Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 22:53
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Hmm ik wou eigenlijk helemaal geen topic meer openen,omdat je al gauw als aansteller of aandachttrekker word gezien,maar ik moet toch ergens ff m'n ei kwijt.
Voor de buitenwereld lijk ik laatste tijd volgens mij wel oke,mensen merken het niet dat ik me rot voel.
Ik kan dat gelukkig best goed verbergen.
Maar van binnen...ik weet niet het lijkt wel of ik van binnen langzaam afsterf.
Ik voel me zo ongelukkig,zo leeg van binnen.
Het lijkt wel of er steeds meer mensen vertrekken uit m'n leven,ik had al zowat geen vrienden meer,maar nu zijn de laatste mensen waar ik af en toe nog mee kon praten,die soms nog voor me klaar stonden ook weg,ze willen niks meer met me te maken hebben.M'n vader laat ook amper meer wat van zich horen,zoals het eerst ook ging dus.
Het ging ff een paar weken beter,maar goed,nu zie ik 'm amper meer,hij belt amper,ik moet hem altijd maar bellen waar ik ook niet altijd zin in heb,het moet van beide kanten komen.
En het begint nu steeds meer erop te lijken dat ik niemand meer heb,absoluut niemand.
Ik voel me daar gewoon zo rot om.Iedereen heeft mensen om zich heen nodig,maar bij mij rennen mensen juist weg.Ik jaag ze weg,ik stoot ze af.
Verder weet ik echt niet meer wat ik met mezelf aan moet,ik wil terug naar school,maar aan de andere kant,ik kan het toch niet,dat weet ik gewoon,en dat word ook dagelijks tegen me gezegd,ik kan niks,ik ben een mislukkeling,en ik had nooit geboren mogen worden,leuk als je moeder dat tegen je zegt.Ik weet ook niet wat dat is met m'n moeder hoor,de ene keer kan ze gewoon aardig zijn,de andere keer is het echt een eerste klas kreng.Soms heeft ze gewoon haar "aanvallen" en daar ben ik de dupe van.
Maar ik wordt er echt totaal gestoord van,steeds maar al die ruzie's,steeds maar al dat commentaar op me "je kan het toch niet","je bent toch te dom"
En al die dreigementen steeds dat ze me het huis uit wilt gooien als ik zo doorga etc.
Ik wil weer naar school,maar ik word zo gede-motiveerd,dat ik steeds minder vertrouwen in mezelf heb,en verder vraag ik het me wel af of ik het wel kan.
Maar aan de andere kant,van deze situatie word ik ook gestoord.
Wat doe ik nou op een door de weekse dag?
Niet veel.
Ik voel me gewoon zo alleen op de wereld,soms kan ik er echt ff niet meer tegen.Wat is het nut van mijn bestaan vraag ik me weleens af.
Oke mensen zullen wel denken "get over it,en zeik niet zo" zou ik ook denken.
Maar ik zit in een cirkel waar ik niet uit kom.Het blijft maar hetzelfde hoe graag ik ook wil dat ik en deze situatie veranderd.
Maar ik kan het gewoon niet meer alleen,ik probeer het al 3 jaar.
Ik wou gewoon dat ik ook een normaal leventje kon hebben,tuurlijk heeft iedereen z'n problemen,en tuurlijk zijn mijn problemen niks vergeleken met veel mensen,en tuurlijk mag ik niet klagen omdat ik zo ver ik weet gezond ben,en een dak boven m'n hoofd heb,en genoeg eten en drinken heb,maar ik voel me nu gewoon ff rot.
En ik vraag me af hoe ik hier uit kom,want ik wil me niet meer ellendig voelen.
Ik wil gewoon normaal leven,en plezier in het leven hebben,maar hoe
Advertentie
Oud 10-03-2002, 23:12
lithium
lithium is offline
*herkenning*
ik herken het ook, ik word ook vaak in de steek gelaten en ik sta er ook bijna altijd alleen voor (ookal komt het misschien door mezelf, maar dat terzijde).

