Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2007, 16:05
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-08-2007 @ 15:44 :
Ik weet niet wanneer ze erin komt, ik geloof dat ze vandaag de foto gingen maken. Ik zal 't wel zeggen als ik het weet
We hebben alleen de zondagkrant niet . Maar ik heb al gehoord over de schouwburg (ik woon vlakbij) en nou ben ik wel benieuwd wat je moeder voor plan heeft .
Advertentie
Oud 10-08-2007, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 10-08-2007 @ 15:44 :
Ik weet niet wanneer ze erin komt, ik geloof dat ze vandaag de foto gingen maken. Ik zal 't wel zeggen als ik het weet

Haha leuk!
Ik ga ook eens kijken..
Oud 10-08-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 09-08-2007 @ 20:29 :
Mijn god. Ik trèk het niet. Het gaat gewoon niet meer. Ik word helemaal gek ik mijn kop. Ik moet met iemand praten, ik ben bang voor mezelf, voor wat ik wil doen. Iedereen is op vakantie, de mensen die er wel zijn begrijpen me nooit en mijn ouders zijn zo fucking onmogelijk. God. Ik bel morgenochtend naar C. of ik een extra afspraak met haar kan maken. Ik overleef het niet. Ik kan het niet ik kan het niet. *waar is de fucking huil-emoticon als je hem nodig hebt*
Heel veel sterkte!
En ik hoop dat je ergens snel terecht kan.
Oud 10-08-2007, 17:40
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 09-08-2007 @ 19:19 :
@ Heksjuh: Ik moet er anders om lachen
en dankjewel
Ik moet er ook nog steeds om lachen

Ik mocht vandaag op mijn werk codes in de computer zetten. Ik doe altijd heel geinteresseerd als R. dingen aan het doen is, ik vraag altijd wat hij doet en hij gaat dan alles uitleggen en hele verhalen erover vertellen. Dus hij had me ook een keer laten zien hoe je codes voor de tijdschriften moet invoeren, zodat het scant en de prijs er goed in staat. Toen mocht ik het vanmiddag doen, op kantoor in mijn eentje. Nu ik teruglees klinkt het alsof het niks bijzonders is, maar ik vond het leuk dat ik het mocht doen.

Morgen vrij, eindelijk.
En mijn nieuwe kast staat. Ik moet alleen alles er nog in doen, en mijn mooie grote spiegel is helaas ook weg dus ik moet nog nieuwe kopen. Vanmiddag naar de bieb geweest en teruggekomen met vijf hele dikke boeken. Dus ik hoef me niet te vervelen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 10-08-2007, 17:44
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Gister misgegaan met am. Zo bang dat de fysio het zou zien, maar nee...Gelukkig.
Ik voel me moe, bagger geslapen en eenzaam, maar dat is logisch. Who wants to deal with me...?!.
__________________
Durf te vliegen.
Oud 10-08-2007, 18:01
Little_lady
Little_lady is offline
Het was echt nog kutter dan kut... Eerst ging het nog wel goed, maarja dat was dan ook leuk spelen met hondje-lief & gezellig praten met elkaar zoals altijd. Maar toen kwam het afscheid, klotezooi.. Een laatste kusje voor een heeele lange tijd, want volgens mij ga ik nooit binnen nu en een half jaar alweer terug met d'r omdat ik dat gewoonweg niet rond krijg wat onderdak en de kosten betreft.. Na het kusje volgden de tranen en het gedag zwaaien, damn wat hebben we gejankt.. Het enige doch zeer groot pluspuntje van dat moment was dat T. precies op tijd binnen kwam om haar te troosten
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 10-08-2007, 18:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag toch maar gebelt. Eerst telefonisch gesprek gehad met C. maar omdat dat niet genoeg was kon ik om 16.00 u. nog langskomen. Het hielp wel iets maar toch blijf ik het gevoel houden dat ik er alleen voor sta. Ik heb wel verteld over de am-gedachten, zelfmoord-gedachten, het feit dat ik niet normaal meer heb gegeten of geslapen sinds ik terug ben. Ik heb het allemaal besproken, ook de shit van m'n werk, over m'n ouders en álles, maar toch voel ik me nog alleen en onbegrepen. Zij gaat lekker naar huis, heeft een heerlijk weekend, denkt simpelweg niet meer aan mijn hopeloze geval. Ik blijf er echter nog de hele tijd mee zitten, de gedachten laten míj niet met rust.

