![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat plas je uit, je z iet er droog ( strak ) uit en weegt meteen een stuk minder. Idd net wat dreen al zegt, te grote uitdroging verminderd ook het hersenvocht wat leid tot hoofdpijn enz.
||
Citaat:
![]() Daar heeft enkele maanden geleden o.a. iemand langzaam een einde aan gemaakt... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het hangt niet allemaal af van die ene dag, of die ene week, dat 't niet goed gaat, het gaat erom hoe je het doet als het wél goed gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Misschien moet je even vragen hoe lang ze is?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
't lijkt me wel uitmaken of je 1.50m of 1.80m bent. Of ze afvallen idd wel nodig is, is dan weer een tweede.
||
Citaat:
Ik had/heb ook flink striae op mijn kont, binnenkant bovenbenen, oksels, triceps/biceps. Het is wel iets kleiner geworden nu ik dat vet kwijt ben maar het zit er nog steeds. Gaat ook nooit meer weg, als ik straks weer groei zal het wel weer duidelijker zichtbaar zijn. Na verloop van tijd word het wat lichter van kleur en valt het niet meer zo op. Zijn wel zalfjes voor te krijgen maar die bleken het hooguit 1 of 2 tintjes na lang smeren en zijn heel erg duur.
||
Citaat:
en de foto, tja die is van vorig jaar, en toen woog ik rond de 45 kilo. Ik hoef dus ook niet veel af te vallen, meer dan 2 kilo hoeft er niet af. Wel wil ik van mijn buikje (op de foto houd ik die in) wat strakker, en ik wil graag wat centimeters van mijn bovenbenen af. Dus bij mij is het ook een kwestie van gericht sporten. (en niet snoepen....dat is miojn grootste zwakte, gezond eten lukt wel, maar om na 20.00 niet te snacken, dat is het probleem)
||
Citaat:
Dus niemand meer schrikken dat ik wil afvallen, ik wil gewoon iets aan mijn conditie doen en aan de centimeters. Ik ga geen kilo's afvallen ofzo.
||
Citaat:
![]() Ik weet niet, het zal vast goed zijn voor mijn gezondheid zijn om af te vallen. 1.65 + 72 kg, ik weet het niet hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Juist té weinig eten leid tot stagnering van je vorderingen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben in iets van 15 weken 18kg kwijt geraakt, waarvan 3 uit spiermassa. Klinkt aardig op zich maar het kon beter, zelfs daar heb ik nog teveel gesjoemelt, fouten gemaakt die ik niet had mogen maken. Het verhaaltje van "extreem snelle ectomorphe stofwisseling" of "extreem trage endomorphe stofwisseling" ( en of schildklierproblemen ) gaat maar op voor hooguit 5 a 10% van de mensen die dan ook idd een anders aangepast dieet moeten hebben. En voor zover jij dat zelf bent op die fotos val jij daar echt niet onder. Gebod nr 1 : eet váker, minstens 6x p/dag, liefst nog vaker ! Gebod nr 2 : eet niet teveel kcal maar ook niet te weinig, die behoefte kun je berekenen. Gebod nr 3 : beperk koolhydraten, hou het op onverzadigde vetzuren en omega's, verhoog de eiwitinname. Dit geld helemaal voor avond uren waarin je niet meer actief bent. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 09:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet makkelijk heh, om zomaar je hele eetpatroon om te gooien. Maar goed, een dietist is een idee, hoeveel gel dkost zoiets eigenlijik? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |