Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2005, 00:56
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Dit is een op snel neergezette tekst, Voor meer duidelijkheid en info graag mailen naar wesley_henderiks@hotmail.com




Wie hebben er hier nog meer van de NWO gehoord?

Klinkt misschien raar, maar denk dat de wereld er over misschien geeneens meer 10 jaar uitziet als een Nazi DUitsland alleen dan erger.
Met zelfs uiteindelijk nog maar 500.000.000 mensen als resultaat, om die zelfs met bepaalde technieken tot soort van slaaf te houden, dit alles is het plan van een bepaalde groep elite die al sinds de 18e eeuw allerlei grote gebeurtenissen manipuleren en creeren.
En zelfs de belangrijkste posities in de wereld innemen en de mensen daar neer zetten.
Zoals elke!!!!!!!!! President van Amerika, maar zelfs ook de aanslagen in Engeand en Noord Ierlan,bijna elke oorlog, ziektes die verspreid worden en ook natuurlijk 11 September waarvan ze zelf de terroristen getraind hebben daarna de opdracht gegeven hebben ervoor. Maar oklahoma en noem maar op.
Ik hoop dat meer mensen hier van weten.
EN mee willen helpen om de hele wereld wakker te maken. Want op deze manier zullen we nooit een gelukkigge mensheid kunnen hebben, Dat is pas mogelijk wanneer zij niet meer aan de macht zijn en iedereen weet hoe wij de afgelopen eeuwen massaal zijn gemanipuleerd door een groep elite, waarvan bush, blair en vele andere bekende, maar poppetjes in zijn waarvan ze niet eens weten wat de werkelijke plannen en ideeen achter de acties zijn die zij uitvoeren.

IK hoop dat mensen dit een beetje aan het nadenken zet.
En mee willen doen om er bijeenkomsten en lezingen en dat soorten dingen bij te wonen.
Maar ook de docus van Ales Jones willen verspreiden. (erg jammer dat je ervoor moet betalen op zijn site maar zijn te vinden via alle soorten p2p proggies)
www.prisonplanet.com en www.infowars.com daar staat veel info om eens te bekijken en daardoor verder te gaan zoeken. erg belangrijke docu is:Alex Jones - Police State 3 Total Enslavement.

Maar er is trouwens echt nog maar heel weinig tijd, want in Amerika zijn er al wetten door die bij een "Martial law" die uitgeroepen kan worden bij een zogenaamde terroristische aanval de FEMA DATs een nieuwe geheime politie die al strafkampen gebouwd hebben, zij kunnnen dan de president afzetten die dat natuurlijk niet erg vind. Alle mensen die moeten dan in huis blijven anders word je opgepakt en weggevoerd naar die kampen en niemand hoeft te vertellen waar je bent wat dus niet gebuerd, kinderen mogen zelfs ONTVOERD worden dir staat allemaal in de nieuwe terrorist act 2 die nu bijna aanvaard is. Deze gegevens zijn geen paranoia gedachten op losse flodders gebaseerd maar gewoon terug te vinden in die wetten.
ga aub allemaal hiermee aan de slag en geef deze ideeen in ieder geval een kans en kijk de docu helemaal af . is het echt waard.

Mailen kan naar wesley_henderiks@hotmail.com voor eventuele tips, hulp en info.
Advertentie
Oud 05-12-2005, 01:10
Verwijderd
Ik ga meteen kijken
Oud 05-12-2005, 02:12
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Waar kan ik me aanmelden?
Oud 05-12-2005, 08:25
Quay
Quay is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 05-12-2005 @ 03:12 :
Waar kan ik me aanmelden?
Oud 05-12-2005, 09:33
Verwijderd
Mja, en het CDC kan de macht overnemen in de VS .
Oud 05-12-2005, 10:08
Verwijderd
Shit, ze hebben me door.
Oud 05-12-2005, 10:24
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 01:56 :
Maar ook de docus van Ales Jones willen verspreiden. (erg jammer dat je ervoor moet betalen op zijn site maar zijn te vinden via alle soorten p2p proggies)
Hierna geloofde ik het niet meer.