Inmiddels heb ik alles gedaan maar ik moet morgen écht werken, het kan niet anders. Ik heb collega's gebelt of ze voor me wilden invallen, maar niemand kon. Maar ik kan het niet. Ik móet weg hier, ik móet iets doen. Ik wil weg en ik wil dat de rotzooi in mijn kop stopt. Jezus, waarom houdt het niet op.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-08-2007, 18:23
vlokje
vlokje is offline
waarom. dat is altijd die verdomde vraag. waarom is zij autistisch? waarom doet ze dit? begrijpt ze niet dat het ons pijn doet?
En ik weet dat ze alles anders ziet. Ik snap ook dat het heel moeilijk voor haar is. Maar ik hou het niet langer vol. Het is zo moeilijk. Ze neemt al mijn energie af. Vanmiddag kon ik me niet meer in houden. Ik werd zo kwaad op haar. En ik weet dat het niet haar schuld is maar niemand schijnt te snappen dat het ook moeilijk is voor mij. En er is niemand waar ik mee kan praten. Ik huil mezelf zo vaak in slaap omdat ze me kwetst en ik gewoon niks terug kan zeggen. Want ze begrijpt mijn argumenten toch niet. Of ze legt ze gewoon naast zich neer.
Hoe kan ik in godsnaam leven als zij steeds alles van me afneemt. Ik durf geen mensen mee naar huis te nemen omdat ik bang ben wat zij zou doen. Als ze kwaad is dreigt ze me te vermoorden en het enige wat mijn ouders zeggen is dat ze niet snapt wat ze zegt. Maar ik snap het wel!
Ik wil zo graag weg. Weg van alles, weg van hier.
__________________
wat is leven als je niet leeft?
Oud 10-08-2007, 18:35
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 10-08-2007 @ 17:05 :
We hebben alleen de zondagkrant niet . Maar ik heb al gehoord over de schouwburg (ik woon vlakbij) en nou ben ik wel benieuwd wat je moeder voor plan heeft .
Ze staat er morgen al in, vandaag hebben ze de foto gemaakt, ze zit gehurkt bij een toko en houdt een mango vast ofzo Ben erg benieuwd

En de vriend van mijn tante was gewoon ineens dood, geen ongeluk of iets, hij lag dood in bed. Echt een ongelooflijk naar verhaal. Hij had wat last van z'n nek, z'n zoon had een soort zalf in z'n nek gesmeerd en was kranten gaan rondbrengen. Vervolgens kwam mijn tante bij hem thuis en lag hij heel stil in bed. Ze dacht dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo. Ze gaan de oorzaak uitzoeken, dat duurt een week of 6.
Echt zoo kut. Hij heeft drie kinderen, waarvan twee onder de 18, en die wilden absoluut niet meer bij hun moeder wonen; daar zou een rechtzaak over komen, zodat hij volledige voogdij zou krijgen. Geen idee hoe dat nu met zijn kinderen moet. Echt een vreselijke rot situatie. Ik vind het zoo naar voor mijn tante, zij verdiend dit écht niet. Ze heeft jaren een man gehad die crimineel was (hij verhandelde gestolen autoradio's en heeft volgens mij ook iemand het ziekenhuis in geslagen), haar dochter kon plotseling niet meer lopen, en nu overlijdt haar vriend ook nog eens zomaar. Bah
Oud 10-08-2007, 18:55
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Andijvij: echt een naar verhaal Sterkte, ook voor de rest van je familie.

