Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2004, 16:36
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Miracle schreef op 24-12-2004 @ 17:02 :
Waarom ga jij niet ergens in de huishouding werken? Verdien je nog geld ook.
nee dankje commanderen..ok ..zelf doen..nee dankje
Oud 25-12-2004, 13:14
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 24-12-2004 @ 17:36 :
nee dankje commanderen..ok ..zelf doen..nee dankje
Dan wordt je hoofd in de huishouding? Waarom zou het leuk zijn om te kunnen wassen enzo, ik snap dat niet helemaal.
Oud 25-12-2004, 20:22
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Miracle schreef op 25-12-2004 @ 14:14 :
Dan wordt je hoofd in de huishouding? Waarom zou het leuk zijn om te kunnen wassen enzo, ik snap dat niet helemaal.
ik las et verkeerd ik bedoel dus zoals Balance

Laatst gewijzigd op 26-12-2004 om 12:22.
Oud 26-12-2004, 11:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 25-12-2004 @ 14:14 :
gewoon dat er meer te doen is en dat het nog wat echter lijkt.
ik hoef niet persé te wassen, maar ik zou het ook wel leuk vinden als er meer objecten kwamen waarmee je iets kan doen.
op zich passen een strijkbout, een wasmachine enz. er wel bij.
(dan zou ook je werkmeter beter kunnen worden naar mate je netter op je werk verschijnt bijv.)
Oud 27-12-2004, 15:48
Lilything
Lilything is offline
Ok, we hebben nu kerstvakantie, dus hier een enorm vervolg op mijn verhaal

De twee pré-gearangeerde tieners, zijn inmiddels groot, en getrouwd en hebben n huisje. Ze kregen n kindje en wilde toen nog n kindje. Ik liet iemand intrekken en die nam de twee kindjes mee (thank god werd er gek van, 2 babys is niet te doen) Daarna nog n kindje en toen wilde ze ineens 10(!) kinderen:/

Okej, nu hebben ze 10 kinderen (+15.000....wtje hoeveel) waarvan 7 weggeven aan mensen die introkken en dan weer weggingen enzow....eentje is meegenomen door de kinderbescherming Ik heb er twee zelf gehouden. Een donker meisje en een fucking mooi licht meisje...(serieus asociaal mooi...zo mooi kan k ze zelf geeneens maken:/) dat meisje is een tiener en t andere meisje is een kind (zij heeft de zoemba lippen van haar vader en is dus behoorlijk lelijk:/). Ze wonen dus met zn vieren.

Mijn vrouw is erg makkelijk als ze zwanger is, alleen in begin kotst ze constant de wc VIES en dan laat je ze schoonmaken gaat ze weer over haar nek.....
maargoed heb je die kinderen gehad.....wat denk je......

ze willen 20 kleinkinderen:/:/ (een klein speentje met een grootspeentje waar het getal 20 bijstaat:/)

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Oud 27-12-2004, 15:50
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Lilything schreef op 27-12-2004 @ 16:48 :
Ok, we hebben nu kerstvakantie, dus hier een enorm vervolg op mijn verhaal

De twee pré-gearangeerde tieners, zijn inmiddels groot, en getrouwd en hebben n huisje. Ze kregen n kindje en wilde toen nog n kindje. Ik liet iemand intrekken en die nam de twee kindjes mee (thank god werd er gek van, 2 babys is niet te doen) Daarna nog n kindje en toen wilde ze ineens 10(!) kinderen:/

Okej, nu hebben ze 10 kinderen (+15.000....wtje hoeveel) waarvan 7 weggeven aan mensen die introkken en dan weer weggingen enzow....eentje is meegenomen door de kinderbescherming Ik heb er twee zelf gehouden. Een donker meisje en een fucking mooi licht meisje...(serieus asociaal mooi...zo mooi kan k ze zelf geeneens maken:/) dat meisje is een tiener en t andere meisje is een kind (zij heeft de zoemba lippen van haar vader en is dus behoorlijk lelijk:/). Ze wonen dus met zn vieren.

