Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2012, 16:49
Verwijderd
Seks hebben als je niet van plan bent je voort te planten is ook niet effectief.
Advertentie
Oud 05-07-2012, 16:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zwemmen is stom? Ik ken niemand die zwemmen stom vindt Mensen vinden het heerlijk, of genant/ongemakkelijk.
Zwemmen zelf? Daar is geen drol aan nee
Met vrienden op een strandje hangen en zo nu en dan even de plons in, dat is wat anders. Of een keer van een glijbaan af ofzo.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-07-2012, 16:54
Verwijderd
Springplank! Springplank!
Oud 05-07-2012, 16:54
Verwijderd
Openbare zwembaden zijn 60% urine. Zeeën en meren zijn 40% schreeuwende kinderen.
Oud 05-07-2012, 16:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ehm, ijs geschept uit de doos met ijs, er stukjes aarbei en mango bij gedaan, en een paar blaadjes versnipperde munt over gedaan. Et voila.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-07-2012, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Openbare zwembaden zijn 60% urine. Zeeën en meren zijn 40% schreeuwende kinderen.
Wat ben je mooi als je chagrijnig kijkt
Oud 05-07-2012, 16:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wow, mijn mede-stagiair op de afdeling heeft een 9 voor haar stage gekregen! Dat biedt perspectieven
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-07-2012, 16:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Openbare zwembaden zijn 60% urine. Zeeën en meren zijn 40% schreeuwende kinderen.
vergeet het 60% chemisch afval niet in de zeeën en meren En zwembaden hebben ook 40% schreeuwende kinderen!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-07-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Wow, mijn mede-stagiair op de afdeling heeft een 9 voor haar stage gekregen! Dat biedt perspectieven
Ja of er ontstaat makkelijk contrast *doemdenker*
Oud 05-07-2012, 17:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja of er ontstaat makkelijk contrast *doemdenker*
He kut hou daar eens mee op!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-07-2012, 17:01
Verwijderd
Grapjekusje!
Oud 05-07-2012, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Openbare zwembaden zijn 60% urine. Zeeën en meren zijn 40% schreeuwende kinderen.
Pak dan 'n rivier! Dat vereist meer zwemskills en dus ook minder krijsende kids Wel uitkijken voor onderstromingen.

Citaat:
Ja of er ontstaat makkelijk contrast *doemdenker*
<3
Oud 05-07-2012, 17:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ok
En eventueel nog slagroom er bij, maar daar houd ik niet van
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 17:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm? Wat is de grap?
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 17:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wow, mijn mede-stagiair op de afdeling heeft een 9 voor haar stage gekregen! Dat biedt perspectieven
Citaat:
Ja of er ontstaat makkelijk contrast *doemdenker*
Dat is vervelend, kan ik uit eigen ervaring zeggen
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 17:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is vervelend, kan ik uit eigen ervaring zeggen
Wat gebeurde er?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-07-2012, 17:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm? Wat is de grap?
Dat je gewoon precies hetzelfde zei als in die post daarvoor.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-07-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ja maar je hebt ook wildwaterbaangolfgedoe in zwembaden, of je kunt genieten van een bubbelbad, of juist natuurwater 'ontdekken', ik had het idee dat iedereen wel een of andere vorm van zwemmen wél kan waarderen. En dat is dus ook wat jij vindt, met je golven
Oh op die manier. Nee, sommige mensen houden gewoon niet van water. Mijn wederhelft, bijvoorbeeld.

Citaat:
Openbare zwembaden zijn 60% urine. Zeeën en meren zijn 40% schreeuwende kinderen.
Oud 05-07-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je mooi als je chagrijnig kijkt


Ik haat alles!
Oud 05-07-2012, 17:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oud 05-07-2012, 17:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-07-2012, 17:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
AH had geen mango meer en ik was te moe om creatief te zijn dus het is toch het ah recept geworden. Maar lorelei naamzoek voor het toetje van martino voor een ander moment.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-07-2012, 17:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom gaan alle winkels pas om negen uur open?
Ik vind het anders vroeg zat

Ik ga nu eten maken, want ik sterf van de honger. Ja, net als in Afrika inderdaad.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-07-2012, 17:46
Verwijderd
Het valt me wel mee dat de meeste banen om negen uur beginnen en niet om halfnegen al. Negen uur, dat is bijna draaglijk.
Oud 05-07-2012, 17:47
Verwijderd
En nu ga ik 'ns een eindje fietsen. In mijn woonkamer is het namelijk, zoals dat in de volksmond heet, veel te kankerwarm.
Oud 05-07-2012, 17:48
Verwijderd
Dan heb je gewoon genoeg tijd om naast je baan je voor te bereiden op de Tour de France. Slecht.
Oud 05-07-2012, 17:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het valt me wel mee dat de meeste banen om negen uur beginnen en niet om halfnegen al. Negen uur, dat is bijna draaglijk.
Bijna ja