Vandaag liep mijn baas langs, aan wie ik dinsdag een kaartje had gegeven. Hij zei dat mijn kaartje een mooi plekje heeft. Ik vond het lief dat hij het zei
En vanmorgen ging ik nog even helpen met brood snijden, en die man die daar stond (hij is er alleen in de ochtend en we zien hem eigenlijk nooit omdat hij het brood doet) zei dat hij het gezellig vond dat ik elke keer kom helpen, ookal ben ik er dan kort
Jaja, ik krijg mannelijke aandacht. Alleen van oude mannen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 10-08-2007, 19:14
Verwijderd
Oeeh wat gek om weer thuis te zijn. En mijn vriendje is lief. <3 En ik heb allemaal lipgloss en agenda en Ondergoed en allemaal leuke dingen gekocht want ik heb heerlijk veel geld. <3

Oh dat was Roosje. (a)
Oud 10-08-2007, 19:21
Verwijderd
@Nijn*: Goed van je! En of je het gelooft of niet, er zijn zeker mensen die er wel aan denken...ook in hun weekend (en ik denk zelfs dat dat voor 'haar' geldt). (})

@vlokje: Ik denk dat ze het idd niet begrijpt. Dat is lastig te begrijpen voor iemand die het wel begrijpt, maar ik denk niet dat ze al die dingen doet om anderen pijn te doen, ze kan zich zeer waarschijnlijk niet inleven in anderen, ziet dus niet wat ze doet/wat voor gevolgen het heeft en kan niet bewust iets doen met de reden om iemand pijn te doen. Misschien kun je je eens inlezen in de stoornis? (Als je dat nog niet gedaan hebt dan natuurlijk.) Ik denk dat een hoop dan beter te begrijpen is. Natuurlijk blijft het wel moeilijk...misschien is het iets om contact te zoeken met andere mensen van jouw leeftijd die ook een broertje of zusje hebben dat autistisch is (ik neem iig aan dat je het over je zusje hebt)? Die weten vast heel goed wat je bedoeld.

OT: Raar, dinsdag nog gewerkt, woensdag en donderdag was ik vrij en woensdag is een mevrouw overleden...voor anderen was dat vandaag inmiddels al weer een paar dagen geleden, maar voor mij niet...heel raar.
Oud 10-08-2007, 19:48
Verwijderd
hmpf.
Oud 10-08-2007, 20:18
vlokje
vlokje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-08-2007 @ 20:21 :


@vlokje: Ik denk dat ze het idd niet begrijpt. Dat is lastig te begrijpen voor iemand die het wel begrijpt, maar ik denk niet dat ze al die dingen doet om anderen pijn te doen, ze kan zich zeer waarschijnlijk niet inleven in anderen, ziet dus niet wat ze doet/wat voor gevolgen het heeft en kan niet bewust iets doen met de reden om iemand pijn te doen. Misschien kun je je eens inlezen in de stoornis? (Als je dat nog niet gedaan hebt dan natuurlijk.) Ik denk dat een hoop dan beter te begrijpen is. Natuurlijk blijft het wel moeilijk...misschien is het iets om contact te zoeken met andere mensen van jouw leeftijd die ook een broertje of zusje hebben dat autistisch is (ik neem iig aan dat je het over je zusje hebt)? Die weten vast heel goed wat je bedoeld.

Ja, mijn zusje. mijn ouders hebben me bijna verplicht om alles te weten over haar stoornis. En ze is niet eens zo ernstig autistisch. Ze heeft PDD-NOS. Maar gelukkig kan ik volgend jaar studeren. Ben ik iets verder weg van de problemen. Ik wil er niet voor wegrennen, maar mijn ouders zijn er niet meer voor mij. Dat heb ik al gemerkt.
Het is niet zo dat ik haar haat ofzo. Maar het is zo moeilijk. Alle mensen vinden het zo "knap" dat ik er zo goed mee omga. Dus als ik er goed mee omga, moet ik ook niet klagen. Want ik heb geen reden tot klagen. En al die mensen bij die hulpinstellingen maar zeggen dat het meevalt allemaal. Zij zitten niet 24 uur per dag met een kind dat alle aandacht vraagt en alles anders ziet en voelt en soms zelfs gewoon onhandelbaar is. Ze hebben makkelijk praten.

