Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2004, 20:04
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-12-2004 @ 20:56 :
2 Keepers te koop: Roorda €0,- en Lambers €0,-
Advertentie
Oud 05-12-2004, 11:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-12-2004 @ 20:56 :
Keeper te koop: Roorda €0,-
Wij waren eindelijk van hem af
Oud 05-12-2004, 21:10
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Feyenoord had de twee IJslanders Henry Finnbogason (aanvaller, 18 jaar) en Theodor Elmar Bjarnason (middenvelder 17) op het oog maar nu heeft ook Celtic zich voor hen gemeld bij KR Reykjavik. En bovendien ook al een bod gedaan maar de club heeft dit afgewezen en dus zal Feyenoord waarschijnlijk diep in de buidel moeten gaan tasten om de 2 talenten alsnog te kunnen halen.
Oud 06-12-2004, 15:56
Verwijderd
Toch maar geen Barça voor Pi-Air
Een aantal dagen terug meldden wij dat Pierre Van Hooijdonk genoemd werd als mogelijke vervanger van Larsson bij FC Barcelona. Frank Rijkaard heeft laten weten dat er géén interesse is in Van Hooijdonk. Onderstaand bericht is afkomstig van voetbalonline.nl:
BARCELONA, 5 december 2004 21:27 - Het feit dat Barcelona de Zweedse aanvaller Henrik Larsson voor de rest van het seizoen kwijt is, heeft heel wat speculaties veroorzaakt over een mogelijke vervanger die in de winterstop wordt gehaald. Zo werden al de namen genoemd van routiniers Batistuta en Van Hooijdonk. Frank Rijkaard sluit hun komst echter uit. "We zoeken als vervanger van Larssen een vergelijkbare speler. Wart mij betreft voldoen Batistuta en Van Hooijdonk niet aan dat profiel, dus zijn we niet in hen geïnteresseerd."

Zo, weten we dat ook weer. En hoewel we Van Hooijdonk zo'n droomtransfer wel zouden gunnen, vinden we het ook weer niet zo erg dat het niet doorgaat. Kunnen we voorlopig nog door blijven hopen dat ie naar NAC komt aan het eind van het seizoen....
Oud 06-12-2004, 16:56
AGH
AGH is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 04-12-2004 @ 20:39 :
Ugur Yildirim gaat naar Galatasaray

bron: www.galatasaray.com
Bilkent Üniversitesi’nin düzenlediği ‘100. yıl’ paneline katılan Başkan Özhan Canaydın, önemli açıklamalar yaptı. Yeni stadı 2.5 yıl içerisinde bitireceklerini söyleyen Cim Bom’un patronu, Ali Sami Yen Stadı’nın yerine yapılacak otel ve iş merkezine ait 2 bin 300 metrekarelik bölümün de tapulu sahibi olacaklarını açıkladı. Galatasaray’ın 2005 Ekim’e kadar tüm kupaları alması gerektiğini söyleyen Canaydın, transfer politikalarını da şu şekilde özetledi: “Bir 10 numara, sağ ve sol kanat oyuncusu transfer etmek için çalışmalarımız sürüyor. Heerenveen’de
forma giyen

Uğur Yıldırım’la ilgileniyoruz. Takımda 30 yaşın üzerinde 11 futbolcu var. Genç ve gelecek vaadeden futbolcuları kadroya katmalıyız.”

Mijn Turks is erg achteruit gegaan sinds de moord op Theo van Gogh. Vermelden ze ook nog iets over het eventuele transferbedrag?
Met een klein bedrag op een beetje transferbedrag zijn wij in één klap uit de schulden....!!
Oud 06-12-2004, 19:00
Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse heeft in de winter naar het schijnt geld om eventueel een nieuwe man te halen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat Vd Schaaf al rond is met de club, die is wel welkom maar op dit moment overbodig. Vitesse heeft een anvallende man nodig, een spits of een vleugelspeler
Oud 06-12-2004, 19:11
Gimme more beer
Lees ik net:

Citaat:
Edgar Barreto staat ook in de belangstelling van de Italiaanse club AS Roma. Eerder werd bekend dat ook de Schotse club Celtic de middenvelder nadrukkelijk volgt.

