Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2009, 15:25
LW
Avatar van LW
LW is offline
Ik weet het niet meer, ik kan het gewoon niet goed begrijpen...
We leerden elkaar kennen bij de paarden, en gelijk waren we goede vriendinnen.
Eigenlijk hadden we nooit ruzie, tja alleen een beetje van die meiden problemen, maar dat heeft elke vriendschap wel.
Vorig jaar ging ze naar een andere school en ging een gerichte opleiding doen, paardenhouderij.
Ik vond dat we veel minder contact met elkaar hadden, en dat vond ik jammer, alles moest gewoon van mijn kant komen.
Nooit meer begon zij een gesprek op msn, nooit belde ze meer.
Elke keer was ze bij een vriendin van haar nieuwe klas, helemaal prima, maar is dat een reden om mij dan maar te laten vallen...?
Toen besloot ik op fitness te gaan omdat ik wel wat kilo's weg wou hebben, dit vertelde ik haar via msn.
Zij dacht mooi zo kan ik mooi met haar mee want ik wil ook wel wat kwijt, nouja goed op zich vond ik het geen probleem dat ze mee ging, want misschien zou er dan weer iets van vriendschap komen.
Op de fitness was het wel gezellig met elkaar, maar ook had zij op dat moment een relatie wat net uit was gegaan.
Al haar problemen vertelde ze aan mij, en ik probeerde haar te helpen.
Nu ze bijna een nieuwe vriend heeft kan ik weer hartstikke dood vallen, en kijkt ze echter niet meer naar mij om.
Op hyves lees ik wel eens krabbels van haar naar die andere vriendin wat zo close is, en dat was eerder met mij zo.
Daar gaat je goede vriendschap van zeker 6 jaar dan, die blijkbaar toch niet zo close is als ik dacht.
Ik ben gewoon veel en veel te goed voor haar geweest.
Denk dat ik toch de knoop met haar moet doorhakken, maar het blijft gewoon zo moeilijk.

Sorry dat ik de laatste paar dagen zoveel topics open.

Laatst gewijzigd op 16-06-2009 om 18:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2009, 15:34
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
gedumpt door je 'beste' vriendin.

Ik weet het niet meer, ik kan het gewoon niet goed begrijpen...
We leerden elkaar kennen bij de paarden, en gelijk waren we goede vriendinnen.
Eigenlijk hadden we nooit ruzie, tja alleen een beetje van die meiden problemen, maar dat heeft elke vriendschap wel.
Vorig jaar ging ze naar een andere school en ging een gerichte opleiding doen, paardenhouderij.
Ik vond dat we veel minder contact met elkaar hadden, en dat vond ik jammer, alles moest gewoon van mijn kant komen.
Nooit meer begon zij een gesprek op msn, nooit belde ze meer.
Elke keer was ze bij een vriendin van haar nieuwe klas, helemaal prima, maar is dat een reden om mij dan maar te laten vallen...?
Toen besloot ik op fitness te gaan omdat ik wel wat kilo's weg wou hebben, dit vertelde ik haar via msn.
Zij dacht mooi zo kan ik mooi met haar mee want ik wil ook wel wat kwijt, nouja goed op zich vond ik het geen probleem dat ze mee ging, want misschien zou er dan weer iets van vriendschap komen.
Op de fitness was het wel gezellig met elkaar, maar ook had zij op dat moment een relatie wat net uit was gegaan.
Al haar problemen vertelde ze aan mij, en ik probeerde haar te helpen.
Nu ze bijna een nieuwe vriend heeft kan ik weer hartstikke dood vallen, en kijkt ze echter niet meer naar mij om.
Op hyves lees ik wel eens krabbels van haar naar die andere vriendin wat zo close is, en dat was eerder met mij zo.
Daar gaat je goede vriendschap van zeker 6 jaar dan, die blijkbaar toch niet zo close is als ik dacht.
Ik ben gewoon veel en veel te goed voor haar geweest.
Denk dat ik toch de knoop met haar moet doorhakken, maar het blijft gewoon zo moeilijk.

Sorry dat ik de laatste paar dagen zoveel topics open.
Dat is een verschrikkelijke kut streek van haar dat moet ik toegeven zelf ook wel is meegemaakt in de brugklas en dat is idd verschrikkelijk kut. Maar vraag waarom ze je opeens negeert eerst voordat je direct zegt dat de vriendschap over is want bijvoorbeeld heeft zij misschien het gevoel dat jullie (helaas) uit elkaar zijn gegroeid en dat ze zich erbij heeft neergelegt.