Maar eigenlijk ben ik nu gewoon kwaad. Over een paar dagen lach ik misschien weer om mijn post. Pfff, ik weet t ook allemaal niet meer.
__________________
wat is leven als je niet leeft?

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 20:47.
Oud 10-08-2007, 20:19
Verwijderd
Pomtiedom. Weekend. Maar nu even alleen en verveeld. Straks amiga van het station halen. En eigenlijk ben ik helemaal bek af. Morgen dus met zn allen naar het Noordwijkse strand. En jemig, t is maar goed dat ik geen bikini heb, want ik zie er niet uit. Getver. En nu ga ik allemaal emo-liedjes luisteren. Misschien pomp ik er nog wat traantjes uit.
Oud 10-08-2007, 20:45
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-08-2007 @ 19:35 :
Ze staat er morgen al in, vandaag hebben ze de foto gemaakt, ze zit gehurkt bij een toko en houdt een mango vast ofzo Ben erg benieuwd
:') Oh typisch, de toko is niet echt associeerbaar met de schouwburg, behalve dat het er pal achter zit. Maar ik ga het wel even checken in de krant .

Edit: ik geen geen zin in werken, maar dat is meer uit luiigheid. Het schijnt nu dat we werkelijk op vakantie gaan, ergens deze week, en ik ga ook met vaders nog wat doen, en dat is tof . Alleen jammer dat mijn moeder me echt de ***** uit komt atm.
Oud 10-08-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
vlokje schreef op 10-08-2007 @ 21:18 :
Ja, mijn zusje. mijn ouders hebben me bijna verplicht om alles te weten over haar stoornis. En ze is niet eens zo ernstig autistisch. Ze heeft PDD-NOS. Maar gelukkig kan ik volgend jaar studeren. Ben ik iets verder weg van de problemen. Ik wil er niet voor wegrennen, maar mijn ouders zijn er niet meer voor mij. Dat heb ik al gemerkt.
Hopelijk kan je er ooit met je ouders over praten...

En wat afstand (bv. doordat je op kamers woont) is vaak gunstig, hopelijk ook in jouw geval.
Oud 10-08-2007, 20:50
Verwijderd
Ik werd vanochtend wakker bij mn beste vriendinnetje en zocht naar de andere hostelgasten. Lol ben nog veel te druk bezig met mn interrailvakantie denk ik.

Ondertussen echt 2 heeerlijke dagen met mn vriend gehad. Echt hij is zooo leuk<3. Maar goed nu moet ik nog 1.5 week fulltime werken en hij gaat op vakantie dus zien we elkaar ff niet. Daarentegen is de texel vakantie bijna gepland, lekker met vrienden en hem daarheen . Oh en ook nog naar Spanje met mams, jemig er komt ook geen einde aan de vakantie (A).

Ja het gaat gewoon geweldig goed met me. Mn propedeuse gehaald met een 7 gemiddeld precies. Oftewel mn eerste jaar universiteit precies evenhoog afgesloten als mn VWO vorig jaar.

I feel good
Oud 10-08-2007, 21:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
sorry, heb niet meer gelezen.. vriendin is hier en wil liever niet dat ze weet dat ik hier huis..
morgen vertrekken wij voor 11 dagen naar griekenland dus zal ik hier niet zijn..
ik weet ook nog niet of ik na die tijd terug online kom