Gisteren maakte Barreto meer faam door een schitterende goal te scoren tegen Feyenoord. Bovendien heeft de sierlijke Paraguayaan een schitterende traptechniek waardoor eerdere vrije trappen in het doel of op de lat belandden.

Barreto is gefinancierd door externe investeerders en heeft nog een contract tot medio 2008. Hij speelde dit seizoen door schorsingen, deelname aan de Olympische Spelen en vermoeidheid slechts acht duels voor NEC. Daarin kwam hij wel vier maal tot scoren.
De interesse wordt groter Mooi voor hem!

En:

Citaat:
NEC heeft de komende dagen een Zweedse speler op proef: Eddie Gustafsson. De 27-jarige doelman wordt de mogelijke nieuwe opvolger van Dennis Gentenaar.

Gustrafsson keept al drie seizoenen bij de Noorse club Molde FK. Daar kwam hij 57 wedstrijden in actie. Van 1998 tot 2001 verdedigde hij het doel van IFK Norrköping waar hij 84 duels onder de lat stond. De doelman is binnenkort transfervrij.

Gustaffson is ook Zweeds international. Hij heeft vijf interlands achter zijn naam staan, maar is momenteel geen vaste waarde van de nationale ploeg. Vorige maand was de speler nog op proef bij het Engelse Queens Park Rangers, uitkomend in de Championship (Eerste Divisie).
Klinkt aardig, leeftijd is goed en het schijnt best een goede keeper te zijn
Oud 06-12-2004, 21:14
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2004 @ 20:11 :
Lees ik net:

De interesse wordt groter Mooi voor hem!

En:

Klinkt aardig, leeftijd is goed en het schijnt best een goede keeper te zijn
hmm ik weet niet hoe dat zit met die financiering maar als die financierders ook volledig eigenaar zijn van Barreto dan krijgt NEC geen cent bij een eventuele verkoop...weet alleen dat het bedrijf van Sjaak Swart en Soren Lerby zijn zaakwaarnemer is.

Laatst gewijzigd op 06-12-2004 om 21:22.
Oud 06-12-2004, 21:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ajax wil ruil Yakubu met AZ'er Landzaat

6/12/2004 20:42

EXCLUSIEF Omdat AZ meer dan geïnteresseerd is in Ajacied Abubakari Yakubu, stelden de Amsterdammers een spelersruil voor met Denny Landzaat. Uiteraard wel met een fikse bijbetaling vanuit de Arena.
Bukari, tegenwoordig op huurbasis uitkomend voor Vitesse, verwacht dat hij volgend seizoen in Alkmaar zal voetballen. Naar verluidt is de Ghanees al vrijwel rond met de club van trainer Co Adriaanse. Het contract van de middenvelder bij Ajax loopt in 2006 af.

Yakubu wordt al langer gevolgd door AZ, dat ook al eerder naar hem informeerde. Ajax op zijn beurt is op zoek naar een controlerende middenvelder en heeft z'n zinnen gezet op Denny Landzaat. Trainer Ronald Koeman hoopt de international in een ruil te betrekken - uiteraard met bijbetaling.

Landzaat, die behalve voor Ajax en AZ ook nog voor MVV en Willem II voetbalde, heeft nog een contract tot de zomer van 2007 in Alkmaar. De deal zou overigens plaats moeten vinden na afloop van dit seizoen.
Laat het niet waar zijn aub...
Yakubu is toch niet te vergelijken met Landzaat? Dat ie overkomt vind ik best want een slechte voetballer is het niet, maar ruilen voor Landzaat gaat me te ver. Denny moet minimaal dit seizoen bij ons afmaken, en dan mogen er astronomische bedragen worden geboden. Niet eerder, anders zakken we de tweede seizoenshelft zo terug naar plek 10 ofzo.
Oud 06-12-2004, 21:43
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-12-2004 @ 22:38 :
en dan mogen er astronomische bedragen worden geboden.
Allemaal leuk en aardig dat AZ het zo lekker doet maar ga nou niet arrogant lopen doen.
De enige club in de wereld die nu veel geld voor een speler neerlegt is Chelsea, andere clubs mogen blij zijn met een paar miljoen euro. (minder dan 10 dus)
Landzaat is een goede voetballer maar hij is niet van astronomische waarde...
Oud 06-12-2004, 21:54
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-12-2004 @ 22:43 :
Allemaal leuk en aardig dat AZ het zo lekker doet maar ga nou niet arrogant lopen doen.
De enige club in de wereld die nu veel geld voor een speler neerlegt is Chelsea, andere clubs mogen blij zijn met een paar miljoen euro. (minder dan 10 dus)
Landzaat is een goede voetballer maar hij is niet van astronomische waarde...
Dan blijft ie maar in Alkmaar. Schieringa heeft geld zat. Hij heeft jarenlang geld in de club gepompt om uiteindelijk groot succes te hebben met AZ. Nu is het zover en dan zou ik hem voor gek verklaren als hij dan de sleutel voor het succes gaat verkopen voor zo'n 'klein' bedrag.
Hoezo is het arrogant wat ik zeg? Denny is tevreden bij ons en hij is wel meer waard dan een paar miljoen. Vergeet niet dat hij een basisspeler is bij Oranje...