Op de Turkse tv is er ook een heel populaire mafia-serie, waarbij alles draait om zo'n machtige en onzichtbare groep waar je na elke aflevering iets meer van krijgt te weten. En het gekke is dat deze serie door landen als Argentinie en Chili is opgekocht, landen die in een diepe economische crisis zitten, en menen te zijn genaaid door bepaalde machtige groeperingen. Dat, en de verhalen rondom het "oogje" op het Amerikaanse dolar-teken doen me weer denken dat het allemaal best waar zou kunnen zijn..
Oud 05-12-2005, 11:24
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Ja het gaat nog verder dan het oog op de dollar teken.
Ik wil graag een website gaan maken om alle echte feiten omtrent dit verhaal duidelijk te maken, en daarmee de mensen bereiken.
Alle hulp is welkom (webdesigners, vertalers enz.)

Graag mailen naar wesley_henderiks@hotmail.com
Daar kan jeje dan ook aanmelden ;-)
Oud 05-12-2005, 11:34
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
deadlock schreef op 05-12-2005 @ 10:33 :
Mja, en het CDC kan de macht overnemen in de VS .

Nee de F.E.M.A zodadelijk wel als de 2nd terrorist act er in America doorkomt.
En dat houd echt extreme dingen in die ik zelfs beter niet zo kan zeggen omdat je het dan nooit meer zal geloven het hele verhaal.
Dus ik raad je echt aan er docu's over te kijken en is met andere mensen erover te praten. Maar zorg wel dat je alleen naar feiten kijkt, en dat je verder kijkt dan je neus lang is en dus ook goed bedenkt is het wel echt zo als dat mij eigenlijk voorgeschoteld word.!!
Denk maar aan 9-11 en denk maar aan de lewinsky affairre, toen waren ze in Afghanistan Al-qaida kampen aan het bombarderen, terwijl ze hen juist altijd hadden gefinancieerd. (heroinehandel)
Alleen maar om ze zo boos te krijgen dat zij de schuld van 9-11 zouden krijgen. Terwijl dat uitgevoerd is door in Amerika getrainde terroristen van Arabische afkomst. Die ze in de jaren 80 naar Amerika hadden gehaald om getraind te worden, voor dit soort dingen dus. Om het volk zo bang te maken dat ze er wetten door kunnen krijgen die er voor zorgen dat men zogenaamd niets meer hoeft te vrezen voor terroristen maar daardoor wel als een soort slaaf zijn. Die overal met vingerscans zal gaan afreken, clubs binnen gaan ermee, maar zelfs in de supermarkt ermee betalen.
En het gaat nog veel verder, dus meer weten mail maar!!!!

Wesley_henderiks@hotmail.com
Oud 05-12-2005, 11:44
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 05-12-2005 @ 10:33 :
Mja, en het CDC kan de macht overnemen in de VS .
Je bedoelt het CIDI.
Oud 05-12-2005, 12:15
Verwijderd
Ik mis toch echt de Mossad in dit feitenverhaaltje.
Oud 05-12-2005, 12:17
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
S. schreef op 05-12-2005 @ 13:15 :
Ik mis toch echt de Mossad in dit feitenverhaaltje.
Wees niet bang die worden ook voor vele dingen ingezet en zijn ook voor veel dingen voorantwoorlijk tot ver over de grensen van Israel.
Oud 05-12-2005, 12:21
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 13:17 :
Wees niet bang die worden ook voor vele dingen ingezet en zijn ook voor veel dingen voorantwoorlijk tot ver over de grensen van Israel.
`


Sterker nog, er is zelfs al een wet in Amerika die het goedkeurd dat de Mossad daar mensen mogen gijzelen, elimineren en oppakken om in de welbekende geheime gevangenissen te belanden.
En dat zijn zeker niet allemaal terroristen.
Oud 05-12-2005, 12:22
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Tiswah
__________________
I did it for teh lulz
Oud 05-12-2005, 12:22
Verwijderd
Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 13:17 :
Wees niet bang die worden ook voor vele dingen ingezet en zijn ook voor veel dingen voorantwoorlijk tot ver over de grensen van Israel.
Nu heb je me wél bang gemaakt.

Maar hé, nu geloof ik het hele verhaal. Laat het me (ons) weten wanneer jouw site klaar is.

Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 13:21 :
`


Sterker nog, er is zelfs al een wet in Amerika die het goedkeurd dat de Mossad daar mensen mogen gijzelen, elimineren en oppakken om in de welbekende geheime gevangenissen te belanden.
En dat zijn zeker niet allemaal terroristen.
Jup.
Oud 05-12-2005, 12:45
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
waarom is de NWO slecht?

