Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
weet je wat leuk is? Eerst gaan flirten zonder te zeggen dat je bezet bent, en als die ander dan vraagt 'heb je morgen iets te doen' of zoiets, dan antwoord je 'ja, ik ga naar mn vriend(in)!'
nog nooit geprobeerd, maar lijkt me wel lachen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja dat zou leuk zijn bij zo'n ontzettend arrogante jongen die eerst denkt dat ie ontzettend goed kan versieren en dat al z'n slijmerige truukjes werken.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik haat dat soort mensen! |
![]() |
|
![]() |
Sinds ik bezet ben, flirt ik niet meer. Iedereen weet meteen dat ik bezet ben. Degenen die dan toch nog een poging wagen, hoeven niet op succes te rekenen. Ik flirt niet voor de lol, ik flirtte(verleden tijd) om te scoren. En dat doe ik niet meer sinds ik bezet ben.
Of ik heb een andere definitie van flirten, dat kan ook natuurlijk. Vind ik al het andere gewoon babbelen.,
|
Verwijderd
|
als ze erom vragen zou ik het zeggen.
ook hangt het ervanaf wat voor geflirt, ik tik bijvoorbeeld aardig vaak bij mijn vriendin's vriendinnen op de billen, maar ze weten gewoon dat dit gaat om een lolletje, het zijn tenslotte ook mijn vriendinnen. ook een armpje om iemand heenslaan vind ik niet erg, eigenlijk mag alles van mij, zolang ik/zij maar nix voor een ander voelt naast vriendschap |
![]() |
||
Citaat:
Maakt dat nou weer uit, ik vind hem ook wel grappig! Kom op, flirten, dus je bent toch nog niet echt helemaal hoteldebotel, dus als je afgewezen word na dat uurtje flirten komt het toch niet zo hard aan.. kom op zeg.. |
![]() |
||
Waarom maak je dan afspraken dat je wel mag flirten?
Flirten gaat erom een beetje met elkaar te "spelen" Als je meteen zegt dat je bezet bent, kun je niet eens meer flirten, dus waarom zouden jullie dan überhaupt met andere mensen flirten? Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Of je dat wel of niet wilt vertellen hangt af van het doel van het flirten. Als jij flirt met iemand omdat je het leuk vindt, omdat je er een goed gevoel van krijgt iemand om je vinger te winden (wat ik me heel goed kan voorstellen) dan moet je het natuurlijk niet vertellen, want dan gaat het effect verloren. Je moet het beestje in z'n natuurlijke omgeving bestuderen en niet laten merken dat het geobserveerd wordt.
Om welke reden kan je eigenlijk anders nog flirten, behalve dat het je een goed gevoel geeft? |
![]() |
|
stel je voor:
een jongen heeft verkering met een meisje hij gaat naar n verjaardag daar raakt hij heel gezellig in gesprek met n meisje een gewoooooon gesprek op n verjaardag en hij verteld na 15 min ofzo: "hey kmoet je wel wat vertellen, kheb een vriendin" wat zou jij dan denken als je dat meisje bent? stel je voor: hij gaat vaak volleyballen en das gemengde teams en daar zit een meisje en daar praat hij veel mee en altijd heel gezellig enzow en na 3 weken heeft nog niet verteld dat hij een vriendin heeft wat zou jij dan denken als je dat meisje bent?
|
Toekomstverzekering is nooit weg natuurlijk, hoe meer zielen in binnen je bereik qua ander geslacht, hoe meer vreugd.. maar verder dan contact zoeken om een vriendschap te bereiken moet het m.i. niet gaan als je al bezet bent. Je hebt hem/haar dan toch immers al?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik bouw inlevingsvermogen op! (maja jij als jongen zijnde begrijpt dat weer niet ![]() meisje in situatie 1 denkt: hallooooooo wie zegt dat ik jou wil, doe ff relaxt man hallo? ken je net! meisje in situatie 2 denkt: ooooooooh wattisie leuk en hij zal wel vrij zijn, want hij zegt niets over zn vriendin!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() [muziek] Wat betreft z'n laatste cd. Tja, 'k kan het voor de rest ook niet helpen. 'k ga iig in juni naar 't concert. Met Q [toch Q?] The Rock Of Gibraltar is nog steeds m'n favoriete nummer van de cd. Maar ja. 'k verlang (stiekumpjes) ook wel terug naar de vroegere jaren. *snik snik*. [/muziek] Prettige avond, enne, maak het niet te laat. Ook al heb je morgen vrij. ['t weekend wordt vast weer vermoeiend ![]() btw: je mag best 'je' of 'jij' zeggen.