Maar we hoeven niet bang te zijn. Van Geel heeft al aangegeven dat de spelersgroep intact blijft dit seizoen. (Behalve Mans en Robbemond die mogen uitkijken naar een nieuwe club)
Oud 06-12-2004, 22:03
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-12-2004 @ 22:14 :
hmm ik weet niet hoe dat zit met die financiering maar als die financierders ook volledig eigenaar zijn van Barreto dan krijgt NEC geen cent bij een eventuele verkoop...weet alleen dat het bedrijf van Sjaak Swart en Soren Lerby zijn zaakwaarnemer is.
Nee, as far as I know zitten die zaakwaarnemers inmiddels ergens intern. NEC heeft, zoals ik al 100 keer heb uitgelegd, een prive investeerder zonder belangen. Hij wil z'n eerste investering terugverdienen, maar gunt NEC het geld. Tenminste, de investeerder die Barreto heeft gefinancierd. Andere investeerders, daar gelden andere regels voor. Boekhoorn heeft echter altijd gezegd een substantieel deel af te staan aan NEC ofwel het gehele verkoopbedrag te gebruiken voor de financiering van een nieuwe speler. Dat staat ook zo in het contract.
Oud 06-12-2004, 22:04
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-12-2004 @ 22:38 :
Laat het niet waar zijn aub...
Yakubu is toch niet te vergelijken met Landzaat? Dat ie overkomt vind ik best want een slechte voetballer is het niet, maar ruilen voor Landzaat gaat me te ver. Denny moet minimaal dit seizoen bij ons afmaken, en dan mogen er astronomische bedragen worden geboden. Niet eerder, anders zakken we de tweede seizoenshelft zo terug naar plek 10 ofzo.
Voor astronomische bedragen gaat niemand een speler als landzaat kopen hoor. Leuke voetballer, maar niet boeiend om veel geld voor te betalen. Dat hij het bij AZ aardig doet heeft met meer factoren te maken.
Oud 06-12-2004, 22:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-12-2004 @ 23:04 :
Voor astronomische bedragen gaat niemand een speler als landzaat kopen hoor. Leuke voetballer, maar niet boeiend om veel geld voor te betalen. Dat hij het bij AZ aardig doet heeft met meer factoren te maken.
Bij AZ is hij net dat beetje extra wat ons aansluiting heeft gegeven bij de top. Als niemand veel voor hem wil betalen moet hij bij ons blijven, want bij ons is hij van grote waarde. Het systeem en zijn teamgenoten zijn voor hem ideaal om zijn beste voetbal te spelen. Nu heeft hij ook nog kans om succes te hebben bij een club en eventueel prijzen te pakken. Waarom zou hij dan niet blijven.
(Voor het geld hoeft hij het ook niet te doen kan ik je vertellen, of hij moet echt naar een grote club in het buitenland kunnen gaan)
Oud 07-12-2004, 11:48
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hij kan wel aangeven dat ie bij AZ wil blijven maar ik geloof niet dat daar zijn ambitie ligt. Tenminste, dat zou niet goed zijn. Je zei net dat ie een basisspeler is bij Oranje (dat ik bovendien betwijfel) en voor een basisspeler (middenvelder!) in Oranje moet je toch wel een keer wat verder kijken dan een subtopper in Nederland (want dat is AZ ondanks 2 superseizoenen toch echt) en hij zal toch ook een keer prijzen willen gaan pakken en voorlopig zie ik voor AZ misschien alleen een kans om de Amstelcup te winnen maar of hij met zijn kwaliteit nou alleen daar op zit te springen...
Oud 07-12-2004, 12:30
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-12-2004 @ 12:48 :
Hij kan wel aangeven dat ie bij AZ wil blijven maar ik geloof niet dat daar zijn ambitie ligt. Tenminste, dat zou niet goed zijn. Je zei net dat ie een basisspeler is bij Oranje (dat ik bovendien betwijfel) en voor een basisspeler (middenvelder!) in Oranje moet je toch wel een keer wat verder kijken dan een subtopper in Nederland (want dat is AZ ondanks 2 superseizoenen toch echt) en hij zal toch ook een keer prijzen willen gaan pakken en voorlopig zie ik voor AZ misschien alleen een kans om de Amstelcup te winnen maar of hij met zijn kwaliteit nou alleen daar op zit te springen...
Ik verwacht dat hij dit seizoen zeker bij ons blijft. Je hebt het over prijzen pakken, in dat opzicht staat AZ er nog altijd veel beter voor dan Ajax (dit seizoen).
Ik zou het niet meer dan logisch vinden dat ie uiteindelijk naar een grotere club gaat... Maar dan zou ik als ik hem was naar een mooie buitenlandse club gaan kijken. Er zijn al verschillende clubs voor hem komen kijken (waaronder onder andere ManU) dus ik denk dat hij een mooiere en grotere club kan vinden dan Ajax.