Het enige waarvoor je moet zorgen is dat je in de juiste kringen terecht komt.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Oud 05-12-2005, 12:55
Verwijderd
Kerel, wat is je probleem met FEMA, de Federal Emergency Management Agency? Dat zijn de jongens die bij orkanen als eerste ter plekke zijn.

Hoe zit het met het 'oogje' op dollartekens?
Oud 05-12-2005, 13:22
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
Snees schreef op 05-12-2005 @ 13:55 :
Kerel, wat is je probleem met FEMA, de Federal Emergency Management Agency? Dat zijn de jongens die bij orkanen als eerste ter plekke zijn.

Hoe zit het met het 'oogje' op dollartekens?

Ja de FEMA haha daar zijn ze ook voor ja, maar is het niet misschien een beetje raar dat ze niet eens een badgenummer hebben???
Dat dus niemand weet wie ze zijn.
En waarom zou er een wet moeten zijn dat zij de president kunnen afzetten tijdens "martial law" ?
De president is toch gekozen? dus als er iets is zou hij toch moeten aftreden?
En als er iets van terrorisme is, dan waren daar al andere maatregelen voor. Met andere woorden als je het hele plkaatje ziet weet je waar dit alles naar leid en daar word je echt niet vrolijker van.
Dus alle hulp word gewaardeerd.

wesley_henderiks@hotmail.com
Ads door Google
Oud 05-12-2005, 13:32
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 05-12-2005 @ 13:45 :
waarom is de NWO slecht?

Het enige waarvoor je moet zorgen is dat je in de juiste kringen terecht komt.

Ja alleen het probleem is dat er niet zoiets bestaat als een aanmeldings formulier voor de club!! haha dus ook jij zal er niet aan ontkomen als het zover komt.


Enja de New World Order is slecht omdat zij alles manipuleren en plannen om er uiteindelijk alleen maar zelf beter van te worden en nog erger, maar dat is niet slim om dat nu al te vertellen omdat niemand dat dan meer geloofd, maar als je het hele plaatje gaat zien, word je echt wakker.
Maar als ik nu zou zeggen dat wij allemaal slaaf worden en misschien allemaal afgemaakt op hun eigen clubje na geloven de meeste dat hele verhaal meteen niet meer.

Dus zoek aub zelf naar deze informatie en geloof ook niet alles natuurlijk , zoals veel dingen van David Icke bijv en the prophecy club.

dus wie is goed in PHP, wie kan er goed schrijven en wie kan er bijv vertalen in het Arabisch , Chinees , en alle talen.

Alvast bedankt

Mail naar wesley_henderiks@hotmail.com
Oud 05-12-2005, 15:02
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
php is een niet-perfecte taal, maar ik kan wel wat voor je doen.
chinees kan ik echter niet en zou ik ook niet door een web developer laten doen

kost je echter wel geld. Oh ja: ik geloof er nog geen zak van.
Oud 05-12-2005, 15:13
Verwijderd


ik word er nu ook al bang van
Oud 05-12-2005, 15:19
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 05-12-2005 @ 16:02 :
php is een niet-perfecte taal, maar ik kan wel wat voor je doen.
chinees kan ik echter niet en zou ik ook niet door een web developer laten doen

kost je echter wel geld. Oh ja: ik geloof er nog geen zak van.
Heb je msn ofzo? Kan ik natuurlijk altijd proberen je te overtuigen.!?

Maar jij zou mij geld kunnen gaan kosten?? (met hulp voor die site)
Oud 05-12-2005, 15:20
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
Fishy schreef op 05-12-2005 @ 16:13 :
[afbeelding]

ik word er nu ook al bang van

Ja best eng dat die gasten toch zo slim blijken te zijn dat ze hele oorlogen enz kunnen plannen!! haha
Oud 05-12-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 05-12-2005 @ 13:55 :
Hoe zit het met het 'oogje' op dollartekens?
Ach, dat is een teken van vrijmetselaars o.i.d. Favoriet van de conspiracy theory-mensen.
Oud 05-12-2005, 15:47
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-12-2005 @ 16:23 :
Ach, dat is een teken van vrijmetselaars o.i.d. Favoriet van de conspiracy theory-mensen.
Toch vreemd dat dat teken ook bij elk groot MEDIACONCERN terug te vinden is als logo.
Noem alle grote Amerikaanse mediastations maar op.
En datzelfde oog met Piramide is terug te vinden.

