Beste lezers/gebruikers van dit forum,
een jaar geleden zat ik in een enorme depressie, was gestopt met mijn studie, was gedumpt door mijn toenmalige vriendin, net ontslagen, ruzie met mijn vrienden, met mijn ouders, en had schulden.
Niet echt een ideale situatie dus. Omdat ik die periode erg ongelukkig was en mezelf aan het verwaarlozen was, kwam ik weinig meer buiten en zat eigelijk voortdurent achter mijn pc of tv. Ik was nogal depressief, werkloos en geldloos, en liep 2 maanden rond met de neiging om er een einde aan te maken.
Uiteindelijk kwam ik via google op dit forum terecht en heb een topic aangemaakt over hoe ik mij toen voelde.
Doordat ik hier mijn verhaal kwijt kon en andere mensen hierop reageerde, heb ik een periode lang dagelijks erg veel op dit forum reacties van andere zitten bekijken. Jullie weten niet half hoe goed dit mij geholpen heeft.
Door alle reacties hier en de openheid van heel veel mensen, heb ik weer de moed gekregen om mijn leven op de rails te krijgen en verder te gaan.
Ik heb echt heel veel steun en hele lieve reacties/priveberichten gekregen waar ik echt blij van werd. Uiteindelijk ben ik met behulp van dit forum uit mijn depressie gekomen.
Momenteel ben ik enorm gelukkig, heb mij in 9 maanden tijd enorm opgewerkt binnen het bedrijf waar ik werk, heb een nieuwe liefde gevonden, heb contacten met oude vrienden weer bijgelegt, schulden afbetaald en ben weer met een studie begonnen.
Zonder dit forum was mij dit nooit zo snel gelukt, bij deze mijn waardering voor iedereen die hier reacties plaatst voor problemen waar andere mee rond lopen, dat helpt echt heel veel mensen!
Onderschat niet hoeveel impact een positieve reactie op iemand kan hebben, je bent niet alleen op de wereld.
frans