Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 11:04
Verwijderd
Ghehe, precies... dat dacht ik ook

Woeiiii, de 400ste post
Advertentie
Oud 31-10-2004, 11:53
Verwijderd
Was me niet eens opgevallen

oei wat zijn jullie erg
Oud 31-10-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 31-10-2004 @ 12:53 :
Was me niet eens opgevallen

oei wat zijn jullie erg
Hahha, en dit valt op zich nog wel mee ook. Het kan nog erger
Oud 31-10-2004, 14:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 31-10-2004 @ 13:15 :
Hahha, en dit valt op zich nog wel mee ook. Het kan nog erger
Ja, je had ons in de vorige twee topics bezig moeten zien....
Oud 31-10-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 31-10-2004 @ 15:06 :
Ja, je had ons in de vorige twee topics bezig moeten zien....
Die goeie ouwe tijd

pff ik was net even verplicht naar de kermis, zaten we vast in zo'n octopus-achtig ding
Oud 31-10-2004, 15:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 31-10-2004 @ 16:10 :
pff ik was net even verplicht naar de kermis, zaten we vast in zo'n octopus-achtig ding
Bij mij op de kermis vorig jaar was zo'n ding waar je heel hoog in de lucht over de kop gaat.... dat ding bleef toen vastzitten, zaten die mensen 5 minuten op de kop helemaal daarboven. Giga-eng lijkt me dat, bah (en eerder die week was dat ding al eerder vast blijven zitten).
Oud 31-10-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 31-10-2004 @ 16:34 :
Bij mij op de kermis vorig jaar was zo'n ding waar je heel hoog in de lucht over de kop gaat.... dat ding bleef toen vastzitten, zaten die mensen 5 minuten op de kop helemaal daarboven. Giga-eng lijkt me dat, bah (en eerder die week was dat ding al eerder vast blijven zitten).
oow ja die was bij ons ook, maar daar durfde ik niet in
Oud 31-10-2004, 15:50
Verwijderd
rrr

http://www.emma-watson.net/ -> gallery en dan high res gallery
Oud 31-10-2004, 16:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 31-10-2004 @ 16:35 :
oow ja die was bij ons ook, maar daar durfde ik niet in
Ik ben er maar één keer in geweest, daarna nooit meer. Als je op zo'n hoogte over de kop gaat, ben je echt bang dat die beschermingsstoeltjes zomaar kapot gaan en losgaan en je zo op de grond knalt.

De high-resolution gallery ziet er goed uit, morgen ga ik al die foto's op mijn PC opslaan.
Oud 31-10-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 31-10-2004 @ 17:47 :
Ik ben er maar één keer in geweest, daarna nooit meer. Als je op zo'n hoogte over de kop gaat, ben je echt bang dat die beschermingsstoeltjes zomaar kapot gaan en losgaan en je zo op de grond knalt.

De high-resolution gallery ziet er goed uit, morgen ga ik al die foto's op mijn PC opslaan.

Nou, ik vind het knap van je . Het over de kop gaan zie ik niet zo zitten

grr die foto van Emma doet het niet Was ook wel mooi, we moeten Emma natuurlijk niet verwaarlozen hier he
Oud 31-10-2004, 17:17
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Die foto uit Prince of Thieves is mooooi Daar is Alan sowieso op één van z'n mooiste momenten

En wat zijn jullie allemaal angsthazen, dat had ik niet achter jullie gezocht Goed, ik sta ook niet te springen om achtbaan in, achtbaan uit te springen, maar af en toe is 't toch best leuk
Oud 31-10-2004, 17:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 31-10-2004 @ 18:10 :
grr die foto van Emma doet het niet Was ook wel mooi, we moeten Emma natuurlijk niet verwaarlozen hier he
Helemaal mee eens.