EN ook al was het alleen maar een teken van vrijmetselaars waarom dan op de dollar, en
staat er zelfs vrij vertaald NEW WORLD ORDER in het Latijn.
Maargoed dat oog is ook niet zo boeiend alleen wel grappig dat ze ons zo een knipoog durven te geven.
Advertentie
Oud 05-12-2005, 15:48
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-12-2005 @ 16:23 :
Ach, dat is een teken van vrijmetselaars o.i.d.
Kan je dat nader toelichten?
Oud 05-12-2005, 15:48
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik wil je best helpen met die site. Ik geloof het niet echt, snap het ook niet helemaal maar dat geeft niet, komt misschien ook wel.

Ik kan niet geweldig html en dergelijken, maar ken zat mensen die mij aan een code kunnen helpen als dat nodig is.
M'n msn staat bij m'n info dus voeg me maar toe als je dat nodig vindt.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 05-12-2005, 15:49
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Fishy schreef op 05-12-2005 @ 16:13 :
[afbeelding]

ik word er nu ook al bang van

Sting(ik weet niet of hij bij NWO zat) vond ik veel enger.
Oud 05-12-2005, 16:05
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 16:19 :
Heb je msn ofzo? Kan ik natuurlijk altijd proberen je te overtuigen.!?

Maar jij zou mij geld kunnen gaan kosten?? (met hulp voor die site)
natuurlijk, maar ik zou liever hebben dat je me pm't
oh ja, kijk ook eens naar dhmo.org , scary shit is dat
Oud 05-12-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 16:47 :
staat er zelfs vrij vertaald NEW WORLD ORDER in het Latijn.
Maargoed dat oog is ook niet zo boeiend alleen wel grappig dat ze ons zo een knipoog durven te geven.
New World Order? Novus ordo saeclorum zou ik eerder vertalen met 'nieuwe orde van [de] eeuwen' (komt oorspronkelijk uit de Aeneis).
Oud 05-12-2005, 16:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Het vaak gebruiken van geestverruimende middelen zal ongetwijfeld meer inzicht geven in dit soort wereldwijde samenzweringen.

(niet dat het er minder belachelijk van zal worden, maar hey)


Voor de rest: samenzweringstheoriën de gekste, maar kon dit niet beter op Onzin gepost worden?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 05-12-2005, 16:38
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
Snees schreef op 05-12-2005 @ 17:08 :
New World Order? Novus ordo saeclorum zou ik eerder vertalen met 'nieuwe orde van [de] eeuwen' (komt oorspronkelijk uit de Aeneis).
Zoals ik al zei vrij vertaald.
Gelukkig kennen sommige hier latijn.

Maar dan nog waarom staat er dan NIeuwe Orde van (de) eeuwen? En waarom dat onder het alziend oog van Ra dat zich weer in een piramide begeeft!!
Oud 05-12-2005, 16:40
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
T_ID schreef op 05-12-2005 @ 17:16 :
Het vaak gebruiken van geestverruimende middelen zal ongetwijfeld meer inzicht geven in dit soort wereldwijde samenzweringen.

(niet dat het er minder belachelijk van zal worden, maar hey)


Voor de rest: samenzweringstheoriën de gekste, maar kon dit niet beter op Onzin gepost worden?
Geef iets eerst een kans voordat het als niet kloppend word beschouwd, aangezien je zeker weten niets hebt nagelezen of opgezocht!
Oud 05-12-2005, 16:47
Verwijderd
Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 17:38 :
Maar dan nog waarom staat er dan NIeuwe Orde van (de) eeuwen? En waarom dat onder het alziend oog van Ra dat zich weer in een piramide begeeft!!
Ik hoop toch wel dat je niet serieus steunt op een nogal knullig aandoende redenatie a contratio ('als het geen A betekent, wat moet het dan anders zijn').

Als we alle symbolen die iets met macht, de wereld, heersen of geheime genootschappen moeten gaan zien als bewijs dat er een complot is om de wereldbevolking te onderwerpen dan zijn we nog wel een tijdje bezig.
Oud 05-12-2005, 16:54
Verwijderd
Die sites zijn trouwens praktisch onleesbaar. Wat is dat toch altijd met die Amerikaanse conspiracy nuts dat ze niet in een paar zinnen normaal kunnen uitleggen wat de bottomline van hun betoog is, zodat de geïnteresseerde lezer van daaruit verder kan klikken?
Oud 05-12-2005, 17:01
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-12-2005 @ 17:47 :
Ik hoop toch wel dat je niet serieus steunt op een nogal knullig aandoende redenatie a contratio ('als het geen A betekent, wat moet het dan anders zijn').