Mijn vrouw is erg makkelijk als ze zwanger is, alleen in begin kotst ze constant de wc VIES en dan laat je ze schoonmaken gaat ze weer over haar nek.....
maargoed heb je die kinderen gehad.....wat denk je......

ze willen 20 kleinkinderen:/:/ (een klein speentje met een grootspeentje waar het getal 20 bijstaat:/)

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
omg
Oud 27-12-2004, 15:52
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 27-12-2004 @ 16:50 :
omg
ja, behoorlijk voordeel dat ze uit groot gezin kwamen(dat gezin van 8 mensen, zie ergens anders mn verhaal) want anders had niemand die kids mee kunnen nemen omdat je dan geen goede band met ze had enzow

levensexiliser heeft ervoor gezorgd dat k uberhaupt de tien kon halen
Oud 27-12-2004, 16:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lilything schreef op 27-12-2004 @ 16:48 :
en een fucking mooi licht meisje...(serieus asociaal mooi...zo mooi kan k ze zelf geeneens maken:/)
foto?
ik ben nu wel benieuwd...

en ik heb het ook een keer geprobeerd: 10 kinderen. Maar zonder levenselixer kwam ik maar tot de 4.

misschien kun je kinderen trouwens sneller op laten groeien door ze te laten drinken van de elixer als hun wensniveau laag is. Dan krijg je d'r 3 dagen bij ipv d'r af.
Ik heb ook dat ding uitgeprobeerd dat bij vijanden punten wegneemt (kan even niet op de naam komen: punten als schoonmaken en koken enzo bedoel ik).
Die pakt er alleen maar 1 per keer... Dat is ook de moeite niet
En m'n sim werd er nog ongelukkig van ook, want ik liet het hem bij iemand doen die hij mocht.
Oud 27-12-2004, 17:32
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-12-2004 @ 17:24 :
en ik heb het ook een keer geprobeerd: 10 kinderen. Maar zonder levenselixer kwam ik maar tot de 4.
code: aging off
Citaat:
misschien kun je kinderen trouwens sneller op laten groeien door ze te laten drinken van de elixer als hun wensniveau laag is. Dan krijg je d'r 3 dagen bij ipv d'r af.
Kinderen kunnen dat niet drinken.
Citaat:
Ik heb ook dat ding uitgeprobeerd dat bij vijanden punten wegneemt (kan even niet op de naam komen: punten als schoonmaken en koken enzo bedoel ik).
Die pakt er alleen maar 1 per keer... Dat is ook de moeite niet
En m'n sim werd er nog ongelukkig van ook, want ik liet het hem bij iemand doen die hij mocht.
Je kunt het idd net zo goed zelf behalen...
Oud 27-12-2004, 18:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-12-2004 @ 18:32 :
code: aging off
Bij dat gezin deed ik niet aan cheaten.

Citaat:
Kinderen kunnen dat niet drinken.
dat is balen
Oud 27-12-2004, 18:32
Lilything
Lilything is offline
Hmmz...idd kinderen kunnen dat niet drinken, zelfs tieners niet
Verder heb ik die ene peuter (die nu kind is) geholpen met dat speciale kinderflesje (breinmelk) daarmee leren ze dingen heel snel. DUs eerst bijv. leren lopen, zijn ze helemaal happy (platina) en dan leer je m praten en zinderlijk worden supersnel Echt aan te raden

Verder had ik zes baby voor de levensexiliser, maja mijn sim wordt supersnel zwanger.....na 1x issut al gefixt. Kheb btw ook ontdekt hoe je kunt zien of t gelukt had, doe je tijdje erna weer ontspannen, als je dan niet meer kindje kunt maken met de man, dan issut gelukt later zie je t wel aan t overgeven met dat speentje met vraagtekentje erbij.