Citaat:
Lucky Duck schreef op 31-10-2004 @ 18:17 :
En wat zijn jullie allemaal angsthazen, dat had ik niet achter jullie gezocht Goed, ik sta ook niet te springen om achtbaan in, achtbaan uit te springen, maar af en toe is 't toch best leuk
Ik ben géén angsthaas. In alle pretparken heb ik in de achtbanen gezeten, en op de kermis in de wildste attracties. Daar houd ik van, al van kleins af aan. Over de kop gaan vind ik helemaal niet erg, maar niet op reuzenradhoogte. Dan is het me toch een beetje té.
Oud 31-10-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Lucky Duck schreef op 31-10-2004 @ 18:17 :
Die foto uit Prince of Thieves is mooooi Daar is Alan sowieso op één van z'n mooiste momenten

Jeps vind ik ook, moet nog steeds de dvd ervan hebben eigenlijk..

oooow ik ben geen angsthaas hooor Ga bijna overal wel in. Vandaag een hele tijd in een scheefstaande attractie gezeten hehe
Oud 31-10-2004, 18:54
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 31-10-2004 @ 19:31 :
Ik zou absoluut niet de DVD kopen, zo goed is die film namelijk echt niet. Probeer 'm te huren, in mijn videotheek kan dat tenminste wel.
Oud 31-10-2004, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 31-10-2004 @ 19:54 :
Ik zou absoluut niet de DVD kopen, zo goed is die film namelijk echt niet. Probeer 'm te huren, in mijn videotheek kan dat tenminste wel.
Hmm dankzij Kevin Kotsnek, die verpest de film wel een beetje. Tis stom, maar sommige films koop ik alleen omdat er een goede acteur in speelt
Oud 01-11-2004, 09:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 31-10-2004 @ 20:25 :
Hmm dankzij Kevin Kotsnek, die verpest de film wel een beetje. Tis stom, maar sommige films koop ik alleen omdat er een goede acteur in speelt
Ja, daar ben ik ook schuldig aan.

By the way, op www.jkrowling.com heeft JK Rowling de titels van hoofdstuk 2, 6 en 14 gegeven van het volgende boek.
Oud 01-11-2004, 12:02
Brigitte
Brigitte is offline
Ik word altijd een beetje gefrustreerd van die site, er zitten kennelijk veel verborgen boodschappen maar ik kan ze nooit vinden
Oud 01-11-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 01-11-2004 @ 10:47 :
Ja, daar ben ik ook schuldig aan.

By the way, op www.jkrowling.com heeft JK Rowling de titels van hoofdstuk 2, 6 en 14 gegeven van het volgende boek.
Hehe, ach ja..zo erg is het niet. Heb je iig iets (of iemand ) waar je graag naar kijkt toch?

Hmm zo maar even kijken dan
Oud 01-11-2004, 17:01
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 31-10-2004 @ 19:31 :

oooow ik ben geen angsthaas hooor Ga bijna overal wel in. Vandaag een hele tijd in een scheefstaande attractie gezeten hehe
Wat je ook doet: koop de special edition! Daar zit zeker een kwartier meer Alan in, in totaal Deleted scenes hebben ze gewoon alsnog in de film geplakt...
Oud 01-11-2004, 17:41
Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 01-11-2004 @ 18:01 :
Wat je ook doet: koop de special edition! Daar zit zeker een kwartier meer Alan in, in totaal Deleted scenes hebben ze gewoon alsnog in de film geplakt...
Ik heb de special edition. De DVD heeft ook een interview met Alan van zo'n 3 minuten lang.
Oud 01-11-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Lucky Duck schreef op 01-11-2004 @ 18:01 :
Hmm okee, zal er aan denken als ik hem ooit nog koop. Bedankt voor de tip . Raar eigenlijk dat ze de deleted scenes wel in de special edition geplakt hebben .
Oud 03-11-2004, 09:13
Severus
Severus is offline
Hahahahaha:

Lucius, you horny git!