Als we alle symbolen die iets met macht, de wereld, heersen of geheime genootschappen moeten gaan zien als bewijs dat er een complot is om de wereldbevolking te onderwerpen dan zijn we nog wel een tijdje bezig.

Nope zoals ik ook al zei, zijn die tekens ook niet belangrijk genoeg om wakker van te liggen. De overduidelijke feiten die er zijn wel.
Maar inderdaad sites zijn te onduidelijk en te dwaas waardoor niemand het geloofd vandaar mijn inzet voor een goede duidelijk site met alleen maar onderbouwde feiten
Ads door Google
Oud 05-12-2005, 17:04
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Iemand hier weleens van de skulls gehoord? (nu we het toch over dit soort theoriën hebben)
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 05-12-2005, 17:39
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
Twanos schreef op 05-12-2005 @ 18:04 :
Iemand hier weleens van de skulls gehoord? (nu we het toch over dit soort theoriën hebben)
Yup,

Skulls&Bones dat is een studentenvereniging van Yale Universiity
Je kan alleen maar lid worden ervan als je uit een machtige familie komt.
Vandaar dat John Kerry, Bush en Clinton elkaar al lang kende voordat ze de politiek in gingen, ze zaten namelijk allemaal bij Skulls and Bones.
Bijna elk invloedrijk persoon dat in Amerika heeft gestuurd komt daar vandaan.

Er gaan vele verhalen de ronde rondom Skulls&Bones wat vaststaat is dat iedereen (democraat of Republikein) die daar lid van is geweest uiteindelijk erg veel te vertellen krijgt en dat het minimaal erg raar is dat Kerry en Bush elkaar daar beide van kennen. Dat wel altijd ontkende terwijl er zelfs foto's van zijn en oud school genoten bevestigen dat ook. Maar later tegen elkaar staan als presidents kandidaten. Terwijl hetzelfs achter neven van elkaar zijn.

Naar mijn mening word er op Skulls and Bones gekeken welk van de kinderen welke posities krijgen, en worden daar alvast baantjes aangewezen dus enz.
Eigenlijk net als op studenten verenigingen hierzo, alleen dan op veel hoger niveau.
Oud 05-12-2005, 17:51
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Kijk trouwens eens op http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/3773019.stm
Dat gaat over de Bilderberg group, over hoe zij zouden proberen de wereld naar hun hand te zetten.
Is een mainstream media bericht van de BBC dus niet een of ander undergound bericht!!
Oud 05-12-2005, 21:10
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
hmm, net zon wazig verhaal als dat het wtc puin werd geruimd door bin laden industries, jonge, voor je eigen bestwil:

neem een andere hobby
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 05-12-2005, 21:57
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-12-2005 @ 11:08 :
Shit, ze hebben me door.
Als je zorgt dat domheid dodelijk wordt, heb je een onderdaan bij.

ALL HAIL LORD MEPHOSTOPHILIS!
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 05-12-2005, 22:00
Verwijderd
Ik hoopte nog op dat je in retoriek schreef, en je bedoelde dat de mens wakker moest worden in de zin zoals filosofen als Kant er ook over schreven, maar neen dus.

En je zal vast veel bewijzen hebben enzo, en we gaan er allemaal over 10 jaar aan, maar er is iets dat ik me dan afvraag he. Als deze "almighty" NWO er is die al onze aarsjes gaat schoppen over een aantal jaar, hoe kan het dan dat zij jou jnog niet geliquideerd hebben ondaks dat jij dit alles weet?
Iemand met genoeg macht om zomaar de amerikaanse president af te zetten, heeft ook genoeg macht om het internet af te speuren op mensen zoals jij die achter hun geheim komen en hebben dan ook genoeg macht jou het zwijgen op te leggen.