Veel succes!
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 15:39
Alyssia
Alyssia is offline
Ach meid, wat rot. Maar het overkomt iedereen wel eens. Probeer haar niet meer als je beste vriendin te zien, maar probeer nieuwe vrienden te maken. Ik heb ook eens zo'n vriendin gehad die dan opeens alleen nog maar met anderen om ging en niet meer met mij en dat was eventjes heel moeilijk, maar loslaten is toch het beste wat je kunt doen.
Overigens praten we wel nog gewoon gezellig en normaal met elkaar, alleen zijn we niet meer close.
Dat ze andere vrienden heeft, komt mede door haar nieuwe opleiding denk ik. Dan zit je weer in een andere fase. Waarschijnlijk zijn jullie gewoon uit elkaar gegroeid en heeft zij er minder moeite mee.. Toch jammer, maar je vindt vast weer een heleboel andere leuke vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 16:09
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Btw dit hoort in Relatie
__________________
Yoloswag 420

Laatst gewijzigd op 16-06-2009 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 16:17
LW
Avatar van LW
LW is offline
Sorry, daar kwam ik achter na dat ik het topic had gepost.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 18:28
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dat je veel topics opent maakt op zich niet zoveel uit maar deze hoort inderdaad op L&R waar ik hem nu dan ook heen verplaats.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 18:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ook heb ik even je titel en openingspost aangepast omdat nu in een oogopslag duidelijk is waar je topic over gaat. Dit was eerst niet het geval dus vandaar.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 18:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
En om dan ook ontopic te reageren..

Ik zou haar een keer opbellen en vragen of ze wat af wil spreken. Vraag haar waarom ze zo doet en of dit aan jou ligt of aan haar. Het kan zoals gezegd prima zijn dat jullie uit elkaar gegroeid zijn. Ook kan het zijn dat jij (al dan niet bewust) in haar ogen iets verkeerds gedaan hebt en durft ze dat gewoon niet te zeggen. Zo kunnen er nog wel veel meer dingen zijn die je niet te weten komt als je niet met haar gaat praten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 21:00
LALALAmanda
LALALAmanda is offline
Mijn beste vriendin sinds de kleuterklas negeert me ook plotseling sinds 2 maanden, dus ik weet hoe kut het voelt... Maargoed ik kan je eigenlijk ook niet helpen?x]
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 09:59
LW
Avatar van LW
LW is offline
Wammus, bedankt voor al je veranderingen.
Verder iedereen bedankt voor de reacties.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 14:43
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Jullie zijn gewoon uit elkaar gegroeid. Het is jammer, maar waar. Misschien zonde van een vriendschap, maar als ze geen tijd in jou steekt, wat voor vriendin is het dan? Maak gewoon nieuwe vriendinnen, die wel tijd voor je vrij kunnen maken. Daar heb je veel meer aan!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2009, 15:06
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ja had ik ook kende die gast al vanaf groep 3 en vanaf de middelbare school steeds minder geworden heb hem nu al half jaar volgens mij niet gezien naja we zien elkaar nog met verjaardagen enz maar later kom je ook weer mensen tegen die je dan weer super aardig vind maak je niet druk
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 10:26
Gewoon thijs
Avatar van Gewoon thijs
Gewoon thijs is offline
Citaat:
Dat is een verschrikkelijke kut streek van haar dat moet ik toegeven zelf ook wel is meegemaakt in de brugklas en dat is idd verschrikkelijk kut. Maar vraag waarom ze je opeens negeert eerst voordat je direct zegt dat de vriendschap over is want bijvoorbeeld heeft zij misschien het gevoel dat jullie (helaas) uit elkaar zijn gegroeid en dat ze zich erbij heeft neergelegt.

Veel succes!
auwts het als mensen zulke dingen doen dat zijn ze jouw niet waard ik ben ook wel eens door mijn vriend in de ruggestoken maarja dat hoort er bij. hehe zeg gewoon ga je mee naar parijs mijn ouders betalen als ze blij kijkt moet je zeggen dat ga ik straks aan die aardige thijs zeggen ik zeg vergeet die griet ga lekker uit en geniet van het leven. je komt vast wel nog meer aardige mensen tegen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2009, 09:56
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
erg jammer, maar zulke dingen gebeuren altijd. ik kan je een hoop vertellen over mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt. je groeit gewoon uit elkaar, of jullie het daar nou allebei mee eens zijn of niet. als ik jou was zou ik gewoon verder gaan met je leven en leuke, nieuwe mensen gaan leren kennen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik wil jullie allemaal bedanken
oelekeboeleke
14 03-08-2008 18:35
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Liefde & Relatie voor altijd player???
oODuShIOo
60 25-09-2003 17:25
Liefde & Relatie players info
Kleine Tulp
88 24-06-2003 11:12
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Liefde & Relatie Players
luckyleo
45 27-09-2002 10:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.