iig iedereen veel sterkte komende tijd en heeeeeel veel knuffels
zal aan jullie denken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 10-08-2007, 22:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
heb met een gezellig iemand gewerkt iemand uit ons vriendengroepje op het werk was het allemaal heel leuk maar het is de beste vriendin van mijn vriend en hij kwam dus elke keer wanneer hij tijd had bij ons aan tafel staan om met haar te ouwehoeren en aan haar te zitten friemelen
en mij te negeren wat die al sinds vorige week doet en dan maakt hij soms nog een botte operking naar me ook onder het werk hoelang wil hij nog boos blijven ik word er gek van
aan de ene kant wil ik hem dumpen maar aan de andere kant wil ik nog steeds afwachten en ik probeerde telkens een gesprek te beginnen waar de andere bij waren maar hij deed gewoon alsof ik lucht was maar ik kon me vandaag al haast niet meer tegen hem inhouden maar het was toch gelukt en heb er maar niks over gezegd tegen hem en ik sms hem nou ook niet meer heb vandaag al genoeg pogingen gedaan en de laatste dagen paar keer bijna in janken uitgebarst door hem en hier door krijg ik nog meer am neigingen en ik voel een terugval aankomen
maar ik probeer hem te negeren en me weekend niet te laten verpesten door hem op het moment vind ik hem een grote eikel
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 22:23.
Oud 10-08-2007, 22:37
kroot
kroot is offline
vandaag 2 van die plastic boxen op wieltjes om onder je bed te schuiven gekocht. Ik heb nu mijn kamer al een beetje opgeruimd, want morgen komt mijn zusje endie moet ook op mijn ieniminie kamer slapen. En heb er zin in.
Oud 10-08-2007, 23:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm en dan smst hij net naar me als je niks te doen hebt kom je toch hier heen het weekend kijk maar wanneer
maar ik vraag me af of ik dat wel moet doen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-08-2007, 23:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
fijn krijg ik net nog een sms van hem met daarin
sorry maar dat bericht wat ik net stuurde was voor iemand anders
nog leuker om te weten
nou kan ik helemaal wel janken
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-08-2007, 23:34
Perikles
Perikles is offline
Ik word boos en machteloos en woedend en paniekerig van een gesprek.

- over het feit dat ik * kg afgevallen ben en nog * kg afvallen wil -
"Hee, dan ben je dadelijk echt slank! Yeah..."

Hmm, dádelijk ben ik echt slank.
Want dat ben ik nu nog niet.
Oud 10-08-2007, 23:44
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hoor ik ineens mijn psychiater op tv.. oh juist, daar zat ik na vandaag vast op te wachten.

Bah.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 10-08-2007, 23:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-08-2007 @ 19:35 :
Ze staat er morgen al in, vandaag hebben ze de foto gemaakt, ze zit gehurkt bij een toko en houdt een mango vast ofzo Ben erg benieuwd

En de vriend van mijn tante was gewoon ineens dood, geen ongeluk of iets, hij lag dood in bed. Echt een ongelooflijk naar verhaal. Hij had wat last van z'n nek, z'n zoon had een soort zalf in z'n nek gesmeerd en was kranten gaan rondbrengen. Vervolgens kwam mijn tante bij hem thuis en lag hij heel stil in bed. Ze dacht dat hij een grapje maakte, maar dat was dus niet zo. Ze gaan de oorzaak uitzoeken, dat duurt een week of 6.
Echt zoo kut. Hij heeft drie kinderen, waarvan twee onder de 18, en die wilden absoluut niet meer bij hun moeder wonen; daar zou een rechtzaak over komen, zodat hij volledige voogdij zou krijgen. Geen idee hoe dat nu met zijn kinderen moet. Echt een vreselijke rot situatie. Ik vind het zoo naar voor mijn tante, zij verdiend dit écht niet. Ze heeft jaren een man gehad die crimineel was (hij verhandelde gestolen autoradio's en heeft volgens mij ook iemand het ziekenhuis in geslagen), haar dochter kon plotseling niet meer lopen, en nu overlijdt haar vriend ook nog eens zomaar. Bah
Wauw, dit klinkt echt behoorlijk als het verhaal van mijn tante.
Jarenlang had ze geen vaste vriend, terwijl het een onwijs lief mens is. Toen ze eindelijk een hele leuke man had gevonden kreeg die man irritaties met haar moeder. Tegen m'n oma's wil in toch getrouwd, maar ook bij hen ging het dus niet allemaal vanzelf.
Hij had al 2 kinderen uit een vorig huwelijk die niet meer bij hun moeder wilden wonen. Een kind was net bij hen ingetrokken en de ander zou spoedig volgen. Ze hadden ook 2 honden. En als klap op de vuurpijl hadden ze samen een zoontje gekregen, wat ze heel graag wilde. Het jochie was 3 weken oud toen hij plots overleed. Ook zomaar, een hartaanval en hij was weg.