Mensen die conspiracy theories rond bazuinen zijn nog erger dan de denkbeeldige mensen waarover deze mensen spreken. Want die denkbeeldige mensen zouden als ze echt bestaan de mens bang maken met hun macht. Conspiracy theories mensen maken mensen bang met niks meer dan woorden.
Liever bang voor iets, dan bang voor het niets, want dat is écht onnodige angst.
Oud 05-12-2005, 22:03
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 05-12-2005 @ 22:10 :
hmm, net zon wazig verhaal als dat het wtc puin werd geruimd door bin laden industries, jonge, voor je eigen bestwil:

neem een andere hobby

Haha ik heb zoiets nooit gezegd toch??
Wat wel waar is is dat de relatie tussen de families Bush en Bin Laden decennia terug gaat.
En dat ze tot een paar jaar geleden ook nog weleens bijeen kwamen om gezellig te dineren.
En de hele familie Bin Laden kreeg op 10 sept asiel in Amerka (Osama natuurlijk niet)


En de WTC is ook opgeblazen en niet ineen gestort van de hitte wat ook onmogelijk is.
En dat hele verhaal wil ik hier wel gaan uitleggen, maar dan kan je beter documentaires gaan zoeken op internet hierover.
Maar er zijn rondom 9-11 meer feiten dat mensen binnen in de Amerikaanse regering erachter zitten, dan dat er feiten zijn dat Osama het heeft gepland.

Maargoed wees gerust meteen negatief op zoiets inplaats van er een beetje voor open te staan of minimaal goed te lezen.

No hard feelings BTW
Oud 05-12-2005, 22:09
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
Robo schreef op 05-12-2005 @ 23:00 :
Ik hoopte nog op dat je in retoriek schreef, en je bedoelde dat de mens wakker moest worden in de zin zoals filosofen als Kant er ook over schreven, maar neen dus.

En je zal vast veel bewijzen hebben enzo, en we gaan er allemaal over 10 jaar aan, maar er is iets dat ik me dan afvraag he. Als deze "almighty" NWO er is die al onze aarsjes gaat schoppen over een aantal jaar, hoe kan het dan dat zij jou jnog niet geliquideerd hebben ondaks dat jij dit alles weet?
Iemand met genoeg macht om zomaar de amerikaanse president af te zetten, heeft ook genoeg macht om het internet af te speuren op mensen zoals jij die achter hun geheim komen en hebben dan ook genoeg macht jou het zwijgen op te leggen.

Mensen die conspiracy theories rond bazuinen zijn nog erger dan de denkbeeldige mensen waarover deze mensen spreken. Want die denkbeeldige mensen zouden als ze echt bestaan de mens bang maken met hun macht. Conspiracy theories mensen maken mensen bang met niks meer dan woorden.
Liever bang voor iets, dan bang voor het niets, want dat is écht onnodige angst.

De enige reden waarom ik nergens bang voor hoef te zijn is omdat ik ten eerste geen gevaar voor ze ben.
2. Omdat de meeste mensen (jij ook blijkbaar) niet de moeite willen nemen om naar de feiten te kijken.
En het meteen afdoen als iets stoms en paranoide.

Ik kan je vooral veel feiten geven dus niet zoals jij deze theorieen denkt te zien.
Oud 05-12-2005, 22:12
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 18:39 :
Yup,

Skulls&Bones dat is een studentenvereniging van Yale Universiity
Je kan alleen maar lid worden ervan als je uit een machtige familie komt.
Vandaar dat John Kerry, Bush en Clinton elkaar al lang kende voordat ze de politiek in gingen, ze zaten namelijk allemaal bij Skulls and Bones.
Bijna elk invloedrijk persoon dat in Amerika heeft gestuurd komt daar vandaan.

Er gaan vele verhalen de ronde rondom Skulls&Bones wat vaststaat is dat iedereen (democraat of Republikein) die daar lid van is geweest uiteindelijk erg veel te vertellen krijgt en dat het minimaal erg raar is dat Kerry en Bush elkaar daar beide van kennen. Dat wel altijd ontkende terwijl er zelfs foto's van zijn en oud school genoten bevestigen dat ook. Maar later tegen elkaar staan als presidents kandidaten. Terwijl hetzelfs achter neven van elkaar zijn.

