Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2004, 17:34
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Sasz schreef op 03-11-2004 @ 18:30 :
idd, helemaal mee eens!
maar ik heb een stukje gemist (klein stukje). lorelai belde digger op dat ze toch kwam, toen kwam er reclame, en toen liepen ze opeens in de supermarkt....wat is hiervoor gebeurd??
Ze gingen naar een hip restaurant maar Jason had een soort afgelsoten kamer gereserveerd waar ze rustig koneden zitten. Lorelai vond dat maar vreemd, en er waren ook geen andere tafels vrij dus toen zijn ze gegaan. Op de terugweg hadden ze allebei honger dus gingen ze langs een drive through, maar toen Jason zag dat het Mexicaans eten was wilde hij niet meer, en Lorelai dus ook niet. Ze deed een beetje afstandelijk en toen zei ze laten we maar naar huis gaan. Toen reclame. Toen supermarkt.
Niks interessants dus
Advertentie
Oud 03-11-2004, 17:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 03-11-2004 @ 18:34 :
Ze gingen naar een hip restaurant maar Jason had een soort afgelsoten kamer gereserveerd waar ze rustig koneden zitten. Lorelai vond dat maar vreemd, en er waren ook geen andere tafels vrij dus toen zijn ze gegaan. Op de terugweg hadden ze allebei honger dus gingen ze langs een drive through, maar toen Jason zag dat het Mexicaans eten was wilde hij niet meer, en Lorelai dus ook niet. Ze deed een beetje afstandelijk en toen zei ze laten we maar naar huis gaan. Toen reclame. Toen supermarkt.
Niks interessants dus
Ik vond dat echt zielig voor Jason. had ie helemaal z'n best gedaan om speciaal die kamer te krijgen wat juist zo moeilijk was, gaat Lorelai moeilijk zitten doen. Hoe ze elke keer opstond om te zien wat er in de zaal gebeurde was ook erg overdreven.
Oud 03-11-2004, 17:37
Sasz
Sasz is offline
nou vat ik m! thnx, want ik zag t ong. vanaf dat ze bij de drive-in stonden zegmaar, dus ik snapte t niet, want ze zouden naar een restaurant gaan...
maar goed, dank je wel!
Oud 03-11-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Niet Slaan schreef op 03-11-2004 @ 12:36 :
Spoiler

De aflevering die jij bedoelt ben ik geloof ik net aan het downloaden. 205: Nick&Nora, Sid&Nancy.
wiehoeeee dankje!
Oud 03-11-2004, 19:19
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-11-2004 @ 18:37 :
Ik vond dat echt zielig voor Jason. had ie helemaal z'n best gedaan om speciaal die kamer te krijgen wat juist zo moeilijk was, gaat Lorelai moeilijk zitten doen. Hoe ze elke keer opstond om te zien wat er in de zaal gebeurde was ook erg overdreven.
Nouja ik vond dat ook wel een beetje stom hoor. Zo'n aparte kamer, lekker gezellig
Oud 03-11-2004, 20:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 03-11-2004 @ 20:19 :
Nouja ik vond dat ook wel een beetje stom hoor. Zo'n aparte kamer, lekker gezellig
volgens mij wilde Digger ook niet dat het gezellig werd, maar vooral dat het romantisch zou worden... En dat gaat prima in zo'n kamer
Oud 03-11-2004, 20:22
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-11-2004 @ 21:19 :
volgens mij wilde Digger ook niet dat het gezellig werd, maar vooral dat het romantisch zou worden... En dat gaat prima in zo'n kamer

Ok, maar ik vind t voor zo'n eerste date wel een beetje raar.
Oud 03-11-2004, 20:40
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-11-2004 @ 21:19 :

daar heb je gelijk in
Oud 05-11-2004, 11:08
Verwijderd
Nou, ik was het wel eens met Lorelai. Ik zou in zo'n exclusief restaurant ook liever tussen alle mensen zitten dan zo afgesloten, romantisch maak ik het zelf daar ook wel
Oud 05-11-2004, 11:56
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 05-11-2004 @ 12:08 :
Nou, ik was het wel eens met Lorelai. Ik zou in zo'n exclusief restaurant ook liever tussen alle mensen zitten dan zo afgesloten, romantisch maak ik het zelf daar ook wel
Oud 05-11-2004, 12:18
Verwijderd
Aah het was wel een beetje sneu voor hem (Digger), toen zij niet alleen met hem wou zitten. Maar het was lievig toen ze samen naar de supermarkt gingen, en een romantisch diner hadden.
Oud 05-11-2004, 19:48
kiek
kiek is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 03-11-2004 @ 17:28 :

Het is gewoon ranzig, geen pedofilie.
notice the -smilie

Oud 06-11-2004, 00:49
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
kiek schreef op 05-11-2004 @ 20:48 :
notice the -smilie

Wat heeft dat er nou mee te maken? Het is geen pedofilie, en jij zegt van wel.
Oud 06-11-2004, 08:13
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 05-11-2004 @ 20:48 :
notice the -smilie