Maar je wil dus verandering en een beetje normaal leven, dan is het toch waarschijnlijk het beste voor je om weer naar school te gaan, ik snap dat dit heel moeilijk voor je zal zijn, maar als je weer naar school gaat heb je ook iig weer nieuwe contacten met andere mensen en je zal waarschijnlijk nieuwe vrienden maken, en als je het niet zou redden, wat zou het uitmaken? tsja, het kost geld, maar je kan wel zeggen dat je het hebt geprobeerd.

je kan ook misschien ipv naar school gaan op een club gaan of andere nieuwe vrijetijdsbesteding zoeken waardoor je weer nieuwe mensen leert kennen, je zal ook zeker mensen vinden die je niet in de steek laten.
__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Oud 11-03-2002, 00:08
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Waarom het vooral moeilijk is om terug naar school te gaan,is omdat ik op school altijd,nou pesten wil ik het niet noemen,maar wel altijd uitgescholden werd voor van alles dagelijks,en daardoor ben ik erg onzeker geworden,en dan ben ik bang dat het weer gebeurd.
Verder heb ik weleens geprobeerd om terug naar school te gaan,maar het ging niet omdat ik helemaal in de knoei zat met mezelf,met de thuissituatie etc.
Dat zit ik dus nog steeds,dus ben ik bang dat het weer fout gaat.
Misschien moet ik eerst wel proberen m'n problemen op te lossen,maar ja hoe doe je dat,en dat kan misschien nog heel lang duren.
Maar goed,ik ga het denk ik wel proberen,diploma is best belangrijk,je kan zonder ook ver komen,maar een diploma helpt toch wel mee...
Oud 11-03-2002, 06:56
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Waarom het vooral moeilijk is om terug naar school te gaan,is omdat ik op school altijd,nou pesten wil ik het niet noemen,maar wel altijd uitgescholden werd voor van alles dagelijks,en daardoor ben ik erg onzeker geworden,en dan ben ik bang dat het weer gebeurd.
Probeer het eens op een school voor volwassen onderwijs. Ik denk dat het daar een stuk minder is. Probeer het voor jezelf iig uit, zonder school kom je niet zo ver. En je kunt het vast wel!

Citaat:
Verder heb ik weleens geprobeerd om terug naar school te gaan, maar het ging niet omdat ik helemaal in de knoei zat met mezelf, met de thuissituatie etc.
Dat zit ik dus nog steeds, dus ben ik bang dat het weer fout gaat.
Zoals je zelf al zegt, eerst proberen dat op te lossen.

Citaat:

Misschien moet ik eerst wel proberen m'n problemen op te lossen, maar ja hoe doe je dat, en dat kan misschien nog heel lang duren.
Wat dacht je van om te beginnen eens een afspraak met je huisarts te maken en dan eventueel naar een psycholoog of naar maatschappelijk werk. Wie weet helpt het en het lijkt me je leven toch (meer dan) waard.

Citaat:

Maar goed, ik ga het denk ik wel proberen, diploma is best belangrijk, je kan zonder ook ver komen, maar een diploma helpt toch wel mee...
Probeer om te beginnen (professionele) hulp te zoeken en iig een gedeelte van je problemen op te lossen. Verder zou ik idd toch ook weer proberen een diploma te halen als ik jou was.

Pesten/uitschelden ed wordt op oudere leeftijd vaak minder, 't is dan over het algemeen iig niet meer een hele klas die het doet, er zijn er altijd wel die gewoon zich zelf blijven en er boven staan en dus niet meedoen.

Heel veel sterkte.
Oud 11-03-2002, 08:10
Marc S
Marc S is offline
@Celesta

Maar van binnen...ik weet niet het lijkt wel of ik van binnen langzaam afsterf.
Ik voel me zo ongelukkig,zo leeg van binnen.


Probeer open te staan voor mensen. Nog een paar weken geleden voelde ik me ook zo, maar zoiets simpels als de meeting van DoP veranderde dat al

In tegenstelling tot mijn uitje op vrijdag, voel ik me nu wel beter (lichamelijk niet zo, ben nu idd verkouden, maar qua gevoel wel)

En het begint nu steeds meer erop te lijken dat ik niemand meer heb,absoluut niemand.
Ik voel me daar gewoon zo rot om.


Ik heb in realiteit op zich ook niet veel mensen om mij heen. Nu is de situatie inmiddels wel beter dan een jaar geleden, voornamelijk omdat de thuissituatie zich voor mij gebeterd heeft (kan nu beter overweg met vader). Alleen dat al maakt veel uit natuurlijk. Daarnaast groeit mijn kring van kennissen (gewoon mensen die ik zie bij Taekwondo, werk, maar ook internet) ..