Naar mijn mening word er op Skulls and Bones gekeken welk van de kinderen welke posities krijgen, en worden daar alvast baantjes aangewezen dus enz.
Eigenlijk net als op studenten verenigingen hierzo, alleen dan op veel hoger niveau.
ehm, je vertelde eerder, dat de president ook lid zou zijn van die NWO. Is er geen verband dan? Aangezien bijna alle belangrijke Amerikanen daarbij zaten, en dat een aantal van die mensen ook bij de NWO zitten. Lijkt me nogal logisch iig. (Om even in je theorie mee te gaan.)
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 05-12-2005, 22:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-12-2005 @ 12:44 :
Je bedoelt het CIDI.
nee hoor. Center for Disease Control.
CDC dus. Ergens in de amerikaanse wet staat daar iets over.
Oud 05-12-2005, 22:32
wes-ley-alex
wes-ley-alex is offline
Citaat:
Twanos schreef op 05-12-2005 @ 23:12 :
ehm, je vertelde eerder, dat de president ook lid zou zijn van die NWO. Is er geen verband dan? Aangezien bijna alle belangrijke Amerikanen daarbij zaten, en dat een aantal van die mensen ook bij de NWO zitten. Lijkt me nogal logisch iig. (Om even in je theorie mee te gaan.)

Naar mijn mening zeker weten!!!
Skulls and Bones is de middelbare school van de illuminati (NWO)
om het zo maar te zeggen.
Eerst leren ze elkaar daar al kennen en krijgen ze de echte waarheid te horen over de macht en manipulaties van die elite groep die al bijna 200 jaar zo gaan.
En zo dus voorbereid worden op wat natuurlijk ook een erg zware taak is om te moeten gaan volbrengen.
Namelijk 20 jaar later President zijn, of de directeur van de Centrale banken, olie tycoon en noem maar.
Wat opzich natuurlijk nog niet eens vreemd hoeft te zijn.
Maar wat wel vreemd is is dat bijv 2 aankomde presidenten (nixon, Reagan) naast de zittende president (Eissenhouwer) te zien zijn op een video afkomstig van opnames uit "the Grove"
(Noord-California) . Daar komen de meeste leiders en teokomstige wereldleiders heen.
En dat gaat vele malen verder dan The Bilderberg group.
Oud 05-12-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 18:51 :
Kijk trouwens eens op http://news.bbc.co.uk/1/hi/magazine/3773019.stm
Dat gaat over de Bilderberg group, over hoe zij zouden proberen de wereld naar hun hand te zetten.
Is een mainstream media bericht van de BBC dus niet een of ander undergound bericht!!
Ik vind de slotzin van het artikel wel treffend -

'Shouldn't we expect that the rich and powerful organise things in their own interests? It's called capitalism.'

Trouwens, om skull and bones een middelbare school te noemen is nogal onzuiver. Het is een fraternity. En het is helemaal niet verwonderlijk dat de meest invloedrijke figuren uit de Amerikaanse politiek en de Amerikaanse 'captains of industry' allemaal uit dezelfde families komen, en dus ook bij dezelfde studentenvereniging gaan: alle Nederlandse prinsen hebben ook bij het Leidse corps gezeten.

Birds of a feather flock together.
Oud 05-12-2005, 23:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
wes-ley-alex schreef op 05-12-2005 @ 17:40 :
Geef iets eerst een kans voordat het als niet kloppend word beschouwd, aangezien je zeker weten niets hebt nagelezen of opgezocht!
Als ik zeg dat de wereld morgen eindigt, wordt ik dan serieus genomen zonder dat mensen daar iets van willen zien?

Al je bronnen tot nu toe zijn trouwens of rotzooi, of helemaal niets bevestigends.


En als dan iemand aan komt zetten met een wet die de staat van beleg toestaat (slechts voorkomend in een paar honderd landen in de afgelopen eeuwen, wat een unicum dus) en een paar Amerikaanse conspiracy nuts citeerd als bronnen, is het dan vreemd dat ik dat met enig hoongelach begroet?

Ik denk het niet. Als er iemand de wereld over gaat nemen dan ben ik het, dus vage groepjes vrijmetselaars en industriëlen kunnen we schrappen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 05-12-2005, 23:46
Verwijderd
Waarom is de Carlysle Group nog niet genoemd? Die staat toch ook wel in de conspiracy top-tien.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Levensbeschouwing & Filosofie Open your eyes!
anoymous
3 01-01-2014 11:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat geloof jij van het officiele 9/11 verhaal?
Vrijdenker
214 02-08-2009 04:40
Muziek Pats hier met je muziekcollectie
telluriet
216 05-09-2004 19:20
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 00:06
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.