Oud 03-11-2004, 20:51
Verwijderd
Hahahaa, geweldig hooor
Oud 04-11-2004, 13:56
Severus
Severus is offline

Snape sings for autism
Alan Rickman, who plays Professor Snape, will be a performer at the third annual "Stars Shine for Autism" Christmas concert on December 13. Each year, the concert is held to raise money for The National Autistic Society.

Aldus Mugglenet.com, TheSnitch.co.uk en Veritaserum.com .
Oud 04-11-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 04-11-2004 @ 14:56 :

Snape sings for autism
Alan Rickman, who plays Professor Snape, will be a performer at the third annual "Stars Shine for Autism" Christmas concert on December 13. Each year, the concert is held to raise money for The National Autistic Society.

Aldus Mugglenet.com, TheSnitch.co.uk en Veritaserum.com .
Oud 04-11-2004, 14:07
Severus
Severus is offline
Ik kan niet wachten tot ik daar straks een mpeg van zie, dat wordt zaaaalig! En wel een leuke manier om het einde van 2004 in te luiden straks (al is het te hopen dat ik nog leef na Alan te hebben zien en horen zingen ).
Oud 04-11-2004, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 04-11-2004 @ 15:07 :
Ik kan niet wachten tot ik daar straks een mpeg van zie, dat wordt zaaaalig! En wel een leuke manier om het einde van 2004 in te luiden straks (al is het te hopen dat ik nog leef na Alan te hebben zien en horen zingen ).
Jaa precies..

Die man kan ook alles eigenlijk, dansen, zingen, acteren... he's just perfect
Oud 07-11-2004, 16:34
steefos
steefos is offline
mijn DVD speler wacht met smart op PoA, ghehe die vorige kent ie uit zijn hoofd
Oud 07-11-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Kassandra schreef op 07-11-2004 @ 17:34 :
mijn DVD speler wacht met smart op PoA, ghehe die vorige kent ie uit zijn hoofd
oeeew jaa
Oud 07-11-2004, 17:57
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 07-11-2004 @ 18:53 :
oeeew jaa
Ik krijg 'm voor Sinterklaas. Ik heb hem alvast gepre-orderd bij Amazon.co.uk (ik ben nl. de enige die hier een creditcard heeft, dus als ik iets uit het buitenland wil, moet ik het zelf bestellen, maar krijg uiteraard mijn geld terug). Waarom ik hem niet hier in Nederland laat kopen? Om deze mierenneukerige reden: omdat er dan "De gevangene van Azkaban" op het hoesje staat, en ik houd niet van de Nederlandse vertalingen dus heb ik liever de complete Engelse DVD waar ook op staat "The Prisoner of Azkaban."

Goh, wat neurotisch van me....
Oud 07-11-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 07-11-2004 @ 18:57 :
Ik krijg 'm voor Sinterklaas. Ik heb hem alvast gepre-orderd bij Amazon.co.uk (ik ben nl. de enige die hier een creditcard heeft, dus als ik iets uit het buitenland wil, moet ik het zelf bestellen, maar krijg uiteraard mijn geld terug). Waarom ik hem niet hier in Nederland laat kopen? Om deze mierenneukerige reden: omdat er dan "De gevangene van Azkaban" op het hoesje staat, en ik houd niet van de Nederlandse vertalingen dus heb ik liever de complete Engelse DVD waar ook op staat "The Prisoner of Azkaban."

Goh, wat neurotisch van me....