Sterkte.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-08-2007, 00:08
Verwijderd
Gefrustreerd.
Oud 11-08-2007, 00:11
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
fucking hell, ik wil een leven

en mijn nieuwe psycholoog zit in een rolstoel. en niet zomaar in een rolstoel, ze kan nauwelijks haar armen optillen. en dan moet ik haar een beetje gaan vertellen hoe kut mijn leven wel niet is met al mijn iniminie probleempjes. jezus.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 11-08-2007, 00:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
whoei ik laat mijn weekend niet verpesten door hem
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-08-2007, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 11-08-2007 @ 01:11 :
fucking hell, ik wil een leven

en mijn nieuwe psycholoog zit in een rolstoel. en niet zomaar in een rolstoel, ze kan nauwelijks haar armen optillen. en dan moet ik haar een beetje gaan vertellen hoe kut mijn leven wel niet is met al mijn iniminie probleempjes. jezus.
Hahahahah, instant therapie

Nou ja, neem maar van me aan dat alle problemen in jezelf zitten. Dus op het moment dat zij haar leven zo volledig geaccepteerd heeft en jij nog steeds heel veel moeite hebt met je 'iniminiprobleempjes', ben jíj degene die het zwaar heeft, niet zij.

En ik denk niet dat ze zulk werk zou doen als ze niet zelf goed in d'r vel zat.
Oud 11-08-2007, 00:29
Verwijderd
shit, machteloos ik wil er voor haar zijn.
mja.
ghost dance. <3
ik geef het op ofzo
stomme dromen
stom alles
soms
Oud 11-08-2007, 00:32
Verwijderd
Ze zijn wel lief <3 jij ook ja. Ik ben gewoon een beetje moe van mezelf
Oud 11-08-2007, 10:52
Verwijderd
Nog een maand wachten, en dan krijg ik therapie.
En ik ben er maar een keer geweest. Ik vind het allemaal zo vaag. Vertrouw ik hem wel?
Oud 11-08-2007, 11:52
Little_lady
Little_lady is offline
Yes, dat wordt echt leuk, not.. We zijn allebei slecht in afscheid nemen en we hielden het gister al niet droog, toen was het nog 'slechts' het afscheid van hondje-lief. Over 2 weken moeten we afscheid nemen van elkaar, wat een 'lol' gaat dat worden zeg..

En groeit die lymfeklier in m'n nek nou en doet 'ie echt steeds meer pijn of lijkt dat maar zo?
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 11-08-2007, 11:58
Verwijderd
Mijn god wat een ongelofelijke hork
Oud 11-08-2007, 12:02
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga eind van de middag al naar m'n slaapplek voor de UIT, een uvsv-huis, maar ik vind het toch een beetje eng worden. Straks gaan ze me overhalen om ook bij hun te komen, maar ik wil er nu helemaal niet meer bij. Ik wil naar een veel kleinere vereniging, zonder verplichtingen en wat serieuzer..

Buhu, maar het komt vast goed.

En ik heb nog steeds geen bevestiging van m'n inschrijving aan de UU gehad. Ik had geen kopie gemaakt van het inschrijfformulier en als er nu iets mis gaat heb ik geen bewijs en en.. Nou.
Oud 11-08-2007, 12:09
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Net aanvraag voor wajong op de bus gedaan. Maar dat gaat zo lang duren en stel dat ik hem niet krijg..Dan moet ik gaan werken, maar dat gaat gewoon niet! Maarja, ik heb geen therapeut o.i.d. meer, dus hun zullen wel denken dat het allemaal wel meevalt. Wat moet ik nu?!
__________________
Durf te vliegen.
Oud 11-08-2007, 12:45
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-08-2007 @ 13:02 :