En Landzaat is een basisspeler in Oranje. De laatste 3 kwalificatie wedstrijden stond hij in de basis en heeft hij de volle 90 minuten gespeeld. Ondanks dat van Bommel fit was koos van Basten voor Landzaat. (en van Bommel zou naar Real kunnen volgens o.a. de VI)
Oud 07-12-2004, 13:05
Gimme more beer
Jah en ik heb ook gezegd dat ik het een hele rare beslissing vind. Van Bommel kan een veel belangrijkere speler zijn dan landzaat.
Oud 07-12-2004, 13:06
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 07-12-2004 @ 13:30 :
Ik verwacht dat hij dit seizoen zeker bij ons blijft. Je hebt het over prijzen pakken, in dat opzicht staat AZ er nog altijd veel beter voor dan Ajax (dit seizoen).
Ik zou het niet meer dan logisch vinden dat ie uiteindelijk naar een grotere club gaat... Maar dan zou ik als ik hem was naar een mooie buitenlandse club gaan kijken. Er zijn al verschillende clubs voor hem komen kijken (waaronder onder andere ManU) dus ik denk dat hij een mooiere en grotere club kan vinden dan Ajax.
En Landzaat is een basisspeler in Oranje. De laatste 3 kwalificatie wedstrijden stond hij in de basis en heeft hij de volle 90 minuten gespeeld. Ondanks dat van Bommel fit was koos van Basten voor Landzaat. (en van Bommel zou naar Real kunnen volgens o.a. de VI)
Nee wat betreft die prijzen, jij maakt een punt dat hij bij AZ kan blijven om prijzen te pakken maar dat is onzin en ik maak ook geen vergelijking met Ajax.
Die keuze voor Landzaat had ook met vorm te maken.
En ik denk niet dat ManU Landzaat haalt met spelers als Keane, Kleberson en Djemba Djemba voor die positie..vind het eerlijk gezegd meer wat voor Liverpool mooie ploeg en Harry Kewel is zwaar uit vorm
Oud 07-12-2004, 13:10
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2004 @ 14:05 :
Jah en ik heb ook gezegd dat ik het een hele rare beslissing vind. Van Bommel kan een veel belangrijkere speler zijn dan landzaat.
Hoezo denk je dat?
Ik ben wel benieuwd naar je uitleg.
Oud 07-12-2004, 13:14
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-12-2004 @ 14:06 :
Nee wat betreft die prijzen, jij maakt een punt dat hij bij AZ kan blijven om prijzen te pakken maar dat is onzin en ik maak ook geen vergelijking met Ajax.
Die keuze voor Landzaat had ook met vorm te maken.
En ik denk niet dat ManU Landzaat haalt met spelers als Keane, Kleberson en Djemba Djemba voor die positie..vind het eerlijk gezegd meer wat voor Liverpool mooie ploeg en Harry Kewel is zwaar uit vorm
Ik bedoel dat hij dit seizoen beter bij AZ kan blijven. De kans dat Ajax nog prijzen gaat pakken is nu al minder dan de kans dat AZ één of misschien wel meer prijzen pakt. En dat bedoel ik niet arrogant ofzo...
Liverpool zou inderdaad een mooie club voor hem zijn. Maar dan niet eerder dan na het einde van dit seizoen.
Oud 07-12-2004, 13:23
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 07-12-2004 @ 14:10 :
Hoezo denk je dat?
Ik ben wel benieuwd naar je uitleg.
Van Bommel is een werkend leider met veel voetbalervaring. Precies wat je nodig hebt in het Nederlands Elftal.
Oud 07-12-2004, 13:33
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2004 @ 14:23 :
Van Bommel is een werkend leider met veel voetbalervaring. Precies wat je nodig hebt in het Nederlands Elftal.
Mee eens. Landzaat is absoluut een begaafd voetballer maar dat zijn Seedorf, Vd Vaart en Sneijder ook. Van Bommel voegt datgene toe wat bijvoorbeeld iemand als Stam en De Boer ook toevoegden.
Oud 07-12-2004, 14:00
Ketjing
Ketjing is offline
Landzaat lekker in Alkmaar laten en hopen dat Ajax Yakubu nog een seizoen aan ons wil verhuren
Oud 07-12-2004, 14:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2004 @ 14:23 :
Landzaat is ook een werkend leider... Alleen valt dat bij hem iets minder op omdat hij het vaak 'mooi' oplost. Van Bommel moet het vooral hebben van harde duels (al heeft hij natuurlijk ook een uitstekende pass).
Maar Van Basten heeft voor Oranje een systeem voor ogen waarin mooi wordt gevoetbald. Hij heeft al aangegeven Barca en in zekere zin ook AZ als voorbeelt te zien van mooi voetbal.
Onder mooi voetbal verstaat hij dus duidelijk het 1x raken voetbal. Door snel positiespel iemand vrij voor de keeper spelen. En ik denk dat voor dit systeem Landzaat meer geschikt is dan Van Bommel.
Maar misschien is het mogelijk om ze beiden in het elftal te zetten, door bijvoorbeeld Van Bommel als verdedigende middenvelder neer te zetten (met de punt naar achter) en Landzaat op rechts.