Maar bij de post moest ik om kwartover 6 de bus hebben en na 10 minuten bus nog 30 minuten lopen, en nu spring ik om half 9 op de brommer voor 5 minuten rijden, dus ik moet niet zo zeiken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-07-2012, 17:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik begin morgen en overmorgen om 12 uur en ga om 17(:30) weer naar huis, dus eigenlijk moet ik helemaal niet zeiken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-07-2012, 17:50
Verwijderd
Phoebe, zullen we binnenkort ergens levensweg gaan spelen?
Oud 05-07-2012, 17:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
het valt me wel mee dat de meeste banen om negen uur beginnen en niet om halfnegen al. Negen uur, dat is bijna draaglijk.
9:30
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-07-2012, 17:57
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
de kat van de buurvrouw was bij een ander huis naar binnen gegaan, uit het raam hing een dekbed waar het beest op zat hij viel bijna naar buiten toen ging ik droge pasta op hem gooien vanuit mijn raam en toen ging ie weer terug. En de buurman bellen met de vraag waar zijn reservesleutel lag.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 05-07-2012, 18:00
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
En nu ga ik 'ns een eindje fietsen. In mijn woonkamer is het namelijk, zoals dat in de volksmond heet, veel te kankerwarm.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 05-07-2012, 18:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, zullen we binnenkort ergens levensweg gaan spelen?
Ja, met Apate toch? Maar wel pas als ik daadwerkelijk geld heb om iets te betalen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-07-2012, 18:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat gebeurde er?
Oh nou an sich niet zo heel veel hoor, het was niet extreem, maar er was bij veel mensen op de afdeling een duidelijke voorkeur voor de andere stagiair, tenminste, hij deed het sneller goed, bij mij was het sneller fout (terwijl hij imo niet beter presteerde dan ik). Dat had vooral met persoonlijkheid te maken, hij lag simpelweg beter bij de rest van de groep. Verder heb ik die stage wel gewoon prima afgesloten, en werd ik ook niet benadeeld, maar het was zo nu en dan wel even storend.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 18:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Matt Damon. Met een gun. .

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-07-2012, 18:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh nou an sich niet zo heel veel hoor, het was niet extreem, maar er was bij veel mensen op de afdeling een duidelijke voorkeur voor de andere stagiair, tenminste, hij deed het sneller goed, bij mij was het sneller fout (terwijl hij imo niet beter presteerde dan ik). Dat had vooral met persoonlijkheid te maken, hij lag simpelweg beter bij de rest van de groep. Verder heb ik die stage wel gewoon prima afgesloten, en werd ik ook niet benadeeld, maar het was zo nu en dan wel even storend.
Oja, dat is dan wel vervelend. Gelukkig heb ik dat op mijn stage nooit zo ervaren. Wij deden ook heel ander werk, dus in dat opzicht was dat moeilijk te vergelijken.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-07-2012, 18:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh, nee, wij deden echt hetzelfde.
__________________
you're not my demographic
Oud 05-07-2012, 18:53
Verwijderd
Ha-haaa, het onweert en ik heb een laptop.
Oud 05-07-2012, 18:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha de kinderen hier in de straat
Kind 1: "Ik hou van jou!"
Kind 2: "Ik ook van mezelluf!"
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-07-2012, 19:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Godverdomme, wat een kutwerk. Nou ja.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-07-2012, 19:54
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wat was er dan?


En, ik vraag me af waar mensen gegevens zoals 'Dingetje heeft zoveel posts in forum X geplaatst de afgelopen miljard jaar' vandaan halen. Tellen ze de posts één voor één na? .sann naamzoek, hoe heb je dat van Missy bijvoorbeeld gevonden, dat de laatste 50 posts van haar verspreid waren over 4 maanden?

__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 05-07-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Wat was er dan?


En, ik vraag me af waar mensen gegevens zoals 'Dingetje heeft zoveel posts in forum X geplaatst de afgelopen miljard jaar' vandaan halen. Tellen ze de posts één voor één na? .sann naamzoek, hoe heb je dat van Missy bijvoorbeeld gevonden, dat de laatste 50 posts van haar verspreid waren over 4 maanden?

Gewoon kijken waar de laatste post op de eerste pagina van haar geplaatste berichten vandaan komt?
Oud 05-07-2012, 19:56
Verwijderd
Wat dacht je van 'zoek meer berichten van ..'?
Oud 05-07-2012, 19:59
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Gewoon kijken waar de laatste post op de eerste pagina van haar geplaatste berichten vandaan komt?
Hmm, ja dat is een oplossing!

Citaat:
Wat dacht je van 'zoek meer berichten van ..'?
Nee, ik vind Kat's oplossing toch beter.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 05-07-2012, 20:19
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat was er dan?
Ach, niemand wilde zo'n krant van me.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-07-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ja dat is een oplossing!



Nee, ik vind Kat's oplossing toch beter.
Het is exact hetzelfde, d00fus.
Oud 05-07-2012, 20:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ach, niemand wilde zo'n krant van me.
Aww. Maar ging je wel sociale praatjes houden en zo?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-07-2012, 20:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach, niemand wilde zo'n krant van me.
Aww. Ik zou elke dag een krant van je willen hoor!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-07-2012, 20:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ach, niemand wilde zo'n krant van me.
Mijn beste vriendin heeft dat werk ook erg lang gedaan. Ze vertelde vaak dat ze sommige dagen inderdaad niets verkocht, terwijl ze andere dagen juist heel veel verkocht. Wie weet gaat het de volgende keer dus wel gewoon hartstikke goed
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-07-2012, 20:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jezus, Rationeel heeft mannenavond en ze zitten beneden te kaarten.. en te joelen als wijven Ik wil echt niet weten wat daar gebeurt
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.