Ik moet hem zelf kopen Wel handig soms, een creditcard dan. Ach en het is helemaal niet mierenneukerig. Ik heb ook echt een hekel aan de Nederlandse vertalingen van de namen, de meeste klinken gewoon nergens naar

Ghehe, als dat al neurotisch is

*gaat zo Goodbye Lenin kijken *
Oud 08-11-2004, 10:43
Sadachbia
Sadachbia is offline
hoi!

ja dat was het, ik hou deze topic niet meer bij, maar ik dacht ik laat es wat van me horen! hehe...

leuke foto's!!
Oud 08-11-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
)-(inder schreef op 08-11-2004 @ 11:43 :
hoi!

ja dat was het, ik hou deze topic niet meer bij, maar ik dacht ik laat es wat van me horen! hehe...

leuke foto's!!
Haha, tjaa als je hier nou vaker zou komen
Oud 08-11-2004, 12:06
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 08-11-2004 @ 12:14 :
Haha, tjaa als je hier nou vaker zou komen
Ja, want we zijn de laatste tijd een beetje sloom geweest in dit topic....
Oud 08-11-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 08-11-2004 @ 13:06 :
Ja, want we zijn de laatste tijd een beetje sloom geweest in dit topic....
Een beetje maar?...
Oud 09-11-2004, 15:09
steefos
steefos is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 08-11-2004 @ 13:10 :
Een beetje maar?...
misschien worden we langzaam weer actief
Oud 09-11-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Kassandra schreef op 09-11-2004 @ 16:09 :
misschien worden we langzaam weer actief
hehe, hij zakt steeds verder naar beneden.. straks eindigt het op de 2e of 3e pagina
Oud 09-11-2004, 15:42
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-11-2004 @ 16:14 :
hehe, hij zakt steeds verder naar beneden.. straks eindigt het op de 2e of 3e pagina
Hoe sloom we soms ook waren, in al die maanden is geen enkel van onze "HP" topics op de 2e of 3e pagina beland voor zelfs maar een minuut, dus wanhoopt niet.
Oud 09-11-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 09-11-2004 @ 16:42 :
Hoe sloom we soms ook waren, in al die maanden is geen enkel van onze "HP" topics op de 2e of 3e pagina beland voor zelfs maar een minuut, dus wanhoopt niet.
Hehe nee, dat is dan wel een geruststelling eigenlijk
Oud 09-11-2004, 22:04
steefos
steefos is offline
*even een leuk verhaaltje posten*

ghehe ik had een mooi cijfertje binnen voor KCV dankzij mn ontleden van de Harry Potter boeken . Ik had een aantal dingetjes terug gehaald uit de griekse mythologie en dat samengepropt, haha en nu nog t leukste t was beter dan al die Troy verslagen die ze nagekeken had . Terwijl dat van mij lekker simpel was. I'm glad that those books excist

oew ik ga dnek deel 5 nog maar een keertje lezen als triomph
Oud 10-11-2004, 08:13
Verwijderd
hehe zo zie je maar waar Harry Potter allemaal goed voor is
Oud 10-11-2004, 09:24
Sadachbia
Sadachbia is offline
nou, ik vind niet dat jullie sloom bezig zijn hoor en volgens mij wordt het al wat beter! haha
Oud 10-11-2004, 09:25
Verwijderd
Het gaat langzaamaan weer wat beter haha..
Oud 10-11-2004, 17:01
niña
niña is offline
ik ben zo blij dat jullie er zijn om voor al die hippe dingen te zorgen
Oud 11-11-2004, 21:17
Severus
Severus is offline
*spoil spoil spoil*

http://www.thesnitch.net/site/images/000_0002.jpg

En omdat er nog een aantal mensen die "GoF" nog niet hebben gelezen, schrijf ik even in spoiler style.

Spoiler
Oud 11-11-2004, 22:11
Severus
Severus is offline
Hier enkele pogingen van mij om dit topic wat vrolijker te maken....

Alan Rickman wallpaper, 1024x768

En dit is zo fucking funny!

Dit heeft wel iets:

Dit vind ik ook erg grappig, ik moet nog steeds het filmpje downloaden:

http://www.table76.demon.co.uk/Hogwarts/HPSCA.html

Vooral om dat ene plaatje van Dumbledore heb ik erg zitten lachen (lees de tekst eronder). En Jeremy Irons ziet er melig uit als Snape.