Over Seedorf gesproken, die moet ook gewoon weer bij Oranje...

Dan kan van Basten kiezen:

--------------Seedorf--------------
Sneijder-------------------Landzaat

of

Sneijder-------------------Landzaat
-----------Van Bommel-----------
Oud 07-12-2004, 16:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
en dan Davids er buiten laten ipv Landzaat?
Oud 07-12-2004, 17:36
Gimme more beer
Precies, we hebben davids ook nog. Ik zie liever bijvoorbeeld v Bommel, Davids en seedorf. Sneijder vind ik te licht.
Oud 07-12-2004, 17:48
USPalermo
USPalermo is offline
Simpel gezegd: Sneijder en Landzaat zijn spelers die prima zijn ALS het draait in een team. MAar als dat niet het geval is voldoen Davids en Bommel meer, omdat ze over meer werklust beschikken en het ietwat minder moeten hebben van hun techniek.(waarmee ik niet zeg dat ze geen techniek hebben!)
Oud 07-12-2004, 18:02
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Mja, inderdaad is Davids op dit moment misschien iets geschikter dan Sneijder. Ik denk dat Landzaat in de huidige vorm zeker een plaats in de basis bij Oranje verdiend. Hetzelfde geldt eigenlijk voor van Bommel.

Maar goed, dit is een topic voor transfer-nieuws...
Oud 07-12-2004, 20:44
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-12-2004 @ 18:48 :
Simpel gezegd: Sneijder en Landzaat zijn spelers die prima zijn ALS het draait in een team. MAar als dat niet het geval is voldoen Davids en Bommel meer, omdat ze over meer werklust beschikken en het ietwat minder moeten hebben van hun techniek.(waarmee ik niet zeg dat ze geen techniek hebben!)
Hier ben ik het wel mee eens.