Euh ja, notice de naam van die smiley: eek
Dat kan ik niet anders opvatten dan "Gatver, hij is pedofiel"
Oud 06-11-2004, 14:23
kiek
kiek is offline
Dan vat jij het anders op dan ik het bedoelde. Ik vind de smilie er namelijk lekker overdreven uitzien. En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kijk bij smilies posten meestal naar de smilie zelf, ipv naar de naam.
Oud 07-11-2004, 11:49
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Wow mensen, niet zo nasty he.
Oud 07-11-2004, 12:07
Briseïs
Briseïs is offline
Vechten!
Oud 07-11-2004, 12:13
Sasz
Sasz is offline
smiley fight!
ik ben t wel met kiek eens, ik gebruik de smileys ook anders, omdat ze er gewoon zo uitzien, dat ze erbij passen. bv die rologen, die vind ik niet sarcastisch maar nadenkend ofzo, zo iets van: klopt dat wel...

hmm, maar goed...
Oud 09-11-2004, 15:52
kiek
kiek is offline
Anywayyy vanavond weer!Ben benieuwd of we nou eindelijk meer van Marty zien
Oud 09-11-2004, 16:09
Sasz
Sasz is offline
marty? ow naked guy!
ja ben ook benieuwd! ben ook benieuwd naar lorelai en digger haha
Oud 09-11-2004, 19:17
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Van mij mogen ze Rory vanavond gewoon helemaal weglaten, eigenlijk Gewoon de hele aflevering alleen maar Digger en Lorelai
Oud 09-11-2004, 19:45
BCR
BCR is offline
Nee, juist Rory. Geen Digger/Lorelai Jason is geen interessant personage

Is Rory's haar nog korter geworden?
Oud 09-11-2004, 20:09
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Jason zit in 't beginfilmpje, hij is blijvend Yay

En die kamer met die boeken... Ik zou meteen bij 'm intrekken
Oud 09-11-2004, 20:11
Verwijderd
in een andere kamer slapen.. wat voor fobie kun je hebben
Oud 09-11-2004, 20:42
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-11-2004 @ 21:11 :
in een andere kamer slapen.. wat voor fobie kun je hebben
Iedereen heeft zo z'n rare dingen En ik kan me er iets bij voorstellen. Ik kan al nauwelijks slapen met iemand in dezelfde kamer, laat staan in 'tzelfde bed...
Oud 09-11-2004, 20:45
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
BCR schreef op 09-11-2004 @ 20:45 :

Is Rory's haar nog korter geworden?
ik dacht ook al dat er iets met haar haar was gebeurd
Oud 09-11-2004, 22:10
Flowtje
Flowtje is offline
Rory's haar leek idd weer korter! En Paris

"Late, late, late, late, late, late.."
Oud 09-11-2004, 22:13
the tourist
the tourist is offline
Ik vond het echt een leuke aflevering. Die hond van Jason, Michel die Davey onder het bed rolde, Paris, enz.
Oud 09-11-2004, 22:14
Flowtje
Flowtje is offline
Owja, die hond!! En die actie van Michel
Oud 10-11-2004, 09:05
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Omg, ik ben al een tijdje de afleveringen uit de VS aan het downloaden van seizoen 5, en halleluja wat een actie gister Ik ging echt helemaal los achter de pc
Oud 10-11-2004, 09:16
Verwijderd
Heeft Parys nou echt iets met die professor? Die hoed van haar was leuk trouwens.
Oud 10-11-2004, 09:25
Sadachbia
Sadachbia is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 10-11-2004 @ 10:16 :
Heeft Parys nou echt iets met die professor? Die hoed van haar was leuk trouwens.
ja, gatver!! blijkbaar zat het haar toch dwars, omdat ze steeds met Rory er over wilde praten...maar, ik vind het niet kunnen
Oud 10-11-2004, 09:30
PrimRose
PrimRose is offline
Michel <3 echt geweldig hoe hij met die baby was. (of tegen die andere gast, waar hij zo jaloers op was)
Oud 10-11-2004, 10:10
Blubje
Blubje is offline
Michel <3<3 "Truman is stuck under the bed" "Truman?? His name is Davey!"

Jason en Lorelai zijn ook leuk samen
Ik vond die hond zielig Maar wel cute!!

Ow en ik weet niet of t iemand al is opgevallen, maar die gast die de hoofdredacteur is van de krant, dat is Jonathan uit Buffy

Paris en die man is nog steeds iieuw

Ik vond het einde zo raar Zo...ineens. Niet echt een einde zegmaar. Dat is wel vaker, maar nu viel t echt op...
Oud 10-11-2004, 11:38
Sadachbia
Sadachbia is offline
Citaat:
Blubje schreef op 10-11-2004 @ 11:10 :
[
Ow en ik weet niet of t iemand al is opgevallen, maar die gast die de hoofdredacteur is van de krant, dat is Jonathan uit Buffy