Maar euhm, ook al vind je het vreemd om mensen van het internet te ontmoeten, je kunt er soms wel vrienden in vinden denk ik. Je moet er alleen open voor staan.

dat word ook dagelijks tegen me gezegd,ik kan niks,ik ben een mislukkeling,en ik had nooit geboren mogen worden,leuk als je moeder dat tegen je zegt.

Zoals jij een keer tegen mij 'zei' : linker oor in, rechter oor uit

Tsja, dat je moeder dat zegt, is wel minder :/

Soms heeft ze gewoon haar "aanvallen" en daar ben ik de dupe van.

Ten eerste vraag ik me daarbij af wat zij allemaal al mee heeft gemaakt en of het daardoor komt. Ten tweede speelt de leeftijd misschien ook een rol (overgang misschien?) ..

En al die dreigementen steeds dat ze me het huis uit wilt gooien als ik zo doorga etc.

"als ik zo doorga"

Met wat? Wat verlangt *zij* van jou?

Ik voel me gewoon zo alleen op de wereld,soms kan ik er echt ff niet meer tegen.Wat is het nut van mijn bestaan vraag ik me weleens af.

Mwah, is er wel een 'nut' van het bestaan? In welke mate is een enkeling nu van invloed op het geheel? Lijkt me in de meeste gevallen zeer gering. Het komt er dan ook op neer dat je uiteindelijk voor jezelf leeft.

Ja, je kunt het op een ouderwetse manier dramatiseren en elk ieder zijn rol laten vervullen in het voortbestaan van de mens. Zo van: "leidt een zo prettig mogelijk leven en zorg voor nakomelingen" .. beetje aan de simpele kant, maar ergens klopt het wel

Oke mensen zullen wel denken "get over it,en zeik niet zo" zou ik ook denken.

Ik denk: "doe er wat aan" ..

Maar ik kan het gewoon niet meer alleen,ik probeer het al 3 jaar.

Het is en blijft een kwestie van instelling. Je hebt nauwelijks kosten en veel tijd; de oplossing in mijn ogen is om te gaan werken en daarvan een opleiding op afstand te betalen .. het is misschien niet 'ideaal', maar het kan wel.

Directe voordeel: je zit niet meer de hele dag alleen thuis. Indirecte voordeel: je doet ervaring met mensen op de werkvloer op, kunt een opleiding doen, enz..

Ik wil gewoon normaal leven,en plezier in het leven hebben,maar hoe

Het leven is een geheel van geven en nemen. Het gaat uiteindelijk wel om jezelf, maar mensen verwachten dingen van je. Wat doe jij in de ogen van je moeder fout? Wat verlangt zij van jou?

Wat jij wilt, is een doel .. "wat anderen willen", is vaak een middel ..

Sterkte iig.
Oud 11-03-2002, 11:05
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Probeer het eens op een school voor volwassen onderwijs. Ik denk dat het daar een stuk minder is. Probeer het voor jezelf iig uit, zonder school kom je niet zo ver. En je kunt het vast wel!
Al geprobeerd vorig jaar,het was net zo erg,de mensen hadden het niveau van een kleuter kwa gedrag.

Citaat:
Zoals je zelf al zegt, eerst proberen dat op te lossen.
Ja,maar hoe doe je dat is de vraag

Citaat:
Wat dacht je van om te beginnen eens een afspraak met je huisarts te maken en dan eventueel naar een psycholoog of naar maatschappelijk werk. Wie weet helpt het en het lijkt me je leven toch (meer dan) waard.
Ook al gedaan,ben toen nog een tijd naar het RIAGG geweest,hielp niks,nog een gesprek met een psycholoog gehad,die zei dat ik "gewoon" depressief wat en dat ik zijn hulp dus niet nodig had

Citaat:

Probeer om te beginnen (professionele) hulp te zoeken en iig een gedeelte van je problemen op te lossen. Verder zou ik idd toch ook weer proberen een diploma te halen als ik jou was.
Hmm denk niet dat dat helpt,praten met vreemde mensen over m'n problemen zo face 2 face lukt me niet,dan klap ik dicht.
Verder voel ik me bij dat soort mensen echt niet op m'n gemak