Verder deze nog (die zie je steeds vaker):

Oud 11-11-2004, 22:39
Severus
Severus is offline
Deze vind ik echt mooi, ik ben benieuwd hoe de Death Eaters straks zullen zijn in de vierde film (qua uiterlijk en acteerwerk - hopelijk net zo angsty als in de meeste fics - als ze van sommige DE's zo'n domme typical bad guy maken, word ik woest):

http://ewancient.lysator.liu.se/pic/...deatheater.jpg

Hier ook een paar pics voor de Lucius Malfoy fans (ik houd niet van Luuzebol , maar Jason Isaacs zelf vind ik wel erg hot):

Jason lijkt me echt superlekker als kapitein Haak in "Peter Pan", ik moét die film zien als ik de kans krijg! Krijg ik ook lekker een "Pirates of the Caribbean" gevoel bij.

Hier is de link naar de officiële website van de film:

http://www.peterpanmovie.net/

Hier ook een heel mooi stukje fanart van Jason als Kapitein Haak, erg erotische uitstraling vind ik:

Nee, hij zou niet misstaan in "PotC".... Haak/Sparrow of Haak/Barbossa.... whihihihi! [insert mad fangirl squeak here]

O ja, en heeft iemand hier de website van Tom Felton (Draco Malfoy) al eens gezien? Het is erg foto-intensief (plus hij heeft er zijn eigen blog), er komt iedere week wel een foto bij. Hier is de link, best leuk om te zien:

http://www.tomfelton.com/

Tom lijkt me een nice guy, maar boring, eerlijk gezegd....

Zelfs Matthew Lewis (Neville Longbottom) heeft een eigen site, check it out....

http://www.neville-longbottom.co.uk/

En hier nog een foto van Minerva McGonagall (gespeeld door Maggie Smith) met pruillipje, omdat McGonagall naast Hermione mijn meest geliefde Gryffindor is.

Oud 11-11-2004, 23:05
Severus
Severus is offline
....Ja, ik verveel me en heb zin om het topic goed te vullen met "Harry Potter" praat - als jullie dan morgen wakker zijn en het lezen, hebben we meteen wat om over te kletsen.

Which Tom Riddle 'ship are you?

Ik heb:

There you are, crouched in some dark and rather creepy corner of the fandom, brewing your cunning plans for world domination... You are Tom/Binns: you know the truth is out there, and you're hell-bent on boldly slashing where no one has slashed before. You're fearless, shameless, and you don't give a skrewt about canon.
What you have is a large vocabulary, stubborn tenacity, and a WIP on your hard drive. It's already gone over 100,000 words. And some day, when you're ready to let other people read it, this fic will prove - once and for all, to the whole universe - that this ship is the one true way and there's nothing better than hot steamy Tom/Binns smut!

Some day.

Until then, you're lurking on about thirty slash lists and letting out crazed cackles of anticipation. Nobody knows you're there. Yet.

Dat is een van de raarste 'ships ooit.... naast Dumbledore/Hagrid....

Verder nog wat pics.....

Een jonge en zeer aaibaar uitziende Gary Oldman:

David Thewlis:

Op die ene foto van "Seven Years In Tibet" lijkt hij net een beetje op Hitler.

Nou, dat is het dan voorlopig.... ik ga nu even kijken naar een docu over dwergmensen.
Oud 12-11-2004, 10:01
Severus
Severus is offline

Deze wou ik ook nog even posten....
Oud 12-11-2004, 18:45
Noínden
Noínden is offline
Wat ben je ook 'n held Natuurlijk had ik al die foto's van Jason allang, maar dat maakt niet uit. Hij verdient ook 'n plaatsje in deze topic.

En zoals Duck wel weet heb ik ook nog 'n fantastische foto van hem, hoewel ik niet zeker weet of ik die hier durf te plaatsen

Regels voor berichten