[/B]
ha, ja, het was me al opgevallen. ik vind hem wel grappig, wel een beetje bazig, maar dat maakt hem zo leuk!
Oud 10-11-2004, 12:57
Sasz
Sasz is offline
hond was cool!
davey onder t bed, echt zielig joh!
paris die aandacht probeerde te trekken
maar toch vond ik digger het beste met zn fobie
Oud 10-11-2004, 14:05
Verwijderd
is het mensen opgevallen dat Digger heeft uitgelegd dat hij licht slaapt, en dat licht slapen geen fobie is?
Oud 10-11-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 10-11-2004 @ 15:05 :
is het mensen opgevallen dat Digger heeft uitgelegd dat hij licht slaapt, en dat licht slapen geen fobie is?
ja hoor mij wel!
Oud 10-11-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 10-11-2004 @ 15:05 :
ik weet ook wel dat het geen fobie is... maar tis toch een beetje vreemd dat hij het niet wilde proberen. en dan nog is het geen fobie, maar het is niet Psych hier

Op zich vond ik het wel een leuke aflevering, maar ik vind dat er wel wat meer leuke jongens in voor mogen komen.
Oud 10-11-2004, 17:00
niña
niña is offline
*eens is met leuke jongens*

die hond was bizar
Davey onder het bed vond ik erg leuk
en Paris met die vent.. brrr
Oud 10-11-2004, 17:18
jet
jet is offline
ik vind de Gilmore Girls de laatste tijd steeds minder leuk :x
Oud 10-11-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 10-11-2004 @ 18:18 :
ik vind de Gilmore Girls de laatste tijd steeds minder leuk :x
Dat vond ik eerst ook, maar de afgelopen twee afleveringen heb ik toch wel weer gelachen en vond ik het weer leuker worden.

Ik vind van de dinsdagavond The OC echter wel het leukst nu en SatC ook leuker, terwijl ik 'vroeger' echt niets leuker vond dan GG.
Oud 10-11-2004, 18:13
Verwijderd
Ik vind die professor trouwens wel lievig Mja, ik heb niet echt iets enorms tegen Paris - Flemming. Van mij mogen ze, als ze het allebei fijn vinden Het gaat er toch niet om of Rory het vies vind, of Lorelai? Maar goed...

Verder vond ik het een leuke ep Michel is leuk, met Truman En Digger is ook wel geinig, alleen vond ik zijn lichte-slapen een beetje gezeur... Die hond

Oh, en marsepein, dat is toch niet zó vies? Ik vind het niet lekker, maar ik kan het wel eten. Wel grappig hoe Rory deed toen Emily vroeg of ze het door had geslikt
Oud 10-11-2004, 18:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-11-2004 @ 19:13 :
Ik vind die professor trouwens wel lievig Mja, ik heb niet echt iets enorms tegen Paris - Flemming. Van mij mogen ze, als ze het allebei fijn vinden Het gaat er toch niet om of Rory het vies vind, of Lorelai? Maar goed...
Mja, volgens mij ging het ook meer om dat het
a. een leraar van rory is die ook nog eens bij haar opa in de klas zat (en de gedachte: 'relatie met je opa' of 'relatie met een leraar' is nou toch niet echt geweldig )
b. Paris loog tegen haar. Ze zei dat rory de groetjes kreeg van Jamie en dat paris met Jamie weg was geweest, terwijl dat dus niet zo was.
Oud 10-11-2004, 19:14
Verwijderd
Ik vind marsepein lekker
Oud 10-11-2004, 19:17
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-11-2004 @ 19:13 :

Verder vond ik het een leuke ep Michel is leuk, met Truman En Digger is ook wel geinig, alleen vond ik zijn lichte-slapen een beetje gezeur... Die hond

Oh, en marsepein, dat is toch niet zó vies? Ik vind het niet lekker, maar ik kan het wel eten. Wel grappig hoe Rory deed toen Emily vroeg of ze het door had geslikt
Ik vind 'm ook best cute, maar ik hoef er toch geen relatie mee... Voor mij houdt 't écht op bij 59 Zodra 't eerste getal een zes is zou ik niet meer met mezelf kunnen leven Raar, maar waar

Ik snap niet dat ze 't niet lusten Marsepein is 't lekkerste dat er is, waarom doen ze alsof het niet eens eetbaar is
Oud 10-11-2004, 19:21
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind marsepein niet lekker, maar als het moet eet ik het wel op, zo erg oneetbaar is het nou ook weer niet.
Oud 10-11-2004, 19:32
PV
PV is offline
ik kon me er helemaal inleven, ik vind marsepein ook niet te eten. Zo'n raar smaakje.
Maar ik vind de afleveringen nu wel weer leuker aan het worden
Oud 11-11-2004, 07:43
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
PV schreef op 10-11-2004 @ 20:32 :
ik kon me er helemaal inleven, ik vind marsepein ook niet te eten. Zo'n raar smaakje.
Maar ik vind de afleveringen nu wel weer leuker aan het worden
Oud 11-11-2004, 20:54
alpha
alpha is offline
waarom vind niemand hier marsepein lekker? Tuurlijk, dat Rory en Loralai en die andere het niet te eten vinden. Maar die zijn dan ook wel erg moeilijk met dingen die ze niet kennen

Regels voor berichten