En ik heb nog steeds geen bevestiging van m'n inschrijving aan de UU gehad. Ik had geen kopie gemaakt van het inschrijfformulier en als er nu iets mis gaat heb ik geen bewijs en en.. Nou.
Als je je zo'n zorgen maakt, dan bel je ze toch even op? Volgens mij zijn ze vanaf maandag weer gewoon bereikbaar (iig van sociale wetenschappen, maar ik denk dat dat wel een beetje gelijk is voor alle faculteiten).
Oud 11-08-2007, 13:19
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
GeleBloem: je moet wachten tot je iets hebt gehoord. Je kan je er nu wel druk over maken, maar dat helpt toch niet. Misschien denken ze helemaal niet dat het wel meevalt en krijg je het gewoon. Al weet ik dat dit makkelijker is om te zeggen dan echt te doen.

Net ging de telefoon en ik herkende het nummer: mijn werk. Gelukkig was het mijn zusje en niet mijn baas. Ze moet nu twee uur langer werken omdat ze mensen te kort hebben en het druk is. Gelukkig (niet voor haar, maar ik wist dat iemand die vandaag moest werken af zou zeggen, ik was al bang dat ik zou moet werken).

Nu vanaf vanmorgen alleen thuis met de hond, want mijn ouders zijn weg. En ik heb voor het eerst in mijn leven een spijkerbroek aan.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-08-2007, 13:36
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 11-08-2007 @ 13:02 :
Ik ga eind van de middag al naar m'n slaapplek voor de UIT, een uvsv-huis, maar ik vind het toch een beetje eng worden. Straks gaan ze me overhalen om ook bij hun te komen, maar ik wil er nu helemaal niet meer bij. Ik wil naar een veel kleinere vereniging, zonder verplichtingen en wat serieuzer..

Buhu, maar het komt vast goed.

En ik heb nog steeds geen bevestiging van m'n inschrijving aan de UU gehad. Ik had geen kopie gemaakt van het inschrijfformulier en als er nu iets mis gaat heb ik geen bewijs en en.. Nou.
ik moet mijn inschrijfformulier nog op de bus doen
komt wel goed hoor, vorig jaar bleek bij mij dat ik me wel had ingeschreven bij de uu maar dat ik nooit de inschrijfformulieren voor de faculteit had ontvangen...daar stond ik dusn iet inschrijven maar is allemaal alsnog opgelost, zo moeilijk deden ze niet
Oud 11-08-2007, 14:05
Verwijderd
keelpijn
Oud 11-08-2007, 14:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-08-2007 @ 13:45 :
Als je je zo'n zorgen maakt, dan bel je ze toch even op? Volgens mij zijn ze vanaf maandag weer gewoon bereikbaar (iig van sociale wetenschappen, maar ik denk dat dat wel een beetje gelijk is voor alle faculteiten).
Ik maakte me vandaag pas zorgen, maar mama gaat proberen volgende week te bellen. Als ze daar niet moeilijk over doen. Maar ik zit toch in Utrecht dus wie weet..

Ik ben nu al weer een beetje rustig, aangezien bijna niemand nog een reactie heeft gekregen.
Oud 11-08-2007, 14:16
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Het is vijfentwintig graden volgens de thermometer maar ik geloof er geen flikker van. Maar misschien ben ik wel verwend na die weken vijfendertig, veertig graden, na op het kiezelstrand aan een veel te blauwe zee liggen, na Boedapest en alle andere plekken waar ik geweest ben. :acclimatiseer: Het is vreemd.

En het is fijn met mijn vriendje. Het is fijn dat het fijner is dan altijd. <3 En vanavond lekker met mijn beste vriendinnetje wat drinken in de stad. Olee! En nog twee weken en ik mag weer naar school en dingen leren, en dan is het nog maar een jaar en dan ga ik studeren. Ik red mijn eindexamens wel, ik weet het zeker. Maar misschien is dat mezelf overtuigen.

