht dusss |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nooit naar die kuttent heen gaan 2 keer geweest 2 keer fucking arrogant behandelt en 1 keer een te klein (en dan ook 2 maten te klein) ringetje mee gekregen gevolg, uitgescheurde lip
||
Citaat:
*that's MY chick ![]() ![]() en Ik vind het sexy ![]() je nieuwe WB zijn trouwens gaaf! wil ze binnenkort wel ff in het echt zien hoor! ben morgenavond in EHV, kom je ook?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eens een vraagje. Een vroegere vriendin van me had een piercing in het stuk huid tussen haar duim en wijsvinger> Op zich vond ik dat toen wel heel mooi, alleen is het 4 jaar geleden dat ik haar voor het laatst heb gezien en ik ben benieuwd of er nog mensen zijn. En hoe vervelend het eventueel is, hoe gevaarlijk (weet niet of daar elementaire zaken zitten die kunnen beschadigd worden), of je er veel last van heb en waar je het hebt laten doen voor hoeveel ![]() (Trouwens over die foto van die piercings in die hand op pagina 1, zo had ze er ook een, maar dan dwars onder de middelvinger. Was ook heel mooi). |
![]() |
||
Citaat:
nou ik wilde dit hilarische verhaal even delen ![]()
||
Citaat:
![]() en je hebt wel last van 't kraakbeen erna, en dat duurt wel ffies, 'n maandje ofzo. dat 't pijn doet om 'r op te liggen. ![]()
||
Citaat:
![]() wel duur, mja ik heb toch genoeg geld sinds ik werk. en is verdoving bij piercings niet verboden in nederland? heb je die eerste maand dan ook overdag last, gewoon zo'n zeurderige pijn? of echt alleen tijdens het slapen? want dan maakt het niet uit, ik slaap toch op mn andere oor. sorry voor alle vragen ![]()
||
Citaat:
![]() en 70 euro vind ik best veel, even vragen hoe duur het is bij andere shops. even jouw industrial checken in je fotoboek ![]()
|
Verwijderd
|
verdoving is voo mietjes
![]() en ja het is veel, ik wist ook niet dat het zo duur was hoor, heel gedoe nog.. en ik heb geen fotoboek maar http://img.photobucket.com/albums/v26/strikje/oor.jpg dat is 'em, maar dat heeft ook een lange tijd geduurt eerder ie er zo uit zag, toet |
![]() |
||
Citaat:
en verdoving is idd voor mietjes ![]() zitten die ringetjes onderaan trouwens bij je tunnel? ben je verder aan het oprekken ofzo? of is het gewoon gezichtsbedrog..
||
Verwijderd
|
Citaat:
die zit in groningen (nieuwe weg) bij de edzes/stax ik vond er erg schoon en de piercer was erg relaxed en ik was ook maar 45 euro voor mijn piercing kwijt inclusief staafje ik zat nog te twijfelen over blits maar toen ik daar later kwam hadden ze mijn piercing nog nooit gezien blij dat ik hem daar niet heb laten zetten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @rockaholic, ja i know stinkbodycult maar vriendinnetje van m'n vriendin raadde het aan omdat zij er wel goed geholpen was.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga ff kijken daar o! en waar is de stax en edzes? Gaan ze ook helemaal uitleggen wat ze gaan doen etc. En mag je ook zelf uitkiezen waar je hem wilt? Laatst gewijzigd op 30-09-2004 om 20:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hm dan ga ik maar eens navragen dan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic! Jules | 500 | 10-04-2005 11:27 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing topic Verwijderd | 455 | 11-01-2005 02:36 | |
Lifestyle |