Citaat:
Pesten/uitschelden ed wordt op oudere leeftijd vaak minder, 't is dan over het algemeen iig niet meer een hele klas die het doet, er zijn er altijd wel die gewoon zich zelf blijven en er boven staan en dus niet meedoen.
Heel veel sterkte.
Hmm wat ik heb gezien is dat leeftijd niks uitmaakt,mensen van 23 waren net zo erg bezig als mensen van 16.
Maar oke,bedankt

Oud 11-03-2002, 11:17
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
@Marc

Probeer open te staan voor mensen. Nog een paar weken geleden voelde ik me ook zo, maar zoiets simpels als de meeting van DoP veranderde dat al
Ja goed,maar ik kan dat niet echt.
Ik schrik mensen alleen maar af,met m'n uiterlijk met m'n gedrag

Ik heb in realiteit op zich ook niet veel mensen om mij heen. Nu is de situatie inmiddels wel beter dan een jaar geleden, voornamelijk omdat de thuissituatie zich voor mij gebeterd heeft (kan nu beter overweg met vader). Alleen dat al maakt veel uit natuurlijk. Daarnaast groeit mijn kring van kennissen (gewoon mensen die ik zie bij Taekwondo, werk, maar ook internet) ..
Bij mij is het juist andersom.Kennissen vertrekken ook al uit m'n leven,ik heb eigenlijk momenteel echt niemand meer.
En de thuissituatie word bij mij steeds slechter.

Maar euhm, ook al vind je het vreemd om mensen van het internet te ontmoeten, je kunt er soms wel vrienden in vinden denk ik. Je moet er alleen open voor staan.
Op zich vind ik het niet echt vreemd,maar waarom zou ik het doen,zodat mensen me belachelijk kunnen maken om wie ik ben en hoe ik eruit zie?
Zoals ik net zei ik schrik mensen gewoon af,dan heeft het geen eens nut.

Zoals jij een keer tegen mij 'zei' : linker oor in, rechter oor uit

Tsja, dat je moeder dat zegt, is wel minder :/

Is erg moeilijk,vooral als het zo vaak tegen je gezegd word.

Ten eerste vraag ik me daarbij af wat zij allemaal al mee heeft gemaakt en of het daardoor komt. Ten tweede speelt de leeftijd misschien ook een rol (overgang misschien?) ..
Niet veel,geen slechte jeugd gehad,en ook geen hele erge dingen meegemaakt.
Het is denk ik gewoon de overgang ja,maar goed ik kan dat gescheld elke dag nu ff niet hebben.

"als ik zo doorga"

Met wat? Wat verlangt *zij* van jou?

Tja ik zou het ook niet weten,ze geeft mij van alles de schuld,verder....???

Ik denk: "doe er wat aan" ..
Ja hoe?Het is niet zo makkelijk als je denkt.

Het is en blijft een kwestie van instelling. Je hebt nauwelijks kosten en veel tijd; de oplossing in mijn ogen is om te gaan werken en daarvan een opleiding op afstand te betalen .. het is misschien niet 'ideaal', maar het kan wel.


Sterkte iig.



Dank je
Oud 11-03-2002, 11:29
Marc S
Marc S is offline
@Celesta...

Ik schrik mensen alleen maar af,met m'n uiterlijk met m'n gedrag

Gedrag heb je toch zelf in de hand?

Op zich vind ik het niet echt vreemd,maar waarom zou ik het doen,zodat mensen me belachelijk kunnen maken om wie ik ben en hoe ik eruit zie?
Zoals ik net zei ik schrik mensen gewoon af,dan heeft het geen eens nut.


Daar geloof ik niks van. Daarnaast zijn de mensen op zo'n meeting een stuk toleranter dan gewoonlijk. Zo ervoer ik het tenminste

Is erg moeilijk,vooral als het zo vaak tegen je gezegd word.

Mjah :/

Ja hoe?Het is niet zo makkelijk als je denkt.