Als het slecht draait doen Sneijder en Landzaat daar gewoon aan mee. Davids en van Bommel voor mij gevoel iets minder.
Oud 08-12-2004, 13:30
Verwijderd
Batistuta bekent contact met Barcelona
8/12/2004 10:41

Het gerucht klopt: Barcelona wil Gabriel Omar Batistuta in de winterstop naar Catalonië halen. De Argentijnse spits bekent contact te hebben met voorzitter Joan Laporta en coach Frank Rijkaard. Toch staat er een nauwelijks te nemen obstakel in de weg.
Dat Barcelona middels vice-president Sandro Rossell de gesprekken met de 35-jarige goalgetter ontkent, doet Batistuta niets. 'Ik heb direct te maken met de president en de trainer. Ik heb nog zes maanden te gaan in Qatar maar kan weg als Barcelona dat wil', aldus Batigol tegenover de Argentijnse krant Clarín.

Toch lijkt de kans niet groot dat Batistuta de door Rijkaard zo gewenste extra spits wordt. 'Ik heb alleen een Argentijns paspoort en Barça heeft geen plek voor spelers van buiten de Europese Unie. Een transfer is vrijwel uitgesloten.'

Batistuta speelt sinds de zomer van 2003, toen hij Internazionale verliet, voor Al-Arabi in Qatar. Vorig seizoen scoorde hij nog 25 keer in veertien duels. Vanwege een zware knieblessure kwam hij dit seizoen nog niet in actie
Oud 08-12-2004, 16:04
USPalermo
USPalermo is offline
Enschede - Gakhokidze zou terug komen naar Enschede.
Bronnen weten te melden dat Gakhokidze vandaag (woensdag) een contract voor een half jaar tekent in Enschede. Vanaf 1 januari is hij beschikbaar voor FC Twente. Daarna heeft hij nog een clausule voor nog 1 jaar, mits hij geen andere club vindt.

Gakhokidze is al enkele malen bij wedstrijden van FC Twente aanwezig geweest in het gezelschap van enkele beleidsbepalers.

Waarschijnlijk wordt het vanavond officieel bekend gemaakt.

Verder gaat de naam van Simon Cziommer door de wanderlgangen in Enschede. De speler die op dit moment nog een contract van 1 jaar bij Schalke heeft lopen, speelt op dit moment al op huurbasis in Enschede. FC Twente probeert de speler van Schalke 04 definitief aan zich te binden.

Tot slot wordt ook de naam van Niels Oudekamphuis in Enschede genoemd. De spelers wiens contract aan het einde van het seizoen afloopt bij Schalke 04 denk eraan te vertrekken uit Duitsland. Ook Feyenoord heeft interesse getoond, echter Niels heeft aangegeven dat FC Twente altijd met hem kan praten.
Financieel gezien zal het voor Oudekamphuis een makkelijke keuze worden, wie weet laat hij zijn hart spreken.
Oud 08-12-2004, 16:21
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het zal toch wat zijn als hij terugkomt

Code:
                      Boschker

Schuurman   Zomer/Touzani    Majstorovic   Heubach

Kamphuis   Cziommer   Niemeyer

Touma              'N Kufo           Gakhogidze
en dan heeft Culina nog niet eens een plek
Oud 08-12-2004, 17:07
USPalermo
USPalermo is offline
Het contract is getekend en hij is door de keuring gekomen.

!Gakhokidze welkom terug!
Oud 08-12-2004, 19:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
puik werk, mits ie niet te veel gaat verdienen. Als Kamphuis nu nog komt krijgt de Plaag een standbeeld
Oud 08-12-2004, 20:49
USPalermo
USPalermo is offline
Oudekamphuis meldde in de lokale krant dat hij graag een aanbod van Twente in overweging zou willen nemen.

Ik geloof daar persoonlijk helemaal niet van.
Als hij in R'dam 4 á 5X zoveel kan verdienen, is de keuze snel gemaakt, helemaal begrijpelijk natuurlijk!

*Stemmingmakerij* dat soort interviews, ik trap daar allang niet meer in...