||
Citaat:
![]() en daarbij ik mag flirten want ik heb gezegd dat ik een relatie heb (om het toch een beetje ontopic te houden he) het weekend wordt NIET vermoeiend btw, want ik zit in de blok en moet dus heel veel studeren, dus dat wordt niet vermoeiend uitgaan ![]() en u=jij voor mij want ik woon in belgie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2) Maar wat nu als je iemand tegenkomt die leuker is dan je vriendje, zeg je dan ook dat je een vriendje hebt, of flirt je dan gewoon door, hopend dat hij echt zo 'geweldig' is dat hij terug gaat flirten? 2) Vandaag niet gewerkt? Wow, dan had je vast een heel Goede vrijdag. ![]() ![]() [was dit een goede flirt-poging vindt je?] 3) Prachtig argument om U te mogen gebruiken hoor. ![]()
|
mhh had niet verwacht dat zoveel mensen het niet met me eens zouden zijn
als je het van dichtbij meemaakt zul je t misshcien anders beoordelen. Ik heb iig liever dat mijn vriend het zegt, zonder dat de ander valse hoop krijgt. Daarbij vindt ik ook dat hij mij een beetje verloochend door t niet te zeggen
||
![]() |
Citaat:
Hoe fuckin' schijnheilig ben jij?? ik zou zeggen, als je vind dat je mensen moet vertellen dat je bezet bent.. je je er vervolgens ook naar moet gedragen!! Tering, jij bent echt te schijnheilig om normaal te zijn, serieus, hoe kan je nou weer zo'n topic openen terwijl je zelf gewoon hard vreemdgaat?? ![]() (trouwens, wat een kutnickname; optima.. net zoiets als maxima, alleen dan écht stom!) |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Optima schreef op 17-04-2003 @ 10:14:
Maar wat ik OOK vindt is dat je iemand IK vind. Heb ik nou niet ergens gelezen dat Optima Nederlands studeert en er tevens prat op gaat dat ze zo goed scoorde in het Groot dictee der Nderlandse taal? En om 11.28 uur begaat diezelfde Optima nog eens een mooie -dt fout. Kan ze die regeltjes nog wel onder de knie krijgen? De basis hiervoor wordt toch in de basisschool vastgelegd? Verder onderricht hieromtrent is vruchteloos voor Optima. Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 01:16. |
![]() |
||
Citaat:
dat t situatiegebonden is hoe je moet reageren als jongen zijnde ![]() (kblijf erbij dat die schrijfwijze correct is ![]()
||
Citaat:
Enne... 'als ... zijnde' is fout!! ![]()
||
Citaat:
![]() maarre het is wel btje afhankelijk van de situatie hoe je moet handelen hoor ![]() maarre welke het correcst is ![]() ![]() dat is DE HOE je moet handelen ![]() nee kheb niet gezopen ofzo ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
nou, ik vind eigenlijk dat flirten niet zomaar kan. als mijn vriend dat zou doen, zou ik toch echt het gevoel krijgen dat ik niet goed genoeg voor hem ben en dat hij een ander wil. zelf flirt ik ook haast nooit, vind t niet nodig. ik hou nl echt veel van mn vriend, dus waarom flirten. maar ja...
|
![]() |
Nu als ik flirt met iemand, zelfs al heb ik een vriend, komt die persoon dat op de één of andere manier wel te weten dat ik een vriend heb!
Maar met flirten is er toch niets aan de hand, zolang het natuurlijk niet UIT de hand loopt! ![]() Hoewel, als ik het doe,doe ik het enkel als mijn vriend er niet bij is hoor! Anders vind ik het problemen uitlokken! Als ik bijvoorbeeld op een meisjesavond-uit ben,tja dan laat ik me gewoon gaan! Maar toch zal ik het op tijd laten weten dat ik een vriend heb en maak ik ook dat het bij flirten blijft!!!!
|
![]() |
ik denk dat het eraan ligt hoever ze zelf wilt gaan... als je wel wilt flirten maar je wilt een andere persoon niet 'gek maken' dan heb je een probleem, want als je verteld dat je bezet bent en gewoon wilt flirten dan denk ik dat de vogel gevlogen is...
dus dan zou het weinig nut meer hebben.. dan zou ik zeggen flirt niet... maar goed, je moet t zelf weten.. |
![]() |
|
OP HET MOMENT DAT JE LOOPT TE FLIRTEN, NEEM JE JE RELATIE NIET SERIEUS HOOR VOLGENS MIJ.
ten minste, als mijn vriendin het zou doen, en als we daar dan ook nog eens afspraken over zouden maken, hoe serieus is je relatie dan?! Das toch gewoon ziek. Of ben ik nou ouderwets?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin vindt een ander leuk Pieter Fr | 15 | 08-07-2013 19:06 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
iemand verliefd op je hafctom | 7 | 20-10-2008 16:16 | |
De Kantine |
weerwolfspel #27 Ske* | 500 | 13-01-2007 11:19 | |
Liefde & Relatie |
Laten merken dat je bezet bent Missy1234567890 | 51 | 19-12-2005 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Grootste Droom (nou ja...) word Ergste Nachtmerrie SuperSanne | 17 | 18-09-2003 13:32 |