En ik heb van alle 9 gevallen, 1x een tweeling gehad....
Ik heb geen foto van dat meisje en op deze comp doet mn spelletje t niet zal binnenkort eentje maken, goed?
Oud 27-12-2004, 18:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lilything schreef op 27-12-2004 @ 19:32 :
Hmmz...idd kinderen kunnen dat niet drinken, zelfs tieners niet
Verder heb ik die ene peuter (die nu kind is) geholpen met dat speciale kinderflesje (breinmelk) daarmee leren ze dingen heel snel. DUs eerst bijv. leren lopen, zijn ze helemaal happy (platina) en dan leer je m praten en zinderlijk worden supersnel Echt aan te raden

Verder had ik zes baby voor de levensexiliser, maja mijn sim wordt supersnel zwanger.....na 1x issut al gefixt. Kheb btw ook ontdekt hoe je kunt zien of t gelukt had, doe je tijdje erna weer ontspannen, als je dan niet meer kindje kunt maken met de man, dan issut gelukt later zie je t wel aan t overgeven met dat speentje met vraagtekentje erbij.

En ik heb van alle 9 gevallen, 1x een tweeling gehad....
Ik heb geen foto van dat meisje en op deze comp doet mn spelletje t niet zal binnenkort eentje maken, goed?
oke.

overigens merkte iemand al eerder op dat je een geluidje hoort van een babyliedje als je moeder zwanger wordt. Dus vlak na de seks hoor je een heel klein melodietje. Dan is ze zwanger.
Oud 27-12-2004, 18:46
Lilything
Lilything is offline

deze vond ik wel grappig...een vrouw die zegt dat ze OPA is geworden (foutje in de vertaling jongens?)

en deze:

Tis al een oudje (Hier was Ella nog tiener, nu heeft ze dus 10 kinderen met haar man (onderin beeld te zien bij angsten, ze had hier al vaste verkering met hem)

ze maakte graag huiswerk in t tuinhekje
Oud 27-12-2004, 18:46
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-12-2004 @ 19:43 :
oke.

overigens merkte iemand al eerder op dat je een geluidje hoort van een babyliedje als je moeder zwanger wordt. Dus vlak na de seks hoor je een heel klein melodietje. Dan is ze zwanger.
ja dat klopt, maar dat hoor je gewoon als ze in slaap vallen na de sex, want in het bubbelbad hoor je dat niet
Oud 27-12-2004, 19:37
Miracle
Miracle is offline
Ik ben de Veronadorp ding aan het oplossen. De twee opa's zijn al vrienden maar ook nog een beetje vijanden.

En vandaag kwam mijn opa van der smacht met een helicopter thuis.
Oud 27-12-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 27-12-2004 @ 19:46 :
ja dat klopt, maar dat hoor je gewoon als ze in slaap vallen na de sex, want in het bubbelbad hoor je dat niet
Nee hoor, dat hoor je alleen wanneer ze zwanger is, en ook in het bubbelbad. Ik heb een vrouwtje dat maar niet zwanger wordt (En dus hoor ik dat muziekje ook niet na dat ze hebben geprobeerd een kindje te maken.)
Oud 27-12-2004, 19:48
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-12-2004 @ 20:39 :
Nee hoor, dat hoor je alleen wanneer ze zwanger is, en ook in het bubbelbad. Ik heb een vrouwtje dat maar niet zwanger wordt (En dus hoor ik dat muziekje ook niet na dat ze hebben geprobeerd een kindje te maken.)
Dit klinkt n btje raar, maarre laat haar vreemdgaan (ALS MAN NIET THUIS IS) met een andere man..anders ligt het aan haar Hij merkt t toch niet als t niet van hem is, want je zorgt er natuurlijk voor dat ze die andere man nooit meer ziet
Oud 27-12-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 27-12-2004 @ 20:48 :
Dit klinkt n btje raar, maarre laat haar vreemdgaan (ALS MAN NIET THUIS IS) met een andere man..anders ligt het aan haar Hij merkt t toch niet als t niet van hem is, want je zorgt er natuurlijk voor dat ze die andere man nooit meer ziet
Ah wauw, klinkt goed... maar het probleem is dat ik mijn vriend en mij heb nagemaakt Ik voel me zo slecht wanneer ik dan met de tuinman een kind maak
(Maar ik ga het toch proberen, want ik wil zo graag zwanger zijn )
Oud 27-12-2004, 20:00
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-12-2004 @ 20:50 :
Ah wauw, klinkt goed... maar het probleem is dat ik mijn vriend en mij heb nagemaakt Ik voel me zo slecht wanneer ik dan met de tuinman een kind maak
(Maar ik ga het toch proberen, want ik wil zo graag zwanger zijn )
Laat ff weten hoe t ging zal wel ff duren want je moet hele band opbouwen of course.....
Oud 27-12-2004, 20:59
Lilything
Lilything is offline
Hmm trouwens...ik liet de vrouw die ik meestal in liet trekken bij dit gezin (die vrouw had twee liefjes dus die kon die kids ook weer handig ergens droppen, en twee tienerkids nog) dus daarna kwam die vrouw weer in het huis wonen.