Oh en ik ben gek op mijn rokje. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-08-2007, 14:44
Verwijderd
Woei, over één week al zomerkamp! Ik realiseerde me gister pas dat ik volgende week al wegga. Ben nu een eetplan en moeilijke-momenten-plan aan het schrijven zodat ik dat nog kan bespreken dinsdag. En verder, hmm ik ben moe en vanavond komen mijn ouders weer terug en ik heb een heul gaaf roze hempje met eendjes (of had ik dat al gezegt?).
De vermoeidheid maakt me zo somber, dus misschien ga ik straks wel eventjes slapen.
Oud 11-08-2007, 16:06
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik voel me echt zo goed nu!
Gister en vandaag vond ik ZO leuk en fijn, hij is echt een van de liefste mensen ooit. Niks fijner dan in slaap vallen en wakker worden met hem!

Ik wil er alles aan doen dat ik dit gevoel blijf houden, want ik voel wel weer dat ik me zó weer rot kan gaan voelen. Gewoon omdat ik weer thuiszit en dat 't nog zo lang duurt voordat school begint. Of trouwens...dat duurt helemaal niet zo lang meer! Drie weken maar! Dan ga ik nu maar even buiten zitten en papiertjes met heeel veel Duitse zinnetjes erop lezen of verdergaan met Spaans aantekeningen overtypen. Super om weer met talen bezig te zijn!
Oud 11-08-2007, 16:18
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Weer thuis van vakantie.

Het was een mooie maar ook erg vreemde vakantie. Ik heb veel gepraat met A. Over hoe het vroeger was. Ze vroeg of ik nog verliefd op haar was en uit het niets begon ik te huilen. Ze trooste me en vertelde me dat het niet erg was, dat zij ook nog haar gevoelens had maar dat ze haar man en kinderen niet opgeven kon, en dat ik dat wist. Ze was juist zo blij dat ik nu weer een vriendin had. Ik weet echt niet wat me bezielde op dat moment. Ik ben niet meer verliefd op haar. Ik heb M. Ik spreek mezelf zo tegen.
Toen ik samen met haar en haar dochtertje over het strand liep begon ze ons liedje te zingen... ik schreef hvj in het zand en zij schreef hovj in het zand... het was zo perfect. En eigenlijk mag ik dit helemaal niet opschrijven omdat we elkaar beloofd hebben nooit iemand te zeggen wat wij voor elkaar voelen/gevoeld hebben. Dat is allemaal te verwarrend. En nu doe ik het toch. Ik moet het kwijt aan iemand. Wie ze is, wat ik heb gedaan, wat ze doet. Het wordt allemaal te verwarrend. en nu moet ik dinsdag M weer onder ogen komen. Nee dat gaat goed zeg, na 2 maanden blijk ik dan al niet te zijn wie ze denkt dat ik ben. Nu weet ik weer waarom ik toen ik het hoorde zo hevig protesteerde tegen de vakantie.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 11-08-2007, 17:17
Little_lady
Little_lady is offline
Het was echt héél gezellig, ook al was het maar zo kort. En ik ga misschien bij ze te eten de komende twee weken, m'n ouders moesten eens weten..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 11-08-2007, 17:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en dan valt me zusje voor me neer op de grond vanmiddag

ze was al sinds gisteren ziek en zag gister helemaal wit enne volgens me moeder was ze al twee keer neer gevallen vandaag
en toen stond ik net de was op te hangen wou ze weer op de hangmat gaan liggen en viel van voren op de grond opeens
ze belde net op en ze zijn naar het ziekenhuis geweest
ze heeft bloedarmoede een te lage bloeddruk en het komt door een groei spurt dat zien ze vaker bij meiden die heel snel groeien in een jaar zeide ze en haar tanden zitten los
en ze mag de hele week alleen maar yoghurt drinken
en verder niks eten en maandag bloed laten prikken
en rustig aan doen en nou zijn ze gelukkig thuis
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 11-08-2007 om 17:35.
Oud 11-08-2007, 18:04
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik had net een heel stuk getypt maar nu is alles weg

Darkfairy: beterschap voor je zusje

Over twee weken hebben we een auto
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-08-2007, 18:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
heksjuh bedankt
watvoor auto?
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.