1 ding is wel: je hoeft niet alleen te zijn. De rest is misschien moeilijker..
Oud 11-03-2002, 11:44
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
@Marc

Gedrag heb je toch zelf in de hand?
Hmm ja maar ik bedoel met gedrag meer dat ik bij vreemden eerst best stil ben enzo,ik weet niet,mensen vinden me gewoon raar

Daar geloof ik niks van. Daarnaast zijn de mensen op zo'n meeting een stuk toleranter dan gewoonlijk. Zo ervoer ik het tenminste
Geloof het maar wel,maar ja mensen beoordelen altijd alleen maar op uiterlijk,ze accepteren mij niet voor wie ik ben (misschien omdat ik ook een klote innerlijk heb )

1 ding is wel: je hoeft niet alleen te zijn. De rest is misschien moeilijker..
Not true


Oud 11-03-2002, 11:54
Marc S
Marc S is offline
@Celesta..

Hmm ja maar ik bedoel met gedrag meer dat ik bij vreemden eerst best stil ben enzo,ik weet niet,mensen vinden me gewoon raar

Aan de telefoon klonk je heel normaal, waarom zou het niet zo zijn in realiteit?

Geloof het maar wel,maar ja mensen beoordelen altijd alleen maar op uiterlijk,ze accepteren mij niet voor wie ik ben (misschien omdat ik ook een klote innerlijk heb )

Zoals ik al schreef via mail: je hebt 'mensen' en mensen. De meesten oordelen er inderdaad direct op, maar de meesten zijn ook dom

Not true

Wat doe je volgend weekend?
Oud 11-03-2002, 12:03
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
@Marc...

Aan de telefoon klonk je heel normaal, waarom zou het niet zo zijn in realiteit?
Nou ik ben niet normaal,believe me

Zoals ik al schreef via mail: je hebt 'mensen' en mensen. De meesten oordelen er inderdaad direct op, maar de meesten zijn ook dom
Nee hoor niks dom,het is logisch,als je mijn kop heb gezien begrijp je waarom

Wat doe je volgend weekend?
Ff kijken in m'n agenda,heb het altijd zo druk hahaha LOL
Neh niks als gewoonlijk,alleen zondag een voetbalwedstrijdje van Feyenoord.
En er is een hele kleine kans dat ik naar m'n vader moet,maar dat zal wel niet aangezien hij amper nog wat van zich laat horen,dus word weer een lekker rustig weekendje
Oud 11-03-2002, 12:21
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Quote Celesta:"Nou ik ben niet normaal,believe me "

Wie wel.

*verveelt zich een beetje*

Oud 11-03-2002, 12:29
Marc S
Marc S is offline
@Celesta.

Nee hoor niks dom,het is logisch,als je mijn kop heb gezien begrijp je waarom

Is op je foto's iig niet te zien.

Neh niks als gewoonlijk,alleen zondag een voetbalwedstrijdje van Feyenoord.

Dan spreken we toch gewoon eens af op Zaterdag? Of misschien zelfs vrijdagavond?
Oud 11-03-2002, 12:49
Liz
Liz is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Dan spreken we toch gewoon eens af op Zaterdag? Of misschien zelfs vrijdagavond?


Goed zo goed zo!!!! Dit gaat de goede kant op
Oud 11-03-2002, 12:53
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Quote Celesta:"Nou ik ben niet normaal,believe me "

Wie wel.

*verveelt zich een beetje*



Mag niet in mijn thread
Verveel je maar ergens anders

Oud 11-03-2002, 12:56
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
@Marc....

Is op je foto's iig niet te zien.
Foto's tja....zegt niks want ben toch echt blegh

Dan spreken we toch gewoon eens af op Zaterdag? Of misschien zelfs vrijdagavond?
Hmm maybe
Daar moet Celesta nog ff overna denken
(Als je maar niet over wiskunde gaat lullen )
*Kreeg net een hele interessante mail van ene Marc over wiskunde en waarom het zo cool is,plus voorbeelden *
Gnehehe

Oud 11-03-2002, 12:57
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Mag niet in mijn thread
Verveel je maar ergens anders
*kijkt sip* .. *oogjes worden nat* .. *onderlip trilt een beetje* .. *traantje verschijnt in oog*
Oud 11-03-2002, 12:58
Liz
Liz is offline
*kan niet tegen mensen die verdrietig zijn* *krijgt ook traantjes in oogjes*
Ads door Google
Oud 11-03-2002, 12:59
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
*kijkt sip* .. *oogjes worden nat* .. *onderlip trilt een beetje* .. *traantje verschijnt in oog*