EDIT:

Citaat:
2004-12-08
Georgi Gakhokidze terug naar FC Twente

Georgi Gakhokidze (29) keert terug bij FC Twente. De Georgische aanvaller tekende een contract voor een half seizoen in Enschede. Als alle formaliteiten zijn afgerond mag Gakhokidze vanaf 1 januari in actie komen voor FC Twente.
Georgi Gakhokidze speelde vorig seizoen voor FC Twente, hij speelde 28 competitiewedstrijden waarin hij 3 keer scoorde. Afgelopen zomer verkaste hij naar Metallurg Donetsk (Oekraïne) waar hij onlangs vertrok.
bron: www.fctwente.nl

Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 21:07.
Oud 09-12-2004, 10:22
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nee ik geloofde er ook geen fluit van, maar hij heeft wel laten weten dat hij zich graag als een elftalleider wil bewijzen en daarom niet naar een hele grote club wil waar hij weer een onopvallende rechtsback word. Hij wil aanvoerder worden en centraal op het middenveld spelen. Ik geef Feyenoord daarom weinig kans, behalve als Ono vertrekt dan zou hij die plek over kunnen nemen. Maar op dit moment zie ik Feyenoord Ono nog niet zo snel passeren.
Oud 09-12-2004, 11:51
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 07-12-2004 @ 18:48 :
Het is simpel, bij Davids en van Bommel weet je zeker waar je aan toe bent. Mocht van Bommel niet meer aan spelen toekomen, dan wordt het een ander verhaal.
Oud 09-12-2004, 13:26
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Skulason vrijwel zeker naar FC
GRONINGEN - Het is vrijwel zeker dat de IJslander Olafur Ingi Skulason vanaf januari voor FC Groningen gaat spelen.

De rechtsbenige centrale verdediger staat momenteel onder contract bij Arsenal, maar mag vertrekken. FC Groningen heeft een bod uitgebracht. Directeur Hans Nijland en technisch manager Henk Veldmate hopen de transactie maandag in Londen af te ronden. Het is de bedoeling dat Skulason volgende week een kijkje komt nemen in het Oosterpark
Oud 09-12-2004, 14:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-12-2004 @ 12:51 :
Het is simpel, bij Davids en van Bommel weet je zeker waar je aan toe bent. Mocht van Bommel niet meer aan spelen toekomen, dan wordt het een ander verhaal.
Wat betreft Davids ben ik het daar niet zo mee eens... Ik denk bijvoorbeeld terug aan de EK-kwalificatie wedstrijd Tsjechie uit. En zo heeft hij wel meer van dat soort wedstrijden gespeeld. Ik denk dat Landzaat een stuk constanter is dan Davids...
Oud 09-12-2004, 14:09
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-12-2004 @ 15:06 :
Wat betreft Davids ben ik het daar niet zo mee eens... Ik denk bijvoorbeeld terug aan de EK-kwalificatie wedstrijd Tsjechie uit. En zo heeft hij wel meer van dat soort wedstrijden gespeeld. Ik denk dat Landzaat een stuk constanter is dan Davids...
Maar davids is wel een flinke klasse beter, dat speelt bij van bommel imo minder mee...
Oud 09-12-2004, 14:24
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-12-2004 @ 15:09 :
Maar davids is wel een flinke klasse beter, dat speelt bij van bommel imo minder mee...
Das waar, als Davids goed in de wedstrijd zit is het een van de beste middenvelders ter wereld.
Oud 11-12-2004, 18:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gaat lekker met onze 3 nieuwe aankopen.

- Van Bergen --> als 19e man gister tegen Excelsior op de tribune
- Van de Paar --> zit nog in de medische keuring, is waarschijnlijk ook volgende week niet van de partij
- Mans --> komt pas na de winterstop naar MVV

Gaat snel, jongens!
Oud 12-12-2004, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-12-2004 @ 19:25 :
Gaat lekker met onze 3 nieuwe aankopen.

- Van Bergen --> als 19e man gister tegen Excelsior op de tribune
- Van de Paar --> zit nog in de medische keuring, is waarschijnlijk ook volgende week niet van de partij
- Mans --> komt pas na de winterstop naar MVV

Gaat snel, jongens!
winterstop duurt nie lang meer
Oud 12-12-2004, 18:39
mario
mario is offline
Kurt Van De Paar had zich positief uitgelaten over MVV, de komst van de Belg was al aangekondigd. Maar Van De Paar heeft op het laatste moment afgezien van een dienstverband bij de Maastrichtse club.
Beide partijen hadden elkaar gevonden in een verbintenis, nadat de Belg in de afgelopen weken tijdens een stage een goede indruk had achtergelaten. Vanwege persoonlijke omstandigheden heeft Van De Paar MVV echter nee moeten verkopen.