Maar toen was het gezin dus met zn vijven. Vader en moeder en tiener en kind en baby. En toen wilde ik die vrouw in laten trekken zei dat spel: deze vrouw is zwanger wanneer haar kind geboren wordt wordt het aantal van acht mensen in het huis overgeschreden...

Toen bleek dus later dat mijn moeder een tweeling kreeg, dus 5+2=7 en dan die vrouw erbij en toen bleek dus dat de zwangerschapspoging die k eigenlijk voor de gein deed zodat die vent in t huis kwam wonen zodat hij voor die twee kids kon zorgen die zij had meegekregen ervoor maja die was dus zwanger dus 7+2=9

had spel al voor me uitgerekend vond k wel
Oud 27-12-2004, 21:27
Miracle
Miracle is offline
Mijn gezin had een etenscrisis. Eten was op en het in ontvangst nemen van boodschappen/pizza wilde maar niet lukken.
Oud 27-12-2004, 22:14
Freestyler*
Freestyler* is offline
jah wat ik niet zo goed snap
als je iemand uitnodigt, of hij/zij komt toevallig langs, dan moet iemand toch altijd aanbellen?
Nou als ik (in de sims ) dan met een andere man in bed/bubbelbad lig, en een van de andere liefjes komt langs, dan staan die er opeens naast! Zijn ze zomaar binnengekomen! en de relatie dan ook gelijk naar de klote natuurlijk

wel een dilemma nu: met welke simman zal ik trouwen
Oud 27-12-2004, 23:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-12-2004 @ 22:27 :
Mijn gezin had een etenscrisis. Eten was op en het in ontvangst nemen van boodschappen/pizza wilde maar niet lukken.
nieuwe koelkast kopen of met de taxi naar een openbaar kavel gaan waar bv. een barbecue aanwezig is
Oud 28-12-2004, 06:10
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-12-2004 @ 00:59 :
nieuwe koelkast kopen of met de taxi naar een openbaar kavel gaan waar bv. een barbecue aanwezig is
Oeh ja, nieuwe koelkast had ik moeten doen. Naar een andere kavel had teveel tijd gekocht, m'n opa had ontzettende honger.
Oud 28-12-2004, 15:14
Lilything
Lilything is offline
Mijn tiener is over 10 dagen volwassen. Ik heb al een man voor haar geregeld

Mooierd Mooi heet hij EN hijz lelijk hij moest mooi worden, maar hij ziet eruit als een homo maargoed de vader is er al vrienden mee en vanavond blijft hij slapen en zij heeft er al 84 mee strax als ze volwassen is mooi met hem trouwen, dan kan hij erbij intrekken, en dan wordt hij pas ouder Dus zijn ze evenoud jaja goed geregeld

Ik heb n foto van dat meisje, maar kkan m nie uploaden.....ze heeft nu btw pukkels dus is lelijk maja......
Oud 28-12-2004, 15:44
rare kwast
rare kwast is offline
weeeeeet een meisje
Oud 29-12-2004, 17:36
Miracle
Miracle is offline
Mijn sims doen raar.

Ze kunnen niet meer seksen en niet meer aan één tafel eten. Als ze dat wel doen, dan floepen ze ineens een meter achteruit. Ook gaat het bellen niet helemaal goed, ik moet het heel vaak proberen voordat hij het eindelijk pakt en hij belt dan maar heel kort als het een sim is.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Oud 29-12-2004, 18:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 29-12-2004 @ 18:36 :
Mijn sims doen raar.