Ach gut
*Kan niet tegen huilende jongetjes *

(Oh jee,wat ik al vreesde begint waarheid te worden,mijn thread veranderd weer in een off topic chat gebeuren,en ik doe zelf nog mee ook )

Oud 11-03-2002, 13:00
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Marcade schreef:
*kijkt sip* .. *oogjes worden nat* .. *onderlip trilt een beetje* .. *traantje verschijnt in oog*
*ligt in deuk*

Citaat:
Liz schreef:
Goed zo goed zo!!!! Dit gaat de goede kant op
I try..
Oud 11-03-2002, 13:02
Liz
Liz is offline
Citaat:
Marc S schreef:
I try..

Keep on trying
Oud 11-03-2002, 13:02
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
STELLETJE GEMENERIKEN

*kruipt in donker hoekje en gaat met mascara spelen*
Oud 11-03-2002, 13:02
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
*Huilt*
Niet hier,niet weer.
Jullie verpesten heel m'n thread
Oud 11-03-2002, 13:03
Liz
Liz is offline
Hoe durf je mij trouwens bijna niet te herkennen op die foto
Oud 11-03-2002, 13:04
Marc S
Marc S is offline
@Celesta

Hmm maybe
Daar moet Celesta nog ff overna denken


Ben ik zo eng dan?

(Als je maar niet over wiskunde gaat lullen )
*Kreeg net een hele interessante mail van ene Marc over wiskunde en waarom het zo cool is,plus voorbeelden *


Moet je er niet naar vragen
Advertentie
Oud 11-03-2002, 13:05
Liz
Liz is offline
Citaat:
Marcade schreef:

*kruipt in donker hoekje en gaat met mascara spelen*

*Gooit weer oogschaduw*

Oud 11-03-2002, 13:05
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
Hoe durf je mij trouwens bijna niet te herkennen op die foto
*kruipt nu ook weg in donker hoekje*
Oud 11-03-2002, 13:05
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
STELLETJE GEMENERIKEN

*kruipt in donker hoekje en gaat met mascara spelen*

*Kruipt ook in een hoekje*
M'n thread word volgekladderd en ik word zelf nu nog genegeerd ook hehehe LOL.
*Gaap* Verveel me weer eens....

Oud 11-03-2002, 13:06
Liz
Liz is offline
Citaat:
Marc S schreef:
@Celesta

*Kreeg net een hele interessante mail van ene Marc over wiskunde en waarom het zo cool is,plus voorbeelden *



[/B]
Wiskunde is vervelend!!!!!
Oud 11-03-2002, 13:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
'k hep maar drie posts geplaatst en krijg alweer het gevoel dat ik beschuldigd word van het ruineren en offtopiceren van een hele grote topic. Het leven is zo gemeen.
Oud 11-03-2002, 13:08
Liz
Liz is offline
Citaat:
Marc S schreef:
*kruipt nu ook weg in donker hoekje*

Dat is je geraden ook! Gooit mascara

Het was inderdaad veel werk, vooral die krullen

Oud 11-03-2002, 13:08
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
@Marc....

Ben ik zo eng dan?
Nee maar ik wel

Moet je er niet naar vragen
Ja jij zei dat wiskunde cool is,dus ik vroeg wat er dan zo cool aan is,krijg ik meteen een heel verhaal
*Nachtmerrie* Wiskunde

Oud 11-03-2002, 13:10
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Liz schreef:
Wiskunde is vervelend!!!!!


Echt wel
Hoor je het nou marc,wiskunde is vervelend

Oud 11-03-2002, 13:11
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
'k hep maar drie posts geplaatst en krijg alweer het gevoel dat ik beschuldigd word van het ruineren en offtopiceren van een hele grote topic. Het leven is zo gemeen.

Gnehehe...tja u begon dus uw schuld
(Lekker makkelijk,anderen de schuld geven )

Oud 11-03-2002, 13:14
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
Dat is je geraden ook! Gooit mascara
Meisjes en hun wapens *zucht*

Citaat:
Het was inderdaad veel werk, vooral die krullen
Dat dacht ik al ja



Ik herken je echt amper

*kruipt zo ver mogelijk in hoekje*
Oud 11-03-2002, 13:16
Liz
Liz is offline
*zucht heeeeeeeel diep*

Niet weer een foto van mij....