Sjoerd Winkens heeft zijn verblijf bij MVV verlengd. De verdediger bereikte overeenstemming over een contractverlenging die hem tot medio 2006 in Maastricht houdt.
Oud 12-12-2004, 21:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad, Van de Paar komt niet meer. Tsjongejongejonge zeg, typisch MVV. Maak GVD eens iets bekend als alles 100% rond is, kneuzen! Vind het echt doodzonde, want Van de Paar is een type speler die wij nodig hebben. Maja, misschien kunnen we met het geld dat we voor Van de Paar gereserveerd hadden wel een scorende spits aantrekken. Maar dat zal wel niet.

Mooi dat Sjoerdje het contract heeft verlengd. Is een goeie gozer, al moet-ie wel nog aan zijn opbouwende kwaliteiten werken.

Ben Sjoerd vorige week trouwens nog tegengekomen met stappen. En dat was niet de enige MVV-speler die op stap was... het was dus duidelijk te zien dat MVV vorige week een vrij weekend had. Maar goed, uitgaan mag zeker voor een voetballer
Oud 13-12-2004, 16:08
Verwijderd
hehehe die berichten lekker sowieso wel naar buiiten hoor, of het nou al rond is of niet... maar goed jammer voor MVV, en je weet de beweegreden van kurt van de paar niet, misschien heeftie wel een goede reden.
Oud 13-12-2004, 16:58
USPalermo
USPalermo is offline
vd Paar is een héél goede voetballer ALS hij speelt.
Hij is al een dagje ouder, en erg blessure-gevoelig.
Mits hij speelt, is hij een verrijking voor de GG-divisie.
Ook Kurt vraagt zijn prijs, en zal het niet na laten zijn centen te ontvangen. Misschien dat dat laatste een rol gespeeld heeft?
Oud 13-12-2004, 19:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 13-12-2004 @ 17:08 :
hehehe die berichten lekker sowieso wel naar buiiten hoor, of het nou al rond is of niet... maar goed jammer voor MVV, en je weet de beweegreden van kurt van de paar niet, misschien heeftie wel een goede reden.
Tja, wat zijn persoonlijke redenen he.

En ja inderdaad, in eerste instantie toen hij op proef met ons meetrainde kon MVV Van de Paar niet betalen, tenminste datgene wat Van de Paar bood. Het was echt een type speler die we nodig hebben: een creatieve aanvallende middenvelder die de spitsen goed kan bedienen.

Maar goed: er gaan weer nieuwe geruchten rond bij ons (Bron: www.mvvmaastricht.nl ):
Gerucht: Drazen Brncic en Leonardo dos Santos trainen mee

[13/12/2004] Het gerucht gaat dat Drazen Brncic (die kennen we nog, hij speelde vorig seizoen een half jaartje bij MVV) en Leonardo dos Santos (ex Feyenoord, ADO den Haag, De Graafschap) meetrainen bij MVV. Later meer...

Ik houd me maar stil, want ondanks dat spelers op proef zijn, meetrainen of gepresenteerd worden, loopt het 9 van de 10 keer uit op niets.
Oud 13-12-2004, 21:14
masterdj
masterdj is offline
13/12/2004 - FEYENOORD MAAKT MORGEN SPECTACULAIRE TRANSFER BEKEND
(Van onze verslaggever K)

Johan Derksen maakte zojuist bekend in het programma Voetbal Insite dat Feyenoord morgen een spectaculaire transfer bekendmaakt via de Feyenoord Krant. Derksen kreeg het bericht van Feyenoord onder embargo en mag daarom niets meer dan dat vertellen.

Derksen liet weten zelf zeer verrast en onder de indruk te zijn en dat de concurrenten Ajax en PSV ongelukkig zullen zijn met de transfer.

Bron: www.feyenoord.netwerk.to

ik hoop zelf op landzaat
Oud 13-12-2004, 21:15
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dit heeft Derksen wel vaker gezegt, hij heeft het vaker fout dan goed dus ik moet het eerst zien.

Regels voor berichten