Ze kunnen niet meer seksen en niet meer aan één tafel eten. Als ze dat wel doen, dan floepen ze ineens een meter achteruit. Ook gaat het bellen niet helemaal goed, ik moet het heel vaak proberen voordat hij het eindelijk pakt en hij belt dan maar heel kort als het een sim is.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
hoe zijn hun wensbalk en andere balkjes? groen of rood?
en de mensen die samen aan tafel zitten hebben een goede relatie met elkaar?
Oud 29-12-2004, 18:37
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-12-2004 @ 19:08 :
hoe zijn hun wensbalk en andere balkjes? groen of rood?
en de mensen die samen aan tafel zitten hebben een goede relatie met elkaar?
Geen idee, het is een gewoon gezin. Het was altijd goed en ze maken geen ruzie ofzo.

Het lijkt eerder een fout in het spel.
Oud 29-12-2004, 20:41
Lilything
Lilything is offline
Ik heb dus n btje n probleem....
mijn sim-tiener, inmiddels volwassen inmiddels zwanger van haar verloofde

1 probleempje.....die vent denkt nog steeds aan haar vader (ik liet hem met hem flirten zodat hij bij hem in kon trekken, samen met zijn toen-nog-tiener dochter.....om een band te krijgen)

Vader trok meteen uit t huis maargoed........die man denkt NOG steeds aan die man......gaat dat ooit nog weg?
Oud 30-12-2004, 19:33
droppiej
droppiej is offline
heyhey

zijn er al veel cheats uit van the sims 2? bijvoorbeeld om meer geld te krijgen??
sorry als ze al in t forum staan, maar k heb geen zin om zoveel pagina's door te lezen

thnxxx
Oud 30-12-2004, 19:42
Verwijderd
Oud 30-12-2004, 19:48
droppiej
droppiej is offline
oke dat is een hele slimme

nou ik een paar heb ..kan k ze wel delen met iedereen

Code Resultaat
Kaching Krijg 1000 Geld
expand Maak het cheatscherm groter
moveObjects on Zet het verplaatsen van objecten aan
moveObjects off Zet het verplaatsen van objecten uit
aging on Zet ouderworden van sims aan
aging off Zet ouderworden van sims uit
autoPatch on Zet autoupdate van het spel aan
autoPatch off Zet autoupdate van het spel uit
help Krijg een lijst met alle cheats van het spel
help [cheatname] Laat specifieke cheat info zien van de ingetikte cheat
exit Sluit het cheat scherm
motherlode Krijg 50.000 Geld
Oud 30-12-2004, 19:53
Balance
Balance is offline
de enige belangrijke zijn dus: motherlode en aging off
Oud 02-01-2005, 13:46
Lilything
Lilything is offline
Kdenk dat ik mijn sim-familie kwijt ben
op de comp waar we sims2 op konden, is de harde schijf gecrasht/doorgebrand whatever. KAPOT weg bestanden
Oud 04-01-2005, 15:22
rare kwast
rare kwast is offline
vind het best jammer dat je kamer niet zo lekker licht wordt...
je moet nu echt overal ramen zetten anders wordt alleen de kant met ramen wat zonniger

de oude sims deed dat gewoon na 5 ramen ofzo (kleine kamer)
das wel jammer...en ik mis een mooie piano en een rock gitaar
Oud 04-01-2005, 15:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 04-01-2005 @ 16:22 :
vind het best jammer dat je kamer niet zo lekker licht wordt...
je moet nu echt overal ramen zetten anders wordt alleen de kant met ramen wat zonniger

de oude sims deed dat gewoon na 5 ramen ofzo (kleine kamer)
das wel jammer...en ik mis een mooie piano en een rock gitaar
dat vind ik ook jammer ja. Als je geel of wit tapijt legt lijkt het altijd bruin of grijs
Oud 04-01-2005, 18:38
Doodle!
Doodle! is offline