*probeert Marc uit z'n hoekje te halen maar kan hem niet vinden*
Ads door Google
Oud 11-03-2002, 13:19
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hoor je het nou marc,wiskunde is vervelend
Nietus, Wiskunde is
Oud 11-03-2002, 13:20
Liz
Liz is offline
Goed Marc is uit z'n hoekje, kan hem nu even slaan
Oud 11-03-2002, 13:20
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
*probeert Marc uit z'n hoekje te halen maar kan hem niet vinden*
Zie meetingfoto's op DoP

Kun je schrikken van mijn enge gestalt

Ik sta er echt *nooit* goed op
Oud 11-03-2002, 13:21
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
Goed Marc is uit z'n hoekje, kan hem nu even slaan
Oeh, kinky
Oud 11-03-2002, 13:22
Liz
Liz is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Oeh, kinky



Oud 11-03-2002, 13:26
Liz
Liz is offline
mensen ik ga weer, ik ga huiswerk maken (oa wiskunde )

Oh ja Marc ik had toch verteld van die 13 jongens. Een daarvan had al een jaar een vriendin, maar hij vind mij ook wel leuk, nu wilt hij het misschien met z'n vriendin uitmaken voor mij....
Oud 11-03-2002, 13:28
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
Oh ja Marc ik had toch verteld van die 13 jongens. Een daarvan had al een jaar een vriendin, maar hij vind mij ook wel leuk, nu wilt hij het misschien met z'n vriendin uitmaken voor mij....
Hmm .. tjah, "ook wel" leuk? :/

Na ja, succes
Oud 11-03-2002, 13:31
Liz
Liz is offline
Ik heb meer succes bij m'n wiskunde nodig !!!!!!
Oud 11-03-2002, 13:32
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Liz schreef:
Ik heb meer succes bij m'n wiskunde nodig !!!!!!


Ik moet ook maar eens wat gaan doen, heb vandaag nog niets nuttigs gedaan :/
Oud 11-03-2002, 13:34
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Ben ik weer...
Brrrrr ik was ff naar boven gerend er was een vent via het portiek achter ons in ons huis aan het kijken,vond ik toch een beetje creepy.
Die trappenportiek zit heel dichtbij ons balkon,en dus aan de kant waar ik zit,dus was toch wel ff bah
Oud 11-03-2002, 13:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Marc S schreef:


Ik moet ook maar eens wat gaan doen, heb vandaag nog niets nuttigs gedaan :/


Marc, deze meisjes hiero versieren is veel en veel belangrijker voor je, dan dat saaie werk dat je voor je neus hebt liggen, hoor.
Oud 11-03-2002, 13:39
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Marc, deze meisjes hiero versieren is veel en veel belangrijker voor je, dan dat saaie werk dat je voor je neus hebt liggen, hoor.
Ik heb niet eens werk op het moment, maar wel een hele studiemap naast me liggen .. met een stoflaagje erop van de laatste dagen

Aan de andere kant is het moeilijk om vooruit te werken als je de resultaten van het eerste examen nog niet hebt :/
Oud 11-03-2002, 13:42
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
ik word niet gezien hier....hallo ik besta ook nog (geintje )
Oud 11-03-2002, 13:44
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Ik heb niet eens werk op het moment, maar wel een hele studiemap naast me liggen .. met een stoflaagje erop van de laatste dagen

Aan de andere kant is het moeilijk om vooruit te werken als je de resultaten van het eerste examen nog niet hebt :/
.. *zucht* .. Vind je Celesta en Liz dan niet leuk en lief enzo?!?!?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 01-04-2006 23:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hoe kom ik hier uit...
Daangerous
10 08-01-2006 20:58
Verhalen & Gedichten Achter de grote, gele deur.
Eend
500 30-01-2005 19:32
Liefde & Relatie Okeej.. Hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan?
Verwijderd
15 16-07-2003 12:12
Drugs & Alcohol Hoe kom ik van het blowen af?
w817
20 28-01-2003 22:10
Psychologie hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik...
Miracle
11 03-09-2002 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.