Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 17:04
hellowkittiej!
hellowkittiej! is offline
wat vinde jullie daarvan? m'n vriend denkt er wel zo over, hij vindt dat flirte mag zolang je maar niet aan iemand zit (kietele mag volges hem wel).. maar ik snap nie waarom je zou gaan flirte met anderen als je al een goeie relatie hebt.. wat vinde jullie ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 17:07
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
kietelen ofzo vind ik nu idd niet erg, maar dat beschouw ik ook niet als flirten...
maar ik zie idd het nut niet van flirten terwijl je al'n vaste relatie hebt, dan moet je toch niet proberen om anderen te versieren?? kzou alvast niet graag hebben dat m'n vriendje voor mijn ogen met een ander meiske aant flirten is ofzow...
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:48
ElCafone
ElCafone is offline
Tuurlijk heeft dat flirten op die manier geen nut, je hebt immers al een relatie. Maar daarom kan het nog wel spannend zijn. Dat lijkt me de enige reden waarom je het dan nog zou doen.

Persoonlijk> neej ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin met anderen liep te flirten

Groeten Elcafone
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:10
Piccola
Piccola is offline
Ik zou het niet bepaald leuk vinden als mijn vriend met een ander ging flirten! Gelukkig doet ie dat ook nooit! Ikzelf ook niet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:17
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Ik kan me best voorstellen dat het leuk is om te flirten als je een vriend of vriendin hebt. Het is waarschijnlijk gewoon spannend en leuk en heeft niets te maken met het niet volledig voor je vriend of vriendin gaan of het niet volledig houden van hem of haar.
Ikzelf doe het overigens niet en bovendien had ik altijd het idee dat meisjes over dit onderwerp vrijere gedachten hadden dan jongens.
Kietelen (en plagen) vindt ik wel kunnen, maar het blijft wel afhankelijk van de manier waarop.
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:21
Verwijderd
Ik zou het gigantisch irritant vinden als m'n vriendin zat te flirten waar ik bij was. Kijk, wat niet weet wat niet deert. Een beetje aanhankelijk zijn als ze zonder mij uit is, daar kan ik niet mee zitten. Maar onder mijn ogen, da's een ander verhaal. Ik denk dat niet één jongen dat leuk vindt om te zien, of hij is niet echt verliefd...(zie Science of Love op NGC, vorige week -> echte verliefdheid resulteert ALTIJD in jaloezie)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:32
Verwijderd
hmm....nou........hij moet doen wat hij niet laten kan, maar dan moet hij het niet raar vinden als hij gigantisch veel gezeur over zich heenkrijgt
In ieder geval ben ik best een krengetje op dat gebied, das alles wat ik erover kwijt wil
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
In ieder geval ben ik best een krengetje op dat gebied, das alles wat ik erover kwijt wil
Gaaf
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:44
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Ik zou het vreselijk vinden eerlijk gezegd.. ik ben een heel jaloerse bitch en ik kan hier niets aan verhelpen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:


Gaaf
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:49
Verwijderd
ik vind wel dat het moet kunnen, maar ligt eraan in welke mate. Kijk beetje oogcontact zoeken met iemand, ff glimlachen.. okeej, maar bijv. heel close of sexy gaan dansen of dingetjes in elkaars oor fluisteren zou ik te ver vinden gaan. Bovendien vinnik dat je de ander er niet over gaat vertellen: ja, ik zag vandaag een leuk meisje, khad nog oogcontact met haar.. ja, neej, das alleen maar kwetsend, terwijl het niets betekent. En ook doe je het dus niet onder de ander zn neus..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:04
Verwijderd
ik vind dat dat hij niet mag flirten waar ik bij ben, ja dat doe je gewoon niet..vind ik een belediging. en achter mn rug om zou ik het ook niet kunnen waarderen..ik hou eigenlijk helemaal niet van flirten, om het zelf te doen ook nie, nooit gedaan ook..
als hij met mij heeft flirt ie gewoon niet met anderen...das eensoort van uitnodiging, en stel dat dat kind er op in gaat en hem verleid enzo...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:07
mar87
mar87 is offline
nee, 'k heb liever niet dathij dat doet. (doet hij ook niet)
'k doe dat zelf ook niet, heb ik ook geen behoefte aan eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:22
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Flirten is spel.
Dus ja het mag.
Dat houdt in: ik mag het.
Hij mag het ook best, maar zolang ik het niet merk
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:24
hellowkittiej!
hellowkittiej! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
...Bovendien vinnik dat je de ander er niet over gaat vertellen: ja, ik zag vandaag een leuk meisje, khad nog oogcontact met haar.. ja, neej, das alleen maar kwetsend, terwijl het niets betekent. En ook doe je het dus niet onder de ander zn neus..
jahz dat doettie duz ook nog kwas gister daar, vroeg hoe t was op zon fuif de avond van te vore, zegtie: ja was kei gezellig, heb nog lekker lope flirte daar.. maar hij zegt wel dat t geen concurrentie voor mij iz ofow.. mhz kweet niet wat k ermee moet hoor
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:24
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
K vin dat je wel mag flirten maar niet aankomen
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:27
Verwijderd
nee vin ik gewoon niet kunne..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:33
moondancer
moondancer is offline
persoonlijk vindt ik wel dat er een verschil is tussen versieren en flirten.. versieren is meer om echt wel verder te gaan, en dus not done in een relatie, maar flirten.. ik vindt dat meer spel en is ook meer voor jezelf om te zien wat voor een uitwerking je hebt op iemand anders, zonder daar dan echt iets mee te doen, en gebeurt ook meer van een afstand, dus dan vindt ik dat wel kunnen..
xx
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2002, 01:31
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ik vind wel dat het moet kunnen, maar ligt eraan in welke mate. Kijk beetje oogcontact zoeken met iemand, ff glimlachen.. okeej, maar bijv. heel close of sexy gaan dansen of dingetjes in elkaars oor fluisteren zou ik te ver vinden gaan. Bovendien vinnik dat je de ander er niet over gaat vertellen: ja, ik zag vandaag een leuk meisje, khad nog oogcontact met haar.. ja, neej, das alleen maar kwetsend, terwijl het niets betekent. En ook doe je het dus niet onder de ander zn neus..
agree Niets aan toe te voegen

(ik ben Dark Voice trouwens.)
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 07:56
lake bodom
lake bodom is offline
ik doe t zelf eigenlijk wel, maar er zijn gewoon zoveel leuke jongens
alleen kzou t minder vinden als hij t ook zou doen...
laatst zat zo'n jonge mij te versieren waar hij bij was. ik vond die jongen wel aardig maar meer ook niet, en toen werd ie boos op mij, omdat ik me zomaar liet versieren waar hij bij was..
ik had t nieteens door in t begin dus...
maarja
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:08
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nee, zeker niet waar ik bij sta..! hihi dan zou k denk toch wel jaloersig worden..

Ik heb een keertje meegemaakt bij een stelletje die een paar maanden met elkaar gingen. Op een vrijdagavond waren ze samen uit en die jongen was echt de hele avond aan het flirten met andere meisjes.. Dus ik aan zn vriendin gevraagd of ze dat niet erg vond, 'nee, flirten mag wel, want het stelt toch niks voor, hij meent het niet'..
Nou ja als zij er zo over dacht, mij best..
En hij maar door met slijmen tegen die meiden, echt erg slijmen gewoon, zoiets doe je gewoon niet als je een vriendin hebt en al helemaal niet als zij erbij is..
Toen moest zn vriendin naar huis en wel zo sociaal natuurlijk dat het vriendje haar even netjes thuisbrengt..
Heeft hij tegen die meiden gezegd; "ik moet even mijn zus naar huis brengen" !!!! Gewoon waar die vriendin bij stond!!
Nou dat zou mijn vriendje echt niet moeten proberen zowiezo dat hele flirten al niet!
Die vriendin stond gewoon maar een beetje te kletsen dan met wat vriendinnen en hij maar flirten de hele avond..
Dat vind ik echt niet kunnen, zeker niet waar zij bij is..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:14
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
mijn vriend vind flirten ook een van de leukste dingen die er is...
Toen we nog niet zo lang iets hadden gaf ik een feest voor mijn verjaardag, en daarna gingne we uit. Toen hadden we een deal. We mochten flirten, om te kijken hoe goed we in de markt lagen. Nou, toen ging ik dus de dansvloer op, maar zodra er een jongen te dicht bij me in de buurt kwam sprong hij of een van zijn vrienden er tussen. Toen zag ik hem later zelf met een mokkel hand in hand zitten en hij vroeg naar haar cup maat... Toen ben ik zo boos op hem geworden, en dan snapt die gore eikel nog niet dat ik nu vet onzeker ben over mijn borsten en een borst vergroting wil nemen.

okeej, ik dwaal af, sorry, maar flirten slaat echt nergens op, je verpest er alleen maar je relatie mee, en maakt je partner er erg onzeker over
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:32
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Flirten met grenzen, dus niet met het doel om er eens dood leuk op af te stappen of te reageren zoals hij dat zou willen.
Kietelen vind ik te ver gaan, dat is toch iets te handtastelijk vind ik.
"wat niet weet wat niet deert" grrr, ik haat zulke cliché uitspraken
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, ik zou het echt niet goed vinden als mijn vriend met andere meiden flirt. Gelukkig doet hij dat niet, en ik ook niet.
Kijk, het is logisch dat je ergens wel knappe jongens/ meiden ziet lopen, maar daar hoef je imo verder geen (oog)contact mee te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 15:06
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
nee dankjewel.. maar gelukkig doet mijn vriendje dat niet ja alleen via chat of msn maar dat is niet persoonlijk eigelijk..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 19:33
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
Maja een Keertje moet kunnen, maar het moet geen gewoonte worden vind ik maar wie ben ik

-Karst
__________________
toch?!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 14:50
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik weet van mezelf dat als ik een vriend zou hebben en ik flirtte met een ander dat dat niks te betekenen zou hebben,en als m'n vriend dat zou doen vast ook niet voor hem,maar toch zou ik heel jaloers zijn en het me vreselijk aantrekken,ik ben van het jaloerse type,ik zou het proberen te verstoppen maaruh...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 15:22
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ik vind wel dat het moet kunnen, maar ligt eraan in welke mate. Kijk beetje oogcontact zoeken met iemand, ff glimlachen.. okeej, maar bijv. heel close of sexy gaan dansen of dingetjes in elkaars oor fluisteren zou ik te ver vinden gaan. Bovendien vinnik dat je de ander er niet over gaat vertellen: ja, ik zag vandaag een leuk meisje, khad nog oogcontact met haar.. ja, neej, das alleen maar kwetsend, terwijl het niets betekent. En ook doe je het dus niet onder de ander zn neus..
helemaal mee eens
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:09
Revelation15
Avatar van Revelation15
Revelation15 is offline
Mijn ex vond het altijd prachtig als ik jaloers was en ze flirtte met iemand waar ik bij was.. (niet voor niets een ex enzo )
__________________
To fall in hell or soar angellic, you need a pinch of psychedelic
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:27
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
als mijn vriend met anderen flirt en ik kom erachter ...ik ga echt boos worden dan, ook al weet ik dat het niks betekent. Ik heb er gewoon een hekel aan als mensen zichzelf in zulke situaties brengen en dan gaat het een keertje mis en dan is het van "ehhhh ja... nou kijk.... het ging per ongeluk" .

Ik kan het gewoon niet hebben. Bovendien vind ik het een belediging voor mijzelf als hij met andere meisjes zit te flirten, dan denk je toch ook .

En zowieso vind ik het geen stijl dat ie dat zou doen als hij zou weten dat ik het erg vond.


ik kan hier bij voorbaat al boos om worden (
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:23
*black rose*
Avatar van *black rose*
*black rose* is offline
hmm.. hangt er van af vind ik, als je elke keer als je uitgaat bv loopt te flirten zou ik het echt niet leuk vinden.... maarja, hij doet het gelukkig niet en al zeker niet als ik erbij ben....
__________________
Don't need no-one that's no good for me..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:40
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Ik snap niet dat je de behoeft hebt om te flirten als je een vriend/vriendin hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 21:17
annegeddes
annegeddes is offline
aan de ene kant vind ik dat het wel kan maar eigenlijk ook weer neit er zitten volgens mij nl 2 kanten aan... en ja is een beetje kijken naar een ander ook al flirten of wat versta je er eigenlijk onder kun je je dan ook af gaan vragen...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 21:20
miro
Avatar van miro
miro is offline
Eerlijk gezegd heb ik er zelf totaal geen behoefte aan. Wat hij doet weet ik niet. Het ligt eraan wat je onder flirten verstaat. Oogcontact maken moet kunnen, als ik er niet bij ben tenminste. Maar aanraken en dubbelzinnige opmerkingen enz. maken kan niet.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 12:00
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
uhm.. ik zou het niet leuk vinden neej als hij dat zou doen
ik doe het zelf toch ook niet, kheb er echt geen behoefte aan
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:15
Fr@ukje
Avatar van Fr@ukje
Fr@ukje is offline
Daar kan ik me dus echt dood aan ergeren he! grrr...en dat zal ik hem dan ook wel laten merken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2002, 14:48
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik zou het gigantisch irritant vinden als m'n vriendin zat te flirten waar ik bij was. Kijk, wat niet weet wat niet deert.
Amen
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 18:39
casey
casey is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
en dan snapt die gore eikel nog niet dat ik nu vet onzeker ben over mijn borsten en een borst vergroting wil nemen.
ok, dit is effe helemaal offtopic, maar ik kan't nie laten hier effe op te reageren: je wilt ene borstvergroting laten doen omdat je vriend van grotere borsten houdt? Dat moet je niet doen. Da's volgens mij gewoon ellende zo'n vergroting. Ik heb zelf geen grote borsten, 't zou me niet verwonderen dat de jouwe groter zijn, en i kdenk er niet aan zo'n vergroting te laten nemen. Je hebt een vriend en uit je verhaaltje blijkt dat er dus enkele jongens ook op je afkwamen en dat je dus wel in de smaak valt, dusseuh, die grotere borsten hoeven dus niet. Nu, ik snap heus wel dat 't je dat zelf moet beslissen, als je je echt ongelukkig voelt enzo. Maar toch.. 't is waarschijnlijk niet eens nodig.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 11:52
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
__________________
toch?!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 14:04
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
mmz och als je een relatie hebt en "men" weet dat dan flirten meisjes nogal gouw met je enkel en alleen omdat je al een vriendin hebt, en sja zolang je er niet te ver op ingaat kan je wel mee doen zolang je maar in ged88 houd dat je een relatie met een ander hebt (die waarschijnlijk ook veel leuker is).
__________________
Subtiel

Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 16:58
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
, en dan snapt die gore eikel nog niet dat ik nu vet onzeker ben over mijn borsten en een borst vergroting wil nemen.
Niet doen hoor meid, ik heb wel eens foto's van je gezien, en je ziet er super leuk uit. Je moet je uiterlijk niet veranderen omdat een jongen dat wilt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 20:52
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
rosi schreef:


Niet doen hoor meid, ik heb wel eens foto's van je gezien, en je ziet er super leuk uit. Je moet je uiterlijk niet veranderen omdat een jongen dat wilt.
ik weet iig wel dat hij het doet, hij heeft het niet eens door volgens mij, maar als we uitgaan doet hij het wel, en hangt altijd wel een beetje 'de charmeur' uit. Inmiddels ben ik er wel aan gewend, maar vroeger kon ik daar minder goed tegen..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 22:07
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
heej , Mja ik weet niet ik zou het niet echt prettig vinden! Mischien jaloers worden ofzo ik weenie

ik zou er denk ik wel wat van zeggen
__________________
toch?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Liefde & Relatie Mannen onderdrukken vrouwen
lieve vogel
93 19-01-2013 10:07
Liefde & Relatie Singles.
ZsaZsaZsu
500 21-12-2005 01:24
Liefde & Relatie Hoe ver kan je vriend(in) gaan?
EggLover
148 05-07-2005 23:18
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Liefde & Relatie Zeggen dat je BEZET bent
Optima
46 29-04-2003 07:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.