moest 'm gewoon ff delen
Oud 05-01-2005, 16:30
rare kwast
rare kwast is offline
ik mis ook een box
Oud 05-01-2005, 19:56
Lilything
Lilything is offline
De uitbreiding van 'studentenleven' waar ik het laatst over had, is inmiddels in de winkels te krijgen....
Oud 05-01-2005, 20:47
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Lilything schreef op 05-01-2005 @ 20:56 :
De uitbreiding van 'studentenleven' waar ik het laatst over had, is inmiddels in de winkels te krijgen....
Neej hoor, dat duurt nog wel een tijdje. Je kan hem hooguit pre-orderen.
Oud 06-01-2005, 02:00
Verwijderd
Bij mij loopt het spel nog steeds niet goed. Ook al schakel ik alle netwerk (en dus internet)verbinding uit, het spel loopt om de zoveel tijd vast. Ik ben dus de hele tijd bezig alles op te slaan en zo schiet het gewoon niet op, het is echt heel irritant. Heeft iemand tips? Verder schakel ik natuurlijk ook alle andere overbodige programma's die op de achtergrond draaien uit.
Oud 06-01-2005, 13:06
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 22-11-2004 @ 17:03 :
ze wil 10 kinderen zit nu op 2 geloof ik
en zwanger...kijken of het te redden is
Mij is het daarom al een keer gelukt om 7 kinderen te fokken maar dat is echt niet meer leuk om mee te spelen
Oud 06-01-2005, 13:12
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb 2 kinders weggegeven (bleef meisjes krijgen)
heb 3 van die pubers 1 tiener en een baby en ze is zwanger..
ik red het niet
Oud 06-01-2005, 13:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb maar even mijn tuinman ontslagen en opnieuw gebeld
Het was zo irritant dat mij steeds betrapte met ander liefjes
das sowieso erg vervelend, en het gebeurt ook nogal vaak

ik heb eht spel nu al vanaf de eerste dag
maar nog steeds geen kinderen familie e.d.
ik heb het te druk
Oud 07-01-2005, 00:28
MikeyMo
MikeyMo is offline
mhahaha kuut. Mijn sims waren net naar de stad, en daar ging ik even weg, maar het bleek, toen ik terugkwam, dat ik hem niet op pauze had gezet. Dus nu zijn ze allemaal rood en heb ik echt een probleem op mn werk, morgen
Oud 07-01-2005, 11:55
Balance
Balance is offline
Ik had een sim die was getrouwd en een minnares had (schoonmaakster).
Ik liet z'n vrouw op bed slapen en in een andere kamer liet ik de sim toen met die schoonmaakster naar bed gaan. Ze waren klaar en uit bed voordat de vrouw wakker werd.
Maar toen die vrouw wakker werd was ze kwaad en liep ze naar m'n sim toe. Ze maakte ruzie en ze wist dus dat ie was vreemdgegaan.

Best wel flauw: ik had d'r dus laten slapen, ze deden het in een andere slaapkamer en ze waren alweer omgekleed toen de sim wakker werd, dus ze heeft er helemaal niks van kunnen merken!
Oud 07-01-2005, 15:54
Lunae
Lunae is offline
weet iemand hoe ik een volwassen sim kan laten verhuizen? als ik namelijk op de klant of computer klik, en dan aanklik 'eigen huis zoeken' gebeurt er niets... in een ander huis met andere sims lukt het wel, maar nu met deze sims niet, iemand tips?
Oud 07-01-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-01-2005 @ 12:55 :
Ik had een sim die was getrouwd en een minnares had (schoonmaakster).
Is dat van die familie die er al in zit?
Citaat:
coekie schreef op 07-01-2005 @ 16:54 :
weet iemand hoe ik een volwassen sim kan laten verhuizen? als ik namelijk op de klant of computer klik, en dan aanklik 'eigen huis zoeken' gebeurt er niets... in een ander huis met andere sims lukt het wel, maar nu met deze sims niet, iemand tips?
Blijven er nog sims over als je ze verhuisd? Dan kan het namelijk niet, dan moet je het via het beginscherm van de buurt doen. Anders is het misschien een bug in het spel? Heb je de nieuwe patch al gedownload?
Oud 07-01-2005, 19:47
Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-01-2005 @ 19:24 :
Is dat van die familie die er al in zit?

Blijven er nog sims over als je ze verhuisd? Dan kan het namelijk niet, dan moet je het via het beginscherm van de buurt doen. Anders is het misschien een bug in het spel? Heb je de nieuwe patch al gedownload?
er gaat maar één sim verhuizen... en de nieuwe patch heb ik ook, hmm raar, probeer nog wel een keer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten